Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další miliardová zakázka Českých drah. Vagony Siemens vylepší Škoda

Společnost Škoda Transportation získala u Českých drah další velkou zakázku za více než miliardu korun. Pro národního dopravce modernizuje celkem 93 vozů pro linku Praha - Hamburk. České dráhy za modernizaci zaplatí více, než čekaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K73a48r81e78l 87N39o16v69á12k 8295774989675

To je ta společnost, kterou vlastní Martin Roman???

+1/0
5.3.2015 22:31
Foto

O51n95d83r33a 66L12á17s59k36a 4882952879885

A nejlepsi na tom clanku je ta zminka o RegioJetu, fakt neuveritelny :-D

+5/0
3.3.2015 9:18

M75i48r26o42s83l39a77v 16Z51i57k74m29u39n95d 7829103834663

Pane Sůro, co tak psát bez pravopisných chyb ...

+1/0
3.3.2015 7:58

J31a96r48e13k 85K49a86l18i30v65o44d47a 7596843901976

Vozu Ampz143 se to snad netyka, ty vypadaji velice solidne...

0/0
2.3.2015 23:21

T62o66m 53J68u45r47e30č61k98a 6475182135375

Týká se to i této řady. Nový informační systém s LCD, Wi-Fi,.....

0/0
3.3.2015 0:03

J15a33r58e51k 31K73a90l49i72v61o76d54a 7746193221706

Jejich sedadla z Borcadu se mi libi, pokud zustanou tak asi minimalne pujdou do Najbrtu.

0/0
3.3.2015 0:46

D13a97v89i38d 40P43r25a56ž24á31k 6834752862136

Se nedivím, že je to dražší, než se čekalo. Úplně stejně by to dopadlo, kdyby si majitel Ferrari nechal své auto opravit u Renaulta

+2/−6
2.3.2015 21:11

R47o40m82a80n 24P41o84l95á37č20e10k 5576899155

Bych si zjistil, jak vůbec probíhají generálky železničních vozů... Z původního vozu zůstane podvozek a kastle...

+9/0
2.3.2015 21:32

J75a24n 69K38o18b89ě94r49s28k74ý 1950716181123

No, pan Jančura už toho opravdu nakecal hodně a bohužel u většiny věcí skutek utek. Pamatuji, jak tehdy sliboval ty skvělé vlaky HighJet se šesti třídami. A nakonec jezdí převážně ojetinami. Fandil jsem Leo Expressu, do té doby než jsem zjistil, že jízda v Economy je nejhrůznější zážitek. Ale LE má dobré vyšší třídy. Být panem Jančurou tak radši mlčím, ty Rumunské vozy žádný zázrak nejsou, prostě lowcost. Nechápu proč pan Jančura musí okomentovat každý krok ČD, dejte taky prostor ostatním soukromým dopravcům, třeba Arriva vlaky. Děkuji pěkně.

+10/−1
2.3.2015 21:08

J37a10n 89J24e62m68e24l46k70a 1935940

Koupit ojetiny a pak je překopávat na něco jiného.. no nevím..

0/−10
2.3.2015 20:56

V80a85c17l70a78v 38H81a53j20e80k 3106609549

V článku se píše mže to byly nové vozy na EC vlaky.koupené před 15 lety. Nebo se pletu?? Tak jaké koupené ojetiny??!!

+9/0
2.3.2015 20:59

J67a96n 17S97ů21r18a 4835523323822

Část vozů jsou exOBB ojeté, koupené loni.část ojeté vozy,které od začátku jezdí u CD

0/0
2.3.2015 21:24

V67a36c30l84a94v 30H89a39j52e74k 3436369149

Ta část v počtu 77 vozů SGP/Studénka aly byly ČD koupeny jako nové, že ??

+1/0
2.3.2015 21:29

J86a77n 49S46ů24r28a 4975313363482

ano

+1/0
2.3.2015 21:42

J44a56n 65J60e25m34e62l20k52a 1575120

Minusujte si jak chcete:-) ale jestli chce někdo ojetinu "zcela předělat" za cca cenu nového vagonu.. nevím..

+1/−5
2.3.2015 22:10

J48i43ř58í 53E86r32b29e50n 1563854216407

Za cenu nového vagonu se zmodernizují dvě ojetiny, ne jedna.

+4/0
3.3.2015 5:49

M92i29r30e71k 71Z69á33v34o61d41n87ý 7842377380688

Tak když si ani nepřečtete to, jak zde kolega píše, že se jedná nové vagóny, které koupily ČD před 15 lety, tak se nemůžete divit, že Vás lidé minusují :))

+3/0
3.3.2015 7:36

A74n15t89o64n90í78n 11D47o43u90b91e36k 3940789799

dalsi vyhozene penize!!!!

na trase mohly jezdit skvele railjety kdyby mysleli mozkem

+1/−6
2.3.2015 20:53

V79a62c33l26a72v 40H94a61j89e50k 3286339499

Ten genilální mozek, který zabránil nákupu všech 16 souprav všichni dobře známe, že ??

