Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další státní injekce pomůže ČSA přežít zimu. Korejci dali jen slevu

Státem ovládaný Český Aeroholding poslal do Českých aerolinií (ČSA) na přelomu roku další finanční injekci ve výši 120 milionů korun. Vyplývá to z informací, které Aeroholding zveřejnil ve sbírce listin, samotnou částku pak potvrdilo MF DNES několik na sobě nezávislých zdrojů. Korean Air místo hotovosti poskytne ČSA slevu na pronájem Airbusu A330.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z85u11z94a91n47a 63K23a96u43f36m56a16n91o70v71á 8598364736567

Nesmyslné, ale plusovače si to našlo ;-D

0/0
15.2.2015 1:50

Š88t85e79f70a40n 93F58r88i40č88a 7422168983946

V Brně "národního dopravce" už několik let nikdo nezná. A to přesto, že i z Brna několik celoročních pravidelných linek jiných dopravců létá, např. do Londýna, Moskvy, Eindhovenu. Zdá se tedy, že někteří dopravci linky naplní. O desítkách sezónních pravidelných linek ani nemluvě. Myslím, že to o schopnostech managementu ČSA vypovídá hodně. Mimochodem, průměrný Brňan by rodinku na letiště do Prahy nevezl ani náhodou. Tři hodiny cesta, dvě hodiny rezerva, dvě hodiny odbavení, další čas transfer do hotelu. Proč ji trápit? Za stejnou dobu ji dopraví i sám až k pláži na Jadranu.

0/−1
14.2.2015 0:03

M14i31c88h36a45l 54H11o87r77á80k 7359664709184

Nemyslím,že byste měl pravdu. Naprosto to sice nesouvisí s ČSA, ale přesto - bydlím v Brně a jak já, tak i kolegové jezdíme často do zahraničí a používáme služeb letiště Václava Havla. Jízda autem trvá dvě hodiny a odbavení také není na dvě hoďky... Naposledy jsem jel na letiště v úterý, bez problému - prostě nemyslím, že by průměrný Brňan nepoužíval letiště v Praze. A není to o ČSA, se kterými nelétáme, neboť není kam  :)

0/0
14.2.2015 15:58

M62i34l42o21s93l90a94v 69K25a70n11t42o58r32e34k 1649367371619

My Pražáci zásadně létáme z Ruzyně;-O

+2/0
14.2.2015 19:57
Foto

I12m70r80i44c24h 81S72u67c21h15a53r13s68k84ý 8956633975761

Souhlas my z Ostravy taky lítáme z Ruzyně.R^

+1/0
15.2.2015 12:46

P48e25t13r 34M87a60r87e93č85e31k 1753321509528

Od samého začátku úpadku je to tunel směrem Travel Service.   Při ohlédnutí zpět je nyní jasné , že všechna ta nesmyslná rozhodnutí a diletantské vedení. Hrála do noty právě TS. Fungující a ziskové ČSA byly nad jeho síly.

+1/0
13.2.2015 20:39

Z73d63e10n37e28k 19V60r48b35a 8799895263217

Jestli diletantské vedení politických trafikantů považujete za tunel k TVS tak je mi Vás dost líto. Již několik let nejsou ČSA ani fungující a ani ziskové. Majetek ČSA byl prakticky nulový již v době, kdy veřejnost o problémech ČSA ještě ani příliš netušila. Již mnoho let není co tunelovat - dnes je to jen boj o to, aby krach ČSA nebyl tak moc velkým politickým průserem a imho i boj o to, aby byl čas zamaskovat všechny ty zlodějiny z dob, kdy se ta společnost stala pro politiky dojnou krávou. ČSA je bezcennou společností, kde jediná cenná věc je značka. Když započtete vliv odborů bude cena ČSA záporná. Navíc i ta značka v dnešní době už nemá ani zdaleka takovou cenu jako před nástupem soudruha Tvrdíka.

0/−1
13.2.2015 21:15

J11o25s46e94f 34H56e26n21d33r36i23c20h 8920504386591

Rozkradli to a teď státe dávej. Je to banda lumpů, jako všude u nás.

