Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekordní rok žlutých autobusů. Za rok jim přibyla desetina cestujících

Sázka na autobusy vychází podnikateli Radimu Jančurovi čím dál více. Žluté vozy Student Agency loni přepravily 6,7 milionu cestujících, v meziročním srovnávní o desetinu více. Letos chce firma růst hlavně na Slovensku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o35m17a63n 51J28e62s18c46h20k96e 9488295527645

Před revolucí s v Brně postavilo nové  autobusové nádraží Zvonařka aby ve středu města nebyl takový hustý provoz. Dnes je to zase jinak a jezdí a tlačí se tam Jančura. To je ten krok kupředu. Vybírat třešničky na dortu to umí. Ale jezdit na ztrátových lokálkách se mu nechce. Je pravda, že díky jeho tlaku se rozhýbaly ČD.

Jednou jsem napsal  " Více Jančurů " Ekonomika je neúprosná, ale i na něj musí být kontrola. Ovšem, když se člověk dozví, že bere dotace, tam mne to vadí.

0/−2
5.3.2015 17:04

J25a43n 27Z23b33o47ř96i95l 3789497689

I na ztrátových lokálkách chce jezdit, ale ČD má na tohle monopol a víte proč ? Ztrátové nejsou... ztrátu proplatí stát.

0/−1
6.3.2015 16:08

R44a63d14e33k 69J65a81n90a37t87a 9615116214722

Nechce. V poslední době byla dvě výběrová řízení na "lokálky". Jančura se nepřihlásil ani do jednoho, zatímco jiné firmy ano.

I soutěží na lokální atobusovou dopravu se mohl účastnit - zkušenosti má. Opět nic.

Tyhle prohlášení jsou za jediným účelem, mít zadarmo prosotor v médiích. Jako O'Leary z Ryainaru.

+1/0
6.3.2015 18:47

R87o37m70a43n 67J67e59s44c13h34k19e 9308365647915

Nevím o jediné lokálce, kde by chtěl jezdit. Tolik jich bylo zrušeno. Pohořelice, Židlochovice, Chornice, Jemnice a dalších 50 tratí. Že by ČD jezdily na železnici Desná, na Jindřichohradeckých tratích  a dalších jezdí jiní soukromníci.

0/0
6.3.2015 21:10

J94a39n 38J23e81m82e97l13k23a 1495410

A je to dobře, ušetří mi to 50 Kč s kufrem za MHD a to je 25% z ceny jízdenky. Nyní je na jednom místě centrum, vlak, bus a uzel mhd.

0/0
30.3.2015 21:43
Foto

J66a37r24o76s62l42a16v50a 45Š19v36a61j21c81r18o10v60á 7790232494393

Děkuji svému světu za žluté autobusy. Miluji je; je to změna kvalitatiVEU[>-]vní.

+1/0
5.3.2015 13:08

J27a98n 42K57o33b86ě38r88s88k34ý 1570926351103

Ačkoliv se snažím jezdit vlakem (kvůli IN25) autobusy SA jsem taky použil. Bylo to fajn, jen si myslím, že někteří to s tou chválou SA přehání. Dostal jsem zdarma horkou čokoládu, která vypadala jako z nádražního automatu (tu si můžu dát taky), noviny už nebyly (Blesk jsem opravdu nechtěl). Bylo to fajn, ale nic tak zázračného. Autobusy standardní jako mají i Eurolines, WiFi moc nešla. Film jsem na té krátké cestě Olomouc-Frýdek Místek nesledoval. Proti autobusům SA nic nemám. Vytáčí mě však ten cirkus na železnici RegioJet. Neustálé zpoždění, WiFi nefunkční, nefunkční klimatizace (jel jsem 5x z toho 3x klimatizace nešla, WiFi fungovala jen jednou), MF Dnes už nezbyla, navíc neustálé otravování stevardek jestli si nechci objednat. Utekl jsem k Pendolinu a jsem naprosto spokojen. K Regiojetu se už nevrátím. Ovšem i tak mě Regiojet obtěžuje, protože zdržuje SC Pendolino často až do Prahy (a pak má Pendolino zpoždění). Zpoždění u Regiojetu 40 minut není výjimkou a asi natvrdlí (nebo podplacení) dispečeři ho pustí před Pendolino. Za mě  SAR^ RegioJetRv

+5/−3
4.3.2015 18:36

L31a29d35i70s76l24a84v 29H81o67l77í26k 5412722829471

Autobusy Eurolines se s autobusy SA nedají srovnávat. Setra patří na špičku mezi autobusy, což o španělském Irizaru neplatí ani náhodou. Např. nové Setry 500, co jsou u Eurolines, mají mezinárodní prestižní ocenění Coach of the Year 2014, o čemž si může Irizar nechat jen zdát....

