Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další miliardová zakázka Českých drah. Vagony Siemens vylepší Škoda

Společnost Škoda Transportation získala u Českých drah další velkou zakázku za více než miliardu korun. Pro národního dopravce modernizuje celkem 93 vozů pro linku Praha - Hamburk. České dráhy za modernizaci zaplatí více, než čekaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K38a65r94e57l 81N62o24v96á74k 8825494259915

To je ta společnost, kterou vlastní Martin Roman???

+1/0
5.3.2015 22:31

O47n30d17r72a 56L56á55s34k44a 4552632819125

A nejlepsi na tom clanku je ta zminka o RegioJetu, fakt neuveritelny :-D

+5/0
3.3.2015 9:18

M48i80r62o38s35l78a84v 57Z74i54k91m64u24n85d 7859393874423

Pane Sůro, co tak psát bez pravopisných chyb ...

+1/0
3.3.2015 7:58

J88a52r14e28k 16K29a53l83i41v39o51d36a 7166243801726

Vozu Ampz143 se to snad netyka, ty vypadaji velice solidne...

0/0
2.3.2015 23:21

T70o91m 56J75u30r70e18č15k89a 6655462495415

Týká se to i této řady. Nový informační systém s LCD, Wi-Fi,.....

0/0
3.3.2015 0:03

J74a60r73e62k 16K16a81l76i72v57o47d69a 7426443251106

Jejich sedadla z Borcadu se mi libi, pokud zustanou tak asi minimalne pujdou do Najbrtu.

0/0
3.3.2015 0:46

D92a27v11i18d 79P14r61a24ž83á62k 6294202692126

Se nedivím, že je to dražší, než se čekalo. Úplně stejně by to dopadlo, kdyby si majitel Ferrari nechal své auto opravit u Renaulta

+2/−6
2.3.2015 21:11

R16o35m35a81n 33P59o46l74á90č40e28k 5526599325

Bych si zjistil, jak vůbec probíhají generálky železničních vozů... Z původního vozu zůstane podvozek a kastle...

+9/0
2.3.2015 21:32

J54a69n 94K45o35b80ě40r28s70k58ý 1110556181233

No, pan Jančura už toho opravdu nakecal hodně a bohužel u většiny věcí skutek utek. Pamatuji, jak tehdy sliboval ty skvělé vlaky HighJet se šesti třídami. A nakonec jezdí převážně ojetinami. Fandil jsem Leo Expressu, do té doby než jsem zjistil, že jízda v Economy je nejhrůznější zážitek. Ale LE má dobré vyšší třídy. Být panem Jančurou tak radši mlčím, ty Rumunské vozy žádný zázrak nejsou, prostě lowcost. Nechápu proč pan Jančura musí okomentovat každý krok ČD, dejte taky prostor ostatním soukromým dopravcům, třeba Arriva vlaky. Děkuji pěkně.

+10/−1
2.3.2015 21:08

J40a60n 45J85e41m47e76l16k50a 1705850

Koupit ojetiny a pak je překopávat na něco jiného.. no nevím..

0/−10
2.3.2015 20:56

V24a53c84l13a70v 56H43a27j30e76k 3176559789

V článku se píše mže to byly nové vozy na EC vlaky.koupené před 15 lety. Nebo se pletu?? Tak jaké koupené ojetiny??!!

+9/0
2.3.2015 20:59

J49a82n 87S61ů49r31a 4215753253282

Část vozů jsou exOBB ojeté, koupené loni.část ojeté vozy,které od začátku jezdí u CD

0/0
2.3.2015 21:24

V53a24c33l71a72v 20H48a66j18e54k 3236239149

Ta část v počtu 77 vozů SGP/Studénka aly byly ČD koupeny jako nové, že ??

+1/0
2.3.2015 21:29

J25a98n 26S43ů77r82a 4445133903932

ano

+1/0
2.3.2015 21:42

J37a40n 27J33e71m90e50l53k51a 1465700

Minusujte si jak chcete:-) ale jestli chce někdo ojetinu "zcela předělat" za cca cenu nového vagonu.. nevím..

+1/−5
2.3.2015 22:10

J49i98ř78í 62E16r85b12e53n 1453644386957

Za cenu nového vagonu se zmodernizují dvě ojetiny, ne jedna.

+4/0
3.3.2015 5:49

M41i51r90e98k 31Z41á23v19o42d51n70ý 7872177440248

Tak když si ani nepřečtete to, jak zde kolega píše, že se jedná nové vagóny, které koupily ČD před 15 lety, tak se nemůžete divit, že Vás lidé minusují :))

+3/0
3.3.2015 7:36

A17n25t26o55n90í81n 90D15o66u74b72e89k 3750109889

dalsi vyhozene penize!!!!

na trase mohly jezdit skvele railjety kdyby mysleli mozkem

+1/−6
2.3.2015 20:53

V82a78c20l84a36v 51H79a84j82e77k 3776559939

Ten genilální mozek, který zabránil nákupu všech 16 souprav všichni dobře známe, že ??