+2/0
13.2.2015 17:15

Š95á44r69k61a 79S49t68a57ň77k54o47v38á 9223455239189

To se to žije když je stát dotuje! A pomůže stát taky těm ostatním kde mají hezké platy přitom jsou jednou nohou v bankrotu?Rv

+1/0
13.2.2015 17:02

V76á58c72l57a90v 96P29a16v38l28í46k 9492880434764

je vůbec něco, co ČSA zvládnou? Jak může fungovat firma, která vykazuje ztrátu prakticky všude a na všem... Nejzizkovější variantou pro ČSA je zdá se nelétat vůbec nikam. Mohou místo aerolinek vytvořit muzeum s pohřebním nápisem "vzpomínáme"

+4/0
13.2.2015 16:27

V79i10l51é89m 19K37o45s 4712418661684

Pamatuju si, jak byli KSČSSD proti privatizaci, když byly ČSA ještě v plusu..prý že je to slepička, která snáší zlatá vajíčka. Tenkrát to byla firmy s hodnotou v řádech miliard. Pak jmenovali Tvrdíka a dál už to známe a platíme až dodnes...:-/

+10/−1
13.2.2015 15:51

M13a75r20t28i46n 60Š29t91ě47p62á76n38e40k 3427423983791

To se to zere, kdyz to jini plati..

+2/0
13.2.2015 15:51

P23a10v73e46l 85B31l35a84ž71e15k 6271161886501

Tak ať zkrachuje, no. Lidi na letišti o práci nepřijdou a její místo místo zabere někdo jiný, kdo zaměstná piloty a letušky. Sice to už asi nebude firma sídlící v ČR, ale za to holt může management ČSA....

+5/0
13.2.2015 15:40

Z20d10e13n62e18k 27V12r38b24a 8839425473747

Tak jednoduché to nebude. ČSA má cenu pouze značky, pokud to nepřevezme TVS i za cenu velmi bolestných kroků pravděpodobně ČSA jako značka zkončí. Volné sloty na letišti si rozeberou zahraniční společnosti, letadla se vrátí leasingovce (ČSA je nevlastní) zaměstnanci propustí. Piloti si najdou časem práci v zahraničí ostatní čeká úřad práce.

0/0
13.2.2015 21:24

J61a77n 94B13l71a61ž52e67k 1752491428806

ČSA jsem měl rád, bral jsem je jako srdcovku - mívali super servis na palubě, létali na praktická a použitelná místa pro cestování, i když nikdy nepatřili mezi nejlevnější. Skvělý servis se nejdříve vytratil úplně, pak se částečně vrátil, i když už jen ve formě slaných rybiček a preclíků. Ale za pití se už aspoň nemusí platit. Použitelná místa se ale bohužel nevrátila vůbec, zato drahá cena letenek zůstala. Něco tam asi dělají špatně. Příklad - pamatuji, jak před lety zrušili linku do Londýna, protože prý byla prodělečná. Nevím, teď v úterý jsem letěl s BA tam, letadlo plné tak z 95%, možná i víc. Včera jsem letěl zpět, letadlo beznadějně plné na 100%. Je zima, vytíženost by měla být teda menší než v létě. Letenka za 7.000,- kupovaná 3 týdny předem. Ale pro ČSA byla linka prodělečná a proto ji zavřeli. Nechápu. Asi tam šlo o to, spíš získat hotovost za každou cenu prodejem slotů. Nebo je tam ve vedení stále opravdu banda amatérů. Myslím, že nejlepší by bylo nechat firmu zkrachovat, zavřít a postavit novou. Jako před nějakou dobou Swiss Air a nyní Swiss.

+8/0
13.2.2015 15:28

J41a42n 23R13e95z51n75i35c77e33k 7252962507980

Londyn zrusili protoze chteli hotovost. Opet - kratkozrake bezkoncepcni reseni, stejne jako prodeje dcerinnych spolecnosti, neopodstatnene nakupy atd. Znacka CSA se mela oddelit uz pred nejakou dobou, nejsem si jisty, jeli to za dane situace stale mozne.

+3/0
13.2.2015 15:47

R25i41c98h20a69r56d 89K68á43b64a 8629308740700

WTF: Ja nechci sponzorovat CSA ze svych dani. Pokud to neumi zit, tak to nechte umrit.

Mne hypoteku stat take nezaplati ...

+9/0
13.2.2015 15:22

R67o31m22a82n 70K70r94a10t80o45c94h98v36í10l 6706877736214

120 milionů a ztráta z linky do Koreje je ve stovkách milionů.

