Diskuze

České dálniční známky změní kvůli padělatelům podobu

Problémy s paděláním dálničních známek zřejmě povedou ke změně jejich vzhledu i novým bezpečnostním prvkům. Kvůli nové podobě už vznikla speciální komise, která má navrhnout, jak známky budou vypadat. Novou podobu by měly dostat známky na rok 2016.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Porad nechapu, proc se na nasich dalnicich vybiraji poplatky. Jejich stav je takovy, ze by nam spis meli platit za jejich pouzivani, abychom si mohli od neustaleho poskakovani nechat vymenit alespon tlumice. Opravy dalnic jsou silene predrazene. Nevim proc dalnicni usek opravi a po dvou letech ho potom cely vybagruji a postavi znovu, nakonec se to vlni tak, ze ma clovek pocit ze ma hranaty kola. Jinak v zahranici jsem videl na opravach dalnice makat lidi i v noci, tady je kolikrat nevidim ani ve dne. Proc se do smluv neda sankce za nedodrzeni terminu predani bezvadne stavby treba procento denne, to by pak ty tri firmy co vecne vyhravaji vyberova rizeni stavely asi zadarmo. Jenze to by se na to nelo napakovat asi

1 0
možnosti
Foto

Budou honit dálniční známky, zatímco jim 15-20% kamionů jezdí po dálnicích načerno? V roce 2013 se na mýtném vybralo 8,1 miliardy Kč. Kdyby jich bylo načerno jen 15%, tak únik dělá 1,4 miliardy Kč. To už by stálo zato, aby celníci na hranicích kamiony stopli a nechali je vykysat, dokud nezaplatí. Byl by fakt velkej problém, dát celníkům terminály na platby kartou? A co placení tankovací kartou, tu přece musí kamion mít taky, no ne?

0 0
možnosti

To same pretizene kamiony, kdo ma v tom rigolu vpravo jezdit ?

1 0
možnosti
Foto

Aha, mělo by se udělat to a to, protože ty tlustý celníci neviděj do dalekohledu. V prvé řadě by se měli celníci postarat o to, aby jim z našeho území neodjížděli bez placení cizí kamiony. 15-20% kamionů jede na černo - tak k čemu pak je miliardovej mýtnej systém, když to stejně kdekdo ošulí. Dokud nezaplatíš včetně pokuty, dostaneš na kamion botu. Parkoviště u bývalých celnic jsou velký dost, oni by si to ti Lotyši a podobná chátra podvodnická příště rozmyslela. Na příjezdu kontrolovat, jestli mají nabito, na odjezdu, jestli zaplatili. Jinak zadržet. Ať mi nikdo neříká, že kamioňáci jezdí bez hotovosti. A kdyby přece, tak celníkům dát terminál na placení kartou. Bez milosti. 15% je kruci hodně.

1 0
možnosti

Proc znamku kdyz to staci pouze zaplatit a navazat na SPZ ? Jo ono by to bylo prilis jednoduche ze ?

0 0
možnosti

Proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite. Takze nadale budeme tisknout v 21.stoleti jakesi barevne papirky s "vyssi" bezpecnosti. Prtiom by stacilo DZ zvirtualizovat jako to udelalo napr. Madarsko. Proste zadna znamka fyzicky neexistuje a jenom existuje zaznam v databazi ze tato SPZ zaplatila dalnicni znamku. Jednoduche ? Ne protoze jsem v sockomousskym bordelu s nazvem CR.

1 0
možnosti

O23t18o 43P57a46l17d57u47s

1. 3. 2015 19:49

Proč si děláte starosti jakým způsobem nás politici sedřou z kůže a peníze následně rozkradou. Cesty dálnice jsou naše žádné mýto !!!!;-€;-€;-€;-€

0 0
možnosti
Foto

zpoplatnění dálnic je nesmyslem. U nás máme dva roky dálnici a náklaďáky jezdí po staré skrz město, protože řidičům majitelé zakazují po dálnici jezdit. Jinak jim poplatky strhnou ze mzdy. Daleko jednodušší by bylo na dálnice i silnice zvýšit spotřební daň u nafty. Sám najezdím za rok 20000 km, kdyby mi v PHM připočetli 10 haléřů na km formou spotřební daně u nafty, měl by stát u mne místo 1500 Kč o 500 Kč víc. Moje auto má spotřebu 10 l/100 km, takže načerpám ročně 2000 l nafty, tudíž bych dnes místo 30 Kč/l platil 31 Kč. Bylo by to i spravedlivé, protože by každý platil podle toho kolik po silnicích najezdí.

1 1
možnosti

Spravedlive by to bylo v momente zapocetni vahy vozu do vyse poplatku ..

0 0
možnosti

P92a79v43e91l 12M62a44r45e86š

28. 2. 2015 15:33

Logičtější by to bylo naopak. Dálnice zdarma a zpoplatnit pro tranzit souběžné silnice.

Například Brno - Jihlava - dálnice zdarma ( se spotřební daně z nafty) a souběžná silnice 602 s poplatkem pro tranzit. . Asi by to mohlo fungovat jen pro kamiony, u osobáku těžko dokazujete, že jen projíždí a nejede do vsi na této silnici.

Potom by dálnice plnila účel pro nějž se (také) staví. Stáhnutí dopravy na kapacitní komunikaci hyvýbajicí se lidským sídlům

1 1
možnosti

To by ta dálnice ale musela být dálnice a ne čtyřproudá přeplněná silnice...

0 0
možnosti
Foto

Papírové dálniční známky už dávno měly být nahrazeny elektronickým mýtným, stejně jako je tomu u vozidel nad 3,5 tun. Přece jen tento systém už je poněkud zastaralý, když na elektronické mýtné máme funkční infrastrukturu.

0 1
možnosti

Jasně platit víc a ještě kupovat přístroj do auta..

0 0
možnosti

M60a66r47e61k 57H93r70u30b12y

26. 2. 2015 23:04

Hmm, barevna. To jiste v Cine zkopirovat nedokazou ;-D;-)

3 0
možnosti