Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aeroholding letí do Koreje řešit budoucnost ČSA. Výsledek je nejistý

Téměř dva roky vlastní Korejci 44 procent akcií Českých aerolinií, ale k firmě se příliš nemají. Vedení Českého aeroholdingu i ČSA chce proto jednat s Korean Air o tom, jak si budoucnost českého dopravce dál představují. A také o další finanční injekci. Využít chtějí i přítomnosti českého premiéra Bohuslava Sobotky, který je v Koreji na oficiální zahraniční cestě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e54t75r 29K40o62l17á31ř 2968227674571

Vedení Aeroholdingu a ČSA je podle všeho parta amatérů, které si ani nedokáže ani sjednat schůzku se svým partnerem ... Klidně poletí přes půl světa a tam se sejdou s vrátným v ZOO ... Rv

0/0
24.2.2015 12:24

P16a11v70e59l 53L97á19n54í68k 5519815222407

Bejt majitelem ČSA tak je radši nechám kompletně zkrachovat a zrušit než abych je prodal Korejcům, či Čínanům, kam sme to proboha dospěli. Zachvíli taky skoupí všechno a všechny. U nás Vietnamci kupujou nemovitosti a obchody, tihle jdou rovnou přes velké firmy. Rv

0/−3
24.2.2015 12:21
Foto

P25a38v70e12l 36M62a93k98o24v23e71c 8388585241

Doporučuji nechat ČS zkrachovat, v konkurzu odkoupit za symbolickou 1 kč značku a věci související a založit nové České státní aerolinie (tak to udělali naši předci za první republiky)...Věřím, že by znovuzrozené ČSA se státní pomocí (v rámci možností EU) byly do 5 let ziskové...:-)

+2/0
24.2.2015 11:00
Foto

P85a44v53e50l 41M89a52k14o36v75e85c 8238985461

Samozřejmě zkrachovat ČSA...s omluvou ČS...:-)

+1/0
24.2.2015 11:01

P75e77t41r 72K62o87l24á34ř 2458297694591

Nápad je to naivní a ukazuje tvoji neznalost souvisejících předpisů a situace v letecké dopravě ... Nicméně dříve či později si někdo ČSA za pár korun koupí, aby je rozprodal ...

+1/−1
24.2.2015 12:27
Foto

P72a57v90e87l 97M30a93k82o33v20e24c 8118495311

ČSA již byla za pár korun fakticky prodána...Téměř v každém odvětví je prostor pro vstup nového "hráče", a je to jen otázka schopnosti a výše kapitálu, který chce investovat. Letecká doprava je (nejen v posledních letech) rostoucí a  vysoce ziskový byznys. Když se to podařilo našim předkům, tak je to pro současnou generaci pěkná výzva (něco vybudovat, nejen rozkrást a prodávat, co vybudovaly minulé generace...).Téměř všechny geniální nápady bývají na první pohled naivní ...:-). Můžete mně prosím připomenout, kdy jsme si potykali ? Děkuji.

0/0
24.2.2015 15:46

I87v21o 11Z93d25e23b62o57r33s46k80ý 3983741690981

Travel Servis je nechtěl ani za tu jednu korunu. Předpokládám, že mají lepší informace o stavu ČSA než vy nebo já.

+1/0
24.2.2015 14:50
Foto

P61a97v34e79l 80M26a93k22o48v77e65c 8288255221

Předpokládáte správně, TS nabízel 1 miliardu, když tam stát 2 mld dodá, takže je nechtěl za korunu, ale za mínus 1 mld....

0/0
24.2.2015 15:48

V65a62c40l32a40v 10W13a32n51d14e55r95e25r 8348546169972

Tak to je dobře, ze tam leti se Sobotkou. Ted uz jsem klidny. Je téměř jiste, ze ted Sobotka vytahne sve levicove eso, svého kamarada, kadra, managera všech manageru a nabidne ho Korean Airu a vse bude razem v richtigu. Jarda Tvrdik povstane z popela a predvede, ze všechny Korejce i s jejich vedenim razem strci do kapsy a CSA bude firma, která koupi Korean Air a ne naopak!!!R^

0/0
24.2.2015 10:18

T54o34m83á71š 21M89a31t68ě15j 9925978613252

Mno ... jen aby to nedopadlo tak, že pak Tvrďáka najdou v rýžovém poli přepůleného mečem (s hedvábnou stuhou samozřejmě).

