Diskuze

ČSA přesune část byznysu do ciziny. Spustí linky z Německa či Francie

České aerolinie zkusí více vydělávat i na jiných cestujících než na těch, kteří létají z nebo do Česka. Nově začnou létat například mezi Německem a Itálií. Do nového byznysu se pouští především s turbovrtulovými letadly ATR. Důvodem velkých změn v letovém řádu je velký úbytek cestujících mezi Českem a Ruskem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zameruje se na trasy kde je zadna nebo minimalni konkurence. Sice nejsem ekonom, ale mam pocit ze ta konkurence tam neni z nejakeho duvodu.

0 0
možnosti
Foto

Pořád mně ještě nikdo zodpovědný neodpověděl, kam se přesune ten byznys s horkovzdušným balónem...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0 1
možnosti
Foto

ČSA se podle své geniální strategie brzy stáhne do Ulanbataru s jednou mezinárodní linkou týdně do Irkutsku. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J82a74n 26Č55e55k94a24l

10. 2. 2015 15:26

Nevíte někdo, jak velký je rozdíl v nákladech mezi vrtulovým a proudovým letadlem?

0 0
možnosti

Vrtulové je na oskm dražší, ale ne primárně proto, že je vrtulové, ale proto, že je menší.

1 0
možnosti

Zhorseni sluzeb, podivne destinace,.. konec se blizi.

4 0
možnosti

Svou vernostni kartu jsem prestal používat v době, kdy Jarda Tvrdik prevzal rizeni CSA jako muj maly protest proti korytářům z CSSD a proti sesazeni bývalého reditele, který mel CSA v poradku a v zisku a ja byl dokonce i tak nejak hrdy na nase CSA. Vic jsem jako pasazer udelat nemohl, ale takovyto osud jsem tedy CSA nikdy nepral. Ovšem tohle není osud jen CSA. Vladnouci garnitura prevzala moc s vykrikem, ze takhle jak to slo doposud s Kalouskem, tak takhle ne, pry je tady spalena zeme a jako další krok odvolala ještě vetsi počet manageru ve statnich firmách, jako kdy udelali jejich predchudci. Tedy....dokážou to delat ještě hur.

1 0
možnosti

Zavazadlo jen 15 Kg ? Je vidět, že se z ČSA stává pomalu, ale jistě nízkonákladovka. Tohle jim jen vyžene další cestující.

2 0
možnosti

Kdyz se podivam na ty tarifni tridy a podminky pro zavazadla, tak napadne pripominaji podminky Travel Servisu..... vse bezi, jak je naplanovano. ;-)

4 0
možnosti

Posledních 5 let funguje ČSA způsobem POKUS-OMYL. Bohužel drtivá většina pokusů končí právě tím omylem. Myslí si, že když budou omezovat standard a služby, tak že jim to sníží náklady. Ovšem asi nedomýšlejí, že jim to ubere také zákazníky. Obchodní cestující, tedy ti, co přinášejí dopravcům nejvíce peněz, potřebují každodenní spojení do dané destinace a nejlépe ráno tam a večer zpět. Pokud má dopravce spojení jen pár krát do týdne, tak to uspokojí maximálně turisty, pro které je nejdůležitější cena. A tím pádem se takováto linka stane pro dopravce ztrátová a bude po pár měsících opět zrušena.

5 0
možnosti

Ode zdi ke zdi. Bez sebemenšího náznaku jakékoli koncepce. Tady se ukazuje, jak bezhlavě nepromyšlené bylo v minulosti opuštění tuzemských letišť Brno a Ostrava. Oni si snad opravdu myslí, že na ně venku někdo čeká s otevřenou náručí.Rv

8 0
možnosti

ČSA vůbec nemá dlouhodobou koncepci, strategii, žádný plán nebo představu... A všichni už nakoupili proudové Bombardiery a Embraery pro 60-110 lidí, dokonce i Bělorusové na lince z Minsku mají tryskáč... Vrtulový ATR42/72 začíná být na většině evropských linek prakticky nepoužitelný. ČSA s velkými náklady "osonduje" možnosti regionálních linek a ve chvíli, kdy tam budou lidi a potenciál je naprosto kdokoli vytlačí pryč...

3 0
možnosti

J80a37k26u64b 83K94o52r91e53c

10. 2. 2015 15:14

pamatuju, že před takovými deseti lety, měly čsa objednáno několik proudových dornieru, ty měly nahradit právě atr, pak to ale z nějakého důvodu stoply.

0 0
možnosti