- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Platy bych nejspíš indexoval hospodářským výsledkem firmy, flexikonta bych dal jenom opravdu osvědčeným zaměstnancům a zvýhodnil. Kdo flexikonto nechce, musí být přeřazen do skupiny zaměstnanců, kteří pracují v pevném rytmu a případně musí počítat se ztrátou zvýhodnění.
Přesunování výroby do subdodavatelské skupiny má pro hlavní firmu mnohé výhody. Za kvalitu dodaných dílů ručí subdodavatel, za nesplnění sjednaného množství se mu strhne penále. Zaměstnanci subdodavatele bývají na tom podstatně hůře, než kmenoví zaměstnanci Škody Auto.
Automatizace bude jistě pokračovat, ale kvalitu zaručí především pečliví zaměstnanci. A Škoda se zatím prosazuje zejména kvalitou, zejména Kvasiny si zaslouží veřejného uznání.
Já myslím, že při zdražování lidské práce a současném zlevňování a zdokonalování technologií, za čas nebudou dělníci na pásu potřeba a je to v podstatě dočasný problém. Dávám tomu tak generaci, maximálně dvě.
V Německu při 4x vyšších mzdách mají nižší nezaměstnanost a přebytkový státní rozpočet.
Takže máte pravdu, Česko do pár generací zmizí z mapy, protože při tak nízkých mzdách není životaschopné.
Takže ne, aby zaměstnanci dělali podle potřeby firmy, ale firma se bude řídit podle toho jak se chce dělat zaměstnancům.
Nezlobte se na mne, ale pod každou firmou si představím především majitele a zaměstnance, jestli mi rozumíte.
A ten vztah je oboustranný - zaměstnanec má právo si říct, co je ochoten dělat a co už ne!
Jen pro informaci, premie pro zamestnance 2014 / 4.350€ 2013 / 2.541 + 500€
Rekordjahr bei Daimler Benz Stuttgart zahlt sich auch für die Mitarbeiter aus. Rund 135.000 Tarifbeschäftigte erhalten für 2014 eine Erfolgsbeteiligung von je 4350 Euro
2013, Mitarbeiter erhalten zusätzlich zur Ergebnisbeteiligung von 2.541 Euro einen einmaligen Sonderbonus von 500 Euro
A zaměstnanci dodavatelských firem vydělávají i 1000 € za měsíc a na nějaký roční bonus nemají ani pomyšlení....
slusne- 2.000,- eur hrubeho mesicne bez prescasu, to uz plne odpovida nemeckemu mesicnimu platu (pokud vezmu v uvahu, ze dane a jine polpatky eventualne najem cini v SRN v pomeru zhruba 2x tolik co v CR
tak žádná vydělávající firma lidem nezlepší podmínky nebo nepřidá peníze sama od sebe. Škodovácké odbory toto pravidelně zajistí pro všechny zaměstance. Aniž by si každý zvlášť musel tlačit svého šéfa. To je celé. K tomu odbory jsou a k tomu tam slouží. Nemůžou mít negativní efekt na zaměstnance. A nebudou existovat pokud je zaměstnanci nechtějí. Jestli je za toto spousta lidí zde v diskuzi kritizuje, pak o fungování odborů ve škodovce ví velký kulový. Odbory nejsou žádná mafie z Chicaga, nebo státní moloch blahé paměti. Jsou financovány a provozovány zaměstnanci.
Odbory ve Š.A jen škodí zaměstnancům a nejvíce těm, kterých se týkala plusová flexikonta...
Každá firma, která investuje v Rusku, podporuje Putina a jeho vládu.
Proto se velice divím všem, kdo se Škodovky zastáváte.
Pracovníky českých médií by opravdu měli pozavírat. Takhle vymýt vlastním lidem makovice, to snad není ani možné
S takhle nadprůměrným platem myslím, že za chvilku budou dovážet lidi ze vzdálenějších míst a stávající zaměstnance budou prostě nahrazovat, a myslím, že s tím odbory nic nezmůžou...
Skodovackym delnikum a jejich odborum gratuluji. Podle me ostatni "delnici" muzou tem skodovackym jen zavidet. Kdyz uz tam chteji resit radeji flexikonta nez penize tak na tom urcite tak spatne nejsou. Ve spouste jinych podniku totiz delniky ani nenapadne resit nejaka flexikonta nebo rozvrzeni smen a resi spis to jak si praci, za polovicni penize nez maji ve skodovce, udrzet.