Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy zmodernizují patrové vozy, mají vystřídat poslední „žabotlamy“

České dráhy chystají další modernizaci svého vozového parku, kterou by měli pocítit zejména cestující na linkách v okolí Prahy. Firma ve čtvrtek vypsala soutěž na modernizaci patrových vozů řady Bmto, které v současnosti používá prakticky jen o víkendech. Nově by měly jezdit díky vylepšení celý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i12l19a59n 39W31e37l16s91e95r 5762658358541

Takže zase jen " okolí Prahy". A tady naše "Lipenská střela" a ostatní patrové vozy  se modernizace dočká za 20 let.

České dráhy, kašlete na nás, na Jihočechy.

+1/0
12.2.2015 22:55

D78a80v66i49d 42M12u30n69z78a13r 3678132284706

No, slysel jste Prazaky nadavat protoze nemaj rybniky?

kazdemu neco…Praha ma tisice vezi a vy mate tisice rybniku...

+2/0
12.2.2015 23:07

M89i86l48a30n 43W73e84l69s30e23r 5372308148661

A jezdíme tady parními vlaky a používáme poštovní holuby.

(stavba žel. koridoru je pomalá, dálnici nemáme, letiště nemáme..)

Ještě že umíme trochu německy.

+4/0
12.2.2015 23:13

M55i25c60h75a91l 75P33a31v59l34á34t 9673513314569

Pro turisty je Lipenska strela velkou a jiz tradicni atrakci. Ale chapu, ze mistni to nemusi az tak bavit.

0/0
13.2.2015 14:07
Foto

B40r77o71n81i94s13l70a36v 97G62a66b51r60y19š 2752619931

A co Vám brání tu situaci změnit? :-)

0/0
13.2.2015 20:17

V80á86c95l93a42v 46D88a89v50i85d 5295919154815

Na železnice u vás kašle hlavně hateman Zimola. Konkrétně na Lipno jezdí vlakem 5 a půl lidí a použitými vozidly to skutečně není.

+5/0
13.2.2015 1:07

R96a91d93e96k 91J76a94n79a98t14a 9925146454242

Ano, za všechny problémy v JČ si můžete sami. Tím, koho si volíte.

+4/0
13.2.2015 9:08

M13i50c36h56a62l 96P68a88v63l14á78t 9673943304109

Za vsechny problemy si urcite nemuzeme. Ale panove na kraji se mooc snazi, to nam nikdo neodpare.

+1/0
13.2.2015 14:08

T31o83m39á14š 29F29u62k 2690681896417

Ano volte ODS a už problémy nebudou, ani vlaky na Lipence......

0/0
13.2.2015 21:21

Ř12e75h14o97ř 12V47l49a95s23á54k 2164294861216

To jste asi v špatné diskusi. Pochybuji, že tu je nějaký zastánce rušení vlaků. Jděte agitovat jinam. ;-)

Tady by měli agitovat spíš ze stran, které vlaky podporují.

0/0
13.2.2015 22:22

R76a61d77e90k 55J64a30n41a81t40a 9255396104652

Myslím že tupost JČ ohledně organizace dopravy je na aktuálně vládnoucí straně nezávislá. Mezi osobáky několikahodinové díry, absence integrace s busy ...

I ten koridor, třebaže se o něm rozhoduje "v Praze", ovlivňuje kraj. Třeba teď hrozí, že poslední úsek před ČB se téměř modernizovat nebude. Nevychází ekonomická analýza. Není divu, když jedním z hlavních parametrů jsou počty cestujících a ty JČ systematicky z veřejné dopravy vyhání ...

Třeba Liberecký kraj má infrastrukturu horší, ale veřejnou dopravu lepší.

+2/0
13.2.2015 23:43

W55a18l30t36e34r 78C67e64r68m43a50k 1184988141876

Škoda těch žabotlamů, na českých drahách je to něco, jako v letectví DC3

+7/0
12.2.2015 21:35

P96e55t79r 40N12o80v79o65t56n24y 3839222249642

No a vlezl byste dneska bez obav do nejake podudržováne DC3? :-)

0/0
12.2.2015 21:37

R36a46d33e56k 93J41a91n22a33t88a 9715816764952

Jedna jednotka zůstane zachována jako technická památka s originálním nátěrem.

+1/0
12.2.2015 21:44
Foto

B31r81o34n38i94s62l24a74v 55G94a59b56r56y13š 2422389781

Já zase nedám dopustit na tornádo (řada 460/560) :-). Zbylo jen pár kousků okolo Brna, Ostravy a Olomouce.