+2/0
2.3.2015 21:01

R49a20d95e82k 94J10a75n12a64t78a 9555276624942

Railjety tam nejsou proto, že jsme měli předsedu vlády, který se dal ovládat milenkou a kmotry a proto jeho vláda padla, když to prasklo.

Tím byl zastaven předjednaný prodej nádražních budov SŽDC, takže ČD neměly prostředky a zároveň byl vyměněn schopný ředitel za nýmanda, který se musel nějak vymezit, a to se dělá zpravidla tak, že natruc dělám opak.

+11/0
2.3.2015 21:07

V59a21c44l39a23v 41H75a68j32e38k 3876959549

Myslím, hlavní akční postavou byl pan nejmenovaný ministr Zemanovy úřednické vlády a nový ředitel měl jasný úkol nákup stopnout.

0/−6
2.3.2015 21:12

J29a30n 94S79ů46r60a 4915353983142

akční postavy byly podstatně jiná jména:)

+2/0
2.3.2015 21:44

V66a46c21l91a37v 58H88a89j56e14k 3296929569

Jako v dozorčí radě nebo spíše ze Splzně ??

0/0
2.3.2015 21:51

V78a73c88l57a37v 27H68a34j16e20k 3296969459

Jinak na tom, že Žaluda byl nejschopnějším ředitelem, kterého ČD měly se shodnem.

+5/0
2.3.2015 21:18

M85i97r47o87s15l48a31v 93Z75i15k17m30u56n71d 7869523894583

Railjety jezdit nemohou, protože DB myslí, jak požadujete mozkem.

Na rozdíl od managementu ČD, který vydává railjety za "skvělá" vozidla je management DB považuje za vozidla podřadná, která nesplňují představy náročného německého zákazníka o "komfortním vozidle".

Větší cestovní komfort nabízí i rakouské ojetiny model "ve stanici nelze", tím spíše původní vozy  ČD "ve stanici lze".

Německý zákazník dneska na dálkovém vlaku vyžaduje i ve dvojce polohovatelnou sedačku alespoň na úrovni vlaku kategorie EC, což "skvělý" railjet nenabízí.

Prostě DB chtějí komfort na úrovni ICE ... V Německu railjet jezdí do Mnichova  nějakou dobu jezdí v pátek/sobotu na nočním páru vlaků do Frankfurtu (aby německý cestující moc netrpěl) ... (konkrétně RJ 66 z Budapešti s odjezdem ve 20,45, návrat z FFM jak RJ 63 v 5,17) ...

Od "skvělého" railjetu by člověk očekával, že souprava bude vybavena nakládací plošinou pro vozíčkáře ... marně ...

+2/−3
3.3.2015 8:46

A24n81d73r84e69j 55O83l15e51k42s78a 3935311437701

Přesně. Taky jsem byl z Railjetu zklamanej. Sedadla bez poloh a bez podnožníku. Navíc tak blbě rozmístěná, že máte vysokou naději sedět u širokého okenního sloupku a ještě zády ke směru jízdy.Teda nic moc.... to ten vejlet na Kokořín....

+1/0
4.3.2015 14:41

P44e17t26r 70U44l72l19m51a36n40n 2197628167822

Tak snad to bude kvalitnější práce, než dosavadní Parsácké kousky.

+1/0
2.3.2015 19:22

M96i89r97e93k 57Z61á71v75o56d20n56ý 7952847240208

Podle toho, co si zadavatel zaplatí. Pokud jde o Regionovy či úprava Bdt, tak to byl těžký low-cost. Naopak Bdmpee si vůbec nemyslím, že by byl špatný vůz (jen má trochu divné záchody).

+5/0
2.3.2015 19:31

D78a24n18i36e97l 19V24á75c42h48a19l 3286958585746

Tak záchody teď budou nové, někde dokonce i bezbariérové.

+1/0
2.3.2015 21:42

P90e40t74r 77N53e33c64h28a87n94i60c26k20ý 7663956538420

Bdmpee mají jedinou vadu a to je příšerná izolace signálu, stejně to mají Bee. B a Bmz a OBB Bmee tím netrpí.

+1/0
2.3.2015 21:58

M43a73r82e17k 54V43y28m87a46z73a87l 5368616182390

Je dobře, že se bude modernizovat u nás v Česku. Lidé budou mít zase práci. [>-]R^

+14/0
2.3.2015 19:12

L42a82d36i48s50l51a83v 31P42a50s30t10o45r10e84k 1423597218695

Kolik stojí nový vůz Leo Expresu nám Sůra zapomněl sdělit...;-DV

+9/−1
2.3.2015 18:09

M76i54r73e52k 58Z88á53v77o17d32n78ý 7842377820898

Ale to vůbec nikoho nezajímá. Tady jde hlavně o to ukázat, že ČD jsou drahé a RJ levný :) :D

+14/−1
2.3.2015 18:47

J48a65n 92S53ů93r52a 4885943743842

Běžný inteligentní čtenář jistě chápe rozdil mexi elrktrickou jednotkou a klasickým vozem. Nemohu za to,že Vy a pan Pastorek ne.

