Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekordní rok žlutých autobusů. Za rok jim přibyla desetina cestujících

Sázka na autobusy vychází podnikateli Radimu Jančurovi čím dál více. Žluté vozy Student Agency loni přepravily 6,7 milionu cestujících, v meziročním srovnávní o desetinu více. Letos chce firma růst hlavně na Slovensku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R57o16m51a41n 17J75e23s77c22h84k17e 9218385827915

Před revolucí s v Brně postavilo nové  autobusové nádraží Zvonařka aby ve středu města nebyl takový hustý provoz. Dnes je to zase jinak a jezdí a tlačí se tam Jančura. To je ten krok kupředu. Vybírat třešničky na dortu to umí. Ale jezdit na ztrátových lokálkách se mu nechce. Je pravda, že díky jeho tlaku se rozhýbaly ČD.

Jednou jsem napsal  " Více Jančurů " Ekonomika je neúprosná, ale i na něj musí být kontrola. Ovšem, když se člověk dozví, že bere dotace, tam mne to vadí.

0/−2
5.3.2015 17:04

J74a80n 96Z75b96o56ř83i93l 3399837709

I na ztrátových lokálkách chce jezdit, ale ČD má na tohle monopol a víte proč ? Ztrátové nejsou... ztrátu proplatí stát.

0/−1
6.3.2015 16:08

R19a98d35e25k 88J69a22n95a23t13a 9685536284872

Nechce. V poslední době byla dvě výběrová řízení na "lokálky". Jančura se nepřihlásil ani do jednoho, zatímco jiné firmy ano.

I soutěží na lokální atobusovou dopravu se mohl účastnit - zkušenosti má. Opět nic.

Tyhle prohlášení jsou za jediným účelem, mít zadarmo prosotor v médiích. Jako O'Leary z Ryainaru.

+1/0
6.3.2015 18:47

R95o30m57a56n 69J70e58s43c75h92k58e 9878525837205

Nevím o jediné lokálce, kde by chtěl jezdit. Tolik jich bylo zrušeno. Pohořelice, Židlochovice, Chornice, Jemnice a dalších 50 tratí. Že by ČD jezdily na železnici Desná, na Jindřichohradeckých tratích  a dalších jezdí jiní soukromníci.

0/0
6.3.2015 21:10

J79a93n 65J34e95m47e39l84k47a 1135190

A je to dobře, ušetří mi to 50 Kč s kufrem za MHD a to je 25% z ceny jízdenky. Nyní je na jednom místě centrum, vlak, bus a uzel mhd.

0/0
30.3.2015 21:43
Foto

J44a40r36o18s80l51a23v15a 87Š57v58a77j49c24r57o22v85á 7310562444503

Děkuji svému světu za žluté autobusy. Miluji je; je to změna kvalitatiVEU[>-]vní.

+1/0
5.3.2015 13:08

J57a39n 61K53o63b96ě80r27s73k32ý 1950986921623

Ačkoliv se snažím jezdit vlakem (kvůli IN25) autobusy SA jsem taky použil. Bylo to fajn, jen si myslím, že někteří to s tou chválou SA přehání. Dostal jsem zdarma horkou čokoládu, která vypadala jako z nádražního automatu (tu si můžu dát taky), noviny už nebyly (Blesk jsem opravdu nechtěl). Bylo to fajn, ale nic tak zázračného. Autobusy standardní jako mají i Eurolines, WiFi moc nešla. Film jsem na té krátké cestě Olomouc-Frýdek Místek nesledoval. Proti autobusům SA nic nemám. Vytáčí mě však ten cirkus na železnici RegioJet. Neustálé zpoždění, WiFi nefunkční, nefunkční klimatizace (jel jsem 5x z toho 3x klimatizace nešla, WiFi fungovala jen jednou), MF Dnes už nezbyla, navíc neustálé otravování stevardek jestli si nechci objednat. Utekl jsem k Pendolinu a jsem naprosto spokojen. K Regiojetu se už nevrátím. Ovšem i tak mě Regiojet obtěžuje, protože zdržuje SC Pendolino často až do Prahy (a pak má Pendolino zpoždění). Zpoždění u Regiojetu 40 minut není výjimkou a asi natvrdlí (nebo podplacení) dispečeři ho pustí před Pendolino. Za mě  SAR^ RegioJetRv

+5/−3
4.3.2015 18:36

L55a46d80i93s56l62a24v 60H16o13l76í66k 5612952389511

Autobusy Eurolines se s autobusy SA nedají srovnávat. Setra patří na špičku mezi autobusy, což o španělském Irizaru neplatí ani náhodou. Např. nové Setry 500, co jsou u Eurolines, mají mezinárodní prestižní ocenění Coach of the Year 2014, o čemž si může Irizar nechat jen zdát....

