Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aeroholding letí do Koreje řešit budoucnost ČSA. Výsledek je nejistý

Téměř dva roky vlastní Korejci 44 procent akcií Českých aerolinií, ale k firmě se příliš nemají. Vedení Českého aeroholdingu i ČSA chce proto jednat s Korean Air o tom, jak si budoucnost českého dopravce dál představují. A také o další finanční injekci. Využít chtějí i přítomnosti českého premiéra Bohuslava Sobotky, který je v Koreji na oficiální zahraniční cestě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e10t37r 10K35o42l49á50ř 2198847444741

Vedení Aeroholdingu a ČSA je podle všeho parta amatérů, které si ani nedokáže ani sjednat schůzku se svým partnerem ... Klidně poletí přes půl světa a tam se sejdou s vrátným v ZOO ... Rv

0/0
24.2.2015 12:24
Foto

P74a49v95e47l 50L41á68n12í26k 5339365632787

Bejt majitelem ČSA tak je radši nechám kompletně zkrachovat a zrušit než abych je prodal Korejcům, či Čínanům, kam sme to proboha dospěli. Zachvíli taky skoupí všechno a všechny. U nás Vietnamci kupujou nemovitosti a obchody, tihle jdou rovnou přes velké firmy. Rv

0/−3
24.2.2015 12:21
Foto

P96a42v96e33l 43M17a72k59o49v67e98c 8698475521

Doporučuji nechat ČS zkrachovat, v konkurzu odkoupit za symbolickou 1 kč značku a věci související a založit nové České státní aerolinie (tak to udělali naši předci za první republiky)...Věřím, že by znovuzrozené ČSA se státní pomocí (v rámci možností EU) byly do 5 let ziskové...:-)

+2/0
24.2.2015 11:00
Foto

P44a52v95e17l 18M27a70k75o74v59e45c 8448555791

Samozřejmě zkrachovat ČSA...s omluvou ČS...:-)

+1/0
24.2.2015 11:01

P44e10t14r 72K34o77l18á82ř 2698897444551

Nápad je to naivní a ukazuje tvoji neznalost souvisejících předpisů a situace v letecké dopravě ... Nicméně dříve či později si někdo ČSA za pár korun koupí, aby je rozprodal ...

+1/−1
24.2.2015 12:27
Foto

P13a49v77e88l 90M21a64k50o32v96e32c 8938865161

ČSA již byla za pár korun fakticky prodána...Téměř v každém odvětví je prostor pro vstup nového "hráče", a je to jen otázka schopnosti a výše kapitálu, který chce investovat. Letecká doprava je (nejen v posledních letech) rostoucí a  vysoce ziskový byznys. Když se to podařilo našim předkům, tak je to pro současnou generaci pěkná výzva (něco vybudovat, nejen rozkrást a prodávat, co vybudovaly minulé generace...).Téměř všechny geniální nápady bývají na první pohled naivní ...:-). Můžete mně prosím připomenout, kdy jsme si potykali ? Děkuji.

0/0
24.2.2015 15:46

I80v26o 42Z94d76e89b97o33r44s63k50ý 3363551230941

Travel Servis je nechtěl ani za tu jednu korunu. Předpokládám, že mají lepší informace o stavu ČSA než vy nebo já.

+1/0
24.2.2015 14:50
Foto

P63a65v41e39l 96M17a34k53o82v80e37c 8628315851

Předpokládáte správně, TS nabízel 1 miliardu, když tam stát 2 mld dodá, takže je nechtěl za korunu, ale za mínus 1 mld....

0/0
24.2.2015 15:48

V69a73c38l35a35v 64W15a33n34d78e40r94e22r 8738716609412

Tak to je dobře, ze tam leti se Sobotkou. Ted uz jsem klidny. Je téměř jiste, ze ted Sobotka vytahne sve levicove eso, svého kamarada, kadra, managera všech manageru a nabidne ho Korean Airu a vse bude razem v richtigu. Jarda Tvrdik povstane z popela a predvede, ze všechny Korejce i s jejich vedenim razem strci do kapsy a CSA bude firma, která koupi Korean Air a ne naopak!!!R^

0/0
24.2.2015 10:18

T98o34m89á37š 15M13a42t11ě10j 9285138493422

Mno ... jen aby to nedopadlo tak, že pak Tvrďáka najdou v rýžovém poli přepůleného mečem (s hedvábnou stuhou samozřejmě).

