Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekordní rok žlutých autobusů. Za rok jim přibyla desetina cestujících

Sázka na autobusy vychází podnikateli Radimu Jančurovi čím dál více. Žluté vozy Student Agency loni přepravily 6,7 milionu cestujících, v meziročním srovnávní o desetinu více. Letos chce firma růst hlavně na Slovensku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R25o17m65a21n 56J11e17s33c98h90k93e 9688685567135

Před revolucí s v Brně postavilo nové  autobusové nádraží Zvonařka aby ve středu města nebyl takový hustý provoz. Dnes je to zase jinak a jezdí a tlačí se tam Jančura. To je ten krok kupředu. Vybírat třešničky na dortu to umí. Ale jezdit na ztrátových lokálkách se mu nechce. Je pravda, že díky jeho tlaku se rozhýbaly ČD.

Jednou jsem napsal  " Více Jančurů " Ekonomika je neúprosná, ale i na něj musí být kontrola. Ovšem, když se člověk dozví, že bere dotace, tam mne to vadí.

0/−2
5.3.2015 17:04

J25a62n 20Z47b20o81ř68i89l 3669767849

I na ztrátových lokálkách chce jezdit, ale ČD má na tohle monopol a víte proč ? Ztrátové nejsou... ztrátu proplatí stát.

0/−1
6.3.2015 16:08

R15a11d45e46k 69J24a87n31a89t86a 9375836424832

Nechce. V poslední době byla dvě výběrová řízení na "lokálky". Jančura se nepřihlásil ani do jednoho, zatímco jiné firmy ano.

I soutěží na lokální atobusovou dopravu se mohl účastnit - zkušenosti má. Opět nic.

Tyhle prohlášení jsou za jediným účelem, mít zadarmo prosotor v médiích. Jako O'Leary z Ryainaru.

+1/0
6.3.2015 18:47

R71o45m67a30n 27J96e48s21c22h22k86e 9638275677685

Nevím o jediné lokálce, kde by chtěl jezdit. Tolik jich bylo zrušeno. Pohořelice, Židlochovice, Chornice, Jemnice a dalších 50 tratí. Že by ČD jezdily na železnici Desná, na Jindřichohradeckých tratích  a dalších jezdí jiní soukromníci.

0/0
6.3.2015 21:10

J56a26n 97J43e71m95e15l86k61a 1315780

A je to dobře, ušetří mi to 50 Kč s kufrem za MHD a to je 25% z ceny jízdenky. Nyní je na jednom místě centrum, vlak, bus a uzel mhd.

0/0
30.3.2015 21:43
Foto

J79a47r65o25s87l78a76v63a 48Š45v11a69j49c79r46o92v88á 7330582164953

Děkuji svému světu za žluté autobusy. Miluji je; je to změna kvalitatiVEU[>-]vní.

+1/0
5.3.2015 13:08

J30a62n 43K69o38b49ě70r86s65k58ý 1150976471263

Ačkoliv se snažím jezdit vlakem (kvůli IN25) autobusy SA jsem taky použil. Bylo to fajn, jen si myslím, že někteří to s tou chválou SA přehání. Dostal jsem zdarma horkou čokoládu, která vypadala jako z nádražního automatu (tu si můžu dát taky), noviny už nebyly (Blesk jsem opravdu nechtěl). Bylo to fajn, ale nic tak zázračného. Autobusy standardní jako mají i Eurolines, WiFi moc nešla. Film jsem na té krátké cestě Olomouc-Frýdek Místek nesledoval. Proti autobusům SA nic nemám. Vytáčí mě však ten cirkus na železnici RegioJet. Neustálé zpoždění, WiFi nefunkční, nefunkční klimatizace (jel jsem 5x z toho 3x klimatizace nešla, WiFi fungovala jen jednou), MF Dnes už nezbyla, navíc neustálé otravování stevardek jestli si nechci objednat. Utekl jsem k Pendolinu a jsem naprosto spokojen. K Regiojetu se už nevrátím. Ovšem i tak mě Regiojet obtěžuje, protože zdržuje SC Pendolino často až do Prahy (a pak má Pendolino zpoždění). Zpoždění u Regiojetu 40 minut není výjimkou a asi natvrdlí (nebo podplacení) dispečeři ho pustí před Pendolino. Za mě  SAR^ RegioJetRv

+5/−3
4.3.2015 18:36

L10a55d95i34s18l85a63v 29H32o55l56í57k 5632342139261

Autobusy Eurolines se s autobusy SA nedají srovnávat. Setra patří na špičku mezi autobusy, což o španělském Irizaru neplatí ani náhodou. Např. nové Setry 500, co jsou u Eurolines, mají mezinárodní prestižní ocenění Coach of the Year 2014, o čemž si může Irizar nechat jen zdát....

