Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další státní injekce pomůže ČSA přežít zimu. Korejci dali jen slevu

Státem ovládaný Český Aeroholding poslal do Českých aerolinií (ČSA) na přelomu roku další finanční injekci ve výši 120 milionů korun. Vyplývá to z informací, které Aeroholding zveřejnil ve sbírce listin, samotnou částku pak potvrdilo MF DNES několik na sobě nezávislých zdrojů. Korean Air místo hotovosti poskytne ČSA slevu na pronájem Airbusu A330.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z51u14z59a32n79a 41K65a64u75f94m41a53n56o74v63á 8578734486797

Nesmyslné, ale plusovače si to našlo ;-D

0/0
15.2.2015 1:50

Š26t60e33f15a14n 37F76r95i23č17a 7312348513306

V Brně "národního dopravce" už několik let nikdo nezná. A to přesto, že i z Brna několik celoročních pravidelných linek jiných dopravců létá, např. do Londýna, Moskvy, Eindhovenu. Zdá se tedy, že někteří dopravci linky naplní. O desítkách sezónních pravidelných linek ani nemluvě. Myslím, že to o schopnostech managementu ČSA vypovídá hodně. Mimochodem, průměrný Brňan by rodinku na letiště do Prahy nevezl ani náhodou. Tři hodiny cesta, dvě hodiny rezerva, dvě hodiny odbavení, další čas transfer do hotelu. Proč ji trápit? Za stejnou dobu ji dopraví i sám až k pláži na Jadranu.

0/−1
14.2.2015 0:03

M80i97c81h36a87l 39H40o30r85á92k 7319954959914

Nemyslím,že byste měl pravdu. Naprosto to sice nesouvisí s ČSA, ale přesto - bydlím v Brně a jak já, tak i kolegové jezdíme často do zahraničí a používáme služeb letiště Václava Havla. Jízda autem trvá dvě hodiny a odbavení také není na dvě hoďky... Naposledy jsem jel na letiště v úterý, bez problému - prostě nemyslím, že by průměrný Brňan nepoužíval letiště v Praze. A není to o ČSA, se kterými nelétáme, neboť není kam  :)

0/0
14.2.2015 15:58

M15i81l96o17s37l64a34v 84K38a95n37t97o38r20e83k 1669937681529

My Pražáci zásadně létáme z Ruzyně;-O

+2/0
14.2.2015 19:57
Foto

I23m26r53i76c64h 51S52u82c34h54a50r18s96k10ý 8216703375781

Souhlas my z Ostravy taky lítáme z Ruzyně.R^

+1/0
15.2.2015 12:46

P34e96t53r 91M70a23r25e41č28e85k 1263141429268

Od samého začátku úpadku je to tunel směrem Travel Service.   Při ohlédnutí zpět je nyní jasné , že všechna ta nesmyslná rozhodnutí a diletantské vedení. Hrála do noty právě TS. Fungující a ziskové ČSA byly nad jeho síly.

+1/0
13.2.2015 20:39

Z65d53e53n18e80k 37V55r97b40a 8649235233107

Jestli diletantské vedení politických trafikantů považujete za tunel k TVS tak je mi Vás dost líto. Již několik let nejsou ČSA ani fungující a ani ziskové. Majetek ČSA byl prakticky nulový již v době, kdy veřejnost o problémech ČSA ještě ani příliš netušila. Již mnoho let není co tunelovat - dnes je to jen boj o to, aby krach ČSA nebyl tak moc velkým politickým průserem a imho i boj o to, aby byl čas zamaskovat všechny ty zlodějiny z dob, kdy se ta společnost stala pro politiky dojnou krávou. ČSA je bezcennou společností, kde jediná cenná věc je značka. Když započtete vliv odborů bude cena ČSA záporná. Navíc i ta značka v dnešní době už nemá ani zdaleka takovou cenu jako před nástupem soudruha Tvrdíka.

0/−1
13.2.2015 21:15

J27o12s10e83f 27H23e52n78d36r33i37c98h 8490434486841

Rozkradli to a teď státe dávej. Je to banda lumpů, jako všude u nás.