+1/0
24.2.2015 10:27

I59v94o 46G44o67v82a50n 1763439687

Ano, Krachjarda to zařídí;-D

0/0
24.2.2015 11:02

E38d56a 29H33a84n11s 5697672416799

Co si budeme povídat, kdo tam má i nemá známé, tak ví již asi 8-10 let, že firma je údajně totálně zu grunt. Ale co se musí nechat, že ti marketéři a zdatné P.R. agentury i různé napojené reklamky dokáží neúspěch a zřejmě se blížící krach ČSA dokonale lidem zastřít a nikdo nepíše článek typu "Bohouši Sobotko, Mirku Kalousku", co jste to tam tehdy s Tvrdíkem vyváděli, poslali jste fungující společnost totálně do kytek. Přitom je podivné, že kolem privatizace ČSA bylo tolik otazníků a těžila z něj zejména druhá soukromá česká společnost, která na tom samém trhu naopak nestíhá a nakupuje letadla ve velkém. Vůbec bych se nedivil, kdyby kromě ječícího Páji Béma, že je čistý jak lilie a přitom ho podezírali, že se mu válí někde v Zurichu v přepočtu asi miliarda uspořená před lety snad z důchodu babičky..tak bych se nedivil, kdyby to ČSA za nějaké drobné všimné nepotopili ti kluci záměrně. Dneska létat škemrat od šikmookých pro peníze už je jen labutí písen a předzvěst rychle se blížícího konce.

+6/0
24.2.2015 10:17

M20a92r41t50i54n 72N18ě63m35e16c 1158698358541

Myslím si že před pár lety nabízel Travel za ČSA 1 miliardu, což bylo panu Kalouskovi málo a pak to celé prodal ten samý Kalousek 67 milionů korejcům a ještě se chválil jaký je borec. No buď jsem chyběl na hodině matematiky já nebo pan Kalousek !!! !!

+1/−1
24.2.2015 9:33

M60i59l79a66n 71M65u30s20i64l 4873421632695

Spíš jste chyběl na hodině češtiny. Travel chtěl kupovat celou firmu a Korejci mají jen 44%. A kdyby to tenkrát schválili a ČSA se náhodou vzpamatovali, opět by se nadávalo na Kalouska že prodal fungující firmu.

+1/−1
24.2.2015 9:54

M96a82r13t33i40n 29N45ě48m11e15c 1938228198411

OK když tedy mám tu špatnou čestinu, tak tedy nevím kde jste chyběl vy. Jedna miliarda za 100% asi nebude 67 milionů za 44% i když odečtu ty slavné dluhy cca 600 - 700 milionů tak je tam pořád díra. A to nemluvím o tom kolik tam v mezidobí musel napumpovat stát by nešli do konkurzu. Dále nemluvím o tom jak vysávají korejci cash přes ten super "výhodný" pronájem dálkového letadla...

+1/0
24.2.2015 12:40

M23i17l62a89n 68M31u74s72i35l 4303131952755

Srovnáváte částky 4 roky od sebe kdy mezi tím už ČSA málem zkrachovali..

0/0
24.2.2015 13:23

M58i10r38o52s18l89a12v 21H79r32u82š74k49a 2885158589533

Chtěli to koupit za miliardu bez dluhů, pokud se nepletu.

+1/0
24.2.2015 10:14

V85a53c61l33a17v 12W12a96n73d41e94r34e57r 8818306449532

Pokud si dobře vzpominam, tak Travel Servis nabizel za CSA 1 miliardu, jenomze ta miliarda by se umořila na dluhy co CSA nasekalo za vedeni Luftjardy zakerne dosazeneho CSSD za reditele, který mel firmu v zisku..A to se tehdy nikomu nezdalo, ze by se prodávalo CSA vlastne jen tomu, kdo zaplati za CSA dluhy, a tedy by z prodeje nic nebylo do statni pokladny a krome toho byl Kalousek osocovan, ze umele snizuje hodnotu zadluzene firmy, tak z toho seslo...takze asi tak.

+1/−1
24.2.2015 10:22
Foto

P86a47v72e61l 84M32a17k30o43v84e78c 8258285411

Přesněji nabízeli mínus jednu miliardu korun...Ale i tak to byla tenkrát dobrá cena (ale politicky neprůchodná).

0/0
24.2.2015 10:49

H68a23n80a 44K58o43l52í50n96o36v55á 6449584170856

Lítáte někdo s ČSA do Soulu? Zajímalo jaká je vytíženost linky, když ji prezentují opět jako ztrátovou. Něco jako nedávno zrušený zaplněný Jerevan ? Popravdě mě přijde divný, že společnost bez dálkovek začne lítat paralelně dálkovku zrovna na letiště kam jedna z nemnoha dálkovek z PRG už lítá. Ale chápu, že to může být dáno partnerstvím s Korean Air.

