Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy zmodernizují patrové vozy, mají vystřídat poslední „žabotlamy“

České dráhy chystají další modernizaci svého vozového parku, kterou by měli pocítit zejména cestující na linkách v okolí Prahy. Firma ve čtvrtek vypsala soutěž na modernizaci patrových vozů řady Bmto, které v současnosti používá prakticky jen o víkendech. Nově by měly jezdit díky vylepšení celý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30i15l53a92n 45W78e10l66s77e62r 5652548908401

Takže zase jen " okolí Prahy". A tady naše "Lipenská střela" a ostatní patrové vozy  se modernizace dočká za 20 let.

České dráhy, kašlete na nás, na Jihočechy.

+1/0
12.2.2015 22:55

D65a52v65i89d 78M25u60n40z60a53r 3878412794166

No, slysel jste Prazaky nadavat protoze nemaj rybniky?

kazdemu neco…Praha ma tisice vezi a vy mate tisice rybniku...

+2/0
12.2.2015 23:07

M60i63l82a90n 12W89e83l45s95e60r 5972748198791

A jezdíme tady parními vlaky a používáme poštovní holuby.

(stavba žel. koridoru je pomalá, dálnici nemáme, letiště nemáme..)

Ještě že umíme trochu německy.

+4/0
12.2.2015 23:13

M46i98c12h35a50l 83P21a41v35l50á29t 9783153284759

Pro turisty je Lipenska strela velkou a jiz tradicni atrakci. Ale chapu, ze mistni to nemusi az tak bavit.

0/0
13.2.2015 14:07
Foto

B10r13o50n69i14s28l27a58v 39G65a60b74r16y53š 2622309531

A co Vám brání tu situaci změnit? :-)

0/0
13.2.2015 20:17

V90á50c73l65a81v 28D72a23v42i10d 5695679714815

Na železnice u vás kašle hlavně hateman Zimola. Konkrétně na Lipno jezdí vlakem 5 a půl lidí a použitými vozidly to skutečně není.

+5/0
13.2.2015 1:07

R64a69d98e78k 76J75a29n54a66t63a 9415896934322

Ano, za všechny problémy v JČ si můžete sami. Tím, koho si volíte.

+4/0
13.2.2015 9:08

M22i25c89h97a65l 18P23a94v23l69á50t 9613503944859

Za vsechny problemy si urcite nemuzeme. Ale panove na kraji se mooc snazi, to nam nikdo neodpare.

+1/0
13.2.2015 14:08

T83o93m57á92š 23F14u78k 2800831916987

Ano volte ODS a už problémy nebudou, ani vlaky na Lipence......

0/0
13.2.2015 21:21

Ř26e19h81o97ř 68V89l41a22s83á27k 2604504111116

To jste asi v špatné diskusi. Pochybuji, že tu je nějaký zastánce rušení vlaků. Jděte agitovat jinam. ;-)

Tady by měli agitovat spíš ze stran, které vlaky podporují.

0/0
13.2.2015 22:22

R43a11d91e47k 49J74a49n37a42t89a 9495236234312

Myslím že tupost JČ ohledně organizace dopravy je na aktuálně vládnoucí straně nezávislá. Mezi osobáky několikahodinové díry, absence integrace s busy ...

I ten koridor, třebaže se o něm rozhoduje "v Praze", ovlivňuje kraj. Třeba teď hrozí, že poslední úsek před ČB se téměř modernizovat nebude. Nevychází ekonomická analýza. Není divu, když jedním z hlavních parametrů jsou počty cestujících a ty JČ systematicky z veřejné dopravy vyhání ...

Třeba Liberecký kraj má infrastrukturu horší, ale veřejnou dopravu lepší.

+2/0
13.2.2015 23:43

W21a64l46t18e59r 45C82e85r49m41a37k 1684388211366

Škoda těch žabotlamů, na českých drahách je to něco, jako v letectví DC3

+7/0
12.2.2015 21:35

P38e62t68r 93N31o44v69o20t43n88y 3159802869562

No a vlezl byste dneska bez obav do nejake podudržováne DC3? :-)

0/0
12.2.2015 21:37

R75a31d72e11k 85J93a20n15a57t91a 9885686774632

Jedna jednotka zůstane zachována jako technická památka s originálním nátěrem.

+1/0
12.2.2015 21:44
Foto

B83r86o13n91i62s87l11a62v 80G84a12b93r81y12š 2772239381

Já zase nedám dopustit na tornádo (řada 460/560) :-). Zbylo jen pár kousků okolo Brna, Ostravy a Olomouce.