+1/0
4.3.2015 21:41

J47a48n 90J24e12m39e64l39k56a 1645140

Ale, on ten irizar nejede vubec spatne.

0/0
4.3.2015 21:46

L96a80d76i17s32l81a95v 35H34o62l77í60k 5842532799371

Fabie také ne, ale S80 od Volva je jinde.

0/0
4.3.2015 21:49

J53a83n 30J57e62m39e18l91k35a 1195830

Je rozhodne pohodlnejsi nez to co mel pred tim. A tak pohodlnym busem v evrope jsem asi nejel.

0/0
4.3.2015 22:02

J37a86n 54J22e73m78e76l96k73a 1835620

Jasne , Regio ma sve mouchy, ale jak jsem psal, jezdit ve vlacich, ktere v Rakousku nedavno jezdily jako 1. trida, kdy clovek na to driv jen mlsne koukal je luxus . Za ceny 0.7 Kc/km neni co resit. A je to mozna svetovy unikat. To ze pendolino jezdi dnes za hezke ceny a to i bez zakaznicke karty vubec neodrazi financni realitu. Do Bratislavy jezdilo pendolino za 1000 Kc !!! A obavam se, ze bez motivace jancury by tyto vozy ceske drahy samy od sebe nekoupily.

+2/0
4.3.2015 22:00

J39a29n 71K74o52b10ě35r50s30k51ý 1860276941803

Do Bratislavy Pendolino již hezkých pár let nejezdí.

0/0
4.3.2015 22:09

J62a71n 55J23e38m70e95l52k55a 1965870

A? Do podobne vzdalene Ostravy dnes jezdi za 290. A EC se zakaznickou kartou do Bratislavy stale za 600. Konkurence dela divy.

+2/0
4.3.2015 22:32

J33a75n 63K94o26b97ě65r61s58k20ý 1720946111303

To je tím, že ŽSR si nechá za ten přeshraniční úsek tvrdě zaplatit.

0/0
5.3.2015 0:08

J45a14n 90J40e23m70e59l43k59a 1145310

Ale na Žilinu už se ceny upravily s nástupem konkurence.. Najednou to jde..

0/0
5.3.2015 12:12

R30a82d36e88k 97J30a87n35a15t53a 9865586954722

EC Praha-Bratislava je v e-shopu za 426 Kč.

0/0
5.3.2015 12:36

J45a24n 45Z74b68o14ř70i16l 3759627119

Přesně tak konkurence dělá divy ... mě to stačilo když jsem u ČD kupoval jízdenku Plzeň - Ostrava a zjistil jsem , že pokud koupím zvlášť jízdenku na Plzeň - Praha a zvlášť na Praha - Ostrava ( stejný spoj, vlak i sedadlo ) tak je to o 150 Kč levnější než to kupovat jako jednu jízdenku Rv

