- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cíle plníme - jinou větou by řekl že dojení v Čr pokračuje úspěšně dál.
horší operátor než o2 snad není, od doby co mi v rámci "optimalizace" své nabídky zhoršili podmínky tarifu tak o2 nenávidím a nejradši bych od nich utekl jenže kvůli kartelové dohodě není kam..zajímalo by mě kde jsou všechny ty instituce které mají bránit vzniku kartelových dohod
Dobrý den,
můžeme zkontrolovat aktuální tarifní nastavení a nabídnout případnou změnu dle nynější nabídky s ohledem na to, jak služby využíváte.
V případě zájmu nás kontaktujte na http://www.o2guru.cz/guru. Děkuji.
Jarda, O2 Guru
NEchápu stížnosti na drahé volání, proboha, dnes za 749 neomezené volání a sms, co by kdo ještě chtěl... Osobně mi to přijde jako víc než dobrá cena...
To víte, dokud český zákazník nedostane neomezené volání, SMS a internet pod 500,- tak není spokojený, a ještě by k tomu chtěl ten nejlepší telefon za 1,-
O2 je v soucasnosti firmou snad s nejhorsim manazmentem v CR. Ukazkova sbirka looseru. Tak ze se vysledkum vubec nedivim. Naopak myslim, ze je to jenom zacatek padu do propasti...
á, tak mi to konečně potvrdili... půl roku jsem se s nimi dohadoval o tom, že nechci přejít na žádný dražší tarif a že výhoda neomezeného volání není výhoda když je tarif o 20% dražší... pak mě nedobrovolně jednostranně po neshodě převedli na dražší tarif tak jsem odešel, a koukám že to 20% navýšení za neomezený tarif vedlo k 7% navýšení hovorů. Až na těch pár jednotlivců co se utelefonují k smrti tedy pěkně vydělali na svém tahu zdražit všem :-/
Potvrdím, co změnili vlastníka, začali se chovat dryáčnicky.
Nechtěl jsem rychlejší internet; co mám, mi v pohodě stačí. Tak mi ho začali blokovat. Přijdu v ponděli do práce - a jediné, co z internetu fungovalo - jejich webové stránky, vše ostatní zablokováno. Volal jsem na info linku - to je nějaký omyl. Druhý víkend - to samé ... my to v systému nastavíme na tvrdo, aby se to neopakovalo ... třetí víkend - opět nefunkční internet ... opět hodinové volání na info linku a dohadování se s kdoví kým ... ano podlehl jsem a koupil si ten "lepší" modem. Ale tím u mne skončili, tahle "hra" se jim nevyplatí.
To samé s jednou SIMkou - osobně jsem službu zrušil na prodejně ... za dva měsíce mi přišlo, že mi oznamují změnu podmínek ... opět volání na info linku ... opět sliby ... opět další změna podmínek ...opět info linka ...opět "údajně" chyba systému ...
Jestli si Kellner myslí, že může O2 vést stejně dryáčnickým způsobem, jako vede svoji úvěrovou společnost, tak to se těžce plete ...
Cíle plníme = kartelová dohoda a u všech operátorů stejné ceny..
presne tak, hledal sem tarif s lte( moc nevylecavam a zpravy pisu pres messengery) hlavne na data a vsecko je to stejny, rozdily minimalni..... nabidka mizerna