+1/0
24.2.2015 10:27

I35v48o 87G91o42v23a48n 1803329357

Ano, Krachjarda to zařídí;-D

0/0
24.2.2015 11:02

E25d16a 57H21a89n59s 5397822766509

Co si budeme povídat, kdo tam má i nemá známé, tak ví již asi 8-10 let, že firma je údajně totálně zu grunt. Ale co se musí nechat, že ti marketéři a zdatné P.R. agentury i různé napojené reklamky dokáží neúspěch a zřejmě se blížící krach ČSA dokonale lidem zastřít a nikdo nepíše článek typu "Bohouši Sobotko, Mirku Kalousku", co jste to tam tehdy s Tvrdíkem vyváděli, poslali jste fungující společnost totálně do kytek. Přitom je podivné, že kolem privatizace ČSA bylo tolik otazníků a těžila z něj zejména druhá soukromá česká společnost, která na tom samém trhu naopak nestíhá a nakupuje letadla ve velkém. Vůbec bych se nedivil, kdyby kromě ječícího Páji Béma, že je čistý jak lilie a přitom ho podezírali, že se mu válí někde v Zurichu v přepočtu asi miliarda uspořená před lety snad z důchodu babičky..tak bych se nedivil, kdyby to ČSA za nějaké drobné všimné nepotopili ti kluci záměrně. Dneska létat škemrat od šikmookých pro peníze už je jen labutí písen a předzvěst rychle se blížícího konce.

+6/0
24.2.2015 10:17

M44a72r64t88i72n 12N53ě58m44e32c 1298948938321

Myslím si že před pár lety nabízel Travel za ČSA 1 miliardu, což bylo panu Kalouskovi málo a pak to celé prodal ten samý Kalousek 67 milionů korejcům a ještě se chválil jaký je borec. No buď jsem chyběl na hodině matematiky já nebo pan Kalousek !!! !!

+1/−1
24.2.2015 9:33

M76i54l20a77n 39M58u37s40i28l 4313361432615

Spíš jste chyběl na hodině češtiny. Travel chtěl kupovat celou firmu a Korejci mají jen 44%. A kdyby to tenkrát schválili a ČSA se náhodou vzpamatovali, opět by se nadávalo na Kalouska že prodal fungující firmu.

+1/−1
24.2.2015 9:54

M69a63r44t77i68n 67N48ě49m60e86c 1268878588391

OK když tedy mám tu špatnou čestinu, tak tedy nevím kde jste chyběl vy. Jedna miliarda za 100% asi nebude 67 milionů za 44% i když odečtu ty slavné dluhy cca 600 - 700 milionů tak je tam pořád díra. A to nemluvím o tom kolik tam v mezidobí musel napumpovat stát by nešli do konkurzu. Dále nemluvím o tom jak vysávají korejci cash přes ten super "výhodný" pronájem dálkového letadla...

+1/0
24.2.2015 12:40

M23i38l34a93n 26M60u85s25i64l 4103761432865

Srovnáváte částky 4 roky od sebe kdy mezi tím už ČSA málem zkrachovali..

0/0
24.2.2015 13:23

M86i36r60o70s96l13a61v 35H71r55u36š66k44a 2985728689873

Chtěli to koupit za miliardu bez dluhů, pokud se nepletu.

+1/0
24.2.2015 10:14

V49a63c46l33a59v 47W84a29n17d72e53r52e64r 8478206929492

Pokud si dobře vzpominam, tak Travel Servis nabizel za CSA 1 miliardu, jenomze ta miliarda by se umořila na dluhy co CSA nasekalo za vedeni Luftjardy zakerne dosazeneho CSSD za reditele, který mel firmu v zisku..A to se tehdy nikomu nezdalo, ze by se prodávalo CSA vlastne jen tomu, kdo zaplati za CSA dluhy, a tedy by z prodeje nic nebylo do statni pokladny a krome toho byl Kalousek osocovan, ze umele snizuje hodnotu zadluzene firmy, tak z toho seslo...takze asi tak.

+1/−1
24.2.2015 10:22
Foto

P56a97v78e29l 23M55a87k75o50v27e14c 8488735741

Přesněji nabízeli mínus jednu miliardu korun...Ale i tak to byla tenkrát dobrá cena (ale politicky neprůchodná).

0/0
24.2.2015 10:49

H45a76n59a 85K86o59l98í87n44o56v10á 6239174440196

Lítáte někdo s ČSA do Soulu? Zajímalo jaká je vytíženost linky, když ji prezentují opět jako ztrátovou. Něco jako nedávno zrušený zaplněný Jerevan ? Popravdě mě přijde divný, že společnost bez dálkovek začne lítat paralelně dálkovku zrovna na letiště kam jedna z nemnoha dálkovek z PRG už lítá. Ale chápu, že to může být dáno partnerstvím s Korean Air.