+1/0
4.3.2015 21:41

J63a12n 25J82e59m84e32l54k58a 1395160

Ale, on ten irizar nejede vubec spatne.

0/0
4.3.2015 21:46

L75a81d85i94s70l12a63v 45H46o92l97í50k 5292412119391

Fabie také ne, ale S80 od Volva je jinde.

0/0
4.3.2015 21:49

J86a23n 79J84e45m83e49l94k12a 1825630

Je rozhodne pohodlnejsi nez to co mel pred tim. A tak pohodlnym busem v evrope jsem asi nejel.

0/0
4.3.2015 22:02

J65a25n 33J50e74m78e78l86k46a 1465590

Jasne , Regio ma sve mouchy, ale jak jsem psal, jezdit ve vlacich, ktere v Rakousku nedavno jezdily jako 1. trida, kdy clovek na to driv jen mlsne koukal je luxus . Za ceny 0.7 Kc/km neni co resit. A je to mozna svetovy unikat. To ze pendolino jezdi dnes za hezke ceny a to i bez zakaznicke karty vubec neodrazi financni realitu. Do Bratislavy jezdilo pendolino za 1000 Kc !!! A obavam se, ze bez motivace jancury by tyto vozy ceske drahy samy od sebe nekoupily.

+2/0
4.3.2015 22:00

J84a55n 10K87o65b32ě64r61s94k50ý 1580556441413

Do Bratislavy Pendolino již hezkých pár let nejezdí.

0/0
4.3.2015 22:09

J77a53n 69J91e42m90e91l87k47a 1965300

A? Do podobne vzdalene Ostravy dnes jezdi za 290. A EC se zakaznickou kartou do Bratislavy stale za 600. Konkurence dela divy.

+2/0
4.3.2015 22:32

J23a51n 33K71o50b54ě64r91s36k37ý 1340846571273

To je tím, že ŽSR si nechá za ten přeshraniční úsek tvrdě zaplatit.

0/0
5.3.2015 0:08

J26a40n 50J86e23m17e69l87k18a 1965340

Ale na Žilinu už se ceny upravily s nástupem konkurence.. Najednou to jde..

0/0
5.3.2015 12:12

R19a93d13e54k 67J95a17n12a67t51a 9805416884542

EC Praha-Bratislava je v e-shopu za 426 Kč.

0/0
5.3.2015 12:36

J95a93n 62Z17b13o53ř68i22l 3739267609

Přesně tak konkurence dělá divy ... mě to stačilo když jsem u ČD kupoval jízdenku Plzeň - Ostrava a zjistil jsem , že pokud koupím zvlášť jízdenku na Plzeň - Praha a zvlášť na Praha - Ostrava ( stejný spoj, vlak i sedadlo ) tak je to o 150 Kč levnější než to kupovat jako jednu jízdenku Rv