0/0
12.2.2015 22:01

P11e22t75r 15L52u31k86á51š 8647595166

V okolí Brna jich zbylo docela dost kousků, protože nic jiného nemáme

+1/0
13.2.2015 10:50
Foto

B88r67o18n36i34s64l62a51v 98G46a12b32r72y88š 2282799471

Nic? RegioPanter je nic? Je jich sice jen pár, ale existují.

0/0
13.2.2015 20:11

M97a92r56t33i71n 89W94a86l75l85n69e58r 6125790854810

Včera jsem s ním jel...a je to zážitek k nezaplacení;-D

0/0
13.2.2015 0:05

O58t40a92k42a46r 43V74a22l19e15k 6116762575232

Ja hlavne porad nechapu ty textilni potahy sedacek. Myslim, ze z hlediska hygieny, ekonomicke udrzby a zivotnosti existuji lepsi materialy.

Ale pokud se mylim, tak mne nekdo opravte.

+4/−1
12.2.2015 21:01

N52i84k83o29l91a70j 87M19a29l20í43k 5764403890611

Nenapadá mě teda lepší materiál, aby to bylo pohodlné na různě dlouhé části trasy... jasně, hygiena nic moc pokud není častá údržba, to nemám nic proti, jen mě teďka nic nenapadá... a sedět ve vlaku na plastu jako v MHD mě teda nějak neláká. Neříkám, že není teda lepší materiál, jen pokud vás nějaký napadl, tak sem s ním :)

+3/0
12.2.2015 23:24

M13i59c36h45a12l 39O26p10a60t25r43n25ý 4402382522611

Klimatizace...?!

+4/0
12.2.2015 19:47

P21a62v75e63l 57Ř34a32p72e27k 7152556189235

V našem podnebí zbytečnost

+2/−10
12.2.2015 19:52

P54e71t85r 13U89l94l66m98a26n32n 2127498357572

Ono venku nemusí být nutně 30°C, aby ve vlaku bylo příšerně. A při vysoké rychlosti není otevřené okno zrovna ideální řešení, zvlášť, když tím oknem lítá dovnitř hromada pylu a další marast. Moderní vůz by měl klimatizaci určitě mít. V novém autě už ji také většina lidí chce mít, když za něj vyhodí balík peněz.

+5/−3
12.2.2015 20:00

M83a88t41ú71š 18B67e93n98a61k 9988604192513

lenže ak by do neho dosadzovali klimatizáciu, tak by to nestálo 10 milinov kus, ale 40 milionov kus a bolo by to otrasné, kedže ten vozeň nebol stavaný na na rozvody VZT a už teraz je v nom všetko naklnap.

+4/−3
12.2.2015 20:31

V47á72c68l48a80v 90D77a87v96i38d 5695329254965

S těmi vozy se počítá na cca 10 let. Na tak krátkou dobu se klimatizace nevyplatí.

0/−2
13.2.2015 1:08

M88i35c59h85a67l 89P35a15v49l25á65t 9293593394659

Tech par let muzou vozit lidi na paletakach. Staci kolem natahnout spagat, aby za jizdy nepadali ven.

0/0
13.2.2015 14:10

A40n24t93o31n11í66n 47D26o71u91b96e87k 3830249509

za tohle by meli tem kdo o tom rozhoduji sekat ruce a zabavovat majetek!!!

vy byste si opravili 40 let stareho trabanta za 100.000 a nebo byste radsi za 300.000 koupili novou fabii?

0/−15
12.2.2015 19:20

P59e79t40r 79N95o70v90o76t44n21y 3629212239822

Myslíte, že se dá koupit novy vagon za 30M?

+10/0
12.2.2015 19:47

J79i90ř65í 71N47o80v71á49k 3713859418586

Jančura je kupuje v Rumunsku údajně za 28M.

0/0
2.3.2015 16:37

P20a64v63e65l 32Ř86a87p77e32k 7672416749255

Srovnáváte nesrovnatelné. Základ železničního vagonu je v podstatě věčný, zatímco vaše pojízdná popelnice se za 20 let začne kompletně rozpadat.

+18/0
12.2.2015 19:51

M24a79t43ú62š 51B14e95n56a48k 9368804442753

myslíš si, že to je prvý tak starý vozeň, čo sa modernizoval? Nieje už tak vznikli tak už desitaky voznov, len v ČR. Inak je to bežný jav aj v takých krajnách ako je Švajčiarsko.