+1/0
24.2.2015 9:29

M10i10r45o50s46l16a50v 72H98r44u22š45k27a 2845318399113

Léta to vcelku plný, ale netuším kolik stojí letenky oproti Korean a taky kolik vozí carga.

0/0
24.2.2015 10:19

J37i88ř43í 37Ž88u49r76e79k 6135736882588

A on ještě někdo lítá s ČSA? Dálkové spoje nula, linky se zavádějí a zase ruší jak na běžícím pásu, i lety do evropských destinací jen pár dní v týdnu, nebýt návazné vnitro linky Praha- Ostrava (max 2 spoje denně)  tak už mě u nich nikdo neuvidí.

0/0
24.2.2015 9:22

J80i74ř53í 11Z90á39h94o65r26a 5483845592579

ČSA jsou už jen takový aeroklub, kterým lítají hlavně nadšenci. Myslím, že je dobré mít alternativu k pohodlným a bezproblémových velkým aerolinkám.

0/0
24.2.2015 12:18

M54i67c61h80a15l 95S33t69e33b82l87o 5149421204607

A proč to jednání chtějí, když ČSA jsou/budou soukromou firmou8-o???

Proč by měl management řešit těch pár českých letadel....jedině kvůli politice, ale tu management nedělá:-P

Holt buď budou dál existovat a začnou vytvářet zisk nebo zaniknou- o nic nejde!

+1/0
24.2.2015 8:57

M67i69r42o42s61l24a27v 69H67r43u36š54k35a 2735838879133

Pokud je management dosazován politiky, bude se vždy zajímat o politiku.

0/0
24.2.2015 10:20

I83v79a44n 80M25a97r97e76k 6644878572

!!Takže další podnik který jde definitivně do kopru Rv!!

+3/−1
24.2.2015 8:37

J90i65ř95í 57L29u44k96á56š16e52k 5960421360973

Už tam měl dávno byt.

+5/0
24.2.2015 8:53

D92a47v77i51d 97Z95a48j93d83á30k 8615752780521

Zadat o dalsi injekci?Investor nevstupuje do projektu,aby sponzoroval rozkradacky

zbylych vlastniku.Pane sobotko,korejci nejsou socani z cssd...Natahnout ruku,to funguje tady u nas.

+4/0
24.2.2015 8:36

P70e44t64r 96K35r69u77p11í46k 7778353892754

Asi jim jde již jen o Travel, pak sbohem šáteček...

+1/0
24.2.2015 8:22

M37a81r59o85š 47P18o82l31i60a29k 1342666917186

A co cekali ? Ze je snad bude donekonecna nekdo dotovat ??? Korean Air nejsou ceska vlada ani cesky stat, kde je samozrejmosti plnit nekonecne cerne diry.... Uz by se mel nekdo vzpamatovat !!

+1/0
24.2.2015 8:09

M95i80c75h94a53l 64K54ř84í71s86t10e16k 2652294908101

Bohouš to tam fakt vytrhne :-)

+5/0
24.2.2015 8:06

J10o26s17e29f 21N22o33v43á24k 3670957303209

Tak, že se ČSA přivádějí prakticky až na dno, aby se, přes nastrčené Korean air (jim je za to přislíbeno velice lukrativně pražské letiště jako tranzitní), dostaly za nejnižší možnou cenu do rukou TS, je již několik let veřejné tajemství... Tyhle tanečky jsou, jako obvykle, jen odvádění pozornosti...

+17/0
24.2.2015 8:05

A24l40e39š 43M61á81c30h70a82l 1809358318521

Technické Služby ? ;-D

0/−1
24.2.2015 8:07

L20u71k85á40š 51H62l40o59u29c18a59l 6712960831574

tak, tak, a poté co mr. Simane a spol. získají majoritu ČSA, začnou kdysi prodělečné státní aerolinky "šlapat" :-/

0/0
24.2.2015 8:10

J41a79n 85S68ů33r73a 4565563703722

Když je Praha tak lukrativní tranzitní letiště, proč podíl tranzitních cestujících vytrvale klesá?

+1/−1
24.2.2015 8:50

M14i46r70o39s26l44a80v 97H67r11u61š57k82a 2255428899603

Nebylo by jednodušší jim to prodat za tu miliardu co nabizelo TS? Než tyhle konspirační teorie? Jak můžete někomu slíbit letiště jako tranzitní? To moc dobře nejde.

0/0
24.2.2015 8:52

J93o32s79e70f 64N97o72v39á12k 3940657963779

kdo chce, informace si najde...pražské letiště je pro korean air zásadní a také to byl jediný důvod, proč šly do čsa...