+2/0
2.3.2015 21:01

R17a55d72e25k 57J62a54n45a65t30a 9305616904802

Railjety tam nejsou proto, že jsme měli předsedu vlády, který se dal ovládat milenkou a kmotry a proto jeho vláda padla, když to prasklo.

Tím byl zastaven předjednaný prodej nádražních budov SŽDC, takže ČD neměly prostředky a zároveň byl vyměněn schopný ředitel za nýmanda, který se musel nějak vymezit, a to se dělá zpravidla tak, že natruc dělám opak.

+11/0
2.3.2015 21:07

V85a80c78l42a38v 55H81a60j34e61k 3206659389

Myslím, hlavní akční postavou byl pan nejmenovaný ministr Zemanovy úřednické vlády a nový ředitel měl jasný úkol nákup stopnout.

0/−6
2.3.2015 21:12

J78a53n 10S23ů71r54a 4605403863272

akční postavy byly podstatně jiná jména:)

+2/0
2.3.2015 21:44

V76a78c42l33a44v 23H41a12j64e80k 3586199799

Jako v dozorčí radě nebo spíše ze Splzně ??

0/0
2.3.2015 21:51

V21a18c89l77a67v 55H31a21j14e90k 3346749919

Jinak na tom, že Žaluda byl nejschopnějším ředitelem, kterého ČD měly se shodnem.

+5/0
2.3.2015 21:18

M65i16r57o16s39l50a97v 63Z12i62k95m31u46n47d 7919583554843

Railjety jezdit nemohou, protože DB myslí, jak požadujete mozkem.

Na rozdíl od managementu ČD, který vydává railjety za "skvělá" vozidla je management DB považuje za vozidla podřadná, která nesplňují představy náročného německého zákazníka o "komfortním vozidle".

Větší cestovní komfort nabízí i rakouské ojetiny model "ve stanici nelze", tím spíše původní vozy  ČD "ve stanici lze".

Německý zákazník dneska na dálkovém vlaku vyžaduje i ve dvojce polohovatelnou sedačku alespoň na úrovni vlaku kategorie EC, což "skvělý" railjet nenabízí.

Prostě DB chtějí komfort na úrovni ICE ... V Německu railjet jezdí do Mnichova  nějakou dobu jezdí v pátek/sobotu na nočním páru vlaků do Frankfurtu (aby německý cestující moc netrpěl) ... (konkrétně RJ 66 z Budapešti s odjezdem ve 20,45, návrat z FFM jak RJ 63 v 5,17) ...

Od "skvělého" railjetu by člověk očekával, že souprava bude vybavena nakládací plošinou pro vozíčkáře ... marně ...

+2/−3
3.3.2015 8:46

A78n69d72r87e15j 81O76l91e83k65s16a 3715861177581

Přesně. Taky jsem byl z Railjetu zklamanej. Sedadla bez poloh a bez podnožníku. Navíc tak blbě rozmístěná, že máte vysokou naději sedět u širokého okenního sloupku a ještě zády ke směru jízdy.Teda nic moc.... to ten vejlet na Kokořín....

+1/0
4.3.2015 14:41

P52e56t34r 54U57l50l18m20a26n18n 2547938557312

Tak snad to bude kvalitnější práce, než dosavadní Parsácké kousky.

+1/0
2.3.2015 19:22

M18i38r61e57k 16Z55á15v28o76d11n74ý 7382477660428

Podle toho, co si zadavatel zaplatí. Pokud jde o Regionovy či úprava Bdt, tak to byl těžký low-cost. Naopak Bdmpee si vůbec nemyslím, že by byl špatný vůz (jen má trochu divné záchody).

+5/0
2.3.2015 19:31

D56a39n74i87e72l 93V90á66c13h96a43l 3706598555796

Tak záchody teď budou nové, někde dokonce i bezbariérové.

+1/0
2.3.2015 21:42

P60e87t30r 70N74e37c53h23a80n61i52c33k78ý 7333796288130

Bdmpee mají jedinou vadu a to je příšerná izolace signálu, stejně to mají Bee. B a Bmz a OBB Bmee tím netrpí.

+1/0
2.3.2015 21:58

M50a76r69e78k 78V15y82m36a27z70a58l 5598716842550

Je dobře, že se bude modernizovat u nás v Česku. Lidé budou mít zase práci. [>-]R^

+14/0
2.3.2015 19:12

L71a96d49i85s18l75a90v 14P13a25s93t36o29r69e21k 1433337788405

Kolik stojí nový vůz Leo Expresu nám Sůra zapomněl sdělit...;-DV

+9/−1
2.3.2015 18:09

M29i81r85e10k 80Z82á46v43o57d65n94ý 7622197760968

Ale to vůbec nikoho nezajímá. Tady jde hlavně o to ukázat, že ČD jsou drahé a RJ levný :) :D

+14/−1
2.3.2015 18:47

J61a80n 82S92ů20r36a 4595723653622

Běžný inteligentní čtenář jistě chápe rozdil mexi elrktrickou jednotkou a klasickým vozem. Nemohu za to,že Vy a pan Pastorek ne.

