Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další miliardová zakázka Českých drah. Vagony Siemens vylepší Škoda

Společnost Škoda Transportation získala u Českých drah další velkou zakázku za více než miliardu korun. Pro národního dopravce modernizuje celkem 93 vozů pro linku Praha - Hamburk. České dráhy za modernizaci zaplatí více, než čekaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K45a15r52e71l 67N25o26v47á97k 8225684299165

To je ta společnost, kterou vlastní Martin Roman???

+1/0
5.3.2015 22:31
Foto

O77n24d33r44a 49L32á27s60k38a 4412752299415

A nejlepsi na tom clanku je ta zminka o RegioJetu, fakt neuveritelny :-D

+5/0
3.3.2015 9:18

M25i81r94o28s15l69a10v 95Z50i60k53m65u82n36d 7419303714583

Pane Sůro, co tak psát bez pravopisných chyb ...

+1/0
3.3.2015 7:58

J93a61r58e47k 44K29a95l12i59v72o58d17a 7736763511356

Vozu Ampz143 se to snad netyka, ty vypadaji velice solidne...

0/0
2.3.2015 23:21

T98o44m 52J79u16r98e28č20k36a 6625792775655

Týká se to i této řady. Nový informační systém s LCD, Wi-Fi,.....

0/0
3.3.2015 0:03

J95a85r39e66k 81K80a67l82i77v46o74d31a 7136193361476

Jejich sedadla z Borcadu se mi libi, pokud zustanou tak asi minimalne pujdou do Najbrtu.

0/0
3.3.2015 0:46

D43a86v76i24d 57P36r95a77ž91á51k 6944422482206

Se nedivím, že je to dražší, než se čekalo. Úplně stejně by to dopadlo, kdyby si majitel Ferrari nechal své auto opravit u Renaulta

+2/−6
2.3.2015 21:11

R81o49m27a46n 63P86o28l50á91č95e83k 5526309975

Bych si zjistil, jak vůbec probíhají generálky železničních vozů... Z původního vozu zůstane podvozek a kastle...

+9/0
2.3.2015 21:32

J76a58n 13K88o91b71ě92r74s12k63ý 1180686881613

No, pan Jančura už toho opravdu nakecal hodně a bohužel u většiny věcí skutek utek. Pamatuji, jak tehdy sliboval ty skvělé vlaky HighJet se šesti třídami. A nakonec jezdí převážně ojetinami. Fandil jsem Leo Expressu, do té doby než jsem zjistil, že jízda v Economy je nejhrůznější zážitek. Ale LE má dobré vyšší třídy. Být panem Jančurou tak radši mlčím, ty Rumunské vozy žádný zázrak nejsou, prostě lowcost. Nechápu proč pan Jančura musí okomentovat každý krok ČD, dejte taky prostor ostatním soukromým dopravcům, třeba Arriva vlaky. Děkuji pěkně.

+10/−1
2.3.2015 21:08

J73a39n 84J34e44m67e63l34k13a 1665550

Koupit ojetiny a pak je překopávat na něco jiného.. no nevím..

0/−10
2.3.2015 20:56

V49a28c92l94a80v 39H14a15j97e10k 3436489169

V článku se píše mže to byly nové vozy na EC vlaky.koupené před 15 lety. Nebo se pletu?? Tak jaké koupené ojetiny??!!

+9/0
2.3.2015 20:59

J50a75n 26S16ů46r63a 4385943973662

Část vozů jsou exOBB ojeté, koupené loni.část ojeté vozy,které od začátku jezdí u CD

0/0
2.3.2015 21:24

V75a61c20l59a17v 62H43a52j54e46k 3436519539

Ta část v počtu 77 vozů SGP/Studénka aly byly ČD koupeny jako nové, že ??

+1/0
2.3.2015 21:29

J10a79n 31S33ů13r62a 4895603403902

ano

+1/0
2.3.2015 21:42

J78a82n 68J50e57m86e49l37k59a 1515600

Minusujte si jak chcete:-) ale jestli chce někdo ojetinu "zcela předělat" za cca cenu nového vagonu.. nevím..

+1/−5
2.3.2015 22:10

J26i42ř69í 79E96r52b64e57n 1873114716977

Za cenu nového vagonu se zmodernizují dvě ojetiny, ne jedna.

+4/0
3.3.2015 5:49

M31i26r35e25k 39Z35á41v17o15d44n70ý 7402757480218

Tak když si ani nepřečtete to, jak zde kolega píše, že se jedná nové vagóny, které koupily ČD před 15 lety, tak se nemůžete divit, že Vás lidé minusují :))

+3/0
3.3.2015 7:36

A84n64t15o18n82í10n 91D82o46u60b53e16k 3200359139

dalsi vyhozene penize!!!!

na trase mohly jezdit skvele railjety kdyby mysleli mozkem

+1/−6
2.3.2015 20:53

V52a88c16l83a46v 34H31a71j19e12k 3286449549

Ten genilální mozek, který zabránil nákupu všech 16 souprav všichni dobře známe, že ??