0/0
12.2.2015 22:01

P98e36t62r 86L63u83k61á83š 8307755826

V okolí Brna jich zbylo docela dost kousků, protože nic jiného nemáme

+1/0
13.2.2015 10:50
Foto

B89r52o93n77i33s84l34a63v 12G59a32b52r81y59š 2502129741

Nic? RegioPanter je nic? Je jich sice jen pár, ale existují.

0/0
13.2.2015 20:11

M68a12r96t58i19n 24W25a85l27l48n74e77r 6905100264630

Včera jsem s ním jel...a je to zážitek k nezaplacení;-D

0/0
13.2.2015 0:05

O86t22a67k41a74r 94V71a82l66e54k 6876562415842

Ja hlavne porad nechapu ty textilni potahy sedacek. Myslim, ze z hlediska hygieny, ekonomicke udrzby a zivotnosti existuji lepsi materialy.

Ale pokud se mylim, tak mne nekdo opravte.

+4/−1
12.2.2015 21:01

N63i77k59o96l81a69j 52M39a18l91í53k 5744583260321

Nenapadá mě teda lepší materiál, aby to bylo pohodlné na různě dlouhé části trasy... jasně, hygiena nic moc pokud není častá údržba, to nemám nic proti, jen mě teďka nic nenapadá... a sedět ve vlaku na plastu jako v MHD mě teda nějak neláká. Neříkám, že není teda lepší materiál, jen pokud vás nějaký napadl, tak sem s ním :)

+3/0
12.2.2015 23:24

M66i52c49h18a37l 95O42p11a36t95r76n11ý 4792942312111

Klimatizace...?!

+4/0
12.2.2015 19:47

P56a54v51e53l 13Ř94a34p54e38k 7172556369145

V našem podnebí zbytečnost

+2/−10
12.2.2015 19:52

P62e25t96r 88U22l23l25m79a63n87n 2197148617362

Ono venku nemusí být nutně 30°C, aby ve vlaku bylo příšerně. A při vysoké rychlosti není otevřené okno zrovna ideální řešení, zvlášť, když tím oknem lítá dovnitř hromada pylu a další marast. Moderní vůz by měl klimatizaci určitě mít. V novém autě už ji také většina lidí chce mít, když za něj vyhodí balík peněz.

+5/−3
12.2.2015 20:00

M18a22t60ú95š 92B19e15n92a18k 9428644572513

lenže ak by do neho dosadzovali klimatizáciu, tak by to nestálo 10 milinov kus, ale 40 milionov kus a bolo by to otrasné, kedže ten vozeň nebol stavaný na na rozvody VZT a už teraz je v nom všetko naklnap.

+4/−3
12.2.2015 20:31

V83á66c86l27a22v 15D49a89v82i64d 5135659574475

S těmi vozy se počítá na cca 10 let. Na tak krátkou dobu se klimatizace nevyplatí.

0/−2
13.2.2015 1:08

M32i40c26h72a32l 70P48a35v13l71á29t 9673213184649

Tech par let muzou vozit lidi na paletakach. Staci kolem natahnout spagat, aby za jizdy nepadali ven.

0/0
13.2.2015 14:10

A46n77t20o40n91í48n 50D75o79u53b95e36k 3280579719

za tohle by meli tem kdo o tom rozhoduji sekat ruce a zabavovat majetek!!!

vy byste si opravili 40 let stareho trabanta za 100.000 a nebo byste radsi za 300.000 koupili novou fabii?

0/−15
12.2.2015 19:20

P38e21t80r 41N49o98v74o58t81n35y 3459452859702

Myslíte, že se dá koupit novy vagon za 30M?

+10/0
12.2.2015 19:47

J37i40ř69í 42N66o66v48á18k 3303879398206

Jančura je kupuje v Rumunsku údajně za 28M.

0/0
2.3.2015 16:37

P32a60v35e53l 60Ř18a43p64e31k 7532876679215

Srovnáváte nesrovnatelné. Základ železničního vagonu je v podstatě věčný, zatímco vaše pojízdná popelnice se za 20 let začne kompletně rozpadat.

+18/0
12.2.2015 19:51

M38a28t30ú48š 11B80e66n18a35k 9798774462533

myslíš si, že to je prvý tak starý vozeň, čo sa modernizoval? Nieje už tak vznikli tak už desitaky voznov, len v ČR. Inak je to bežný jav aj v takých krajnách ako je Švajčiarsko.

