Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy zmodernizují patrové vozy, mají vystřídat poslední „žabotlamy“

České dráhy chystají další modernizaci svého vozového parku, kterou by měli pocítit zejména cestující na linkách v okolí Prahy. Firma ve čtvrtek vypsala soutěž na modernizaci patrových vozů řady Bmto, které v současnosti používá prakticky jen o víkendech. Nově by měly jezdit díky vylepšení celý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M71i83l48a76n 30W48e66l14s53e91r 5902838428421

Takže zase jen " okolí Prahy". A tady naše "Lipenská střela" a ostatní patrové vozy  se modernizace dočká za 20 let.

České dráhy, kašlete na nás, na Jihočechy.

+1/0
12.2.2015 22:55

D95a13v32i42d 10M16u14n40z35a90r 3788112844606

No, slysel jste Prazaky nadavat protoze nemaj rybniky?

kazdemu neco…Praha ma tisice vezi a vy mate tisice rybniku...

+2/0
12.2.2015 23:07

M55i54l41a47n 52W18e85l13s57e30r 5232558698591

A jezdíme tady parními vlaky a používáme poštovní holuby.

(stavba žel. koridoru je pomalá, dálnici nemáme, letiště nemáme..)

Ještě že umíme trochu německy.

+4/0
12.2.2015 23:13

M25i39c45h82a72l 67P90a82v73l42á35t 9423133394829

Pro turisty je Lipenska strela velkou a jiz tradicni atrakci. Ale chapu, ze mistni to nemusi az tak bavit.

0/0
13.2.2015 14:07
Foto

B41r71o88n22i75s34l51a17v 39G37a87b11r58y60š 2232559961

A co Vám brání tu situaci změnit? :-)

0/0
13.2.2015 20:17

V57á83c27l79a30v 29D85a54v24i72d 5815729564685

Na železnice u vás kašle hlavně hateman Zimola. Konkrétně na Lipno jezdí vlakem 5 a půl lidí a použitými vozidly to skutečně není.

+5/0
13.2.2015 1:07

R44a53d76e25k 26J83a71n37a87t35a 9265696574302

Ano, za všechny problémy v JČ si můžete sami. Tím, koho si volíte.

+4/0
13.2.2015 9:08

M60i60c55h85a41l 76P80a88v82l85á82t 9863713414549

Za vsechny problemy si urcite nemuzeme. Ale panove na kraji se mooc snazi, to nam nikdo neodpare.

+1/0
13.2.2015 14:08

T22o95m22á57š 22F10u43k 2370101846537

Ano volte ODS a už problémy nebudou, ani vlaky na Lipence......

0/0
13.2.2015 21:21

Ř10e63h83o24ř 51V63l98a45s90á79k 2134744881196

To jste asi v špatné diskusi. Pochybuji, že tu je nějaký zastánce rušení vlaků. Jděte agitovat jinam. ;-)

Tady by měli agitovat spíš ze stran, které vlaky podporují.

0/0
13.2.2015 22:22

R80a65d50e29k 37J34a61n74a16t33a 9695486544252

Myslím že tupost JČ ohledně organizace dopravy je na aktuálně vládnoucí straně nezávislá. Mezi osobáky několikahodinové díry, absence integrace s busy ...

I ten koridor, třebaže se o něm rozhoduje "v Praze", ovlivňuje kraj. Třeba teď hrozí, že poslední úsek před ČB se téměř modernizovat nebude. Nevychází ekonomická analýza. Není divu, když jedním z hlavních parametrů jsou počty cestujících a ty JČ systematicky z veřejné dopravy vyhání ...

Třeba Liberecký kraj má infrastrukturu horší, ale veřejnou dopravu lepší.

+2/0
13.2.2015 23:43

W43a31l48t40e94r 53C39e73r96m23a59k 1314778181346

Škoda těch žabotlamů, na českých drahách je to něco, jako v letectví DC3

+7/0
12.2.2015 21:35

P53e27t28r 28N13o80v36o59t62n76y 3579752749522

No a vlezl byste dneska bez obav do nejake podudržováne DC3? :-)

0/0
12.2.2015 21:37

R35a87d68e20k 87J91a46n52a88t93a 9125236434202

Jedna jednotka zůstane zachována jako technická památka s originálním nátěrem.

+1/0
12.2.2015 21:44
Foto

B78r39o74n56i11s54l57a52v 79G93a53b22r24y12š 2452589681

Já zase nedám dopustit na tornádo (řada 460/560) :-). Zbylo jen pár kousků okolo Brna, Ostravy a Olomouce.

