Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další státní injekce pomůže ČSA přežít zimu. Korejci dali jen slevu

Státem ovládaný Český Aeroholding poslal do Českých aerolinií (ČSA) na přelomu roku další finanční injekci ve výši 120 milionů korun. Vyplývá to z informací, které Aeroholding zveřejnil ve sbírce listin, samotnou částku pak potvrdilo MF DNES několik na sobě nezávislých zdrojů. Korean Air místo hotovosti poskytne ČSA slevu na pronájem Airbusu A330.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z39u67z34a20n78a 41K42a50u41f37m48a61n93o64v73á 8608534506177

Nesmyslné, ale plusovače si to našlo ;-D

0/0
15.2.2015 1:50

Š37t57e57f14a62n 49F87r58i61č21a 7782678803676

V Brně "národního dopravce" už několik let nikdo nezná. A to přesto, že i z Brna několik celoročních pravidelných linek jiných dopravců létá, např. do Londýna, Moskvy, Eindhovenu. Zdá se tedy, že někteří dopravci linky naplní. O desítkách sezónních pravidelných linek ani nemluvě. Myslím, že to o schopnostech managementu ČSA vypovídá hodně. Mimochodem, průměrný Brňan by rodinku na letiště do Prahy nevezl ani náhodou. Tři hodiny cesta, dvě hodiny rezerva, dvě hodiny odbavení, další čas transfer do hotelu. Proč ji trápit? Za stejnou dobu ji dopraví i sám až k pláži na Jadranu.

0/−1
14.2.2015 0:03

M36i94c82h68a22l 14H84o13r17á70k 7169624229814

Nemyslím,že byste měl pravdu. Naprosto to sice nesouvisí s ČSA, ale přesto - bydlím v Brně a jak já, tak i kolegové jezdíme často do zahraničí a používáme služeb letiště Václava Havla. Jízda autem trvá dvě hodiny a odbavení také není na dvě hoďky... Naposledy jsem jel na letiště v úterý, bez problému - prostě nemyslím, že by průměrný Brňan nepoužíval letiště v Praze. A není to o ČSA, se kterými nelétáme, neboť není kam  :)

0/0
14.2.2015 15:58

M77i42l45o81s79l84a77v 77K81a62n70t69o90r82e79k 1389627691669

My Pražáci zásadně létáme z Ruzyně;-O

+2/0
14.2.2015 19:57
Foto

I92m66r69i90c91h 40S46u31c34h49a85r96s10k36ý 8156803295751

Souhlas my z Ostravy taky lítáme z Ruzyně.R^

+1/0
15.2.2015 12:46

P95e87t94r 88M58a23r29e96č52e22k 1123321789188

Od samého začátku úpadku je to tunel směrem Travel Service.   Při ohlédnutí zpět je nyní jasné , že všechna ta nesmyslná rozhodnutí a diletantské vedení. Hrála do noty právě TS. Fungující a ziskové ČSA byly nad jeho síly.

+1/0
13.2.2015 20:39

Z46d95e29n25e18k 51V53r51b42a 8629535373947

Jestli diletantské vedení politických trafikantů považujete za tunel k TVS tak je mi Vás dost líto. Již několik let nejsou ČSA ani fungující a ani ziskové. Majetek ČSA byl prakticky nulový již v době, kdy veřejnost o problémech ČSA ještě ani příliš netušila. Již mnoho let není co tunelovat - dnes je to jen boj o to, aby krach ČSA nebyl tak moc velkým politickým průserem a imho i boj o to, aby byl čas zamaskovat všechny ty zlodějiny z dob, kdy se ta společnost stala pro politiky dojnou krávou. ČSA je bezcennou společností, kde jediná cenná věc je značka. Když započtete vliv odborů bude cena ČSA záporná. Navíc i ta značka v dnešní době už nemá ani zdaleka takovou cenu jako před nástupem soudruha Tvrdíka.

0/−1
13.2.2015 21:15

J64o70s42e85f 12H60e62n65d80r70i13c17h 8560704936871

Rozkradli to a teď státe dávej. Je to banda lumpů, jako všude u nás.

