Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aeroholding letí do Koreje řešit budoucnost ČSA. Výsledek je nejistý

Téměř dva roky vlastní Korejci 44 procent akcií Českých aerolinií, ale k firmě se příliš nemají. Vedení Českého aeroholdingu i ČSA chce proto jednat s Korean Air o tom, jak si budoucnost českého dopravce dál představují. A také o další finanční injekci. Využít chtějí i přítomnosti českého premiéra Bohuslava Sobotky, který je v Koreji na oficiální zahraniční cestě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e11t15r 44K62o31l79á83ř 2268127684861

Vedení Aeroholdingu a ČSA je podle všeho parta amatérů, které si ani nedokáže ani sjednat schůzku se svým partnerem ... Klidně poletí přes půl světa a tam se sejdou s vrátným v ZOO ... Rv

0/0
24.2.2015 12:24

P85a29v32e74l 52L41á45n88í29k 5119445522487

Bejt majitelem ČSA tak je radši nechám kompletně zkrachovat a zrušit než abych je prodal Korejcům, či Čínanům, kam sme to proboha dospěli. Zachvíli taky skoupí všechno a všechny. U nás Vietnamci kupujou nemovitosti a obchody, tihle jdou rovnou přes velké firmy. Rv

0/−3
24.2.2015 12:21
Foto

P65a48v21e59l 22M36a22k88o13v19e27c 8768785841

Doporučuji nechat ČS zkrachovat, v konkurzu odkoupit za symbolickou 1 kč značku a věci související a založit nové České státní aerolinie (tak to udělali naši předci za první republiky)...Věřím, že by znovuzrozené ČSA se státní pomocí (v rámci možností EU) byly do 5 let ziskové...:-)

+2/0
24.2.2015 11:00
Foto

P86a73v49e92l 48M33a98k22o75v44e27c 8338785411

Samozřejmě zkrachovat ČSA...s omluvou ČS...:-)

+1/0
24.2.2015 11:01

P28e49t72r 66K62o94l96á81ř 2678337144751

Nápad je to naivní a ukazuje tvoji neznalost souvisejících předpisů a situace v letecké dopravě ... Nicméně dříve či později si někdo ČSA za pár korun koupí, aby je rozprodal ...

+1/−1
24.2.2015 12:27
Foto

P55a97v81e19l 15M96a73k55o57v25e78c 8188945281

ČSA již byla za pár korun fakticky prodána...Téměř v každém odvětví je prostor pro vstup nového "hráče", a je to jen otázka schopnosti a výše kapitálu, který chce investovat. Letecká doprava je (nejen v posledních letech) rostoucí a  vysoce ziskový byznys. Když se to podařilo našim předkům, tak je to pro současnou generaci pěkná výzva (něco vybudovat, nejen rozkrást a prodávat, co vybudovaly minulé generace...).Téměř všechny geniální nápady bývají na první pohled naivní ...:-). Můžete mně prosím připomenout, kdy jsme si potykali ? Děkuji.

0/0
24.2.2015 15:46

I49v53o 71Z76d42e87b56o79r69s63k45ý 3593231820871

Travel Servis je nechtěl ani za tu jednu korunu. Předpokládám, že mají lepší informace o stavu ČSA než vy nebo já.

+1/0
24.2.2015 14:50
Foto

P15a16v26e87l 72M77a11k39o66v39e29c 8598335831

Předpokládáte správně, TS nabízel 1 miliardu, když tam stát 2 mld dodá, takže je nechtěl za korunu, ale za mínus 1 mld....

0/0
24.2.2015 15:48

V13a69c64l70a44v 55W52a19n89d90e26r28e75r 8378286729542

Tak to je dobře, ze tam leti se Sobotkou. Ted uz jsem klidny. Je téměř jiste, ze ted Sobotka vytahne sve levicove eso, svého kamarada, kadra, managera všech manageru a nabidne ho Korean Airu a vse bude razem v richtigu. Jarda Tvrdik povstane z popela a predvede, ze všechny Korejce i s jejich vedenim razem strci do kapsy a CSA bude firma, která koupi Korean Air a ne naopak!!!R^

0/0
24.2.2015 10:18

T83o89m67á51š 19M62a29t32ě50j 9475248153472

Mno ... jen aby to nedopadlo tak, že pak Tvrďáka najdou v rýžovém poli přepůleného mečem (s hedvábnou stuhou samozřejmě).

