Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy zmodernizují patrové vozy, mají vystřídat poslední „žabotlamy“

České dráhy chystají další modernizaci svého vozového parku, kterou by měli pocítit zejména cestující na linkách v okolí Prahy. Firma ve čtvrtek vypsala soutěž na modernizaci patrových vozů řady Bmto, které v současnosti používá prakticky jen o víkendech. Nově by měly jezdit díky vylepšení celý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i29l83a14n 84W38e39l81s96e81r 5452428288261

Takže zase jen " okolí Prahy". A tady naše "Lipenská střela" a ostatní patrové vozy  se modernizace dočká za 20 let.

České dráhy, kašlete na nás, na Jihočechy.

+1/0
12.2.2015 22:55

D58a57v66i62d 98M74u23n92z81a57r 3808782654856

No, slysel jste Prazaky nadavat protoze nemaj rybniky?

kazdemu neco…Praha ma tisice vezi a vy mate tisice rybniku...

+2/0
12.2.2015 23:07

M90i71l71a44n 12W77e95l68s57e97r 5582518158111

A jezdíme tady parními vlaky a používáme poštovní holuby.

(stavba žel. koridoru je pomalá, dálnici nemáme, letiště nemáme..)

Ještě že umíme trochu německy.

+4/0
12.2.2015 23:13

M91i42c67h36a37l 81P71a13v96l51á63t 9953493464369

Pro turisty je Lipenska strela velkou a jiz tradicni atrakci. Ale chapu, ze mistni to nemusi az tak bavit.

0/0
13.2.2015 14:07

B15r72o53n90i34s19l11a39v 49G30a88b10r67y14š 6575684210

A co Vám brání tu situaci změnit? :-)

0/0
13.2.2015 20:17

V24á22c52l37a13v 29D68a74v91i48d 5805569314315

Na železnice u vás kašle hlavně hateman Zimola. Konkrétně na Lipno jezdí vlakem 5 a půl lidí a použitými vozidly to skutečně není.

+5/0
13.2.2015 1:07

R74a52d78e61k 20J93a82n41a37t85a 9175926714442

Ano, za všechny problémy v JČ si můžete sami. Tím, koho si volíte.

+4/0
13.2.2015 9:08

M92i93c93h83a74l 56P22a19v61l44á50t 9703653434189

Za vsechny problemy si urcite nemuzeme. Ale panove na kraji se mooc snazi, to nam nikdo neodpare.

+1/0
13.2.2015 14:08

T72o67m78á92š 60F78u16k 2100791166817

Ano volte ODS a už problémy nebudou, ani vlaky na Lipence......

0/0
13.2.2015 21:21

Ř83e66h30o20ř 56V34l81a97s53á96k 2814734181646

To jste asi v špatné diskusi. Pochybuji, že tu je nějaký zastánce rušení vlaků. Jděte agitovat jinam. ;-)

Tady by měli agitovat spíš ze stran, které vlaky podporují.

0/0
13.2.2015 22:22

R89a43d21e48k 38J49a33n46a27t43a 9345926504412

Myslím že tupost JČ ohledně organizace dopravy je na aktuálně vládnoucí straně nezávislá. Mezi osobáky několikahodinové díry, absence integrace s busy ...

I ten koridor, třebaže se o něm rozhoduje "v Praze", ovlivňuje kraj. Třeba teď hrozí, že poslední úsek před ČB se téměř modernizovat nebude. Nevychází ekonomická analýza. Není divu, když jedním z hlavních parametrů jsou počty cestujících a ty JČ systematicky z veřejné dopravy vyhání ...

Třeba Liberecký kraj má infrastrukturu horší, ale veřejnou dopravu lepší.

+2/0
13.2.2015 23:43

W25a87l82t94e50r 40C35e94r24m40a23k 1404608191466

Škoda těch žabotlamů, na českých drahách je to něco, jako v letectví DC3

+7/0
12.2.2015 21:35

P92e69t37r 69N44o94v60o51t66n57y 3479492859842

No a vlezl byste dneska bez obav do nejake podudržováne DC3? :-)

0/0
12.2.2015 21:37

R50a82d65e23k 85J33a77n39a94t29a 9805356964872

Jedna jednotka zůstane zachována jako technická památka s originálním nátěrem.

+1/0
12.2.2015 21:44

B24r98o55n51i41s32l23a70v 79G91a31b52r83y81š 6865544370

Já zase nedám dopustit na tornádo (řada 460/560) :-). Zbylo jen pár kousků okolo Brna, Ostravy a Olomouce.