0/0
12.2.2015 22:01

P92e76t95r 49L47u84k77á52š 8307655436

V okolí Brna jich zbylo docela dost kousků, protože nic jiného nemáme

+1/0
13.2.2015 10:50
Foto

B38r36o81n59i91s41l57a49v 42G46a95b45r77y77š 2852239621

Nic? RegioPanter je nic? Je jich sice jen pár, ale existují.

0/0
13.2.2015 20:11

M21a51r97t75i79n 98W76a84l51l85n61e77r 6175630694780

Včera jsem s ním jel...a je to zážitek k nezaplacení;-D

0/0
13.2.2015 0:05

O10t59a38k19a82r 87V30a84l66e37k 6456372635132

Ja hlavne porad nechapu ty textilni potahy sedacek. Myslim, ze z hlediska hygieny, ekonomicke udrzby a zivotnosti existuji lepsi materialy.

Ale pokud se mylim, tak mne nekdo opravte.

+4/−1
12.2.2015 21:01

N50i48k10o73l43a51j 80M92a24l40í61k 5254613570711

Nenapadá mě teda lepší materiál, aby to bylo pohodlné na různě dlouhé části trasy... jasně, hygiena nic moc pokud není častá údržba, to nemám nic proti, jen mě teďka nic nenapadá... a sedět ve vlaku na plastu jako v MHD mě teda nějak neláká. Neříkám, že není teda lepší materiál, jen pokud vás nějaký napadl, tak sem s ním :)

+3/0
12.2.2015 23:24

M56i93c19h82a98l 70O31p53a82t44r60n23ý 4872912902781

Klimatizace...?!

+4/0
12.2.2015 19:47

P91a28v24e50l 34Ř24a13p22e30k 7772356269855

V našem podnebí zbytečnost

+2/−10
12.2.2015 19:52

P38e89t72r 89U33l50l74m86a64n16n 2187418657102

Ono venku nemusí být nutně 30°C, aby ve vlaku bylo příšerně. A při vysoké rychlosti není otevřené okno zrovna ideální řešení, zvlášť, když tím oknem lítá dovnitř hromada pylu a další marast. Moderní vůz by měl klimatizaci určitě mít. V novém autě už ji také většina lidí chce mít, když za něj vyhodí balík peněz.

+5/−3
12.2.2015 20:00

M13a21t97ú96š 58B62e26n72a33k 9698784792383

lenže ak by do neho dosadzovali klimatizáciu, tak by to nestálo 10 milinov kus, ale 40 milionov kus a bolo by to otrasné, kedže ten vozeň nebol stavaný na na rozvody VZT a už teraz je v nom všetko naklnap.

+4/−3
12.2.2015 20:31

V79á68c57l84a66v 19D32a14v18i44d 5365599124285

S těmi vozy se počítá na cca 10 let. Na tak krátkou dobu se klimatizace nevyplatí.

0/−2
13.2.2015 1:08

M88i68c76h48a62l 68P17a93v80l64á77t 9323143874409

Tech par let muzou vozit lidi na paletakach. Staci kolem natahnout spagat, aby za jizdy nepadali ven.

0/0
13.2.2015 14:10

A41n19t72o59n27í15n 18D84o76u38b71e18k 3240459129

za tohle by meli tem kdo o tom rozhoduji sekat ruce a zabavovat majetek!!!

vy byste si opravili 40 let stareho trabanta za 100.000 a nebo byste radsi za 300.000 koupili novou fabii?

0/−15
12.2.2015 19:20

P75e92t49r 28N89o23v30o51t89n21y 3619402159872

Myslíte, že se dá koupit novy vagon za 30M?

+10/0
12.2.2015 19:47

J77i72ř37í 67N36o84v39á48k 3283709188256

Jančura je kupuje v Rumunsku údajně za 28M.

0/0
2.3.2015 16:37

P18a58v42e54l 82Ř40a65p19e56k 7622866129215

Srovnáváte nesrovnatelné. Základ železničního vagonu je v podstatě věčný, zatímco vaše pojízdná popelnice se za 20 let začne kompletně rozpadat.

+18/0
12.2.2015 19:51

M47a90t90ú82š 46B95e63n28a73k 9258964652293

myslíš si, že to je prvý tak starý vozeň, čo sa modernizoval? Nieje už tak vznikli tak už desitaky voznov, len v ČR. Inak je to bežný jav aj v takých krajnách ako je Švajčiarsko.