+1/0
24.2.2015 10:27

I23v38o 33G95o66v92a79n 1873779377

Ano, Krachjarda to zařídí;-D

0/0
24.2.2015 11:02

E44d94a 25H34a71n53s 5117732206939

Co si budeme povídat, kdo tam má i nemá známé, tak ví již asi 8-10 let, že firma je údajně totálně zu grunt. Ale co se musí nechat, že ti marketéři a zdatné P.R. agentury i různé napojené reklamky dokáží neúspěch a zřejmě se blížící krach ČSA dokonale lidem zastřít a nikdo nepíše článek typu "Bohouši Sobotko, Mirku Kalousku", co jste to tam tehdy s Tvrdíkem vyváděli, poslali jste fungující společnost totálně do kytek. Přitom je podivné, že kolem privatizace ČSA bylo tolik otazníků a těžila z něj zejména druhá soukromá česká společnost, která na tom samém trhu naopak nestíhá a nakupuje letadla ve velkém. Vůbec bych se nedivil, kdyby kromě ječícího Páji Béma, že je čistý jak lilie a přitom ho podezírali, že se mu válí někde v Zurichu v přepočtu asi miliarda uspořená před lety snad z důchodu babičky..tak bych se nedivil, kdyby to ČSA za nějaké drobné všimné nepotopili ti kluci záměrně. Dneska létat škemrat od šikmookých pro peníze už je jen labutí písen a předzvěst rychle se blížícího konce.

+6/0
24.2.2015 10:17

M83a44r68t65i41n 93N16ě45m48e93c 1188388148521

Myslím si že před pár lety nabízel Travel za ČSA 1 miliardu, což bylo panu Kalouskovi málo a pak to celé prodal ten samý Kalousek 67 milionů korejcům a ještě se chválil jaký je borec. No buď jsem chyběl na hodině matematiky já nebo pan Kalousek !!! !!

+1/−1
24.2.2015 9:33

M77i86l94a79n 69M35u91s65i15l 4623321562925

Spíš jste chyběl na hodině češtiny. Travel chtěl kupovat celou firmu a Korejci mají jen 44%. A kdyby to tenkrát schválili a ČSA se náhodou vzpamatovali, opět by se nadávalo na Kalouska že prodal fungující firmu.

+1/−1
24.2.2015 9:54

M38a56r77t48i72n 13N21ě62m77e68c 1678638728861

OK když tedy mám tu špatnou čestinu, tak tedy nevím kde jste chyběl vy. Jedna miliarda za 100% asi nebude 67 milionů za 44% i když odečtu ty slavné dluhy cca 600 - 700 milionů tak je tam pořád díra. A to nemluvím o tom kolik tam v mezidobí musel napumpovat stát by nešli do konkurzu. Dále nemluvím o tom jak vysávají korejci cash přes ten super "výhodný" pronájem dálkového letadla...

+1/0
24.2.2015 12:40

M44i49l82a28n 15M90u71s55i83l 4583311132845

Srovnáváte částky 4 roky od sebe kdy mezi tím už ČSA málem zkrachovali..

0/0
24.2.2015 13:23

M11i27r38o16s42l84a10v 76H88r70u55š44k35a 2925888989283

Chtěli to koupit za miliardu bez dluhů, pokud se nepletu.

+1/0
24.2.2015 10:14

V36a25c96l48a57v 26W31a43n27d64e31r81e71r 8298266699282

Pokud si dobře vzpominam, tak Travel Servis nabizel za CSA 1 miliardu, jenomze ta miliarda by se umořila na dluhy co CSA nasekalo za vedeni Luftjardy zakerne dosazeneho CSSD za reditele, který mel firmu v zisku..A to se tehdy nikomu nezdalo, ze by se prodávalo CSA vlastne jen tomu, kdo zaplati za CSA dluhy, a tedy by z prodeje nic nebylo do statni pokladny a krome toho byl Kalousek osocovan, ze umele snizuje hodnotu zadluzene firmy, tak z toho seslo...takze asi tak.

+1/−1
24.2.2015 10:22
Foto

P19a45v48e61l 34M78a72k19o54v78e37c 8838795971

Přesněji nabízeli mínus jednu miliardu korun...Ale i tak to byla tenkrát dobrá cena (ale politicky neprůchodná).

0/0
24.2.2015 10:49

H81a56n65a 31K16o15l46í52n11o17v71á 6259294770946

Lítáte někdo s ČSA do Soulu? Zajímalo jaká je vytíženost linky, když ji prezentují opět jako ztrátovou. Něco jako nedávno zrušený zaplněný Jerevan ? Popravdě mě přijde divný, že společnost bez dálkovek začne lítat paralelně dálkovku zrovna na letiště kam jedna z nemnoha dálkovek z PRG už lítá. Ale chápu, že to může být dáno partnerstvím s Korean Air.