0/0
6.3.2015 16:12

T51o11m34a88s 60N35o43v35o46t40n59y 3601466688419

A Pastorek zase nemůže usnout ;-D

+1/0
4.3.2015 17:01

V26l81a89d75i44m97i60r 41P27o23h16u79n15e52k 9657965303860

Loni jsem poprve vyuzil SA k ceste z Prahy do Bruselu.Bylo to na dooruceni mych znamych.Cena,1790 kc.Rezervace mista me dost prekvapila,protoze pri me vysce dva metry mam problem kam dat nohy Sednout si tam,kde je vetsi misto bylo nemozne.Nastesti sedadlo vedle bylo volne az do Plzne,ale tam pristoupil ten,co si sedl vedle me.Jelikoz ale bylo jeste par mist volnych,pozadal jsem dotycneho jestli by si nepresedl;Bylo by to prijemne pro nas oba z lepsiho pohodli.Bohuzel me dost hrube rekl ze na toto misto ma mistenku a abych tedy nikam nejezdi kdyz mam dlouhe hnaty .Vsechno nakonec vyresila hosteska a on si presedl.SA ma perfektni servis,mimo jedne veci.Za druhe zavazadlo se plati 300 kc,coz Eurolines nevyzaduji.Ti naopak ale zajizdeji do  Norimberka,Frankfurtu, Kolina n Rynem a Aachenu;Coz je velka ztrata casu nejmene dve hodiny pri sjeti z dalnice,zastaveni ve mestech a opet najezd na dalnici.Ridici byli vzdy velmi neprijemni a polozeni nejake otazky je vylozene otravovalo.SA jede z Prahy do Bruselu primo.Rezervace zpatecni jizdenky s mesicnim predstihem stoji 2000 kc,coz je opravdu super cena.V Belgii je takovy servis neexistujici,vnitrni autobusova doprava nefunguje,doprava je absolutne zalezitost zeleznice s obrovskymi problemy ve zpozdeni a konkurencni vlaky jsou zakazany.Tim ma belgicka zeleznice jako statni podnik vyhradni monopol.Pro mne je tedy spolecnost pana Jancury v mezinarodni doprave bezkonkurencni a vzdy s nim rad pojedu.P.S..S vnitrostatni dopravou nemam zadne zkusenosti.

+5/0
4.3.2015 13:47
Foto

B93r25o94n82i23s16l26a47v 15G52a24b45r42y25š 2482719361

Autobusem na dalekou zahraniční cestu? To už musí být masochismus, takovou dálku bych v tak stísněném prostoru nedal. Jak dlouho jste tam jel?

+3/0
4.3.2015 15:48

V85l31a97d80i61m90i68r 16P75o53h55u37n81e80k 9427395733520

Odjezd z Prahy v 18 30,prijezd do Bruselu v 5 30 rano.Odjezd Eurolines z Prahy v 22 30,prijezd do Bruselu okolo poledne.Tam to je masakr,ale vzdy bylo dost volnych"dvojek",takze celkem v pohode.SA stavi trikrat po patnacti minutach,takze i dost casu na rozhybani.Je i velmi popularni "spolecna cesta".Za 35 az 40 eur se to da ujet za devet hodin.Viz ceslobe.be/ cestovka.

+1/0
4.3.2015 16:49

P52a46v43e68l 82M59a96r92e18š 2273808801901

Dalekou?

Vždyť to není ani tisíc kilometrů.

Pár let zpět (2010) jsme jeli autobusem z Prahy až do jižního Maroka a zpět ...

Pokud vynecháme letadla a vlastní auto, tak na cestování po blízkém zahraničí je autobus praktičtější, levnější a výhodnější.Vlak je všude jinde nechutne drahý, mimo hlavní vysokorychlostní tratě to není žádný zázrak, hustota sítě oproti Č(S)R velmi malá.V autobusové dopravě je i větší konkurence a tím pádem vice spojů do více míst a tlak na cenu jízdného.Dráhy jsou až na výjimky všude státní a konkurence se týká jen vybraných relací...

+2/0
4.3.2015 18:10
Foto

B40r42o26n78i74s31l15a42v 34G35a75b47r61y69š 2192329701

Jenže ne každý snáší autobus tak dobře jako Vy.

0/0
5.3.2015 10:28

L80u16c68i72e 94B35a92r27t48o48ň82o67v81á 5500358937625

Vy říkáte cestě Praha Brusel "daleká cesta"? A ještě se ptáte, jak dlouho tam autobus jede? Vy jste opravdu dopravní inženýr?

+2/0
4.3.2015 18:38

J24a94n 65S11ů66r17a 4675193283202

Kraj platí zásadně letenky:-)

+2/0
4.3.2015 20:04
Foto

B66r31o30n88i87s70l46a46v 74G22a27b45r17y33š 2612369821

Vy si opravdu myslíte, že inženýr musí za každou cenu vědět všechno? Jsem jenom člověk, ne vědecká knihovna.

0/0
5.3.2015 10:31

L31u73c51i84e 50B52a98r55t24o66ň69o23v97á 5100628757245

Pokud na vysoké škole působí někdo tak nedůtklivý a s tak slabými argumentačními schopnostmi jako jste Vy, nezbývá, než tuto instituci politovat.