+6/−4
2.3.2015 20:37

M84i78r62e66k 15Z37á34v80o40d64n73ý 7842957670138

Já zase nemohu za to, že do každého článku cpete Jančuru :))

+3/0
3.3.2015 7:38

M70i41r42e48k 17Z62á83v59o32d18n39ý 7592397670138

Mimochodem, když už ani Vy nepoznáte ironii, tak jste na tom asi špatně :/ Jo a příště si zažádejte, aby tyto "články" vycházely pod sekcí placená inzerce, protože nic jiného to není, než PR Regiojetu :))

+4/0
3.3.2015 7:52

M69i19r29e47k 95Z14á82v76o52d38n69ý 7802777210338

Jo a poslední věc. Neříkal jste náhodou, že na mé příspěvky již odmítáte reagovat?? :)) Copak se změnilo?

0/0
3.3.2015 8:24

J75a83n 24L89a49k94o26m33ý 7581105105294

Kdybych měl sázkovou kancelář, tak na to, že do prosince schválí v Německu 380, dám kurz 999,9

+1/0
2.3.2015 18:07

T40o57m 74J76u94r23e37č93k63a 6645582715985

"Soukromý Regiojet tvrdí, že jejich nový vagon Astra z Rumunska stojí zhruba milion eur, tedy prakticky tolik, co modernizace Českých drah."

Ten už toho nakecal. Taky tvrdil po týdnu provozu, jak je super výdělečný a když chtěl na ČD podal žalobu, tak z fleku  začal tvrdit pravý opak....

+14/−2
2.3.2015 17:34

D86a63v89i19d 47Č80e15r47n98o42h55o44r49s28k18ý 1536844706476

ono ty jeho zazraky z rumunska .... mno v zime s tim asi bylo super svezeni ;-D melo to byt tlakotesne .... ale snehu tam bylo vic jak ve starych Bckach  ;-D

+10/0
2.3.2015 17:55

T52o28m 76J60u74r67e50č26k68a 6205352525905

Bacha, ti Rumuni tlakotěsní nejsou. ;-)

+3/0
2.3.2015 18:04

D61a40v35i24d 21Č29e93r80n40o25h29o42r54s94k28ý 1506784936216

ale meli byt ne ? nebo se pletu ? :-)

+1/0
2.3.2015 18:05

M75a23r43t45i23n 57R71u22z64i30c40k31a 1292908576657

Pokud jsou stavene na rychlost 200km/h a vyssi, musi byt tlakotesne...

+2/0
2.3.2015 18:28

T77o27m 69J59u27r11e13č21k13a 6565282295725

Nemusí. Do 200 km/h nemusí. Od 201 km/h a výše už jo. Takže Astry RJ tlakotěsné nejsou. Naopak ty vozy ČD jsou, protože v době jejich nákupu muselo být tlakotěsné vše od 200 km/h včetně.

+7/0
2.3.2015 18:33

M10a92t10ú50š 95B38e50n32a18k 9438924742203

pôvodne to tak bolo, ale bola to chyba prekladu z európskych noriem, po novom to bolo opravené na viac ako 200km/h.

+1/0
2.3.2015 20:29

M32a42t65ú39š 51B48e42n53a50k 9158154242803

podľa vyjadrenia ľudí z Astry 1 milión € bol za vozeň bez interiéru, ten sa platil zvlášť odhadom cez 300 tisíc...

+6/0
2.3.2015 20:31

J47i82ř15í 14B20o21č70e52k 6209194565766

Pánové, pánové... Vůbec nechápu proč se rozčilujete, vždyť jako popelnice evropy a ráj šmejdů všeho druhu fungujeme už pár let. Měli jsme vagónky ale už nemáme, finito. Chce to chytnout odpovědnou osobu za ruku a tu utnout. Ne sežrat všechno co nám kamarádi ze západu hoděj přes plot jako odpad.

+2/−3
2.3.2015 16:38

J32i44ř80í 52E79r81b30e11n 1653944616567

Měli jsme vagonky a už nemáme? Takže v České Lípě, Šumperku, Vítkovicích a Studénce stojí v halách jen hologramy? 8-o

+2/0
3.3.2015 5:52

M35a95r67t96i16n 59H87a93n35z25a90l 8678279149325

Pokračujte prosím dále na novinky.cz - tam je vyhrazeno místo pro diskutující proletariát...

+1/0
3.3.2015 8:16

Š81t13ě67p21á33n 18Š62a28f14r60á11n69e33k 8830233248515

Posledních 5 VŘ u ČD:

1)14 * elektrická jednotka pro rychlíky - vyhrála Škoda

2)až 11 * elektrická jednotka pro kraje - vyhrála náhodou zase Škoda

3)rekonstrukce 31 až 62 vagonu Bp pro rychlíky těsně, ale zase vyhrála Škoda(Pars nova)

4)rekonstrukce 22 ex-OBB Bmz asi nikdo neuhádne, ale ano je to Škoda(Pars nova)

5)revitalizace 71 vagonů X(p)mz možná se tomu budete divit, ale zase Škoda(Pars nova)

By mě zajímalo, jestli je tu někdo, kdo si myslí, že u ČD je všechno jak má???

+4/−12
2.3.2015 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.