+1/0
24.2.2015 9:29

M26i50r39o74s16l82a53v 60H65r12u46š34k38a 2125478939593

Léta to vcelku plný, ale netuším kolik stojí letenky oproti Korean a taky kolik vozí carga.

0/0
24.2.2015 10:19

J46i66ř48í 35Ž16u96r20e63k 6815656442418

A on ještě někdo lítá s ČSA? Dálkové spoje nula, linky se zavádějí a zase ruší jak na běžícím pásu, i lety do evropských destinací jen pár dní v týdnu, nebýt návazné vnitro linky Praha- Ostrava (max 2 spoje denně)  tak už mě u nich nikdo neuvidí.

0/0
24.2.2015 9:22

J89i19ř58í 93Z23á38h37o97r19a 5723245382949

ČSA jsou už jen takový aeroklub, kterým lítají hlavně nadšenci. Myslím, že je dobré mít alternativu k pohodlným a bezproblémových velkým aerolinkám.

0/0
24.2.2015 12:18

M98i29c69h80a17l 49S62t22e22b77l62o 5399681194537

A proč to jednání chtějí, když ČSA jsou/budou soukromou firmou8-o???

Proč by měl management řešit těch pár českých letadel....jedině kvůli politice, ale tu management nedělá:-P

Holt buď budou dál existovat a začnou vytvářet zisk nebo zaniknou- o nic nejde!

+1/0
24.2.2015 8:57

M29i21r33o27s19l29a75v 91H86r40u25š73k20a 2955508729523

Pokud je management dosazován politiky, bude se vždy zajímat o politiku.

0/0
24.2.2015 10:20

I19v39a17n 77M49a81r74e25k 6804288762

!!Takže další podnik který jde definitivně do kopru Rv!!

+3/−1
24.2.2015 8:37

J40i95ř64í 54L28u83k78á96š48e96k 5290751320363

Už tam měl dávno byt.

+5/0
24.2.2015 8:53

D81a50v91i75d 52Z26a71j14d19á29k 8385122740781

Zadat o dalsi injekci?Investor nevstupuje do projektu,aby sponzoroval rozkradacky

zbylych vlastniku.Pane sobotko,korejci nejsou socani z cssd...Natahnout ruku,to funguje tady u nas.

+4/0
24.2.2015 8:36

P38e58t11r 37K10r98u61p89í75k 7698553362274

Asi jim jde již jen o Travel, pak sbohem šáteček...

+1/0
24.2.2015 8:22

M52a33r55o89š 63P83o51l67i41a82k 1492376117156

A co cekali ? Ze je snad bude donekonecna nekdo dotovat ??? Korean Air nejsou ceska vlada ani cesky stat, kde je samozrejmosti plnit nekonecne cerne diry.... Uz by se mel nekdo vzpamatovat !!

+1/0
24.2.2015 8:09

M35i85c44h25a25l 18K98ř68í89s94t90e74k 2332734908741

Bohouš to tam fakt vytrhne :-)

+5/0
24.2.2015 8:06

J31o29s26e98f 29N80o63v39á74k 3270337213959

Tak, že se ČSA přivádějí prakticky až na dno, aby se, přes nastrčené Korean air (jim je za to přislíbeno velice lukrativně pražské letiště jako tranzitní), dostaly za nejnižší možnou cenu do rukou TS, je již několik let veřejné tajemství... Tyhle tanečky jsou, jako obvykle, jen odvádění pozornosti...

+17/0
24.2.2015 8:05

A75l60e10š 97M92á35c13h40a54l 1409278278821

Technické Služby ? ;-D

0/−1
24.2.2015 8:07

L43u59k97á87š 60H76l75o66u61c30a20l 6122840541324

tak, tak, a poté co mr. Simane a spol. získají majoritu ČSA, začnou kdysi prodělečné státní aerolinky "šlapat" :-/

0/0
24.2.2015 8:10

J15a49n 96S84ů87r72a 4245433903762

Když je Praha tak lukrativní tranzitní letiště, proč podíl tranzitních cestujících vytrvale klesá?

+1/−1
24.2.2015 8:50

M39i48r87o43s75l87a98v 81H45r46u14š40k85a 2665558449383

Nebylo by jednodušší jim to prodat za tu miliardu co nabizelo TS? Než tyhle konspirační teorie? Jak můžete někomu slíbit letiště jako tranzitní? To moc dobře nejde.

0/0
24.2.2015 8:52

J23o40s88e95f 17N80o80v34á15k 3420427383209

kdo chce, informace si najde...pražské letiště je pro korean air zásadní a také to byl jediný důvod, proč šly do čsa...