+1/0
4.3.2015 21:41

J33a98n 10J11e49m38e81l28k39a 1555760

Ale, on ten irizar nejede vubec spatne.

0/0
4.3.2015 21:46

L61a55d84i78s67l84a80v 86H79o34l18í45k 5342532969261

Fabie také ne, ale S80 od Volva je jinde.

0/0
4.3.2015 21:49

J73a79n 16J54e65m15e51l10k57a 1915340

Je rozhodne pohodlnejsi nez to co mel pred tim. A tak pohodlnym busem v evrope jsem asi nejel.

0/0
4.3.2015 22:02

J60a92n 47J17e41m31e46l33k72a 1965880

Jasne , Regio ma sve mouchy, ale jak jsem psal, jezdit ve vlacich, ktere v Rakousku nedavno jezdily jako 1. trida, kdy clovek na to driv jen mlsne koukal je luxus . Za ceny 0.7 Kc/km neni co resit. A je to mozna svetovy unikat. To ze pendolino jezdi dnes za hezke ceny a to i bez zakaznicke karty vubec neodrazi financni realitu. Do Bratislavy jezdilo pendolino za 1000 Kc !!! A obavam se, ze bez motivace jancury by tyto vozy ceske drahy samy od sebe nekoupily.

+2/0
4.3.2015 22:00

J19a41n 60K85o13b22ě24r62s74k57ý 1510216171473

Do Bratislavy Pendolino již hezkých pár let nejezdí.

0/0
4.3.2015 22:09

J32a10n 21J55e13m83e30l74k60a 1305920

A? Do podobne vzdalene Ostravy dnes jezdi za 290. A EC se zakaznickou kartou do Bratislavy stale za 600. Konkurence dela divy.

+2/0
4.3.2015 22:32

J42a26n 76K24o87b29ě34r29s84k70ý 1740936791113

To je tím, že ŽSR si nechá za ten přeshraniční úsek tvrdě zaplatit.

0/0
5.3.2015 0:08

J38a84n 93J26e75m18e80l39k69a 1185300

Ale na Žilinu už se ceny upravily s nástupem konkurence.. Najednou to jde..

0/0
5.3.2015 12:12

R35a76d69e22k 67J43a79n40a91t70a 9955476484862

EC Praha-Bratislava je v e-shopu za 426 Kč.

0/0
5.3.2015 12:36

J37a27n 91Z32b75o57ř16i40l 3539747989

Přesně tak konkurence dělá divy ... mě to stačilo když jsem u ČD kupoval jízdenku Plzeň - Ostrava a zjistil jsem , že pokud koupím zvlášť jízdenku na Plzeň - Praha a zvlášť na Praha - Ostrava ( stejný spoj, vlak i sedadlo ) tak je to o 150 Kč levnější než to kupovat jako jednu jízdenku Rv