+2/0
13.2.2015 17:15

Š33á29r11k70a 76S60t13a17ň89k72o76v31á 9543545429459

To se to žije když je stát dotuje! A pomůže stát taky těm ostatním kde mají hezké platy přitom jsou jednou nohou v bankrotu?Rv

+1/0
13.2.2015 17:02

V30á27c64l36a19v 36P98a71v25l52í64k 9342250174604

je vůbec něco, co ČSA zvládnou? Jak může fungovat firma, která vykazuje ztrátu prakticky všude a na všem... Nejzizkovější variantou pro ČSA je zdá se nelétat vůbec nikam. Mohou místo aerolinek vytvořit muzeum s pohřebním nápisem "vzpomínáme"

+4/0
13.2.2015 16:27

V80i59l62é18m 43K51o66s 4272148661344

Pamatuju si, jak byli KSČSSD proti privatizaci, když byly ČSA ještě v plusu..prý že je to slepička, která snáší zlatá vajíčka. Tenkrát to byla firmy s hodnotou v řádech miliard. Pak jmenovali Tvrdíka a dál už to známe a platíme až dodnes...:-/

+10/−1
13.2.2015 15:51

M95a39r83t40i21n 36Š38t66ě86p38á15n66e78k 3967293393541

To se to zere, kdyz to jini plati..

+2/0
13.2.2015 15:51

P34a94v78e91l 82B21l94a71ž90e45k 6971931636981

Tak ať zkrachuje, no. Lidi na letišti o práci nepřijdou a její místo místo zabere někdo jiný, kdo zaměstná piloty a letušky. Sice to už asi nebude firma sídlící v ČR, ale za to holt může management ČSA....

+5/0
13.2.2015 15:40

Z59d68e83n40e69k 87V84r40b38a 8949575303317

Tak jednoduché to nebude. ČSA má cenu pouze značky, pokud to nepřevezme TVS i za cenu velmi bolestných kroků pravděpodobně ČSA jako značka zkončí. Volné sloty na letišti si rozeberou zahraniční společnosti, letadla se vrátí leasingovce (ČSA je nevlastní) zaměstnanci propustí. Piloti si najdou časem práci v zahraničí ostatní čeká úřad práce.

0/0
13.2.2015 21:24

J74a91n 83B21l23a21ž21e92k 1192861428226

ČSA jsem měl rád, bral jsem je jako srdcovku - mívali super servis na palubě, létali na praktická a použitelná místa pro cestování, i když nikdy nepatřili mezi nejlevnější. Skvělý servis se nejdříve vytratil úplně, pak se částečně vrátil, i když už jen ve formě slaných rybiček a preclíků. Ale za pití se už aspoň nemusí platit. Použitelná místa se ale bohužel nevrátila vůbec, zato drahá cena letenek zůstala. Něco tam asi dělají špatně. Příklad - pamatuji, jak před lety zrušili linku do Londýna, protože prý byla prodělečná. Nevím, teď v úterý jsem letěl s BA tam, letadlo plné tak z 95%, možná i víc. Včera jsem letěl zpět, letadlo beznadějně plné na 100%. Je zima, vytíženost by měla být teda menší než v létě. Letenka za 7.000,- kupovaná 3 týdny předem. Ale pro ČSA byla linka prodělečná a proto ji zavřeli. Nechápu. Asi tam šlo o to, spíš získat hotovost za každou cenu prodejem slotů. Nebo je tam ve vedení stále opravdu banda amatérů. Myslím, že nejlepší by bylo nechat firmu zkrachovat, zavřít a postavit novou. Jako před nějakou dobou Swiss Air a nyní Swiss.

+8/0
13.2.2015 15:28

J27a87n 67R29e89z39n72i32c39e55k 7972932667580

Londyn zrusili protoze chteli hotovost. Opet - kratkozrake bezkoncepcni reseni, stejne jako prodeje dcerinnych spolecnosti, neopodstatnene nakupy atd. Znacka CSA se mela oddelit uz pred nejakou dobou, nejsem si jisty, jeli to za dane situace stale mozne.

+3/0
13.2.2015 15:47

R51i69c92h65a83r44d 62K88á30b79a 8179348840810

WTF: Ja nechci sponzorovat CSA ze svych dani. Pokud to neumi zit, tak to nechte umrit.

Mne hypoteku stat take nezaplati ...

+9/0
13.2.2015 15:22

R51o16m50a81n 51K27r52a10t26o21c48h64v83í96l 6916297936894

120 milionů a ztráta z linky do Koreje je ve stovkách milionů.