+2/0
2.3.2015 21:01

R81a71d39e13k 57J40a78n91a82t92a 9885976384422

Railjety tam nejsou proto, že jsme měli předsedu vlády, který se dal ovládat milenkou a kmotry a proto jeho vláda padla, když to prasklo.

Tím byl zastaven předjednaný prodej nádražních budov SŽDC, takže ČD neměly prostředky a zároveň byl vyměněn schopný ředitel za nýmanda, který se musel nějak vymezit, a to se dělá zpravidla tak, že natruc dělám opak.

+11/0
2.3.2015 21:07

V88a63c85l29a31v 80H12a91j80e34k 3916129869

Myslím, hlavní akční postavou byl pan nejmenovaný ministr Zemanovy úřednické vlády a nový ředitel měl jasný úkol nákup stopnout.

0/−6
2.3.2015 21:12

J63a92n 94S15ů64r65a 4465113743312

akční postavy byly podstatně jiná jména:)

+2/0
2.3.2015 21:44

V49a57c78l56a21v 68H94a27j84e17k 3906429179

Jako v dozorčí radě nebo spíše ze Splzně ??

0/0
2.3.2015 21:51

V33a82c95l62a52v 88H89a14j21e55k 3536249979

Jinak na tom, že Žaluda byl nejschopnějším ředitelem, kterého ČD měly se shodnem.

+5/0
2.3.2015 21:18

M86i86r34o41s90l41a24v 41Z46i70k52m34u89n32d 7859163164933

Railjety jezdit nemohou, protože DB myslí, jak požadujete mozkem.

Na rozdíl od managementu ČD, který vydává railjety za "skvělá" vozidla je management DB považuje za vozidla podřadná, která nesplňují představy náročného německého zákazníka o "komfortním vozidle".

Větší cestovní komfort nabízí i rakouské ojetiny model "ve stanici nelze", tím spíše původní vozy  ČD "ve stanici lze".

Německý zákazník dneska na dálkovém vlaku vyžaduje i ve dvojce polohovatelnou sedačku alespoň na úrovni vlaku kategorie EC, což "skvělý" railjet nenabízí.

Prostě DB chtějí komfort na úrovni ICE ... V Německu railjet jezdí do Mnichova  nějakou dobu jezdí v pátek/sobotu na nočním páru vlaků do Frankfurtu (aby německý cestující moc netrpěl) ... (konkrétně RJ 66 z Budapešti s odjezdem ve 20,45, návrat z FFM jak RJ 63 v 5,17) ...

Od "skvělého" railjetu by člověk očekával, že souprava bude vybavena nakládací plošinou pro vozíčkáře ... marně ...

+2/−3
3.3.2015 8:46

A94n31d84r71e32j 68O13l93e21k83s26a 3385111357411

Přesně. Taky jsem byl z Railjetu zklamanej. Sedadla bez poloh a bez podnožníku. Navíc tak blbě rozmístěná, že máte vysokou naději sedět u širokého okenního sloupku a ještě zády ke směru jízdy.Teda nic moc.... to ten vejlet na Kokořín....

+1/0
4.3.2015 14:41

P22e81t18r 91U53l25l58m27a74n86n 2227528377612

Tak snad to bude kvalitnější práce, než dosavadní Parsácké kousky.

+1/0
2.3.2015 19:22

M65i14r97e14k 60Z57á92v22o25d64n65ý 7382967300408

Podle toho, co si zadavatel zaplatí. Pokud jde o Regionovy či úprava Bdt, tak to byl těžký low-cost. Naopak Bdmpee si vůbec nemyslím, že by byl špatný vůz (jen má trochu divné záchody).

+5/0
2.3.2015 19:31

D25a17n68i27e92l 76V50á76c23h62a77l 3466138205836

Tak záchody teď budou nové, někde dokonce i bezbariérové.

+1/0
2.3.2015 21:42

P20e25t74r 41N54e78c28h33a50n76i48c10k65ý 7533366248270

Bdmpee mají jedinou vadu a to je příšerná izolace signálu, stejně to mají Bee. B a Bmz a OBB Bmee tím netrpí.

+1/0
2.3.2015 21:58

M38a86r59e78k 52V35y44m84a25z36a83l 5518826212880

Je dobře, že se bude modernizovat u nás v Česku. Lidé budou mít zase práci. [>-]R^

+14/0
2.3.2015 19:12

L12a40d53i50s62l65a74v 60P95a83s28t49o53r76e84k 1333867488595

Kolik stojí nový vůz Leo Expresu nám Sůra zapomněl sdělit...;-DV

+9/−1
2.3.2015 18:09

M17i25r59e15k 66Z88á40v56o39d51n44ý 7812677650588

Ale to vůbec nikoho nezajímá. Tady jde hlavně o to ukázat, že ČD jsou drahé a RJ levný :) :D

+14/−1
2.3.2015 18:47

J96a34n 98S85ů60r61a 4625363633932

Běžný inteligentní čtenář jistě chápe rozdil mexi elrktrickou jednotkou a klasickým vozem. Nemohu za to,že Vy a pan Pastorek ne.