0/0
6.3.2015 16:12

T36o57m83a21s 22N12o56v68o93t62n52y 3631176268379

A Pastorek zase nemůže usnout ;-D

+1/0
4.3.2015 17:01

V93l62a87d40i42m47i55r 39P48o90h88u17n92e60k 9237935323930

Loni jsem poprve vyuzil SA k ceste z Prahy do Bruselu.Bylo to na dooruceni mych znamych.Cena,1790 kc.Rezervace mista me dost prekvapila,protoze pri me vysce dva metry mam problem kam dat nohy Sednout si tam,kde je vetsi misto bylo nemozne.Nastesti sedadlo vedle bylo volne az do Plzne,ale tam pristoupil ten,co si sedl vedle me.Jelikoz ale bylo jeste par mist volnych,pozadal jsem dotycneho jestli by si nepresedl;Bylo by to prijemne pro nas oba z lepsiho pohodli.Bohuzel me dost hrube rekl ze na toto misto ma mistenku a abych tedy nikam nejezdi kdyz mam dlouhe hnaty .Vsechno nakonec vyresila hosteska a on si presedl.SA ma perfektni servis,mimo jedne veci.Za druhe zavazadlo se plati 300 kc,coz Eurolines nevyzaduji.Ti naopak ale zajizdeji do  Norimberka,Frankfurtu, Kolina n Rynem a Aachenu;Coz je velka ztrata casu nejmene dve hodiny pri sjeti z dalnice,zastaveni ve mestech a opet najezd na dalnici.Ridici byli vzdy velmi neprijemni a polozeni nejake otazky je vylozene otravovalo.SA jede z Prahy do Bruselu primo.Rezervace zpatecni jizdenky s mesicnim predstihem stoji 2000 kc,coz je opravdu super cena.V Belgii je takovy servis neexistujici,vnitrni autobusova doprava nefunguje,doprava je absolutne zalezitost zeleznice s obrovskymi problemy ve zpozdeni a konkurencni vlaky jsou zakazany.Tim ma belgicka zeleznice jako statni podnik vyhradni monopol.Pro mne je tedy spolecnost pana Jancury v mezinarodni doprave bezkonkurencni a vzdy s nim rad pojedu.P.S..S vnitrostatni dopravou nemam zadne zkusenosti.

+5/0
4.3.2015 13:47

B23r41o84n95i29s79l68a48v 78G53a34b83r62y83š 6165484620

Autobusem na dalekou zahraniční cestu? To už musí být masochismus, takovou dálku bych v tak stísněném prostoru nedal. Jak dlouho jste tam jel?

+3/0
4.3.2015 15:48

V53l52a23d41i61m80i28r 45P29o32h94u63n17e80k 9677295683920

Odjezd z Prahy v 18 30,prijezd do Bruselu v 5 30 rano.Odjezd Eurolines z Prahy v 22 30,prijezd do Bruselu okolo poledne.Tam to je masakr,ale vzdy bylo dost volnych"dvojek",takze celkem v pohode.SA stavi trikrat po patnacti minutach,takze i dost casu na rozhybani.Je i velmi popularni "spolecna cesta".Za 35 az 40 eur se to da ujet za devet hodin.Viz ceslobe.be/ cestovka.

+1/0
4.3.2015 16:49

P84a51v97e43l 17M71a92r67e11š 2153638381141

Dalekou?

Vždyť to není ani tisíc kilometrů.

Pár let zpět (2010) jsme jeli autobusem z Prahy až do jižního Maroka a zpět ...

Pokud vynecháme letadla a vlastní auto, tak na cestování po blízkém zahraničí je autobus praktičtější, levnější a výhodnější.Vlak je všude jinde nechutne drahý, mimo hlavní vysokorychlostní tratě to není žádný zázrak, hustota sítě oproti Č(S)R velmi malá.V autobusové dopravě je i větší konkurence a tím pádem vice spojů do více míst a tlak na cenu jízdného.Dráhy jsou až na výjimky všude státní a konkurence se týká jen vybraných relací...

+2/0
4.3.2015 18:10

B11r53o96n69i50s19l62a61v 59G66a60b98r56y73š 6845704720

Jenže ne každý snáší autobus tak dobře jako Vy.

0/0
5.3.2015 10:28

L65u64c92i90e 31B96a64r19t45o50ň47o92v78á 5230808907275

Vy říkáte cestě Praha Brusel "daleká cesta"? A ještě se ptáte, jak dlouho tam autobus jede? Vy jste opravdu dopravní inženýr?

+2/0
4.3.2015 18:38

J92a19n 20S20ů27r20a 4165413343842

Kraj platí zásadně letenky:-)

+2/0
4.3.2015 20:04

B47r43o59n97i18s96l38a48v 98G44a23b79r56y42š 6595154670

Vy si opravdu myslíte, že inženýr musí za každou cenu vědět všechno? Jsem jenom člověk, ne vědecká knihovna.

0/0
5.3.2015 10:31

L24u68c80i52e 78B17a39r79t75o60ň61o48v54á 5850588957225

Pokud na vysoké škole působí někdo tak nedůtklivý a s tak slabými argumentačními schopnostmi jako jste Vy, nezbývá, než tuto instituci politovat.