+1/0
24.2.2015 9:29

M30i63r33o36s49l75a27v 28H79r57u21š56k32a 2325928389663

Léta to vcelku plný, ale netuším kolik stojí letenky oproti Korean a taky kolik vozí carga.

0/0
24.2.2015 10:19

J23i98ř72í 79Ž89u35r89e24k 6565906912108

A on ještě někdo lítá s ČSA? Dálkové spoje nula, linky se zavádějí a zase ruší jak na běžícím pásu, i lety do evropských destinací jen pár dní v týdnu, nebýt návazné vnitro linky Praha- Ostrava (max 2 spoje denně)  tak už mě u nich nikdo neuvidí.

0/0
24.2.2015 9:22

J70i45ř37í 23Z34á10h86o10r60a 5453425212899

ČSA jsou už jen takový aeroklub, kterým lítají hlavně nadšenci. Myslím, že je dobré mít alternativu k pohodlným a bezproblémových velkým aerolinkám.

0/0
24.2.2015 12:18

M53i94c37h82a19l 80S17t85e36b30l68o 5949931464547

A proč to jednání chtějí, když ČSA jsou/budou soukromou firmou8-o???

Proč by měl management řešit těch pár českých letadel....jedině kvůli politice, ale tu management nedělá:-P

Holt buď budou dál existovat a začnou vytvářet zisk nebo zaniknou- o nic nejde!

+1/0
24.2.2015 8:57

M47i49r56o26s24l48a60v 79H48r18u62š47k12a 2795388169243

Pokud je management dosazován politiky, bude se vždy zajímat o politiku.

0/0
24.2.2015 10:20

I13v63a65n 77M51a63r79e26k 6334208422

!!Takže další podnik který jde definitivně do kopru Rv!!

+3/−1
24.2.2015 8:37

J16i18ř26í 64L79u31k52á41š48e29k 5370891680113

Už tam měl dávno byt.

+5/0
24.2.2015 8:53

D12a69v81i71d 49Z29a45j56d85á93k 8305412360941

Zadat o dalsi injekci?Investor nevstupuje do projektu,aby sponzoroval rozkradacky

zbylych vlastniku.Pane sobotko,korejci nejsou socani z cssd...Natahnout ruku,to funguje tady u nas.

+4/0
24.2.2015 8:36

P15e33t61r 74K46r86u59p63í35k 2278560954218

Asi jim jde již jen o Travel, pak sbohem šáteček...

+1/0
24.2.2015 8:22

M34a91r31o95š 38P50o42l92i22a65k 1902776327246

A co cekali ? Ze je snad bude donekonecna nekdo dotovat ??? Korean Air nejsou ceska vlada ani cesky stat, kde je samozrejmosti plnit nekonecne cerne diry.... Uz by se mel nekdo vzpamatovat !!

+1/0
24.2.2015 8:09

M56i13c62h85a24l 60K53ř18í78s94t66e84k 2522664158801

Bohouš to tam fakt vytrhne :-)

+5/0
24.2.2015 8:06

J89o80s86e48f 52N23o91v89á80k 3720397693529

Tak, že se ČSA přivádějí prakticky až na dno, aby se, přes nastrčené Korean air (jim je za to přislíbeno velice lukrativně pražské letiště jako tranzitní), dostaly za nejnižší možnou cenu do rukou TS, je již několik let veřejné tajemství... Tyhle tanečky jsou, jako obvykle, jen odvádění pozornosti...

+17/0
24.2.2015 8:05

A83l30e25š 97M30á69c94h18a30l 1269488418201

Technické Služby ? ;-D

0/−1
24.2.2015 8:07

L74u69k31á38š 50H33l85o25u19c28a33l 6592130211874

tak, tak, a poté co mr. Simane a spol. získají majoritu ČSA, začnou kdysi prodělečné státní aerolinky "šlapat" :-/

0/0
24.2.2015 8:10

J87a98n 70S24ů84r61a 4675133843932

Když je Praha tak lukrativní tranzitní letiště, proč podíl tranzitních cestujících vytrvale klesá?

+1/−1
24.2.2015 8:50

M88i17r46o36s63l10a24v 74H82r80u51š48k54a 2135758619913

Nebylo by jednodušší jim to prodat za tu miliardu co nabizelo TS? Než tyhle konspirační teorie? Jak můžete někomu slíbit letiště jako tranzitní? To moc dobře nejde.

0/0
24.2.2015 8:52

J98o28s34e34f 87N42o40v39á27k 3380647383219

kdo chce, informace si najde...pražské letiště je pro korean air zásadní a také to byl jediný důvod, proč šly do čsa...

