Diskuze
V soutěi na studii vysokorychlostních tratí zůstal jediný zájemce
Děkujeme za pochopení.
M19i44r69o52s17l13a63v 80Z66i10k45m63u50n19d
Před více ne 20 lety bylo nejvyími éfy dopravců ČD, DB a ÖBB podepsáno memorandum o zrychlení spojení mezi Berlínem, Prahou a Vídní na nějakých 6 - 7 hodin.
Na základě tohoto nikoho nezavazujícího lejstra začaly ČD s nesmyslným projektem Pendolino ... Do Německa se Pendolino podívalo akorát v rámci schvalování, ale pro nevyhovující kapacitu ho DB odmítly poutět na svoje koleje v rámci osobní dopravy.
Do Vídně, resp. Vídeňského Nového Města jezdilo cca 3 roky, a ÖBB sdělily, e o takto nekvalitní vozidlo nemají zájem, nebo rakouský "Gnädige Fahrgast" je zvyklý na jiný komfort a hlavně dostatečný prostor pro zavazadla ...
DB s nějakou modernizací trati z Berlína do Dráďan nespěchají, z Dráďan na státní hranici se modernizovalo, ale kolem Königsteinu se jezdí stejně rychle jako za Honeckera ...
Po 20 letech si lze o přímém denním taktovém spojení Berlín - Praha - Vídeň za 6 - 7 hodin leda zdát ....
A48n88t21o95n60i57n 48N27e16m97e18c
Pane Janata, obdivuji vas prehled v dopravni problematice, protoze dlouhodobe znam vyvoj v Nemecku, musim vam dat ve vsem za pravdu.
Na druhe strane se podivuji vasi snaze v diskuzi na Idnes poskytnout vetsine zaostalych diskuteru fakta, kterym oni stejne nebudou verit.
Predstava velke casti obyvatel Ceska o zeleznicni doprave se zaklada na komunisticke doprave v preplnenem spinavem vlaku, ktery byl temer zdarma a uroven podle toho vypadala. Vlak zastavoval kvuli pracujicim kdekoliv a lepe situovani by do nej ani dnes nevlezli.
Zustal zastaraly zvyk, ze lepsi clovek jede neomezenou rchlosti po D1 do Prahy a vlak je pomaly dopravni prostredek pro socky, ktere maji tu drzost pozadovat pro zeleznici dotace.
A65n18t26o20n72i52n 15N71e45m63e32c
Jako priklad, jak vypada spojeni vlakem v Nemecku dam trat Frankfurt - Hamburk /asi 530 km). Odjezd Frankfurt 5:55, prijezd Hamburk 9:35(za 3:40hod
Musim podotknout, ze pri ceste autem z mesta do stredu mesta nelze ujet pod
6 hodin a to jsou dalnice o poznani lepsi, nez D1.
Kdyz jsem jel timto vlakem kolem Hannoveru, hlasili rychlost 260 km/hod, coz pusobilo dojmem rychlosti kolem 120 km/hod.
Ve vlaku sedi i ruzni manazeri, kteri pracuji na jejich Laptopech a po obcersveni v jidelnim voze prijedou na jednani do Hamburku zcela svezi.
Hlupak pohybujici se po dalnici musi vyjet o 1 den drive, aby si po tom stresu na dalnici opdpocinul. Pokud si jizdenku koupite dnes, mate slevu na 59 , pri zpatecni vetsi.
Vetsina velkych firem ma stejne rocni jizdenku pro Deutsche Bahn.
Trat vybudovali remer nove asi pred 20 roky a tehdy psali o nejdelsim metru, protoze v kopcich Hanau,Fulda,Kassel jde vetsinou o mosty a tunely.
F87r55a72n58t74i4663e85k 33V32a60n53ě38k
Take se vyhodí několik desítek milionů na nesmyslnou studii. Přitom vem je jasné, e tady VRT minimálně dalích 50 let nebude. A i kdyby se začalo za 50 let budovat, tak stejně se bude dělat studie, protoe ta z roku 2015 nikoho zajímat nebude. Kdyby raději za ty peníze se postavila nějaká zastávka blíe k obci. Stát by měl řeit místo vzduných zámků spíe tra Praha - Kladno a Praha - Beroun.
