Diskuze

Další státní injekce pomůže ČSA přežít zimu. Korejci dali jen slevu

Státem ovládaný Český Aeroholding poslal do Českých aerolinií (ČSA) na přelomu roku další finanční injekci ve výši 120 milionů korun. Vyplývá to z informací, které Aeroholding zveřejnil ve sbírce listin, samotnou částku pak potvrdilo MF DNES několik na sobě nezávislých zdrojů. Korean Air místo hotovosti poskytne ČSA slevu na pronájem Airbusu A330.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Nesmyslné, ale plusovače si to našlo ;-D

0 0
možnosti
ŠF

V Brně "národního dopravce" už několik let nikdo nezná. A to přesto, že i z Brna několik celoročních pravidelných linek jiných dopravců létá, např. do Londýna, Moskvy, Eindhovenu. Zdá se tedy, že někteří dopravci linky naplní. O desítkách sezónních pravidelných linek ani nemluvě. Myslím, že to o schopnostech managementu ČSA vypovídá hodně. Mimochodem, průměrný Brňan by rodinku na letiště do Prahy nevezl ani náhodou. Tři hodiny cesta, dvě hodiny rezerva, dvě hodiny odbavení, další čas transfer do hotelu. Proč ji trápit? Za stejnou dobu ji dopraví i sám až k pláži na Jadranu.

0 1
možnosti
MH

Nemyslím,že byste měl pravdu. Naprosto to sice nesouvisí s ČSA, ale přesto - bydlím v Brně a jak já, tak i kolegové jezdíme často do zahraničí a používáme služeb letiště Václava Havla. Jízda autem trvá dvě hodiny a odbavení také není na dvě hoďky... Naposledy jsem jel na letiště v úterý, bez problému - prostě nemyslím, že by průměrný Brňan nepoužíval letiště v Praze. A není to o ČSA, se kterými nelétáme, neboť není kam  :)

0 0
možnosti
PM

Od samého začátku úpadku je to tunel směrem Travel Service.   Při ohlédnutí zpět je nyní jasné , že všechna ta nesmyslná rozhodnutí a diletantské vedení. Hrála do noty právě TS. Fungující a ziskové ČSA byly nad jeho síly.

1 0
možnosti
ZV

Z62d36e18n81e82k 89V27r84b97a

13. 2. 2015 21:15

Jestli diletantské vedení politických trafikantů považujete za tunel k TVS tak je mi Vás dost líto. Již několik let nejsou ČSA ani fungující a ani ziskové. Majetek ČSA byl prakticky nulový již v době, kdy veřejnost o problémech ČSA ještě ani příliš netušila. Již mnoho let není co tunelovat - dnes je to jen boj o to, aby krach ČSA nebyl tak moc velkým politickým průserem a imho i boj o to, aby byl čas zamaskovat všechny ty zlodějiny z dob, kdy se ta společnost stala pro politiky dojnou krávou. ČSA je bezcennou společností, kde jediná cenná věc je značka. Když započtete vliv odborů bude cena ČSA záporná. Navíc i ta značka v dnešní době už nemá ani zdaleka takovou cenu jako před nástupem soudruha Tvrdíka.

0 1
možnosti
JH

Rozkradli to a teď státe dávej. Je to banda lumpů, jako všude u nás.

2 0
možnosti
ŠS

To se to žije když je stát dotuje! A pomůže stát taky těm ostatním kde mají hezké platy přitom jsou jednou nohou v bankrotu?Rv

1 0
možnosti
VP

je vůbec něco, co ČSA zvládnou? Jak může fungovat firma, která vykazuje ztrátu prakticky všude a na všem... Nejzizkovější variantou pro ČSA je zdá se nelétat vůbec nikam. Mohou místo aerolinek vytvořit muzeum s pohřebním nápisem "vzpomínáme"

4 0
možnosti
VK

V40i95l14é69m 92K41o22s

13. 2. 2015 15:51

Pamatuju si, jak byli KSČSSD proti privatizaci, když byly ČSA ještě v plusu..prý že je to slepička, která snáší zlatá vajíčka. Tenkrát to byla firmy s hodnotou v řádech miliard. Pak jmenovali Tvrdíka a dál už to známe a platíme až dodnes...:-/

10 1
možnosti

To se to zere, kdyz to jini plati..

2 0
možnosti
PB

Tak ať zkrachuje, no. Lidi na letišti o práci nepřijdou a její místo místo zabere někdo jiný, kdo zaměstná piloty a letušky. Sice to už asi nebude firma sídlící v ČR, ale za to holt může management ČSA....

5 0
možnosti
ZV

Z63d45e24n21e91k 67V36r42b79a

13. 2. 2015 21:24

Tak jednoduché to nebude. ČSA má cenu pouze značky, pokud to nepřevezme TVS i za cenu velmi bolestných kroků pravděpodobně ČSA jako značka zkončí. Volné sloty na letišti si rozeberou zahraniční společnosti, letadla se vrátí leasingovce (ČSA je nevlastní) zaměstnanci propustí. Piloti si najdou časem práci v zahraničí ostatní čeká úřad práce.

0 0
možnosti
JB

J16a82n 56B32l83a42ž24e35k

13. 2. 2015 15:28

ČSA jsem měl rád, bral jsem je jako srdcovku - mívali super servis na palubě, létali na praktická a použitelná místa pro cestování, i když nikdy nepatřili mezi nejlevnější. Skvělý servis se nejdříve vytratil úplně, pak se částečně vrátil, i když už jen ve formě slaných rybiček a preclíků. Ale za pití se už aspoň nemusí platit. Použitelná místa se ale bohužel nevrátila vůbec, zato drahá cena letenek zůstala. Něco tam asi dělají špatně. Příklad - pamatuji, jak před lety zrušili linku do Londýna, protože prý byla prodělečná. Nevím, teď v úterý jsem letěl s BA tam, letadlo plné tak z 95%, možná i víc. Včera jsem letěl zpět, letadlo beznadějně plné na 100%. Je zima, vytíženost by měla být teda menší než v létě. Letenka za 7.000,- kupovaná 3 týdny předem. Ale pro ČSA byla linka prodělečná a proto ji zavřeli. Nechápu. Asi tam šlo o to, spíš získat hotovost za každou cenu prodejem slotů. Nebo je tam ve vedení stále opravdu banda amatérů. Myslím, že nejlepší by bylo nechat firmu zkrachovat, zavřít a postavit novou. Jako před nějakou dobou Swiss Air a nyní Swiss.

8 0
možnosti
JR

Londyn zrusili protoze chteli hotovost. Opet - kratkozrake bezkoncepcni reseni, stejne jako prodeje dcerinnych spolecnosti, neopodstatnene nakupy atd. Znacka CSA se mela oddelit uz pred nejakou dobou, nejsem si jisty, jeli to za dane situace stale mozne.

3 0
možnosti