+6/−4
2.3.2015 20:37

M74i57r12e15k 55Z34á32v42o18d23n86ý 7522867610638

Já zase nemohu za to, že do každého článku cpete Jančuru :))

+3/0
3.3.2015 7:38

M74i92r81e26k 85Z26á97v66o37d86n97ý 7882727580168

Mimochodem, když už ani Vy nepoznáte ironii, tak jste na tom asi špatně :/ Jo a příště si zažádejte, aby tyto "články" vycházely pod sekcí placená inzerce, protože nic jiného to není, než PR Regiojetu :))

+4/0
3.3.2015 7:52

M11i61r91e35k 71Z72á55v20o79d45n80ý 7952647330838

Jo a poslední věc. Neříkal jste náhodou, že na mé příspěvky již odmítáte reagovat?? :)) Copak se změnilo?

0/0
3.3.2015 8:24

J47a13n 11L27a32k78o43m83ý 7931495935614

Kdybych měl sázkovou kancelář, tak na to, že do prosince schválí v Německu 380, dám kurz 999,9

+1/0
2.3.2015 18:07

T46o80m 70J85u28r41e89č90k17a 6195122665235

"Soukromý Regiojet tvrdí, že jejich nový vagon Astra z Rumunska stojí zhruba milion eur, tedy prakticky tolik, co modernizace Českých drah."

Ten už toho nakecal. Taky tvrdil po týdnu provozu, jak je super výdělečný a když chtěl na ČD podal žalobu, tak z fleku  začal tvrdit pravý opak....

+14/−2
2.3.2015 17:34

D80a40v44i45d 25Č39e79r34n46o94h90o78r69s90k91ý 1296304566896

ono ty jeho zazraky z rumunska .... mno v zime s tim asi bylo super svezeni ;-D melo to byt tlakotesne .... ale snehu tam bylo vic jak ve starych Bckach  ;-D

+10/0
2.3.2015 17:55

T56o43m 75J85u43r49e88č26k94a 6415902275815

Bacha, ti Rumuni tlakotěsní nejsou. ;-)

+3/0
2.3.2015 18:04

D53a37v75i45d 66Č97e60r10n14o45h51o48r79s68k45ý 1866624256706

ale meli byt ne ? nebo se pletu ? :-)

+1/0
2.3.2015 18:05

M52a13r16t23i75n 93R91u95z44i70c43k47a 1822798296367

Pokud jsou stavene na rychlost 200km/h a vyssi, musi byt tlakotesne...

+2/0
2.3.2015 18:28

T65o84m 78J53u36r63e92č21k72a 6415472595695

Nemusí. Do 200 km/h nemusí. Od 201 km/h a výše už jo. Takže Astry RJ tlakotěsné nejsou. Naopak ty vozy ČD jsou, protože v době jejich nákupu muselo být tlakotěsné vše od 200 km/h včetně.

+7/0
2.3.2015 18:33

M69a88t38ú55š 21B73e55n89a43k 9638724342603

pôvodne to tak bolo, ale bola to chyba prekladu z európskych noriem, po novom to bolo opravené na viac ako 200km/h.

+1/0
2.3.2015 20:29

M11a40t44ú56š 23B91e67n93a88k 9968294602973

podľa vyjadrenia ľudí z Astry 1 milión € bol za vozeň bez interiéru, ten sa platil zvlášť odhadom cez 300 tisíc...

+6/0
2.3.2015 20:31

J27i52ř14í 82B41o47č78e13k 6769754535506

Pánové, pánové... Vůbec nechápu proč se rozčilujete, vždyť jako popelnice evropy a ráj šmejdů všeho druhu fungujeme už pár let. Měli jsme vagónky ale už nemáme, finito. Chce to chytnout odpovědnou osobu za ruku a tu utnout. Ne sežrat všechno co nám kamarádi ze západu hoděj přes plot jako odpad.

+2/−3
2.3.2015 16:38

J63i28ř31í 18E22r80b95e21n 1873834896447

Měli jsme vagonky a už nemáme? Takže v České Lípě, Šumperku, Vítkovicích a Studénce stojí v halách jen hologramy? 8-o

+2/0
3.3.2015 5:52

M95a87r96t95i50n 48H79a25n74z25a61l 8668159529295

Pokračujte prosím dále na novinky.cz - tam je vyhrazeno místo pro diskutující proletariát...

+1/0
3.3.2015 8:16

Š75t46ě62p15á88n 94Š75a96f27r51á41n32e90k 8750413318805

Posledních 5 VŘ u ČD:

1)14 * elektrická jednotka pro rychlíky - vyhrála Škoda

2)až 11 * elektrická jednotka pro kraje - vyhrála náhodou zase Škoda

3)rekonstrukce 31 až 62 vagonu Bp pro rychlíky těsně, ale zase vyhrála Škoda(Pars nova)

4)rekonstrukce 22 ex-OBB Bmz asi nikdo neuhádne, ale ano je to Škoda(Pars nova)

5)revitalizace 71 vagonů X(p)mz možná se tomu budete divit, ale zase Škoda(Pars nova)

By mě zajímalo, jestli je tu někdo, kdo si myslí, že u ČD je všechno jak má???

+4/−12
2.3.2015 16:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.