R76a12d60e63k 11J90a38n71a44t50a
Naopak, do roku 2030 (TEN-T Core) jsme se zavázali postavit VRT novostavbu Praha-Litoměřice a modernizaci (na 200 km/h) Brno-Přerov a Brno-Břeclav. Do roku 2050 pak VRT Praha-Brno a VRT Brno-Ostrava.
Co samozřejmě neznamená, e se nemá nic dělat s úseky do Kladna a do Berouna. To se nijak nevylučuje.
J94i46n69d92ř56i40c91h 14F54i25a23l33a
Jetě ani pořádně nezačali a u se jebou.
K18a43r71e92l 14S52e14m77e21r15á53d
V Česku nikdy nic takového nebude. Jsme odsouzeni k tomu být skanzenem ve vech oblastech a směrech (architektura, doprava, moderní technologie) . Prostě věčný středověk.
J55i41ř27í 15E37r25b52e61n
Neřekl bych, e ve vyuívání moderních technologií jsme na tíru. NC obrábění jsme měli u v 50. letech, CNC v 60. letech, tlakové lití hliníku a hořčíku jsme v praxi prosadili taky my, digitalizace telefonů u nás začala v roce 1978, informační technologie a mobilní telefonii jsme v 90. letech rozvíjeli v poměru na počet obyvatel jedním z nejrychlejích temp na světě, systém řízení dopravy od AD je dokonalejí ne Siemens atd.
J64a38r21e86k 59K59a18l47i73v87o96d16a
Jak to tak čtu tak se ničeho jiného ne 160 km/h nedoiju....
R85o83m69a82n 31J19e79s45c20h86k67e
Buďme na zemi, ono u nás stačí těch 160km bohatě. Vemte jenom výkup pozemků pro pár kilometrů silnice trvá 10-15 let. Mne stačí současná sí, by bych hodně vylepoval. Peníze za studii jsou pro mne opravdu vyhozené peníze. Za to bych postavil jeden pořádný perón na nádraí, kde to projektanti zapomněli při modernizací koridoru - třebas v Adamově čí Rájci.Jestřebí.
C44h65r52i87s80t53i15a60n 16M53o92r95g40e46n26s56t10e69r56n
"(ilustrační snímek) | foto: Alstrom" To je co za firmu Alstrom, nejaka nova?
V92a16c91l94a39v 31P53e27r14o40u64t31k25a
jak má ta tra vypadat?Pokud má mít opět světový unikát betonové 2-5metrové ílené zábrany tak raději ádnou vysokorychlostní ..a toho co je tam doteď postavil a navrhl tak majzlík a kladivo a zařít s odstranovánm ..
P64e86t48r 79N49o50v78o43t95n94y
To bude jetě horí. Jedine pozitivum je, e v tom betonovym korytu vzhledem k vysoke rychlosti vlaku nepojedem tak dlouho.
J29i38ř59í 80V71o28j75á45č75e64k
To je zase komedie. VyÄleĹte penĂze, pozvÄte Japonce nebo Francouze, nakreslete jim na mapÄ tratÄ a za tĹi roky jezdĂme.
Nechte to na naĹĄich pĹihlouplĂ˝ch politicĂch a nenaĹžranĂ˝ch stavebnĂch firmĂĄch a pĹĂĹĄtĂch dvacet let mĂĄte jedinou jistotu - mĹŻĹžete jezdit leda ÄugĂĄlou na SĂĄzavu.
J12i81ř64í 26V91o10j89á50č83e76k
To je zase komedie. Vyčleňte peníze, pozvěte Japonce nebo Francouze, nakreslete jim na mapě tratě a za tři roky jezdíme.
Nechte to na naich přihlouplých politicích a nenaraných stavebních firmách a přítích dvacet let máte jedinou jistotu - můete jezdit leda čugálou na Sázavu.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy u hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodruje. Někdy se navoní parfémem, ani by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, e právě nazrál čas jeho zpeněení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a moná dokonce a tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomá Otruba. Klíčový mu v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největí česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největí bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnějí trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a moná dokonce a tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují dalí řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěe (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Letitě v Česku odbavila o třetinu víc pasaérů. Větinu z nich z Ruzyně
Letitě v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplate jen 25 procent a doplatek a čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje védský ministr
védský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...