- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ta společnost, kterou vlastní Martin Roman???
A nejlepsi na tom clanku je ta zminka o RegioJetu, fakt neuveritelny :-D
Pane Sůro, co tak psát bez pravopisných chyb ...
Vozu Ampz143 se to snad netyka, ty vypadaji velice solidne...
Týká se to i této řady. Nový informační systém s LCD, Wi-Fi,.....
Se nedivím, že je to dražší, než se čekalo. Úplně stejně by to dopadlo, kdyby si majitel Ferrari nechal své auto opravit u Renaulta
Bych si zjistil, jak vůbec probíhají generálky železničních vozů... Z původního vozu zůstane podvozek a kastle...
No, pan Jančura už toho opravdu nakecal hodně a bohužel u většiny věcí skutek utek. Pamatuji, jak tehdy sliboval ty skvělé vlaky HighJet se šesti třídami. A nakonec jezdí převážně ojetinami. Fandil jsem Leo Expressu, do té doby než jsem zjistil, že jízda v Economy je nejhrůznější zážitek. Ale LE má dobré vyšší třídy. Být panem Jančurou tak radši mlčím, ty Rumunské vozy žádný zázrak nejsou, prostě lowcost. Nechápu proč pan Jančura musí okomentovat každý krok ČD, dejte taky prostor ostatním soukromým dopravcům, třeba Arriva vlaky. Děkuji pěkně.
Koupit ojetiny a pak je překopávat na něco jiného.. no nevím..
V článku se píše mže to byly nové vozy na EC vlaky.koupené před 15 lety. Nebo se pletu?? Tak jaké koupené ojetiny??
dalsi vyhozene penize!!!!
na trase mohly jezdit skvele railjety kdyby mysleli mozkem
Ten genilální mozek, který zabránil nákupu všech 16 souprav všichni dobře známe, že ??
Tak snad to bude kvalitnější práce, než dosavadní Parsácké kousky.
Podle toho, co si zadavatel zaplatí. Pokud jde o Regionovy či úprava Bdt, tak to byl těžký low-cost. Naopak Bdmpee si vůbec nemyslím, že by byl špatný vůz (jen má trochu divné záchody).
Je dobře, že se bude modernizovat u nás v Česku. Lidé budou mít zase práci.