+1/0
13.2.2015 15:09
Foto

J52i52ř43í 49V31á21g91n44e86r 8977774604826

Výborná fůze s Korejci. Která další firma se přidá?

+1/0
13.2.2015 15:08

J31a80n 18R13e64z49n53i35c54e98k 7442942137210

Do Jerevanu jsem letal 3x rocne. Praha byla jednim z mala destinaci, kam se mhlo z Jerevanu primo a lety byly skoro vzdycky plne. Z nejakeho duvodu tento spoj CSA zrusili. Nejsem manager, ale selsky rozum mi veli nezbavovat se neceho, co funguje. Jak ta firma muze fungovat, kdyz delaji takova rozhodnuti? Spolehat se na to, ze to Korejci za nas vyresi je hloupost. CSA jim byla darovana za 2.5 mil Euro, coz je jejich hodinovy obrat. Nedivim se, ze se tomu moc nevenuji, kdyz to dostali zadarmo.

+9/0
13.2.2015 14:38
Foto

P42a56v28e80l 68M53a19k76o40v30e45c 8208305481

Na ČSA se dá ukázat, v čem byla a je  je podstata naší ekonomické transformace...od státu "koupíte" nebo mu fakticky ukradnete to, co funguje a generuje zisk...

+4/0
13.2.2015 14:43

J82a72n 27R49e97z23n23i90c33e44k 7302432477650

Oni nikdy nemeli plany na kontrolovanou expanzi - alespon ne v poslednich deseti letech. Vetsina rozhodnuti byla bezkoncepcnich a nezapadala do nejakeho sirsiho straegickeho planu, ktery by se plnil nezavisle na politicky dosazenych managerech.

+3/0
13.2.2015 15:10
Foto

J53o18s48e45f 19Z77í45t26k16a 8388336505158

začal to LUFTJARDA, a kam to bude pokračovat ????

nechci platit daně na tyto bezedné studny;-(;-(

+6/−1
13.2.2015 14:33

V90i60k71t92o44r 11H69o62j37k59a 7459801894303

Chci platit daně a odvody na policii, armádu, zdravotnictví atd., ale na ČSA rozhodně ne. Nelítám s nimi a lítat neplánuji. Ale možná by mi stát také mohli pomoci přežít zimu... zima byla složitá, uhlí došlo dřív a dříví mi namoklo. CO takhle státní injekci pro mě?[>-]

+19/−2
13.2.2015 14:29

S19t21a96n46i30s87l65a68v 91R84o35s41e83c31k76ý 9435939981919

Stát má chránit práva občanů a ne je okrádat.

+2/0
13.2.2015 15:06

V32a62c28l39a10v 28P72e84r37o92u71t66k55a 6888687334281

jaký smysl má udržovat při životě tuto firmu?

+13/0
13.2.2015 14:28

P68e18t44r 83B45r97o74ž 8452614596794

Kdyby tak stát přestal lít naše prachy do svých zbankrotovaných podniků, to by se rozpočtu ulevilo...

+6/0
13.2.2015 14:27

L92u29c43i60a53n 57P36a11p78a21z77i73a45n 5604717951345

Vyhozené peníze, stát by měl vyhodit či vypudit Korejce z této firmy.

+4/−2
13.2.2015 14:25
Foto

P38a46v71e60l 13M17a34k58o24v55e33c 8868825771

Nechci slevu zadarmo...:-)

+5/0
13.2.2015 13:50

J49a48n 78B64í93l42e28k 7184292864883

Určitě se vyplatilo ČSA prodat Korejcům, že;-D

+4/0
13.2.2015 13:47

P21a49v94e72l 83V21e49t73e46š97n88í98k 7755858935847

Ona firemní kultura ČSA ve stylu "otevřeme linku a za 5 měsíců ji zavřeme" a "nejdřív letadla nakoupíme a pak budeme přemýšlet co s nimi" je dosti specifická.

+8/0
13.2.2015 13:57

M45i96c33h48a28l 11P71a39v93l79á66t 9383773254199

K tomu vyrazne zhorsovani sluzeb. :o(

+2/0
13.2.2015 14:06

P58a82v48e62l 21V61e73t12e16š59n50í84k 7885508715927

Subjektivně mám podobný pocit...

+2/0
13.2.2015 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.