+1/0
13.2.2015 15:09

J53i63ř69í 51V98á52g13n97e59r 8387674874226

Výborná fůze s Korejci. Která další firma se přidá?

+1/0
13.2.2015 15:08

J80a32n 14R26e51z49n16i51c52e81k 7272292597640

Do Jerevanu jsem letal 3x rocne. Praha byla jednim z mala destinaci, kam se mhlo z Jerevanu primo a lety byly skoro vzdycky plne. Z nejakeho duvodu tento spoj CSA zrusili. Nejsem manager, ale selsky rozum mi veli nezbavovat se neceho, co funguje. Jak ta firma muze fungovat, kdyz delaji takova rozhodnuti? Spolehat se na to, ze to Korejci za nas vyresi je hloupost. CSA jim byla darovana za 2.5 mil Euro, coz je jejich hodinovy obrat. Nedivim se, ze se tomu moc nevenuji, kdyz to dostali zadarmo.

+9/0
13.2.2015 14:38
Foto

P95a10v85e26l 80M31a22k98o17v97e77c 8538665231

Na ČSA se dá ukázat, v čem byla a je  je podstata naší ekonomické transformace...od státu "koupíte" nebo mu fakticky ukradnete to, co funguje a generuje zisk...

+4/0
13.2.2015 14:43

J41a38n 97R83e19z93n25i68c24e77k 7472132567280

Oni nikdy nemeli plany na kontrolovanou expanzi - alespon ne v poslednich deseti letech. Vetsina rozhodnuti byla bezkoncepcnich a nezapadala do nejakeho sirsiho straegickeho planu, ktery by se plnil nezavisle na politicky dosazenych managerech.

+3/0
13.2.2015 15:10
Foto

J97o26s35e83f 48Z93í41t66k11a 8948836335778

začal to LUFTJARDA, a kam to bude pokračovat ????

nechci platit daně na tyto bezedné studny;-(;-(

+6/−1
13.2.2015 14:33

V80i25k16t47o97r 81H91o19j24k82a 7439191644493

Chci platit daně a odvody na policii, armádu, zdravotnictví atd., ale na ČSA rozhodně ne. Nelítám s nimi a lítat neplánuji. Ale možná by mi stát také mohli pomoci přežít zimu... zima byla složitá, uhlí došlo dřív a dříví mi namoklo. CO takhle státní injekci pro mě?[>-]

+19/−2
13.2.2015 14:29

S36t84a18n78i76s73l93a10v 89R72o93s15e72c81k74ý 9365139101859

Stát má chránit práva občanů a ne je okrádat.

+2/0
13.2.2015 15:06

V26a43c53l18a39v 49P31e63r18o83u43t91k74a 6828547144801

jaký smysl má udržovat při životě tuto firmu?

+13/0
13.2.2015 14:28

P92e26t16r 58B83r79o35ž 8432534916194

Kdyby tak stát přestal lít naše prachy do svých zbankrotovaných podniků, to by se rozpočtu ulevilo...

+6/0
13.2.2015 14:27

L20u44c86i79a42n 32P48a15p82a76z77i39a55n 5194847261555

Vyhozené peníze, stát by měl vyhodit či vypudit Korejce z této firmy.

+4/−2
13.2.2015 14:25
Foto

P79a28v31e27l 76M92a43k85o92v36e42c 8628275731

Nechci slevu zadarmo...:-)

+5/0
13.2.2015 13:50

J85a56n 21B53í73l96e62k 7584512444493

Určitě se vyplatilo ČSA prodat Korejcům, že;-D

+4/0
13.2.2015 13:47

P30a14v24e86l 60V49e98t63e78š62n34í69k 7905428515527

Ona firemní kultura ČSA ve stylu "otevřeme linku a za 5 měsíců ji zavřeme" a "nejdřív letadla nakoupíme a pak budeme přemýšlet co s nimi" je dosti specifická.

+8/0
13.2.2015 13:57

M93i49c94h15a51l 65P12a91v81l43á64t 9203293924319

K tomu vyrazne zhorsovani sluzeb. :o(

+2/0
13.2.2015 14:06

P75a86v77e56l 88V29e98t42e86š43n98í47k 7215608855307

Subjektivně mám podobný pocit...

+2/0
13.2.2015 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.