+6/0
12.2.2015 20:42

V46a71c74l17a65v 64H87a50j93e59k 3426739129

Luxusní Orient expres tvoří rekonstruované vozy z 30. let8-o

0/0
13.2.2015 8:11

M12a97t60ú15š 47B17e28n21a73k 9968374362803

Práveže jeho vozne boli značne rekonštruované, dokonca aj modernizované.

Ono totiž rekonštrukcia znamená obnova do pôvodného stavu;-)

0/0
13.2.2015 14:05

V78a27c42l70a62v 78H36a19j24e67k 3526379259

Ano máte pravdu, správný pojem je přestavba.

0/0
15.2.2015 9:57

T24o37m13a80s 36N12o41v52o46t31n53y 3701226988159

Tak, do čeho budou šotouši rýt dneska?;-D

+4/−5
12.2.2015 17:33

J23a98n 64S55ů95r91a 4665593243222

Dnes mají odpolední vyučování:)

+7/−10
12.2.2015 18:00

M79a25r40t41i49n 29N34o95v32o48t75n83ý 3586826101324

TN má hloupou poznámku a vy ho Jane Sůro trumfnete ještě debilnější odpovědí. Vy jste teda dvojka. Na to, že jste redaktor, byste mohl alespoň předstírat chování dospělého člověka.

+2/0
13.2.2015 9:06

J10i52ř24í 10P27r26ů57š81a 7475122675479

Po delší době asi nemají důvod. Ve článku nejsou nesmysly,polopravdy ani obviňování bez důkazu. P. Sůra jde do sebe. R^

+7/0
12.2.2015 18:11

L23a25d58i80s17l88a69v 51P27a39s65t15o22r39e72k 1793797278765

jj pomalu jsem nevěděl, jestli to psal jeho vzdělanější a lepší kolega, nebo Sůra. Prvně jsem se musel kouknout na zkratku pod článkem, abych to poznal R^

+2/0
12.2.2015 18:19

P26a79v22e43l 83D59v90o22ř37á10k 3409234336702

Nepsal to vzdělanější kolega, protože na místo Jižních Čech existují jen jižní.:-)

0/0
12.2.2015 19:42

J51a57n 29S79ů37r69a 4425333293252

Nesmysly a polopravdy nejsou v žádném textu. Nesmíte tak věřit prohlášením SŽDC a jiných "přátel".

+3/−8
12.2.2015 18:53

T20o82m71a82s 87A59u51g69u17s39t87y66n 6947476421100

my víme, nesmysly si šetříte hlavně do diskuzí ;-D

+4/−1
12.2.2015 21:22

L93a54d84i91s35l27a38v 15P81a25s48t18o38r68e57k 1453517518105

Uznání vlastní omylnosti Sůro je jedna z hlavních věcí, kterou by ses naučil na vysoké škole...

+2/0
13.2.2015 8:51

J59a40n 75H11o53r37a 6567351726

;-D;-D;-D

0/0
14.2.2015 18:06

R29o81b50e89r91t 70P74r93a89ž28á30k 4658966795570

Proč by ryli? Když pan redaktor Sůra nenapsal, že Jančura by to udělal jistě lépe a levněji...

+1/0
12.2.2015 18:45

T69o31m46á86š 90V89e79l37č35o89v96s57k52ý 4533358619588

A Žabotlamy ve vedení? ;-(

0/0
12.2.2015 17:04

O25n83d76ř34e89j 75N87o56v28á66k 9537804769169

Takže další mnohamilardové dotace, které se v množství přepravených lidí projeví statistickou chybou?

+3/−19
12.2.2015 15:49

M69a21r55t45i55n 57Š98t64r51o82s 4939587980218

jde hlavně o udržení stávajících  cestujících !!

+12/0
12.2.2015 15:59

R42a48d13e92k 69J77a21n71a27t97a 9545466684612

Já o tom, že by byly tyto rekonstrukce dotované, nic v článku nevidím (na rozdíl např. od nových motoráků pro kraje, ty byly z části dotované z ROP EU).

Vidím jen, že to je na základě požadavků zákazníka, společnosti ROPID, která pro Prahu objednává městskou a příměstskou dopravu.

+9/0
12.2.2015 16:00

J11i24ř90í 80K17o33c52u76r75e47k 6645494135788

12 x 10 miliónů je ... malá násobilka. 8-o

+4/0
12.2.2015 17:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.