+1/0
5.3.2015 14:31
Foto

B35r95o27n58i94s96l44a14v 59G81a44b77r86y41š 2482409341

Svými příspěvky potvrzujete spíš Vy, že nemáte dostatek argumentů. Nebyl jsem první, kdo se v diskuzi u tohoto článku začal zajímat o profesi toho druhého.

0/0
5.3.2015 15:06

L46u45c75i35e 25B77a31r42t73o13ň76o33v75á 5220648687915

Tak níže jste uvedl, že už na mne nebudete reagovat....dále, o Vás jako o dopravním inženýrovi a technologovi se zmiňujete sám od sebe, proto mne u takového odborníka překvapily chabé a úsměvné argumenty proti SA. Navíc nechápu to vaše urputné vymezování proti jednomu dočasně úspěšnému podnikatelskému záměru, který Vy představujete jako koncepční zlo pro dopravní síť v ČR.

0/0
5.3.2015 15:18

P96e65t19r 33N36e75c16h80a89n69i63c76k36ý 7343306828730

Stav autobusové dopravy v ČR byl v době nástupu žlutých autobusů tak příšerný, že někdo jako SA přijít prostě musel. A kdyby to nebylo SA budou to třeba Eurolines. Protivní řidiči, kteří se tvářili, že oni dělají laskavost lidem a svezou je pokud je nebudou moc štvát, zastaralý vozový park a naprostá nekoncepčnost k ničemu jinému ani vézt nemohly. SA mě štvalo jen tím občasným dumpingem a jak Jančura začal kvičet, když DPMLJ začlo jezdit z Liberce z terminálu na Fügnerově, když on si všemi možnými a nemožnými způsoby vybojoval místo na autobusáku. Proč teda rovnou nebojoval o Fügnerku? Pak mi vadí, když kvůli SA se zruší nějaká linka ZDO, která cesotu obhospodaří několik dalších míst proti SA, která jede po dálnici bez zastavení. To je ale spíš vina státu, že si v tom neumí udělat pořádek a doplácí na to lidé. Nakonec taková linka Liberec - Praha je čistě v rukou SA a kdo se do jejich autobusů nevejde, má prostě smůlu, to taky není zrovna ideální stav, ale zlepšení situace na železnici se v téhle relaci asi nedočkáme...

+9/0
4.3.2015 13:17

L63u27m10í88r 20V27i94t25h30a 2937677806832

Osobní dopravu neorganizuje stát, ale kraje a obce. Dokonce i tu mezikrajovou. Do krajských zastupitelstev se volí v krajských volbách. Krajské úřady často opanují strany, které jsou na celostátní úrovni v opozici. Čili - pokud někdo zrušil paralelní linku s dálnicí, stát to nebyl. Byly to příslušné kraje a obce, které usoudily, že ta linka je neefektivní. Na základě čeho tak rozhodly, nevím, zjistěte si to. Kraj i obce mají informační povinnost.

Jinak souhlas s tím, že Jančura totálně překopal úroveň české hromadné dopravy osob. Za to by měl dostat pomník.

+1/0
4.3.2015 13:25

P69e79t19r 94N44e82c31h10a19n68i69c53k35ý 7183676648470

Organizovaly to kraje a obce už v době kdy Jančura začínal? Není to spíš novinka? Jinak Jančurovi to v autobusech jde o tom žádná, někdy až moc dravě, ale umí to. Měl u toho zůstat a nevrtat se do vlaků, kde způsobuje akorát chaos a snaží se některé mechanismy, které využil u své autobusové dopravy (a funguje), narvat na železnici kde až tak dobře nefungují, protože železnice je síť, ale po silnici si může jezdit kdokolo, kdykoli, kamkoli téměř čímkoli.

+1/0
4.3.2015 13:29

J78a56n 49J12e57m47e68l12k86a 1475230

To, že dnes jezdíme bussiness a 1. třídou rakouských a jiných západních drah za české ceny? Myslím, že kdyby si dnes mohli Rakušáci vybrat, jestli budou jezdit za 4 Kč/km natlačeným Railjetem 230 km/h nebo za 0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou, co by si asi vybrali.