0/0
24.2.2015 9:53

M37i16r80o80s94l54a31v 75H30r93u96š28k41a 2755958489613

Můžete mi nějak vysvětlit jak může letiště zajistit, aby bylo výnosné jako tranzitní pro nějaké aerolinky?? To si musí ta společnost zajistit sama. Např. dobrou návaznost linek apod.

0/0
24.2.2015 10:23

J59o45s71e53f 44N66o73v17á31k 3400257773349

naprosto jednoduše, budou mít nasmlouvané dlouhodobě řádově rozdílné podmínky oproti konkurenci...a tou poslední větou sis vlastně sám odpověděl - samozřejmě se jim bude vycházet maximálně vstříc dle jejich požadavků, což jim nikdo na žádném jiném letišti, které je takto výhodně strategicky umístěné, nezaručí

0/0
24.2.2015 10:56

A72l76e68š 69M90á73c97h14a95l 1899358798871

Za všim hledej Jardu... je to asi jako kdyby někdo zdravému stromu uřízl 3/4 větví, ke kořenům nalil kyselinu a divil se, že i když to bylo před více než osmi lety, že stále nerodí.

+10/0
24.2.2015 8:04

J13i68n49d72ř49i68c21h 42T95ů97m71a 1504742697818

Zdravému stromu? Když to Tvrdík přebíral, mělo ČSA flotilu přestárlých letadel a dvakrát tolik zaměstnanců na počet letadel než evropská konkurence. Typický socialistický podnik žijící z podstaty.

+1/0
24.2.2015 8:26

L14u86k31a26s 43N64o43v35a68k 4169899113488

Jo, ale proc Luft Jarda prodal Boeingy na ktery tu meli certifikace na kompletni GO a nakoupil nesmyslny pocet Airbusu v nesmyslnych specifikacich ?? Co tam prisel Luft Jarda tak z relativne funkcni a prosperujici firmy vytvoril neco, co uz sezralo nesmysl penez a stale se z toho nemuze vyhrabat...

+1/−1
24.2.2015 9:34

J74i93ř88í 28L61u15k66á25š45e96k 5820581440393

Už tu agonii zkraťte a nechte ČSA zkrachovat.

+3/0
24.2.2015 7:49
Foto

P69a91v90e55l 11P63o85k92o31r25n34ý 2896394850192

Je mi divné, proč s vládou. Korean Air byla sice založena státem, ale je otázka, zda stát v ní má majoritu, jako jí má v ČEZ. Mohla být již dávno privatizována. Ví to někdo?

+1/0
24.2.2015 7:47
Foto

P89a60v86e34l 51M16a77k84o84v38e41c 8958675751

Korean Air jsou soukromá firma (plně privatizovány v roce 1969) a jsou součástí Hanjin Group...(jeden z proslulých "cheabol" kongomerátů).

0/0
24.2.2015 11:19
Foto

P58a63v34e17l 83P37o89k67o88r37n96ý 2946424650572

Děkuji, pak mě uniká, o čem chtějí jednat s vládou? Aby tu firmu koupila a nadotovala?:-)

0/0
24.2.2015 15:20
Foto

P70a68v39e76l 26M93a95k17o11v57e61c 8908385781

O čem chtějí jednat nevím (a radši ani nebudu spekulovat...:-)). Obecně ale platí, že korejské (soukromé) firmy jsou s korejskými politiky (potažmo vládou) silně svázány...

0/0
24.2.2015 15:35
Foto

P68a51v80e32l 64P85o38k93o46r40n56ý 2646124310962

Aha, dík.

0/0
24.2.2015 15:36

V77á89c67l72a90v 20P27a73v62l42í68k 9912740554354

...hele, Tvrdíka nemiluji, ale je už asi 8 let pryč a já jsem neviděl za posledních 8 let prakticky nic, co by vedlo  ke stabilizaci a bezproblémovému fungování aerolinek. Tvrdík to po*ělal, nicméně roční ztráta 150 mega jen za lety do Soulu, rozprodej všeho co se prodat dá a střídání směřování / zavírání linek častěji než si lidi mění ponožky mi jako správné koncepční jednání stávajícího (a minulého) vedení rozhodně nepřijde...

+9/−2
24.2.2015 7:30

A40l40e36x15a36n33d69r 32K14o13s36t89k20a 8652378436374

Ono je těžké dostat podnik ze ztráty, když po "výhodném" prodeji letadel fantasticky stouply provozní náklady. Ale jinak máte pravda, Jarda tam rozhodně nebyl jediný likvidátor. jen nejviditelnější.

+2/0
24.2.2015 7:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.