0/0
6.3.2015 16:12

T85o18m91a86s 32N54o60v83o43t94n77y 3821116498349

A Pastorek zase nemůže usnout ;-D

+1/0
4.3.2015 17:01

V24l46a80d68i76m42i47r 47P83o38h52u62n86e58k 9147425763870

Loni jsem poprve vyuzil SA k ceste z Prahy do Bruselu.Bylo to na dooruceni mych znamych.Cena,1790 kc.Rezervace mista me dost prekvapila,protoze pri me vysce dva metry mam problem kam dat nohy Sednout si tam,kde je vetsi misto bylo nemozne.Nastesti sedadlo vedle bylo volne az do Plzne,ale tam pristoupil ten,co si sedl vedle me.Jelikoz ale bylo jeste par mist volnych,pozadal jsem dotycneho jestli by si nepresedl;Bylo by to prijemne pro nas oba z lepsiho pohodli.Bohuzel me dost hrube rekl ze na toto misto ma mistenku a abych tedy nikam nejezdi kdyz mam dlouhe hnaty .Vsechno nakonec vyresila hosteska a on si presedl.SA ma perfektni servis,mimo jedne veci.Za druhe zavazadlo se plati 300 kc,coz Eurolines nevyzaduji.Ti naopak ale zajizdeji do  Norimberka,Frankfurtu, Kolina n Rynem a Aachenu;Coz je velka ztrata casu nejmene dve hodiny pri sjeti z dalnice,zastaveni ve mestech a opet najezd na dalnici.Ridici byli vzdy velmi neprijemni a polozeni nejake otazky je vylozene otravovalo.SA jede z Prahy do Bruselu primo.Rezervace zpatecni jizdenky s mesicnim predstihem stoji 2000 kc,coz je opravdu super cena.V Belgii je takovy servis neexistujici,vnitrni autobusova doprava nefunguje,doprava je absolutne zalezitost zeleznice s obrovskymi problemy ve zpozdeni a konkurencni vlaky jsou zakazany.Tim ma belgicka zeleznice jako statni podnik vyhradni monopol.Pro mne je tedy spolecnost pana Jancury v mezinarodni doprave bezkonkurencni a vzdy s nim rad pojedu.P.S..S vnitrostatni dopravou nemam zadne zkusenosti.

+5/0
4.3.2015 13:47
Foto

B34r17o12n85i56s81l77a63v 26G35a38b48r81y72š 2232289611

Autobusem na dalekou zahraniční cestu? To už musí být masochismus, takovou dálku bych v tak stísněném prostoru nedal. Jak dlouho jste tam jel?

+3/0
4.3.2015 15:48

V24l87a39d56i93m11i74r 96P18o49h52u21n59e29k 9577965233340

Odjezd z Prahy v 18 30,prijezd do Bruselu v 5 30 rano.Odjezd Eurolines z Prahy v 22 30,prijezd do Bruselu okolo poledne.Tam to je masakr,ale vzdy bylo dost volnych"dvojek",takze celkem v pohode.SA stavi trikrat po patnacti minutach,takze i dost casu na rozhybani.Je i velmi popularni "spolecna cesta".Za 35 az 40 eur se to da ujet za devet hodin.Viz ceslobe.be/ cestovka.

+1/0
4.3.2015 16:49

P16a85v76e62l 51M25a23r55e88š 2423508611631

Dalekou?

Vždyť to není ani tisíc kilometrů.

Pár let zpět (2010) jsme jeli autobusem z Prahy až do jižního Maroka a zpět ...

Pokud vynecháme letadla a vlastní auto, tak na cestování po blízkém zahraničí je autobus praktičtější, levnější a výhodnější.Vlak je všude jinde nechutne drahý, mimo hlavní vysokorychlostní tratě to není žádný zázrak, hustota sítě oproti Č(S)R velmi malá.V autobusové dopravě je i větší konkurence a tím pádem vice spojů do více míst a tlak na cenu jízdného.Dráhy jsou až na výjimky všude státní a konkurence se týká jen vybraných relací...

+2/0
4.3.2015 18:10
Foto

B37r78o55n28i84s93l20a70v 90G76a56b18r10y14š 2492979731

Jenže ne každý snáší autobus tak dobře jako Vy.

0/0
5.3.2015 10:28

L24u59c52i26e 28B26a86r26t78o88ň13o82v51á 5550488217355

Vy říkáte cestě Praha Brusel "daleká cesta"? A ještě se ptáte, jak dlouho tam autobus jede? Vy jste opravdu dopravní inženýr?

+2/0
4.3.2015 18:38

J28a14n 73S51ů94r55a 4975203593962

Kraj platí zásadně letenky:-)

+2/0
4.3.2015 20:04
Foto

B43r21o88n60i85s75l42a24v 65G67a53b66r87y78š 2702759931

Vy si opravdu myslíte, že inženýr musí za každou cenu vědět všechno? Jsem jenom člověk, ne vědecká knihovna.

0/0
5.3.2015 10:31

L15u30c91i13e 42B57a56r87t30o80ň86o96v79á 5620238457745

Pokud na vysoké škole působí někdo tak nedůtklivý a s tak slabými argumentačními schopnostmi jako jste Vy, nezbývá, než tuto instituci politovat.