0/0
12.2.2015 22:01

P96e74t25r 24L35u53k77á43š 8477925436

V okolí Brna jich zbylo docela dost kousků, protože nic jiného nemáme

+1/0
13.2.2015 10:50

B53r40o69n78i13s73l90a42v 48G95a52b49r91y35š 6755494770

Nic? RegioPanter je nic? Je jich sice jen pár, ale existují.

0/0
13.2.2015 20:11

M87a28r97t47i70n 41W25a95l64l76n94e98r 6155470484610

Včera jsem s ním jel...a je to zážitek k nezaplacení;-D

0/0
13.2.2015 0:05

O31t94a54k34a32r 88V59a14l10e55k 6296942955812

Ja hlavne porad nechapu ty textilni potahy sedacek. Myslim, ze z hlediska hygieny, ekonomicke udrzby a zivotnosti existuji lepsi materialy.

Ale pokud se mylim, tak mne nekdo opravte.

+4/−1
12.2.2015 21:01

N98i54k82o47l95a94j 43M42a57l13í87k 5984333560621

Nenapadá mě teda lepší materiál, aby to bylo pohodlné na různě dlouhé části trasy... jasně, hygiena nic moc pokud není častá údržba, to nemám nic proti, jen mě teďka nic nenapadá... a sedět ve vlaku na plastu jako v MHD mě teda nějak neláká. Neříkám, že není teda lepší materiál, jen pokud vás nějaký napadl, tak sem s ním :)

+3/0
12.2.2015 23:24

M21i41c74h49a45l 69O71p41a87t45r94n15ý 4912292652951

Klimatizace...?!

+4/0
12.2.2015 19:47

P21a69v37e87l 46Ř51a45p33e65k 7122506639905

V našem podnebí zbytečnost

+2/−10
12.2.2015 19:52

P18e62t30r 41U63l83l20m16a17n59n 2487378657832

Ono venku nemusí být nutně 30°C, aby ve vlaku bylo příšerně. A při vysoké rychlosti není otevřené okno zrovna ideální řešení, zvlášť, když tím oknem lítá dovnitř hromada pylu a další marast. Moderní vůz by měl klimatizaci určitě mít. V novém autě už ji také většina lidí chce mít, když za něj vyhodí balík peněz.

+5/−3
12.2.2015 20:00

M30a87t79ú10š 71B47e61n98a28k 9358174322423

lenže ak by do neho dosadzovali klimatizáciu, tak by to nestálo 10 milinov kus, ale 40 milionov kus a bolo by to otrasné, kedže ten vozeň nebol stavaný na na rozvody VZT a už teraz je v nom všetko naklnap.

+4/−3
12.2.2015 20:31

V77á13c20l87a59v 79D66a23v31i61d 5735299744215

S těmi vozy se počítá na cca 10 let. Na tak krátkou dobu se klimatizace nevyplatí.

0/−2
13.2.2015 1:08

M18i90c82h79a64l 64P83a97v84l27á94t 9853643724289

Tech par let muzou vozit lidi na paletakach. Staci kolem natahnout spagat, aby za jizdy nepadali ven.

0/0
13.2.2015 14:10

A26n73t72o51n11í95n 60D58o11u28b60e22k 3850699679

za tohle by meli tem kdo o tom rozhoduji sekat ruce a zabavovat majetek!!!

vy byste si opravili 40 let stareho trabanta za 100.000 a nebo byste radsi za 300.000 koupili novou fabii?

0/−15
12.2.2015 19:20

P33e75t88r 11N22o91v17o10t91n61y 3799282929922

Myslíte, že se dá koupit novy vagon za 30M?

+10/0
12.2.2015 19:47

J56i32ř19í 21N39o33v77á45k 3133719218246

Jančura je kupuje v Rumunsku údajně za 28M.

0/0
2.3.2015 16:37

P75a70v15e44l 19Ř73a79p88e30k 7772676659375

Srovnáváte nesrovnatelné. Základ železničního vagonu je v podstatě věčný, zatímco vaše pojízdná popelnice se za 20 let začne kompletně rozpadat.

+18/0
12.2.2015 19:51

M67a75t53ú78š 88B82e68n38a63k 9878894672133

myslíš si, že to je prvý tak starý vozeň, čo sa modernizoval? Nieje už tak vznikli tak už desitaky voznov, len v ČR. Inak je to bežný jav aj v takých krajnách ako je Švajčiarsko.