+1/0
5.3.2015 14:31

B27r74o84n52i39s94l50a73v 81G56a13b23r61y76š 6595214510

Svými příspěvky potvrzujete spíš Vy, že nemáte dostatek argumentů. Nebyl jsem první, kdo se v diskuzi u tohoto článku začal zajímat o profesi toho druhého.

0/0
5.3.2015 15:06

L91u72c53i41e 67B35a30r28t42o46ň75o10v54á 5570648827445

Tak níže jste uvedl, že už na mne nebudete reagovat....dále, o Vás jako o dopravním inženýrovi a technologovi se zmiňujete sám od sebe, proto mne u takového odborníka překvapily chabé a úsměvné argumenty proti SA. Navíc nechápu to vaše urputné vymezování proti jednomu dočasně úspěšnému podnikatelskému záměru, který Vy představujete jako koncepční zlo pro dopravní síť v ČR.

0/0
5.3.2015 15:18

P24e84t30r 24N83e72c39h78a96n60i35c65k23ý 7823116368120

Stav autobusové dopravy v ČR byl v době nástupu žlutých autobusů tak příšerný, že někdo jako SA přijít prostě musel. A kdyby to nebylo SA budou to třeba Eurolines. Protivní řidiči, kteří se tvářili, že oni dělají laskavost lidem a svezou je pokud je nebudou moc štvát, zastaralý vozový park a naprostá nekoncepčnost k ničemu jinému ani vézt nemohly. SA mě štvalo jen tím občasným dumpingem a jak Jančura začal kvičet, když DPMLJ začlo jezdit z Liberce z terminálu na Fügnerově, když on si všemi možnými a nemožnými způsoby vybojoval místo na autobusáku. Proč teda rovnou nebojoval o Fügnerku? Pak mi vadí, když kvůli SA se zruší nějaká linka ZDO, která cesotu obhospodaří několik dalších míst proti SA, která jede po dálnici bez zastavení. To je ale spíš vina státu, že si v tom neumí udělat pořádek a doplácí na to lidé. Nakonec taková linka Liberec - Praha je čistě v rukou SA a kdo se do jejich autobusů nevejde, má prostě smůlu, to taky není zrovna ideální stav, ale zlepšení situace na železnici se v téhle relaci asi nedočkáme...

+9/0
4.3.2015 13:17

L93u84m52í79r 59V48i63t34h96a 2587747736372

Osobní dopravu neorganizuje stát, ale kraje a obce. Dokonce i tu mezikrajovou. Do krajských zastupitelstev se volí v krajských volbách. Krajské úřady často opanují strany, které jsou na celostátní úrovni v opozici. Čili - pokud někdo zrušil paralelní linku s dálnicí, stát to nebyl. Byly to příslušné kraje a obce, které usoudily, že ta linka je neefektivní. Na základě čeho tak rozhodly, nevím, zjistěte si to. Kraj i obce mají informační povinnost.

Jinak souhlas s tím, že Jančura totálně překopal úroveň české hromadné dopravy osob. Za to by měl dostat pomník.

+1/0
4.3.2015 13:25

P97e48t40r 27N62e74c89h37a17n10i23c62k69ý 7743946628290

Organizovaly to kraje a obce už v době kdy Jančura začínal? Není to spíš novinka? Jinak Jančurovi to v autobusech jde o tom žádná, někdy až moc dravě, ale umí to. Měl u toho zůstat a nevrtat se do vlaků, kde způsobuje akorát chaos a snaží se některé mechanismy, které využil u své autobusové dopravy (a funguje), narvat na železnici kde až tak dobře nefungují, protože železnice je síť, ale po silnici si může jezdit kdokolo, kdykoli, kamkoli téměř čímkoli.

+1/0
4.3.2015 13:29

J63a73n 72J51e63m78e39l63k64a 1455660

To, že dnes jezdíme bussiness a 1. třídou rakouských a jiných západních drah za české ceny? Myslím, že kdyby si dnes mohli Rakušáci vybrat, jestli budou jezdit za 4 Kč/km natlačeným Railjetem 230 km/h nebo za 0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou, co by si asi vybrali.