0/0
24.2.2015 9:53

M29i25r17o21s30l38a87v 32H85r41u21š29k49a 2175278749623

Můžete mi nějak vysvětlit jak může letiště zajistit, aby bylo výnosné jako tranzitní pro nějaké aerolinky?? To si musí ta společnost zajistit sama. Např. dobrou návaznost linek apod.

0/0
24.2.2015 10:23

J40o38s52e43f 10N13o11v80á31k 3660167193699

naprosto jednoduše, budou mít nasmlouvané dlouhodobě řádově rozdílné podmínky oproti konkurenci...a tou poslední větou sis vlastně sám odpověděl - samozřejmě se jim bude vycházet maximálně vstříc dle jejich požadavků, což jim nikdo na žádném jiném letišti, které je takto výhodně strategicky umístěné, nezaručí

0/0
24.2.2015 10:56

A55l65e53š 35M27á87c33h74a45l 1279568158371

Za všim hledej Jardu... je to asi jako kdyby někdo zdravému stromu uřízl 3/4 větví, ke kořenům nalil kyselinu a divil se, že i když to bylo před více než osmi lety, že stále nerodí.

+10/0
24.2.2015 8:04

J97i77n75d67ř72i62c59h 51T11ů14m84a 1754282217158

Zdravému stromu? Když to Tvrdík přebíral, mělo ČSA flotilu přestárlých letadel a dvakrát tolik zaměstnanců na počet letadel než evropská konkurence. Typický socialistický podnik žijící z podstaty.

+1/0
24.2.2015 8:26

L40u98k70a80s 23N25o85v54a75k 4249899393508

Jo, ale proc Luft Jarda prodal Boeingy na ktery tu meli certifikace na kompletni GO a nakoupil nesmyslny pocet Airbusu v nesmyslnych specifikacich ?? Co tam prisel Luft Jarda tak z relativne funkcni a prosperujici firmy vytvoril neco, co uz sezralo nesmysl penez a stale se z toho nemuze vyhrabat...

+1/−1
24.2.2015 9:34

J86i94ř20í 95L37u71k14á32š14e63k 5930521590283

Už tu agonii zkraťte a nechte ČSA zkrachovat.

+3/0
24.2.2015 7:49
Foto

P53a60v68e58l 98P76o28k44o46r56n75ý 2916224220322

Je mi divné, proč s vládou. Korean Air byla sice založena státem, ale je otázka, zda stát v ní má majoritu, jako jí má v ČEZ. Mohla být již dávno privatizována. Ví to někdo?

+1/0
24.2.2015 7:47
Foto

P98a53v82e33l 18M63a16k93o88v47e55c 8168815351

Korean Air jsou soukromá firma (plně privatizovány v roce 1969) a jsou součástí Hanjin Group...(jeden z proslulých "cheabol" kongomerátů).

0/0
24.2.2015 11:19
Foto

P44a75v37e62l 96P41o92k17o64r89n61ý 2326524570622

Děkuji, pak mě uniká, o čem chtějí jednat s vládou? Aby tu firmu koupila a nadotovala?:-)

0/0
24.2.2015 15:20
Foto

P29a45v59e91l 10M15a19k21o28v50e63c 8468665781

O čem chtějí jednat nevím (a radši ani nebudu spekulovat...:-)). Obecně ale platí, že korejské (soukromé) firmy jsou s korejskými politiky (potažmo vládou) silně svázány...

0/0
24.2.2015 15:35
Foto

P21a52v69e45l 18P11o79k47o38r25n80ý 2386914880912

Aha, dík.

0/0
24.2.2015 15:36

V70á85c21l58a40v 68P12a95v24l81í30k 9352640194224

...hele, Tvrdíka nemiluji, ale je už asi 8 let pryč a já jsem neviděl za posledních 8 let prakticky nic, co by vedlo  ke stabilizaci a bezproblémovému fungování aerolinek. Tvrdík to po*ělal, nicméně roční ztráta 150 mega jen za lety do Soulu, rozprodej všeho co se prodat dá a střídání směřování / zavírání linek častěji než si lidi mění ponožky mi jako správné koncepční jednání stávajícího (a minulého) vedení rozhodně nepřijde...

+9/−2
24.2.2015 7:30

A42l93e36x37a53n47d91r 85K43o56s82t81k16a 8432218706234

Ono je těžké dostat podnik ze ztráty, když po "výhodném" prodeji letadel fantasticky stouply provozní náklady. Ale jinak máte pravda, Jarda tam rozhodně nebyl jediný likvidátor. jen nejviditelnější.

+2/0
24.2.2015 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.