+6/0
12.2.2015 20:42

V36a35c76l43a88v 43H70a67j49e42k 3466549299

Luxusní Orient expres tvoří rekonstruované vozy z 30. let8-o

0/0
13.2.2015 8:11

M31a75t79ú20š 90B98e61n73a33k 9438734622443

Práveže jeho vozne boli značne rekonštruované, dokonca aj modernizované.

Ono totiž rekonštrukcia znamená obnova do pôvodného stavu;-)

0/0
13.2.2015 14:05

V36a42c97l42a98v 19H89a55j21e10k 3876309519

Ano máte pravdu, správný pojem je přestavba.

0/0
15.2.2015 9:57

T44o48m23a53s 37N96o52v49o67t81n55y 3251846448369

Tak, do čeho budou šotouši rýt dneska?;-D

+4/−5
12.2.2015 17:33

J46a33n 75S78ů11r27a 4855903573932

Dnes mají odpolední vyučování:)

+7/−10
12.2.2015 18:00

M74a91r89t49i63n 22N59o79v15o76t20n93ý 3686596511274

TN má hloupou poznámku a vy ho Jane Sůro trumfnete ještě debilnější odpovědí. Vy jste teda dvojka. Na to, že jste redaktor, byste mohl alespoň předstírat chování dospělého člověka.

+2/0
13.2.2015 9:06

J76i22ř50í 50P26r62ů32š94a 7425502465249

Po delší době asi nemají důvod. Ve článku nejsou nesmysly,polopravdy ani obviňování bez důkazu. P. Sůra jde do sebe. R^

+7/0
12.2.2015 18:11

L44a67d37i82s65l61a68v 93P74a21s18t83o85r47e43k 1633807808545

jj pomalu jsem nevěděl, jestli to psal jeho vzdělanější a lepší kolega, nebo Sůra. Prvně jsem se musel kouknout na zkratku pod článkem, abych to poznal R^

+2/0
12.2.2015 18:19

P15a69v94e93l 94D32v35o76ř54á87k 3989524446252

Nepsal to vzdělanější kolega, protože na místo Jižních Čech existují jen jižní.:-)

0/0
12.2.2015 19:42

J40a77n 76S39ů23r34a 4585403523242

Nesmysly a polopravdy nejsou v žádném textu. Nesmíte tak věřit prohlášením SŽDC a jiných "přátel".

+3/−8
12.2.2015 18:53

T83o58m46a98s 95A75u38g30u91s32t70y66n 6257336831880

my víme, nesmysly si šetříte hlavně do diskuzí ;-D

+4/−1
12.2.2015 21:22

L90a60d27i86s15l29a94v 45P32a59s10t90o55r84e97k 1743267808195

Uznání vlastní omylnosti Sůro je jedna z hlavních věcí, kterou by ses naučil na vysoké škole...

+2/0
13.2.2015 8:51

J45a85n 35H80o78r58a 6787601226

;-D;-D;-D

0/0
14.2.2015 18:06

R73o62b52e55r34t 43P97r22a65ž19á64k 4628116765450

Proč by ryli? Když pan redaktor Sůra nenapsal, že Jančura by to udělal jistě lépe a levněji...

+1/0
12.2.2015 18:45

T74o47m74á16š 33V95e49l44č24o47v13s64k78ý 4483378359678

A Žabotlamy ve vedení? ;-(

0/0
12.2.2015 17:04

O82n89d57ř95e56j 44N30o51v10á61k 9597714549829

Takže další mnohamilardové dotace, které se v množství přepravených lidí projeví statistickou chybou?

+3/−19
12.2.2015 15:49

M20a14r53t87i58n 33Š28t38r18o31s 4779287730378

jde hlavně o udržení stávajících  cestujících !!

+12/0
12.2.2015 15:59

R82a95d78e20k 28J49a28n12a53t64a 9335436894722

Já o tom, že by byly tyto rekonstrukce dotované, nic v článku nevidím (na rozdíl např. od nových motoráků pro kraje, ty byly z části dotované z ROP EU).

Vidím jen, že to je na základě požadavků zákazníka, společnosti ROPID, která pro Prahu objednává městskou a příměstskou dopravu.

+9/0
12.2.2015 16:00

J68i63ř27í 15K43o45c27u31r24e94k 6415334775288

12 x 10 miliónů je ... malá násobilka. 8-o

+4/0
12.2.2015 17:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.