+1/0
5.3.2015 14:31
Foto

B40r76o67n62i84s77l76a13v 53G65a37b17r53y75š 2182829651

Svými příspěvky potvrzujete spíš Vy, že nemáte dostatek argumentů. Nebyl jsem první, kdo se v diskuzi u tohoto článku začal zajímat o profesi toho druhého.

0/0
5.3.2015 15:06

L46u34c83i64e 29B54a30r17t28o86ň63o52v89á 5730488457955

Tak níže jste uvedl, že už na mne nebudete reagovat....dále, o Vás jako o dopravním inženýrovi a technologovi se zmiňujete sám od sebe, proto mne u takového odborníka překvapily chabé a úsměvné argumenty proti SA. Navíc nechápu to vaše urputné vymezování proti jednomu dočasně úspěšnému podnikatelskému záměru, který Vy představujete jako koncepční zlo pro dopravní síť v ČR.

0/0
5.3.2015 15:18

P75e37t27r 46N27e10c20h25a44n76i93c73k84ý 7163556308220

Stav autobusové dopravy v ČR byl v době nástupu žlutých autobusů tak příšerný, že někdo jako SA přijít prostě musel. A kdyby to nebylo SA budou to třeba Eurolines. Protivní řidiči, kteří se tvářili, že oni dělají laskavost lidem a svezou je pokud je nebudou moc štvát, zastaralý vozový park a naprostá nekoncepčnost k ničemu jinému ani vézt nemohly. SA mě štvalo jen tím občasným dumpingem a jak Jančura začal kvičet, když DPMLJ začlo jezdit z Liberce z terminálu na Fügnerově, když on si všemi možnými a nemožnými způsoby vybojoval místo na autobusáku. Proč teda rovnou nebojoval o Fügnerku? Pak mi vadí, když kvůli SA se zruší nějaká linka ZDO, která cesotu obhospodaří několik dalších míst proti SA, která jede po dálnici bez zastavení. To je ale spíš vina státu, že si v tom neumí udělat pořádek a doplácí na to lidé. Nakonec taková linka Liberec - Praha je čistě v rukou SA a kdo se do jejich autobusů nevejde, má prostě smůlu, to taky není zrovna ideální stav, ale zlepšení situace na železnici se v téhle relaci asi nedočkáme...

+9/0
4.3.2015 13:17

L98u38m66í96r 37V33i11t34h76a 2337117946692

Osobní dopravu neorganizuje stát, ale kraje a obce. Dokonce i tu mezikrajovou. Do krajských zastupitelstev se volí v krajských volbách. Krajské úřady často opanují strany, které jsou na celostátní úrovni v opozici. Čili - pokud někdo zrušil paralelní linku s dálnicí, stát to nebyl. Byly to příslušné kraje a obce, které usoudily, že ta linka je neefektivní. Na základě čeho tak rozhodly, nevím, zjistěte si to. Kraj i obce mají informační povinnost.

Jinak souhlas s tím, že Jančura totálně překopal úroveň české hromadné dopravy osob. Za to by měl dostat pomník.

+1/0
4.3.2015 13:25

P98e90t81r 69N21e87c38h44a38n15i95c11k75ý 7643566688820

Organizovaly to kraje a obce už v době kdy Jančura začínal? Není to spíš novinka? Jinak Jančurovi to v autobusech jde o tom žádná, někdy až moc dravě, ale umí to. Měl u toho zůstat a nevrtat se do vlaků, kde způsobuje akorát chaos a snaží se některé mechanismy, které využil u své autobusové dopravy (a funguje), narvat na železnici kde až tak dobře nefungují, protože železnice je síť, ale po silnici si může jezdit kdokolo, kdykoli, kamkoli téměř čímkoli.

+1/0
4.3.2015 13:29

J90a86n 24J71e37m31e45l84k59a 1925500

To, že dnes jezdíme bussiness a 1. třídou rakouských a jiných západních drah za české ceny? Myslím, že kdyby si dnes mohli Rakušáci vybrat, jestli budou jezdit za 4 Kč/km natlačeným Railjetem 230 km/h nebo za 0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou, co by si asi vybrali.