0/0
4.3.2015 14:09

R89a86d24e64k 15J69a62n86a34t94a 9305366454732

"0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou"

To by v Rakousku určitě nešlo. Jsou tam vyšší poplatky za dopravní cestu, vyšší mzdy a myslím, že i poplatky za zastavení na nádraží (u nás zdarma). Navíc tam není nikdo, kdo by ziskem z prodeje dovolených a letenek dotoval provoz na železnici.

+2/0
4.3.2015 14:43

P85a84v39e27l 88M73a67r71e76š 2943108101841

Dálkovou osobní dopravu objednává,organizuje a  platí stát .

Páteří dopravní obslužnosti jsou mezinárodní a dálkové vlaky na něž navazují regionální a místní spoje. kraj může u dálkové dopravy lobovat akorát za to, kde bude zastavovat ( přičemž je snaha zastavovat u těchto vlaků co nejméně)

+2/0
4.3.2015 13:32

P44e68t11r 62N96e39c33h46a30n85i58c57k10ý 7213186378330

To právě nevím jak to je u autobusů a stát (nebo někdo) by měl dohlížet, jestli ty peníze co krajům posílá jdou v rozumné míře na tu dopravu. Co se zmůže, když místo zajištění obsluhy 50 obcí nějaký úředník rozhodne, že radši postaví nový stadion?

0/0
4.3.2015 13:39

J42a47n 36S77ů76r93a 4105463753702

Kvikot v případě Fügnerky byl naprosto oprávněný, protože nešlo o rovné podmínky k podnikání. Které linky ZDO máte na mysli? Pokud zastavování v Hodkovicích na LIberec - Praha, převzal to Busline s linkou Jablonec - Praha. Jinak bych rád připomněl ty kolony stopařů v dobách, kdy na lince byl krajem objednaný monopol ČSAD Liberec. To nevadilo, že se lidi do autobusu nevešli ani na stojáka a místenka se musela standardně kupovat na špičkové termíny týden dopředu?

+3/0
4.3.2015 16:36

P97e27t19r 28N63e14c84h28a27n33i41c32k95ý 7223366658970

O jaké rovné podmínky? Terminál patřil DPML, tak z něj začal jezdit busy. Do té doby SA jezdilo z autobusáku a o Fügnerově nepadla řeč. U linek ZDO třeba okleštěné spojení do Boleslavi a spíš jsem narážel na jiné linky obecně, ale to opravdu mohl být výmysl krajů. Souhlasím, že ČSAD Liberec a jeho "podnikání" byla kapitola sama pro sebe, jen to nakupování týden předem se moc nezměnilo, protože špičkový čas je jen jeden. Tady je problém spíš v absenci kapacitní železnice.

0/0
4.3.2015 17:10

J79a69n 87S62ů59r43a 4525613623722

DPMLJ je soukromá firma a zastávku, kde se nyní zastavuje, snad budovala? Navíc šlo o zoufalý pokus městem vlastněné firmy a jednoho ambiciózního "manažera", který se rozhodl dokázat, že porazí SA. Bez věrohodného podnikatelského plánu, o čemž nejlépe svědčí skutečnost, že to sami zabalili. Ve výroční zprávě najdete, kolik na to prodělali. Autobusů mezi LB a MB jezdí podle mého názoru více, než dříve, jen jsou ze všech s výjimkou Kolíňáka couráky.

+1/0
4.3.2015 17:18

P17a66v73e10l 26M30a67r35e29š 2203668931521

Nejen v Liberci.

I v Jihlavě byly snahy zabránit za každou cenu žluťákům ve vjezdu na AN.S trapnou vymluvou o příliš vysokém autobusu který "by se nevešel pod staniční přístřešky".

A mám dojem, že stejné to bylo v Brně, proto je Jančura u Grandu

0/0
4.3.2015 18:21

R25o92m89a14n 91L19i50p24s50k21ý 2949293769

Z nouze ctnost. Nástupiště u Grandu má mnohem výhodnější polohu, stánky s občerstvením a trafika, pohodlná čekárna s wifi, novinami, teplými nápoji a WC (to vše zdarma) hned naproti, možnost parkování... Myslím, že lepší místo pro své autobusové nádraží by SA nenašla.;-)

0/0
5.3.2015 8:29

L86a18d47i83s65l66a11v 41P77a61s53t32o25r12e37k 1853177558415

;-D Tohle už je jak kdybl někdo četl z brožurky ;-D

+3/0
4.3.2015 12:38

L85a26d72i68s69l39a60v 51P21a57s65t54o77r79e49k 1433597868445

Patří pod Burjánkovou ;-)

