- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to chce prodat zase nějaká letadla.
No před půl rokem jsem byl v Jackartě za sedmnáct tisíc a když jsem se vrátil, měl jsem nějaký jednání v Brně a na můj dotaz na letenku tam a zpátky mi bylo řečeno 11.500 Kč. Tak se nedivim, že s nima nikdo nelítá.
Začalo to už kdysi, ČSA byla trafika pro všechny Stbáky a komouše, ale i tak to docela fungovalo. Za ředitele - tuším, že se jmenoval Janata, nebo podobně - to dokonnce vypadalo hodně nadějně. Ale náš zlatej oranžovej Jarda z toho udělal takovej bordel a takovej tunel, že by se ani Skanska nemusela stydět. A jak tu mnozí píší - skončí to jako aeroklub a půjčovna horkovzdušných balónů a to co nevidět. Škoda, škoda věčná škoda.
Jak píšu níže, cena samostatné letenky na segment jako je PRG-BRQ je nedůležitá. Ta linka je feeder, důležité jsou přípoje a tarify vypsané z Brna přes Prahu do světa.
S CSA jsem letal rad ... to male jidlo bylo take prijemnym spestrenim.
Přesně tak, code-share s China-Southern, nebo China-Eastern a dalšími členy sky-teamu v regionu. Fakt vůbec nechápu, proč už dávno do Číny není linka, protože o Prahu jako cílovou destinaci je v Číně dost solidní poptávka, což dokazují mj. i nákupy Číňanu v Pražských luxusních obchodech.
Nemají takové letadlo, jsou nad bankrotem.
Jet s ČSA 16 tis. Let z aeroflot tím samým letadlem jen s jinou společnosti 8500,- Tak se nemůžou divit, že jim ubejvaj lidi.
Tohle jsem taky napsal, že se zdražuje a ubývá cestujících ČSA, ale je tady plno tupců, kteří to nechápou a dali mi v hodnocení mínus.
Jen čekám, kdy se z ČSA stane aeroklub, který bude maximálně provozovat vyhlídkové lety a možná i ten vyhlídkový balón. Dávám jim maximálně rok.
Proč to trápení MF neukončí? K čemu je takový podnik? K ho..... Vše co má státního vlastník a v názvu český, tak po tom je pr..
Ceny přemrštěné, kvalita stejná jako ostatní linky ... není se čemu divit. Nechápu, proč třeba nelétají Ostrava - Praha za cenu kolem 1200 Kč (jednosměrně), když se člověk podívá na cenu letenky (vice jak 4000 Kč), tak se musí otočit a říct si, že je čas tento podnik zavřít.
Samostatná cena letenky Ostrava-Praha je irelevantní, protože po té, co se zde vlak zrychlil na tři hodiny, už nemá význam. Tato linka je typický feeder. Její atraktivitu určuje návaznost na jiné letecké linky Skyteamu v Praze a rozdíl cen letenek PRG-XXX a OSR-PRG-XXX.
Časem se změní na půjčovnu rogal.Takto pohřbili i naši prosperující a známou námořní plavbu.