- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To co vyrabeji ted uz nejsou tatry ani z poloviny. Kabinu bych jeste prezil, je dobra, ale alespon nejaky facelift by neskodil. Ted je to jen kabina daf s prelepenym logem.
Motor udajne neni spatny (podle kolegu kteri ho chvali), ale je s kabinou "tak nejak nekompatibilni" a pak se do kabiny musi po zebriku.
Chtěl by jste tam snad výtah? Je to auto do terénu, nemůže mít bezbariérový přístup do kabiny.
Tatře i tatrovákům to přeji a držím palce.
Přeji Tatrovákům hodně úspěchů a konečně majitele kteří nebudou krást a začnou investovat do inovací.
Udržba Tatry už nemohla nic změnit na úniku oleje,bylo to dané konstrukcí,jezdil jsem s T141,813,148,815,u všech to bylo stejné,časem to bylo držší-cena oleje
Po dlouhých letech komunistické devastace,se staly z Tater zastaralá ,neekonomická vozidla,vhodná jen na nenáročné trhy,kde nevadily úniky oleje odevšad,kde byly,zastaralé kabiny se špatným problematickým topením,s bočním sjížděním zadních osmi pneumatik,které se musely neustále otáčet ! Dnešní vozidla kooperací dohnaly světový trend,a tak se zvedá zajem! Což je dobře pro zaměstnance,i ekonomiku !
Úniky oleje byly dané odfláknutou údržbou, ne konstrukcí.
Naopak sjíždění pneumatik bylo dané konstrukcí, pokud jsi chtěl vysokotonážní a zároveň vysoce průchodivé auto. Základy pružení KingFrame byly dané už v 70. letech.
O těch zastaralých kabinách T815 by se taky dalo dost diskutovat - v roce 1982 rozhodně ostudu ve světě nedělaly.
Jo a emisní limity rozhodly už v roce 1987, že se dál budou vyvíjet jen osmiválce, protože šesti-, deseti- a dvanáctiválce by už na Euro 1 nedokázali vytáhnout.
zvláštní jak v bednom článku je pan Strnad český obchodní genius zachranující svými zlatými českými ručičkami české rodinné stříbro a v druhém gauner, který díky zákulisním machinacím léta s przidentem po světě a zabíjí houbaře ve vrběticích
Tatra, Liaz, Jawa, Poldi SONP Kladno, ČZ, Zetor, Avia, Walter, ČKD, trolejbusy Škoda Ostrov, Aero Vodochody, sklárny, textilky, cukrovary... byly doby, kdy jsme neměli žádný dluhy a exportovali o 106. Utáhli jsme armádu o více jak 200.000 ve zbrani, které nebyly ani půjčené, ani 6x předražené. Děti nechodily do škol hladový a úřady práce neexistovaly...
jo no, to byla doba, kdy měli v indii nové tatrovky, ale na škodovku jste šetřil deset let a pak dalších tři na ní čekal, pokud jde o dluh, tak často ta daná stojírna zaplaceno nedostala nýbrž šlo o barterové dohody typu tatrovka za ropu nebo uran za letadla, také to byla doba kdy šlo do armády přes 10% hdp, kdyby to do ní šlo dnes také můžeme mot 200 000 armádu ( která by nás třeba i bránila, kdyby nis napadli bratři sověti a ne se po...jako v 68...), nicméně výsledkem těchto obchodů byl velký vnitřní dluh, čímž pádem toto zboží polalu ale jistě ztrácelo konkurence schopnost a nebyly penize na nitné inovace, v 60 letech byla jawa špička v 80. už byla převálcována japonskou produkcí
Pan Strnad se jmenuje Jaroslav, ne Michal.