+6/−4
2.3.2015 20:37

M33i84r89e17k 39Z13á95v12o32d13n73ý 7512357860608

Já zase nemohu za to, že do každého článku cpete Jančuru :))

+3/0
3.3.2015 7:38

M32i19r45e18k 61Z11á60v82o94d79n59ý 7342107860978

Mimochodem, když už ani Vy nepoznáte ironii, tak jste na tom asi špatně :/ Jo a příště si zažádejte, aby tyto "články" vycházely pod sekcí placená inzerce, protože nic jiného to není, než PR Regiojetu :))

+4/0
3.3.2015 7:52

M54i88r95e20k 43Z13á49v49o98d48n47ý 7782447620838

Jo a poslední věc. Neříkal jste náhodou, že na mé příspěvky již odmítáte reagovat?? :)) Copak se změnilo?

0/0
3.3.2015 8:24

J54a98n 22L35a37k52o27m27ý 7111915725124

Kdybych měl sázkovou kancelář, tak na to, že do prosince schválí v Německu 380, dám kurz 999,9

+1/0
2.3.2015 18:07

T36o79m 78J95u25r33e58č84k55a 6245532565825

"Soukromý Regiojet tvrdí, že jejich nový vagon Astra z Rumunska stojí zhruba milion eur, tedy prakticky tolik, co modernizace Českých drah."

Ten už toho nakecal. Taky tvrdil po týdnu provozu, jak je super výdělečný a když chtěl na ČD podal žalobu, tak z fleku  začal tvrdit pravý opak....

+14/−2
2.3.2015 17:34

D68a45v69i23d 32Č25e30r20n34o60h22o74r58s54k36ý 1706934276696

ono ty jeho zazraky z rumunska .... mno v zime s tim asi bylo super svezeni ;-D melo to byt tlakotesne .... ale snehu tam bylo vic jak ve starych Bckach  ;-D

+10/0
2.3.2015 17:55

T11o54m 22J29u69r51e63č20k14a 6985982835685

Bacha, ti Rumuni tlakotěsní nejsou. ;-)

+3/0
2.3.2015 18:04

D77a54v82i80d 57Č87e69r56n80o83h11o28r65s30k65ý 1786314246606

ale meli byt ne ? nebo se pletu ? :-)

+1/0
2.3.2015 18:05

M96a82r54t38i56n 26R10u71z68i14c26k21a 1352758536967

Pokud jsou stavene na rychlost 200km/h a vyssi, musi byt tlakotesne...

+2/0
2.3.2015 18:28

T14o71m 54J23u16r56e23č29k70a 6205102135305

Nemusí. Do 200 km/h nemusí. Od 201 km/h a výše už jo. Takže Astry RJ tlakotěsné nejsou. Naopak ty vozy ČD jsou, protože v době jejich nákupu muselo být tlakotěsné vše od 200 km/h včetně.

+7/0
2.3.2015 18:33

M96a41t81ú84š 47B85e84n32a26k 9368644562253

pôvodne to tak bolo, ale bola to chyba prekladu z európskych noriem, po novom to bolo opravené na viac ako 200km/h.

+1/0
2.3.2015 20:29

M11a51t64ú71š 75B51e22n33a61k 9178754102543

podľa vyjadrenia ľudí z Astry 1 milión € bol za vozeň bez interiéru, ten sa platil zvlášť odhadom cez 300 tisíc...

+6/0
2.3.2015 20:31

J49i69ř35í 66B45o25č95e50k 6719714435366

Pánové, pánové... Vůbec nechápu proč se rozčilujete, vždyť jako popelnice evropy a ráj šmejdů všeho druhu fungujeme už pár let. Měli jsme vagónky ale už nemáme, finito. Chce to chytnout odpovědnou osobu za ruku a tu utnout. Ne sežrat všechno co nám kamarádi ze západu hoděj přes plot jako odpad.

+2/−3
2.3.2015 16:38

J86i88ř67í 73E87r44b89e65n 1893554706647

Měli jsme vagonky a už nemáme? Takže v České Lípě, Šumperku, Vítkovicích a Studénce stojí v halách jen hologramy? 8-o

+2/0
3.3.2015 5:52

M97a44r57t89i96n 44H34a16n83z92a46l 8258969589895

Pokračujte prosím dále na novinky.cz - tam je vyhrazeno místo pro diskutující proletariát...

+1/0
3.3.2015 8:16

Š48t59ě73p38á79n 31Š45a87f61r54á58n73e71k 8850443638925

Posledních 5 VŘ u ČD:

1)14 * elektrická jednotka pro rychlíky - vyhrála Škoda

2)až 11 * elektrická jednotka pro kraje - vyhrála náhodou zase Škoda

3)rekonstrukce 31 až 62 vagonu Bp pro rychlíky těsně, ale zase vyhrála Škoda(Pars nova)

4)rekonstrukce 22 ex-OBB Bmz asi nikdo neuhádne, ale ano je to Škoda(Pars nova)

5)revitalizace 71 vagonů X(p)mz možná se tomu budete divit, ale zase Škoda(Pars nova)

By mě zajímalo, jestli je tu někdo, kdo si myslí, že u ČD je všechno jak má???

+4/−12
2.3.2015 16:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.