- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K nám do jihomoravského kraje přibylo 7 jednotek RegioPanterů. Jediné plus je tam nízká podlaha a WIFI. Na druhé straně tam chybí stěny a táhne tam na záda. Nad podvozky police, kam se batoh nevleze - jsou moc nízké. O oddíle s velkým záchodem chybí koše na odpadky. Asi 30 sedaček. Dále jsou tam koše na tříděný odpad 3 nádoby na papír, plast a plechovky. Kam hodíte slupku od banánu - tu si ponesete domů. Ve Vídni mají na perónech 4 nádoby na tříděný odpad.
Také to pípání není moc příjemné, spousta lidí cestou do práce podřimuje.
Soupravy si objednali a převzali odborníci a politici co samy jezdí auty. Já osobně raději jedu v teple starých pantografů řady 560.
Ako tak pozerám na ten obrázok tak je to rovnaká koncepcia ako boli jednotky 470 Kraken, nech im je autogén ľahký, o ktorej sa hovorilo, že je prekonaná
Se ani nedivim (možná nejen) zasvěcení vědí, že Siemens dělá v současné době o třídu lepší soupravy nežli Škodofka...
myslíš tak kvalitní Siemens, který ani neumí dodat vozy metra, kterým by nepraskaly rámy ?
Kdo by to řekl, že zakázku v Německu vyhraje německá firma. Že by to byla podpora domácího průmyslu?
No nevím. V obchodním rejstříku se píše o jediném akcionáři Skoda Transportation. Takže mě to vůbec nemrzí, že škoda nevyhrála. maximálně, že by se ten vlak býval byl vyrobil v Česku doufejme že českými lidmi.
Jediný akcionář:
CEIL (CENTRAL EUROPE INDUSTRIES) LTD
Limassol, City House, Karaiskaki 6, 3032, Kyperská republika
Registrační číslo: HE 275785
Oficiální sídlo v daňových rájích má spousta firem, aby se ušetřilo na daních. Je to celosvětový jev. Vlastnící jsou s největší pravděpodobností stále Češi. Na zmíněné adrese je patrně jen kancelář s pár kyperskými právníky.
Ovšem jako firma, která má výrobu v ČR, tu daně stejně platí, odvody z mezd, DPH, zaměstnanci jsou Češi a své výdělky zde utrácejí, atd.
Je rozhodně lepší, když se Češi podílejí na práci s vyšší přidanou hodnotu, když když pracují v montovnách zahraničních firem, či jsou dokonce na podpoře. Ale by váte zřejmě jiný názor.
Podle mne bude mít s těmi zakázkami kapacitní problém už takhle...
Zajimalo by mne, jestli si z toho modelu soutezeni vezmou priklad ceske urady
Doufám, že to bude od společnosti Siemens jiná kvalita, než třeba soupravy na metru C. Praskají podvozky a jiné lahůdky. No, ale myslím, že v Německu si nedovolí dodat šmejdy.
Podvozky praskají kvůli bordelu, který se dostává do motorů a ty jsou pak nevyvážené a vibrují. Ale už je téměř vše opraveno. Kéž by se k problémům tak čelem jako Siemens stavěla i Škodovka (v depech Prahy stojí téměř všechny tramvaje 14T - jezdí jen asi 2 nejméně popraskané), úpravy na 15T jsou na denním pořádku, o problémech homologace lokomotivy 109E (ne ve "zlém siemensovském Německu", ale i u nás se to táhlo léta) nemluvě. Ale třeba ty soupravy pro Němce, co mají vyrobit budou bez problému - někdo si totiž umí ošetřit smlouvy, někdo potřebuje smlouvy pro kamarády.
Siemens si obzvláště v Německu zakázku jen tak vzít nenechá... :( Přičemž Škodovka kvalitou nehraje v žádném případě druhý housle!
Jo? A jak to, že vyhrála Škoda tu zakázku minulý týden?