0/0
4.3.2015 12:38

J53a10n91a 21B47u41r45j80á75n17k23o37v42á 9651630427590

Nutno říci, že autobusy SA jsou dostatečně pohodlné, rychle, spolehlivé i cenově výhodné, že e vyplatí je využívat oproti jiným prostředkům. Znám lidi, co bez auta neudělali ani ránu, ale nyní vyzkoušeli Jančuru a jsou nadšení. jedou v pohodlí, v klidu, beze spěchu a ještě během jízdy udělají mnoho další práce, které ztratí jinak točením volantu. Mnoho lidí má cestování busem spojené s šíleným i Karosami a to v nich přetrvává. SA R^

+8/−4
4.3.2015 12:29

P23e48t76r 53N15e24c89h82a21n16i74c52k74ý 7683776978720

Neupírám SA některé kvality, ale už tu vidím nekritičnost a fanatismus jak u některých fanoušků Apple. 

1. Pohodlně celkem jo, jak to autobus dovolí a podle toho kdo si k vám přisedne

2. rychle a spolehlivě, to víc záleží na infrastruktuře a provozu než na SA

3. Cenově výhodně - proti autu to je skoro vždycky. Jen u auta a většiny vlaků se vám jaksi nestane, že se tam už nevejdete a nikam neodjedete

4.  v klidu? Když vám neustále stevardka něco vnucuje, pořád si někdo něco objednává a ještě tam jsou ty obrazovky s filmy. Tankodrom některých silnic a dálnic také moc klidu neposkytne a to teprv veselé paničky co se smějou přes celý bus co zrovna nakoupili v céáčku. Většinou jde však o fyzické vlastnosti autobusu, proto není příliš vhodný na dálkovou dopravu

5. Beze spěchu? To dost odporuje tomu rychle. Tak buď rychle nebo beze spěchu. Navíc pokud někdo bez auta nedá ani ránu, tak asi nechce cestovat beze spěchu.

6. Kolik další práce na těch sedačkách uděláte v autobuse, který neustále zatáčí, sjíždí, předjíždí a případně díky našim silnicím trochu drncá a notebook tam pořádně neotevřete. Není to nic proti SA, je to prostě problém autobusu jako takového. Maximálně tam můžete telefonovat nebo posílat maily ze smartphonu.

7. Úroveň ČSAD nakopnutí v podobě SA potřebovala jako sůl, ale už je to na mnoha linkách lepší. Jen hlavně v regionální dopravě zaostala úroveň některých řidičů někde v 80. letech.

+5/−1
4.3.2015 13:26

B11r41o92n15i35s37l34a57v 83G43a96b29r33y87š 6245464890

Souhlasím. Taky tady mám dost pocit, že jsou tihle fandové zaslepení žlutou barvou a kafem.

Musí se mu nechat, že se díky němu ostatní začali víc snažit.

0/−1
4.3.2015 13:49

L29u20c20i90e 48B84a12r37t35o34ň70o38v11á 5480458387695

Tak jestli jste  "ten Gabryš" z Koridu, tak chápu, že se musíte proti SA vymezovat, za to jste placen, navíc to Liberecko Vám skutečně Jančura vyfoukl. Evropské prachy jsou asi v cajku, pilotní teoretický projekt a definování cílu za 100 tis EUR také není k zahození a co se bude dít v roce 2030 v liberecké dopravě, za to se zpovídat daňovým poplatníkům nebudete.

+3/0
4.3.2015 18:47

B63r32o49n53i87s21l52a94v 30G80a91b62r86y27š 6605154840

Prosím Vás, co to tady vymýšlíte za fantasmagorie?? ;-D;-D;-D Jakých 100 tis. EUR?? ;-D V KORIDu jsem spolupracoval na analýze k plánu dopravní obslužnosti (zkuste si zjistit, co to je). Od počátku roku tam nepracuju, protože se věnuju psaní závěrečné práce.

0/0
5.3.2015 10:36

L48u66c87i80e 62B55a90r76t98o13ň63o29v82á 5940618897635

Tak jo jste to Vy,,,ubohe Pardubice.

0/0
5.3.2015 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.