+2/0
13.2.2015 17:15

Š97á39r25k72a 23S61t97a68ň55k57o24v77á 9173935529179

To se to žije když je stát dotuje! A pomůže stát taky těm ostatním kde mají hezké platy přitom jsou jednou nohou v bankrotu?Rv

+1/0
13.2.2015 17:02

V52á10c71l62a91v 61P88a14v91l81í27k 9672540784654

je vůbec něco, co ČSA zvládnou? Jak může fungovat firma, která vykazuje ztrátu prakticky všude a na všem... Nejzizkovější variantou pro ČSA je zdá se nelétat vůbec nikam. Mohou místo aerolinek vytvořit muzeum s pohřebním nápisem "vzpomínáme"

+4/0
13.2.2015 16:27

V63i42l45é41m 94K66o64s 4842488941164

Pamatuju si, jak byli KSČSSD proti privatizaci, když byly ČSA ještě v plusu..prý že je to slepička, která snáší zlatá vajíčka. Tenkrát to byla firmy s hodnotou v řádech miliard. Pak jmenovali Tvrdíka a dál už to známe a platíme až dodnes...:-/

+10/−1
13.2.2015 15:51

M41a19r69t52i17n 73Š41t75ě20p44á51n66e67k 3407833463171

To se to zere, kdyz to jini plati..

+2/0
13.2.2015 15:51

P58a29v61e37l 59B90l59a91ž67e98k 6461751426391

Tak ať zkrachuje, no. Lidi na letišti o práci nepřijdou a její místo místo zabere někdo jiný, kdo zaměstná piloty a letušky. Sice to už asi nebude firma sídlící v ČR, ale za to holt může management ČSA....

+5/0
13.2.2015 15:40

Z28d55e27n29e23k 92V57r39b59a 8989235933287

Tak jednoduché to nebude. ČSA má cenu pouze značky, pokud to nepřevezme TVS i za cenu velmi bolestných kroků pravděpodobně ČSA jako značka zkončí. Volné sloty na letišti si rozeberou zahraniční společnosti, letadla se vrátí leasingovce (ČSA je nevlastní) zaměstnanci propustí. Piloti si najdou časem práci v zahraničí ostatní čeká úřad práce.

0/0
13.2.2015 21:24

J55a82n 26B79l67a16ž73e35k 1552361168946

ČSA jsem měl rád, bral jsem je jako srdcovku - mívali super servis na palubě, létali na praktická a použitelná místa pro cestování, i když nikdy nepatřili mezi nejlevnější. Skvělý servis se nejdříve vytratil úplně, pak se částečně vrátil, i když už jen ve formě slaných rybiček a preclíků. Ale za pití se už aspoň nemusí platit. Použitelná místa se ale bohužel nevrátila vůbec, zato drahá cena letenek zůstala. Něco tam asi dělají špatně. Příklad - pamatuji, jak před lety zrušili linku do Londýna, protože prý byla prodělečná. Nevím, teď v úterý jsem letěl s BA tam, letadlo plné tak z 95%, možná i víc. Včera jsem letěl zpět, letadlo beznadějně plné na 100%. Je zima, vytíženost by měla být teda menší než v létě. Letenka za 7.000,- kupovaná 3 týdny předem. Ale pro ČSA byla linka prodělečná a proto ji zavřeli. Nechápu. Asi tam šlo o to, spíš získat hotovost za každou cenu prodejem slotů. Nebo je tam ve vedení stále opravdu banda amatérů. Myslím, že nejlepší by bylo nechat firmu zkrachovat, zavřít a postavit novou. Jako před nějakou dobou Swiss Air a nyní Swiss.

+8/0
13.2.2015 15:28

J43a37n 23R87e28z24n55i96c51e93k 7362172417690

Londyn zrusili protoze chteli hotovost. Opet - kratkozrake bezkoncepcni reseni, stejne jako prodeje dcerinnych spolecnosti, neopodstatnene nakupy atd. Znacka CSA se mela oddelit uz pred nejakou dobou, nejsem si jisty, jeli to za dane situace stale mozne.

+3/0
13.2.2015 15:47

R51i87c13h45a45r57d 91K83á85b66a 8219728390800

WTF: Ja nechci sponzorovat CSA ze svych dani. Pokud to neumi zit, tak to nechte umrit.

Mne hypoteku stat take nezaplati ...

+9/0
13.2.2015 15:22

R98o12m15a66n 98K15r66a95t15o45c33h90v81í33l 6756677796794

120 milionů a ztráta z linky do Koreje je ve stovkách milionů.