+6/0
12.2.2015 20:42

V91a21c35l52a49v 53H10a79j66e18k 3906439279

Luxusní Orient expres tvoří rekonstruované vozy z 30. let8-o

0/0
13.2.2015 8:11

M25a57t56ú60š 14B78e43n87a16k 9588154532983

Práveže jeho vozne boli značne rekonštruované, dokonca aj modernizované.

Ono totiž rekonštrukcia znamená obnova do pôvodného stavu;-)

0/0
13.2.2015 14:05

V43a50c52l20a32v 17H33a21j16e61k 3966229289

Ano máte pravdu, správný pojem je přestavba.

0/0
15.2.2015 9:57

T17o88m73a84s 35N19o22v58o41t23n18y 3551226698559

Tak, do čeho budou šotouši rýt dneska?;-D

+4/−5
12.2.2015 17:33

J20a74n 95S77ů94r88a 4485303453772

Dnes mají odpolední vyučování:)

+7/−10
12.2.2015 18:00

M12a42r37t73i25n 23N15o17v93o56t35n64ý 3936516521554

TN má hloupou poznámku a vy ho Jane Sůro trumfnete ještě debilnější odpovědí. Vy jste teda dvojka. Na to, že jste redaktor, byste mohl alespoň předstírat chování dospělého člověka.

+2/0
13.2.2015 9:06

J85i25ř43í 62P45r47ů81š24a 7985572305839

Po delší době asi nemají důvod. Ve článku nejsou nesmysly,polopravdy ani obviňování bez důkazu. P. Sůra jde do sebe. R^

+7/0
12.2.2015 18:11

L13a71d94i29s28l73a60v 22P43a62s51t73o87r20e44k 1663237828105

jj pomalu jsem nevěděl, jestli to psal jeho vzdělanější a lepší kolega, nebo Sůra. Prvně jsem se musel kouknout na zkratku pod článkem, abych to poznal R^

+2/0
12.2.2015 18:19

P64a89v80e54l 72D20v23o18ř89á83k 3279384966712

Nepsal to vzdělanější kolega, protože na místo Jižních Čech existují jen jižní.:-)

0/0
12.2.2015 19:42

J54a57n 19S53ů50r93a 4935323713812

Nesmysly a polopravdy nejsou v žádném textu. Nesmíte tak věřit prohlášením SŽDC a jiných "přátel".

+3/−8
12.2.2015 18:53

T53o47m42a27s 72A31u11g65u94s77t19y25n 6617606621150

my víme, nesmysly si šetříte hlavně do diskuzí ;-D

+4/−1
12.2.2015 21:22

L90a59d42i77s71l70a28v 24P98a30s58t33o97r82e50k 1673277368965

Uznání vlastní omylnosti Sůro je jedna z hlavních věcí, kterou by ses naučil na vysoké škole...

+2/0
13.2.2015 8:51

J62a66n 71H23o94r61a 6547551526

;-D;-D;-D

0/0
14.2.2015 18:06

R33o21b39e46r31t 49P37r97a53ž61á66k 4918866795220

Proč by ryli? Když pan redaktor Sůra nenapsal, že Jančura by to udělal jistě lépe a levněji...

+1/0
12.2.2015 18:45

T80o70m67á87š 32V17e90l10č61o39v13s81k92ý 4753908199538

A Žabotlamy ve vedení? ;-(

0/0
12.2.2015 17:04

O44n31d60ř42e58j 44N37o46v38á93k 9257934249669

Takže další mnohamilardové dotace, které se v množství přepravených lidí projeví statistickou chybou?

+3/−19
12.2.2015 15:49

M26a44r32t85i96n 17Š91t88r59o45s 4419277640608

jde hlavně o udržení stávajících  cestujících !!

+12/0
12.2.2015 15:59

R80a49d75e45k 70J65a40n57a75t40a 9875946764772

Já o tom, že by byly tyto rekonstrukce dotované, nic v článku nevidím (na rozdíl např. od nových motoráků pro kraje, ty byly z části dotované z ROP EU).

Vidím jen, že to je na základě požadavků zákazníka, společnosti ROPID, která pro Prahu objednává městskou a příměstskou dopravu.

+9/0
12.2.2015 16:00

J77i72ř68í 48K28o79c68u53r55e47k 6955934595298

12 x 10 miliónů je ... malá násobilka. 8-o

+4/0
12.2.2015 17:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.