0/0
4.3.2015 14:09

R51a52d24e14k 69J24a64n93a45t27a 9195276954202

"0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou"

To by v Rakousku určitě nešlo. Jsou tam vyšší poplatky za dopravní cestu, vyšší mzdy a myslím, že i poplatky za zastavení na nádraží (u nás zdarma). Navíc tam není nikdo, kdo by ziskem z prodeje dovolených a letenek dotoval provoz na železnici.

+2/0
4.3.2015 14:43

P73a60v43e94l 42M63a12r43e93š 2633898161411

Dálkovou osobní dopravu objednává,organizuje a  platí stát .

Páteří dopravní obslužnosti jsou mezinárodní a dálkové vlaky na něž navazují regionální a místní spoje. kraj může u dálkové dopravy lobovat akorát za to, kde bude zastavovat ( přičemž je snaha zastavovat u těchto vlaků co nejméně)

+2/0
4.3.2015 13:32

P64e61t76r 72N20e22c73h87a69n32i15c23k60ý 7913296478460

To právě nevím jak to je u autobusů a stát (nebo někdo) by měl dohlížet, jestli ty peníze co krajům posílá jdou v rozumné míře na tu dopravu. Co se zmůže, když místo zajištění obsluhy 50 obcí nějaký úředník rozhodne, že radši postaví nový stadion?

0/0
4.3.2015 13:39

J15a37n 31S31ů84r77a 4305803893772

Kvikot v případě Fügnerky byl naprosto oprávněný, protože nešlo o rovné podmínky k podnikání. Které linky ZDO máte na mysli? Pokud zastavování v Hodkovicích na LIberec - Praha, převzal to Busline s linkou Jablonec - Praha. Jinak bych rád připomněl ty kolony stopařů v dobách, kdy na lince byl krajem objednaný monopol ČSAD Liberec. To nevadilo, že se lidi do autobusu nevešli ani na stojáka a místenka se musela standardně kupovat na špičkové termíny týden dopředu?

+3/0
4.3.2015 16:36

P84e57t16r 96N93e51c27h53a29n84i82c23k84ý 7423186408650

O jaké rovné podmínky? Terminál patřil DPML, tak z něj začal jezdit busy. Do té doby SA jezdilo z autobusáku a o Fügnerově nepadla řeč. U linek ZDO třeba okleštěné spojení do Boleslavi a spíš jsem narážel na jiné linky obecně, ale to opravdu mohl být výmysl krajů. Souhlasím, že ČSAD Liberec a jeho "podnikání" byla kapitola sama pro sebe, jen to nakupování týden předem se moc nezměnilo, protože špičkový čas je jen jeden. Tady je problém spíš v absenci kapacitní železnice.

0/0
4.3.2015 17:10

J79a15n 35S32ů47r80a 4275893783922

DPMLJ je soukromá firma a zastávku, kde se nyní zastavuje, snad budovala? Navíc šlo o zoufalý pokus městem vlastněné firmy a jednoho ambiciózního "manažera", který se rozhodl dokázat, že porazí SA. Bez věrohodného podnikatelského plánu, o čemž nejlépe svědčí skutečnost, že to sami zabalili. Ve výroční zprávě najdete, kolik na to prodělali. Autobusů mezi LB a MB jezdí podle mého názoru více, než dříve, jen jsou ze všech s výjimkou Kolíňáka couráky.

+1/0
4.3.2015 17:18

P67a75v90e53l 67M96a61r80e68š 2323848101851

Nejen v Liberci.

I v Jihlavě byly snahy zabránit za každou cenu žluťákům ve vjezdu na AN.S trapnou vymluvou o příliš vysokém autobusu který "by se nevešel pod staniční přístřešky".

A mám dojem, že stejné to bylo v Brně, proto je Jančura u Grandu

0/0
4.3.2015 18:21

R38o70m43a68n 26L33i47p53s45k37ý 2719333859

Z nouze ctnost. Nástupiště u Grandu má mnohem výhodnější polohu, stánky s občerstvením a trafika, pohodlná čekárna s wifi, novinami, teplými nápoji a WC (to vše zdarma) hned naproti, možnost parkování... Myslím, že lepší místo pro své autobusové nádraží by SA nenašla.;-)

0/0
5.3.2015 8:29

L47a59d41i37s31l23a80v 65P84a45s88t28o13r17e58k 1203707588475

;-D Tohle už je jak kdybl někdo četl z brožurky ;-D

+3/0
4.3.2015 12:38

L89a35d41i64s70l89a73v 32P81a41s85t17o67r67e67k 1203327198345

Patří pod Burjánkovou ;-)