+6/0
12.2.2015 20:42

V70a40c69l68a23v 68H42a24j97e50k 3156589789

Luxusní Orient expres tvoří rekonstruované vozy z 30. let8-o

0/0
13.2.2015 8:11

M13a11t57ú28š 23B67e78n82a69k 9578144172953

Práveže jeho vozne boli značne rekonštruované, dokonca aj modernizované.

Ono totiž rekonštrukcia znamená obnova do pôvodného stavu;-)

0/0
13.2.2015 14:05

V70a26c77l76a11v 22H60a36j40e48k 3506519339

Ano máte pravdu, správný pojem je přestavba.

0/0
15.2.2015 9:57

T65o14m83a54s 20N29o93v18o89t96n15y 3431776118409

Tak, do čeho budou šotouši rýt dneska?;-D

+4/−5
12.2.2015 17:33

J74a22n 22S55ů11r44a 4845713653932

Dnes mají odpolední vyučování:)

+7/−10
12.2.2015 18:00

M42a19r87t62i35n 34N56o15v61o40t48n43ý 3286166791514

TN má hloupou poznámku a vy ho Jane Sůro trumfnete ještě debilnější odpovědí. Vy jste teda dvojka. Na to, že jste redaktor, byste mohl alespoň předstírat chování dospělého člověka.

+2/0
13.2.2015 9:06

J91i86ř71í 66P56r16ů13š70a 7395342155729

Po delší době asi nemají důvod. Ve článku nejsou nesmysly,polopravdy ani obviňování bez důkazu. P. Sůra jde do sebe. R^

+7/0
12.2.2015 18:11

L49a91d90i90s70l97a19v 84P19a46s33t12o71r34e89k 1483157498655

jj pomalu jsem nevěděl, jestli to psal jeho vzdělanější a lepší kolega, nebo Sůra. Prvně jsem se musel kouknout na zkratku pod článkem, abych to poznal R^

+2/0
12.2.2015 18:19

P16a92v70e95l 50D52v59o24ř90á27k 3109894676762

Nepsal to vzdělanější kolega, protože na místo Jižních Čech existují jen jižní.:-)

0/0
12.2.2015 19:42

J49a11n 90S10ů23r38a 4555653873592

Nesmysly a polopravdy nejsou v žádném textu. Nesmíte tak věřit prohlášením SŽDC a jiných "přátel".

+3/−8
12.2.2015 18:53

T10o25m72a57s 70A96u66g47u37s62t80y81n 6117856501340

my víme, nesmysly si šetříte hlavně do diskuzí ;-D

+4/−1
12.2.2015 21:22

L64a14d48i87s67l92a72v 87P79a17s88t57o47r72e26k 1143127698825

Uznání vlastní omylnosti Sůro je jedna z hlavních věcí, kterou by ses naučil na vysoké škole...

+2/0
13.2.2015 8:51

J22a95n 92H35o40r26a 6847261196

;-D;-D;-D

0/0
14.2.2015 18:06

R15o51b44e52r72t 59P56r73a64ž11á19k 4758606675190

Proč by ryli? Když pan redaktor Sůra nenapsal, že Jančura by to udělal jistě lépe a levněji...

+1/0
12.2.2015 18:45

T82o38m73á73š 49V81e73l92č52o48v77s17k59ý 4123778159558

A Žabotlamy ve vedení? ;-(

0/0
12.2.2015 17:04

O95n79d61ř49e89j 13N41o37v66á73k 9697584969339

Takže další mnohamilardové dotace, které se v množství přepravených lidí projeví statistickou chybou?

+3/−19
12.2.2015 15:49

M65a32r38t34i31n 49Š34t57r10o32s 4229707780338

jde hlavně o udržení stávajících  cestujících !!

+12/0
12.2.2015 15:59

R76a81d79e22k 61J40a67n11a65t40a 9775826764932

Já o tom, že by byly tyto rekonstrukce dotované, nic v článku nevidím (na rozdíl např. od nových motoráků pro kraje, ty byly z části dotované z ROP EU).

Vidím jen, že to je na základě požadavků zákazníka, společnosti ROPID, která pro Prahu objednává městskou a příměstskou dopravu.

+9/0
12.2.2015 16:00

J86i42ř82í 88K21o20c21u43r89e52k 6805814895738

12 x 10 miliónů je ... malá násobilka. 8-o

+4/0
12.2.2015 17:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.