+1/0
13.2.2015 15:09

J43i20ř24í 88V49á88g24n43e64r 8627374204816

Výborná fůze s Korejci. Která další firma se přidá?

+1/0
13.2.2015 15:08

J60a24n 49R39e54z87n89i83c49e87k 7282212447650

Do Jerevanu jsem letal 3x rocne. Praha byla jednim z mala destinaci, kam se mhlo z Jerevanu primo a lety byly skoro vzdycky plne. Z nejakeho duvodu tento spoj CSA zrusili. Nejsem manager, ale selsky rozum mi veli nezbavovat se neceho, co funguje. Jak ta firma muze fungovat, kdyz delaji takova rozhodnuti? Spolehat se na to, ze to Korejci za nas vyresi je hloupost. CSA jim byla darovana za 2.5 mil Euro, coz je jejich hodinovy obrat. Nedivim se, ze se tomu moc nevenuji, kdyz to dostali zadarmo.

+9/0
13.2.2015 14:38
Foto

P64a23v81e69l 95M26a32k57o95v25e46c 8738945841

Na ČSA se dá ukázat, v čem byla a je  je podstata naší ekonomické transformace...od státu "koupíte" nebo mu fakticky ukradnete to, co funguje a generuje zisk...

+4/0
13.2.2015 14:43

J48a89n 27R65e60z57n42i17c42e45k 7572552447240

Oni nikdy nemeli plany na kontrolovanou expanzi - alespon ne v poslednich deseti letech. Vetsina rozhodnuti byla bezkoncepcnich a nezapadala do nejakeho sirsiho straegickeho planu, ktery by se plnil nezavisle na politicky dosazenych managerech.

+3/0
13.2.2015 15:10
Foto

J78o96s41e28f 52Z71í90t84k68a 8478906455868

začal to LUFTJARDA, a kam to bude pokračovat ????

nechci platit daně na tyto bezedné studny;-(;-(

+6/−1
13.2.2015 14:33

V74i75k58t22o88r 36H41o50j42k55a 7819631884303

Chci platit daně a odvody na policii, armádu, zdravotnictví atd., ale na ČSA rozhodně ne. Nelítám s nimi a lítat neplánuji. Ale možná by mi stát také mohli pomoci přežít zimu... zima byla složitá, uhlí došlo dřív a dříví mi namoklo. CO takhle státní injekci pro mě?[>-]

+19/−2
13.2.2015 14:29

S50t43a84n37i76s73l60a65v 20R55o97s82e58c96k72ý 9245679521719

Stát má chránit práva občanů a ne je okrádat.

+2/0
13.2.2015 15:06

V30a10c65l98a89v 74P90e54r92o37u62t56k90a 6748977404281

jaký smysl má udržovat při životě tuto firmu?

+13/0
13.2.2015 14:28

P58e90t91r 62B38r76o12ž 8432544456644

Kdyby tak stát přestal lít naše prachy do svých zbankrotovaných podniků, to by se rozpočtu ulevilo...

+6/0
13.2.2015 14:27

L20u50c76i55a91n 87P96a74p56a16z32i80a85n 5974617351915

Vyhozené peníze, stát by měl vyhodit či vypudit Korejce z této firmy.

+4/−2
13.2.2015 14:25
Foto

P96a17v89e94l 68M94a22k33o97v35e65c 8888245321

Nechci slevu zadarmo...:-)

+5/0
13.2.2015 13:50

J43a82n 13B56í27l79e55k 7344192874103

Určitě se vyplatilo ČSA prodat Korejcům, že;-D

+4/0
13.2.2015 13:47

P78a92v65e93l 84V71e42t18e16š31n31í46k 7385548605617

Ona firemní kultura ČSA ve stylu "otevřeme linku a za 5 měsíců ji zavřeme" a "nejdřív letadla nakoupíme a pak budeme přemýšlet co s nimi" je dosti specifická.

+8/0
13.2.2015 13:57

M33i57c15h93a27l 39P35a75v55l75á19t 9613563974409

K tomu vyrazne zhorsovani sluzeb. :o(

+2/0
13.2.2015 14:06

P23a15v32e35l 86V15e11t76e87š36n44í63k 7695208355977

Subjektivně mám podobný pocit...

+2/0
13.2.2015 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.