0/0
24.2.2015 9:53

M62i25r25o67s47l25a68v 30H13r72u77š73k38a 2815948829963

Můžete mi nějak vysvětlit jak může letiště zajistit, aby bylo výnosné jako tranzitní pro nějaké aerolinky?? To si musí ta společnost zajistit sama. Např. dobrou návaznost linek apod.

0/0
24.2.2015 10:23

J69o35s43e23f 61N34o89v12á49k 3480977983239

naprosto jednoduše, budou mít nasmlouvané dlouhodobě řádově rozdílné podmínky oproti konkurenci...a tou poslední větou sis vlastně sám odpověděl - samozřejmě se jim bude vycházet maximálně vstříc dle jejich požadavků, což jim nikdo na žádném jiném letišti, které je takto výhodně strategicky umístěné, nezaručí

0/0
24.2.2015 10:56

A48l25e11š 88M47á45c42h25a77l 1269308398901

Za všim hledej Jardu... je to asi jako kdyby někdo zdravému stromu uřízl 3/4 větví, ke kořenům nalil kyselinu a divil se, že i když to bylo před více než osmi lety, že stále nerodí.

+10/0
24.2.2015 8:04

J58i11n95d35ř26i76c55h 15T35ů39m62a 1644112897348

Zdravému stromu? Když to Tvrdík přebíral, mělo ČSA flotilu přestárlých letadel a dvakrát tolik zaměstnanců na počet letadel než evropská konkurence. Typický socialistický podnik žijící z podstaty.

+1/0
24.2.2015 8:26

L65u97k76a70s 30N88o33v62a72k 4499439593498

Jo, ale proc Luft Jarda prodal Boeingy na ktery tu meli certifikace na kompletni GO a nakoupil nesmyslny pocet Airbusu v nesmyslnych specifikacich ?? Co tam prisel Luft Jarda tak z relativne funkcni a prosperujici firmy vytvoril neco, co uz sezralo nesmysl penez a stale se z toho nemuze vyhrabat...

+1/−1
24.2.2015 9:34

J81i91ř19í 23L83u70k74á88š15e23k 5320311520173

Už tu agonii zkraťte a nechte ČSA zkrachovat.

+3/0
24.2.2015 7:49
Foto

P23a84v47e34l 46P54o18k58o79r49n58ý 2196124350482

Je mi divné, proč s vládou. Korean Air byla sice založena státem, ale je otázka, zda stát v ní má majoritu, jako jí má v ČEZ. Mohla být již dávno privatizována. Ví to někdo?

+1/0
24.2.2015 7:47
Foto

P33a85v81e26l 16M33a43k30o48v80e40c 8258455591

Korean Air jsou soukromá firma (plně privatizovány v roce 1969) a jsou součástí Hanjin Group...(jeden z proslulých "cheabol" kongomerátů).

0/0
24.2.2015 11:19
Foto

P83a54v49e76l 80P19o76k34o24r95n14ý 2406324210692

Děkuji, pak mě uniká, o čem chtějí jednat s vládou? Aby tu firmu koupila a nadotovala?:-)

0/0
24.2.2015 15:20
Foto

P64a73v67e48l 49M80a37k49o14v46e83c 8798645971

O čem chtějí jednat nevím (a radši ani nebudu spekulovat...:-)). Obecně ale platí, že korejské (soukromé) firmy jsou s korejskými politiky (potažmo vládou) silně svázány...

0/0
24.2.2015 15:35
Foto

P53a16v39e72l 97P94o93k19o41r30n25ý 2716974700842

Aha, dík.

0/0
24.2.2015 15:36

V22á74c11l31a59v 83P16a71v75l94í77k 9552140444404

...hele, Tvrdíka nemiluji, ale je už asi 8 let pryč a já jsem neviděl za posledních 8 let prakticky nic, co by vedlo  ke stabilizaci a bezproblémovému fungování aerolinek. Tvrdík to po*ělal, nicméně roční ztráta 150 mega jen za lety do Soulu, rozprodej všeho co se prodat dá a střídání směřování / zavírání linek častěji než si lidi mění ponožky mi jako správné koncepční jednání stávajícího (a minulého) vedení rozhodně nepřijde...

+9/−2
24.2.2015 7:30

A96l39e22x35a70n89d73r 66K33o25s74t54k42a 8472338776814

Ono je těžké dostat podnik ze ztráty, když po "výhodném" prodeji letadel fantasticky stouply provozní náklady. Ale jinak máte pravda, Jarda tam rozhodně nebyl jediný likvidátor. jen nejviditelnější.

+2/0
24.2.2015 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.