0/0
4.3.2015 14:09

R17a16d81e48k 10J16a98n83a67t41a 9885466604722

"0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou"

To by v Rakousku určitě nešlo. Jsou tam vyšší poplatky za dopravní cestu, vyšší mzdy a myslím, že i poplatky za zastavení na nádraží (u nás zdarma). Navíc tam není nikdo, kdo by ziskem z prodeje dovolených a letenek dotoval provoz na železnici.

+2/0
4.3.2015 14:43

P53a57v40e44l 84M19a36r60e82š 2243208401801

Dálkovou osobní dopravu objednává,organizuje a  platí stát .

Páteří dopravní obslužnosti jsou mezinárodní a dálkové vlaky na něž navazují regionální a místní spoje. kraj může u dálkové dopravy lobovat akorát za to, kde bude zastavovat ( přičemž je snaha zastavovat u těchto vlaků co nejméně)

+2/0
4.3.2015 13:32

P21e42t49r 91N57e44c17h92a13n86i30c53k28ý 7183836968150

To právě nevím jak to je u autobusů a stát (nebo někdo) by měl dohlížet, jestli ty peníze co krajům posílá jdou v rozumné míře na tu dopravu. Co se zmůže, když místo zajištění obsluhy 50 obcí nějaký úředník rozhodne, že radši postaví nový stadion?

0/0
4.3.2015 13:39

J89a19n 87S38ů14r88a 4385673123382

Kvikot v případě Fügnerky byl naprosto oprávněný, protože nešlo o rovné podmínky k podnikání. Které linky ZDO máte na mysli? Pokud zastavování v Hodkovicích na LIberec - Praha, převzal to Busline s linkou Jablonec - Praha. Jinak bych rád připomněl ty kolony stopařů v dobách, kdy na lince byl krajem objednaný monopol ČSAD Liberec. To nevadilo, že se lidi do autobusu nevešli ani na stojáka a místenka se musela standardně kupovat na špičkové termíny týden dopředu?

+3/0
4.3.2015 16:36

P86e56t32r 67N37e69c34h87a51n28i49c41k11ý 7533796508700

O jaké rovné podmínky? Terminál patřil DPML, tak z něj začal jezdit busy. Do té doby SA jezdilo z autobusáku a o Fügnerově nepadla řeč. U linek ZDO třeba okleštěné spojení do Boleslavi a spíš jsem narážel na jiné linky obecně, ale to opravdu mohl být výmysl krajů. Souhlasím, že ČSAD Liberec a jeho "podnikání" byla kapitola sama pro sebe, jen to nakupování týden předem se moc nezměnilo, protože špičkový čas je jen jeden. Tady je problém spíš v absenci kapacitní železnice.

0/0
4.3.2015 17:10

J19a90n 65S11ů52r63a 4765343103512

DPMLJ je soukromá firma a zastávku, kde se nyní zastavuje, snad budovala? Navíc šlo o zoufalý pokus městem vlastněné firmy a jednoho ambiciózního "manažera", který se rozhodl dokázat, že porazí SA. Bez věrohodného podnikatelského plánu, o čemž nejlépe svědčí skutečnost, že to sami zabalili. Ve výroční zprávě najdete, kolik na to prodělali. Autobusů mezi LB a MB jezdí podle mého názoru více, než dříve, jen jsou ze všech s výjimkou Kolíňáka couráky.

+1/0
4.3.2015 17:18

P51a17v52e21l 33M54a16r30e45š 2793288911831

Nejen v Liberci.

I v Jihlavě byly snahy zabránit za každou cenu žluťákům ve vjezdu na AN.S trapnou vymluvou o příliš vysokém autobusu který "by se nevešel pod staniční přístřešky".

A mám dojem, že stejné to bylo v Brně, proto je Jančura u Grandu

0/0
4.3.2015 18:21

R93o29m42a77n 65L57i17p44s58k62ý 2279283759

Z nouze ctnost. Nástupiště u Grandu má mnohem výhodnější polohu, stánky s občerstvením a trafika, pohodlná čekárna s wifi, novinami, teplými nápoji a WC (to vše zdarma) hned naproti, možnost parkování... Myslím, že lepší místo pro své autobusové nádraží by SA nenašla.;-)

0/0
5.3.2015 8:29

L45a36d43i92s55l42a36v 28P81a79s97t16o25r85e94k 1333447708515

;-D Tohle už je jak kdybl někdo četl z brožurky ;-D

+3/0
4.3.2015 12:38

L26a16d71i80s20l84a20v 75P91a16s92t53o34r91e57k 1183797858515

Patří pod Burjánkovou ;-)