0/0
4.3.2015 12:38

J63a68n75a 48B84u35r16j96á91n47k98o92v14á 9981490197140

Nutno říci, že autobusy SA jsou dostatečně pohodlné, rychle, spolehlivé i cenově výhodné, že e vyplatí je využívat oproti jiným prostředkům. Znám lidi, co bez auta neudělali ani ránu, ale nyní vyzkoušeli Jančuru a jsou nadšení. jedou v pohodlí, v klidu, beze spěchu a ještě během jízdy udělají mnoho další práce, které ztratí jinak točením volantu. Mnoho lidí má cestování busem spojené s šíleným i Karosami a to v nich přetrvává. SA R^

+8/−4
4.3.2015 12:29

P80e74t95r 47N12e19c73h16a73n73i39c79k23ý 7803266558980

Neupírám SA některé kvality, ale už tu vidím nekritičnost a fanatismus jak u některých fanoušků Apple. 

1. Pohodlně celkem jo, jak to autobus dovolí a podle toho kdo si k vám přisedne

2. rychle a spolehlivě, to víc záleží na infrastruktuře a provozu než na SA

3. Cenově výhodně - proti autu to je skoro vždycky. Jen u auta a většiny vlaků se vám jaksi nestane, že se tam už nevejdete a nikam neodjedete

4.  v klidu? Když vám neustále stevardka něco vnucuje, pořád si někdo něco objednává a ještě tam jsou ty obrazovky s filmy. Tankodrom některých silnic a dálnic také moc klidu neposkytne a to teprv veselé paničky co se smějou přes celý bus co zrovna nakoupili v céáčku. Většinou jde však o fyzické vlastnosti autobusu, proto není příliš vhodný na dálkovou dopravu

5. Beze spěchu? To dost odporuje tomu rychle. Tak buď rychle nebo beze spěchu. Navíc pokud někdo bez auta nedá ani ránu, tak asi nechce cestovat beze spěchu.

6. Kolik další práce na těch sedačkách uděláte v autobuse, který neustále zatáčí, sjíždí, předjíždí a případně díky našim silnicím trochu drncá a notebook tam pořádně neotevřete. Není to nic proti SA, je to prostě problém autobusu jako takového. Maximálně tam můžete telefonovat nebo posílat maily ze smartphonu.

7. Úroveň ČSAD nakopnutí v podobě SA potřebovala jako sůl, ale už je to na mnoha linkách lepší. Jen hlavně v regionální dopravě zaostala úroveň některých řidičů někde v 80. letech.

+5/−1
4.3.2015 13:26
Foto

B68r73o66n53i10s77l63a31v 15G64a70b18r76y81š 2142989901

Souhlasím. Taky tady mám dost pocit, že jsou tihle fandové zaslepení žlutou barvou a kafem.

Musí se mu nechat, že se díky němu ostatní začali víc snažit.

0/−1
4.3.2015 13:49

L71u47c83i27e 66B75a37r48t91o30ň16o56v81á 5420278277185

Tak jestli jste  "ten Gabryš" z Koridu, tak chápu, že se musíte proti SA vymezovat, za to jste placen, navíc to Liberecko Vám skutečně Jančura vyfoukl. Evropské prachy jsou asi v cajku, pilotní teoretický projekt a definování cílu za 100 tis EUR také není k zahození a co se bude dít v roce 2030 v liberecké dopravě, za to se zpovídat daňovým poplatníkům nebudete.

+3/0
4.3.2015 18:47
Foto

B61r47o10n40i73s10l31a17v 31G95a92b88r28y74š 2702169551

Prosím Vás, co to tady vymýšlíte za fantasmagorie?? ;-D;-D;-D Jakých 100 tis. EUR?? ;-D V KORIDu jsem spolupracoval na analýze k plánu dopravní obslužnosti (zkuste si zjistit, co to je). Od počátku roku tam nepracuju, protože se věnuju psaní závěrečné práce.

0/0
5.3.2015 10:36

L37u26c77i45e 47B68a12r81t90o10ň81o26v16á 5720988707925

Tak jo jste to Vy,,,ubohe Pardubice.

0/0
5.3.2015 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.