- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč chcou dělat automobil, když jejich mobil vydrží nabitý sotva půl dne ? to bude dojezd...
Tak snad se nebude ohybat v zatackach ...
Netusim proc se predpoklada, ze kdyz ma nekdo Ijfoun, tak ze si od nich koupi i elektromobil.
Elon Musk se věnuje Falconu. Apple vycítil příležitost.
Je to asi týden, co Musk prohlásil, že si myslí, že do 10 let bude mít Tesla stejnou tržní kapitalizaci jako Apple.
No jestli to bude jako iphone, tak budou prodávat SuperB za cenu kosmické rakety.
jsem zvedav zda az to udelaj, jake pouziji srouby, matky atp. Bude to vse atyp ptoti standardu?
Šrouby ať i klidně dělají jaký chtěj, ale nabíjecí konektor by mohl být nějaký standard, ale jak znám Apple, tak určitě přijdou s nějakým svým zcela nestandardním řešením
"A to i přesto, že v posledním čtvrtletí její prodeje výrazně zaostaly za vytyčeným cílem a firma se propadla do výrazné ztráty."
iDnes asi nechápe, co znamená slovní pojení "výrazně zaostat". Tesla vyrobila jen asi o 2 000 aut míň, než plánovala, a v situaci, kdy nestíhá uspokojit poptávku, z toho dělat kauzu, je opravdu úsměvné.
V dnesni dobe si kazdy muze koupit co chce, to je na tom to nejlepsi, tzn. ze ja si NIKDY nekoupim auto s elektrickym motorem at je to Tesla, Apple, Nissan, GM, BMW nebo cokoli jineho
no konecne :) jenom doplnim, nejprodavanejsi neni Tesla model S, ale nissan leaf
ten Nissan Leaf je opravdu pekny.
Tak na to hoši nemaj. Tesla je dnes číslo jedna v elektromobilech a má mnoho let vývoje za sebou... dohnat jí za 5 let je dle mého názoru trochu utopie. Sice mají zkušenosti s počítačema a mobilama, ale elektromobil je trochu jiná káva.
A prave proto si najali kolem stovky lidi a jedny z nejlepsich lidi z oblasti vyvoje aut a baterii... Takze utopie to neni. Verim tomu, ze za pet let nas ceka prijemne prekvapeni.