0/0
4.3.2015 12:38

J33a84n64a 65B21u49r43j71á50n70k22o20v24á 9911750117680

Nutno říci, že autobusy SA jsou dostatečně pohodlné, rychle, spolehlivé i cenově výhodné, že e vyplatí je využívat oproti jiným prostředkům. Znám lidi, co bez auta neudělali ani ránu, ale nyní vyzkoušeli Jančuru a jsou nadšení. jedou v pohodlí, v klidu, beze spěchu a ještě během jízdy udělají mnoho další práce, které ztratí jinak točením volantu. Mnoho lidí má cestování busem spojené s šíleným i Karosami a to v nich přetrvává. SA R^

+8/−4
4.3.2015 12:29

P73e54t33r 18N44e66c44h21a88n35i73c23k67ý 7763256468910

Neupírám SA některé kvality, ale už tu vidím nekritičnost a fanatismus jak u některých fanoušků Apple. 

1. Pohodlně celkem jo, jak to autobus dovolí a podle toho kdo si k vám přisedne

2. rychle a spolehlivě, to víc záleží na infrastruktuře a provozu než na SA

3. Cenově výhodně - proti autu to je skoro vždycky. Jen u auta a většiny vlaků se vám jaksi nestane, že se tam už nevejdete a nikam neodjedete

4.  v klidu? Když vám neustále stevardka něco vnucuje, pořád si někdo něco objednává a ještě tam jsou ty obrazovky s filmy. Tankodrom některých silnic a dálnic také moc klidu neposkytne a to teprv veselé paničky co se smějou přes celý bus co zrovna nakoupili v céáčku. Většinou jde však o fyzické vlastnosti autobusu, proto není příliš vhodný na dálkovou dopravu

5. Beze spěchu? To dost odporuje tomu rychle. Tak buď rychle nebo beze spěchu. Navíc pokud někdo bez auta nedá ani ránu, tak asi nechce cestovat beze spěchu.

6. Kolik další práce na těch sedačkách uděláte v autobuse, který neustále zatáčí, sjíždí, předjíždí a případně díky našim silnicím trochu drncá a notebook tam pořádně neotevřete. Není to nic proti SA, je to prostě problém autobusu jako takového. Maximálně tam můžete telefonovat nebo posílat maily ze smartphonu.

7. Úroveň ČSAD nakopnutí v podobě SA potřebovala jako sůl, ale už je to na mnoha linkách lepší. Jen hlavně v regionální dopravě zaostala úroveň některých řidičů někde v 80. letech.

+5/−1
4.3.2015 13:26
Foto

B46r66o61n50i59s41l75a22v 69G14a79b95r77y61š 2582899871

Souhlasím. Taky tady mám dost pocit, že jsou tihle fandové zaslepení žlutou barvou a kafem.

Musí se mu nechat, že se díky němu ostatní začali víc snažit.

0/−1
4.3.2015 13:49

L44u34c62i43e 88B28a30r54t32o23ň69o57v82á 5930968727325

Tak jestli jste  "ten Gabryš" z Koridu, tak chápu, že se musíte proti SA vymezovat, za to jste placen, navíc to Liberecko Vám skutečně Jančura vyfoukl. Evropské prachy jsou asi v cajku, pilotní teoretický projekt a definování cílu za 100 tis EUR také není k zahození a co se bude dít v roce 2030 v liberecké dopravě, za to se zpovídat daňovým poplatníkům nebudete.

+3/0
4.3.2015 18:47
Foto

B54r19o49n28i24s23l56a94v 73G61a63b24r20y73š 2242329781

Prosím Vás, co to tady vymýšlíte za fantasmagorie?? ;-D;-D;-D Jakých 100 tis. EUR?? ;-D V KORIDu jsem spolupracoval na analýze k plánu dopravní obslužnosti (zkuste si zjistit, co to je). Od počátku roku tam nepracuju, protože se věnuju psaní závěrečné práce.

0/0
5.3.2015 10:36

L42u90c83i58e 56B47a40r95t36o28ň16o64v86á 5200818327555

Tak jo jste to Vy,,,ubohe Pardubice.

0/0
5.3.2015 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.