Diskuze

České aerolinie se dál zmenšují. Loni jim ubyla pětina cestujících

Nejméně cestujících od roku 2001 přepravily loni na palubách svých letadel České aerolinie. Za celý rok jim kvůli zmenšování flotily a velkému oslabení na ruském trhu ubyla více než pětina pasažérů. Pokles kontrastuje s vývojem druhého českého dopravce: soukromý Travel Service totiž naopak loni rostl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to chce prodat zase nějaká letadla.

0 0
možnosti

M18i63l70o45š 68F80i31a37l78a

17. 2. 2015 18:17

No před půl rokem jsem byl v Jackartě za sedmnáct tisíc a když jsem se vrátil, měl jsem nějaký jednání v Brně a na můj dotaz na letenku tam a zpátky mi bylo řečeno 11.500 Kč. Tak se nedivim, že s nima nikdo nelítá. 

Začalo to už kdysi, ČSA byla trafika pro všechny Stbáky a komouše, ale i tak to docela fungovalo. Za ředitele - tuším, že se jmenoval Janata, nebo podobně - to dokonnce vypadalo hodně nadějně. Ale náš zlatej oranžovej Jarda z toho udělal takovej bordel a takovej tunel, že by se ani Skanska nemusela stydět. A jak tu mnozí píší - skončí to jako aeroklub a půjčovna horkovzdušných balónů a to co nevidět. Škoda, škoda věčná škoda.

2 0
možnosti

Jak píšu níže, cena samostatné letenky na segment jako je PRG-BRQ je nedůležitá. Ta linka je feeder, důležité jsou přípoje a tarify vypsané z Brna přes Prahu do světa.

0 0
možnosti

S CSA jsem letal rad ... to male jidlo bylo take prijemnym spestrenim. R^

0 0
možnosti

Přesně tak, code-share s China-Southern, nebo China-Eastern a dalšími členy sky-teamu v regionu. Fakt vůbec nechápu, proč už dávno do Číny není linka, protože o Prahu jako cílovou destinaci je v Číně dost solidní poptávka, což dokazují mj. i nákupy Číňanu v Pražských luxusních obchodech.

0 0
možnosti

Nemají takové letadlo, jsou nad bankrotem.

0 0
možnosti

Jet s ČSA 16 tis. Let z aeroflot tím samým letadlem jen s jinou společnosti 8500,- Tak se nemůžou divit, že jim ubejvaj lidi.

0 0
možnosti

Tohle jsem taky napsal, že se zdražuje a ubývá cestujících ČSA, ale je tady plno tupců, kteří to nechápou a dali mi v hodnocení mínus.:-P:-P:-P:-P

0 0
možnosti

Jen čekám, kdy se z ČSA stane aeroklub, který bude maximálně provozovat vyhlídkové lety a možná i ten vyhlídkový balón. Dávám jim maximálně rok.

0 0
možnosti

Proč to trápení MF neukončí? K čemu je takový podnik? K ho..... Vše co má státního vlastník a v názvu český, tak po tom je pr..

0 0
možnosti

Ceny přemrštěné, kvalita stejná jako ostatní linky ... není se čemu divit. Nechápu, proč třeba nelétají Ostrava - Praha za cenu kolem 1200 Kč (jednosměrně), když se člověk podívá na cenu letenky (vice jak 4000 Kč), tak se musí otočit a říct si, že je čas tento podnik zavřít.

0 0
možnosti

Samostatná cena letenky Ostrava-Praha je irelevantní, protože po té, co se zde vlak zrychlil na tři hodiny, už nemá význam. Tato linka je typický feeder. Její atraktivitu určuje návaznost na jiné letecké linky Skyteamu v Praze a rozdíl cen letenek PRG-XXX a OSR-PRG-XXX.

0 0
možnosti

K89a96r93e55l 21N60e27č43a39s

17. 2. 2015 13:48

Časem se změní na půjčovnu rogal.Takto pohřbili i naši prosperující a známou námořní plavbu.:-/

4 0
možnosti