Diskuze

Stále více Čechů dává přednost půjčení auta před vlastnictvím

Čím dál více Čechů dává přednost půjčování auta před jeho vlastnictvím. Domácnosti si oblíbily operativní leasing. Jezdit autem dráž, zato bez starostí, přitahuje hlavně mladou generaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Myslím, že by bohatě stačil titulek "Stále více Čechů dává přednost půjčení". Na co, už je dost jedno.

0 0
možnosti
MH

Z pohledu uživatele a jeho výdajů není zásadní rozdíl mezi leasingem, vlastnictvím a pronájmem auta pouze na dobu kdy ho opravdu potřebuje. Škoda, že v článku vůbec není zmíněna možnost auto si půjčit z mnoha profesionálních půjčoven případně i od lidí ve svém okolí nebo ho s někým sdílet. Zabývá se tím mnoho komunitních webů třeba mojetvoje.cz a docela obsáhlou nabídku má vyhledávač půjčoven renbo.cz

1 0
možnosti
JD

záleží na jakou cenu dosáhnete v leasingu ( nestandartní podmínky ). Třeba Peugeot 2008 v 1,6 naftě s plnou palbou za 4100 měsíčně s havarijkem se spoluůčastí 1.000 ( ne nepřepsal jsem se ) na 10 měsíců ( max 15000 km ). To neberete? Pak to vrátíte. Cena v téhle výbavě je cca 500000, když to vezmu že za pět let - šest nových aut ( po 10 ti měsících ) dám cca 250000, tak po pěti letech normálního leasingu nebo koupě za hotové to za ta prachy neprodám ( abych byl na svých a to nepočítám servis, který tady odpadá ).

0 0
možnosti
MK

Kdo jezdi aspon 20 tis km rocne, tak je operativni leasing dobra volba imho. Kdyz si vzpomenu kolik me stala ojetina v prumeru na servise tak by se mi operativni leasing vyplatil vice. Temer stejne naklady ale stale nove vozidlo...

Kdo najezdi malo, tak u toho je lepsi nejaka levna ojetina Imho.

0 0
možnosti
JD

J28a19n 46D30l19o40u14h92ý

9. 3. 2015 12:15

Proč to ty firmy půjčuji - pro zisk. A kdo ho zaplatí - zákazník...

1 3
možnosti
PJ

P96e29t90r 79J90a57r52o87š

9. 3. 2015 17:42

samozrejme. normalni obchodni vztah.

7 0
možnosti
ML

Lidi neumí počítat (stejně jako u úvěrů v bance), tak do té blbosti jdou

2 1
možnosti
PJ

P87e97t26r 23J30a42r64o35š

9. 3. 2015 17:44

Ani bych tak nevidel zasadni problem v pocitani, jako spis problem v jednoznacnosti smluv a podminek plneni.

1 0
možnosti
JD

J75a50n 51D33l31o56u50h32ý

9. 3. 2015 7:04

Me sejenom libi, jak si tu lidi mysli, ze kazde dva roky budou mit nove auto: tak se podivejte na zivotni cyklus minule fabie, suberbu nebo oktavky. Za dva roky vam to akorat vymeni za stejne auto "papirove" nove. To je teda terno :-D

1 3
možnosti
TH

Mít nové auto není zase taková výhra... každé auto potřebuje nějakou dobu na zajetí, základně se zajede za 2-5 tisíc km, ale aby si vše pořádně sedlo, tak to trvá klidně i 15 tisíc km. pak teprve auto jezdí efektivně a hospodárně, řidič se s ním dostatečně sžije, vysmrádnou plasty a gumy v interiéru... a to mě příjde škoda ho pak hned měnit za nové a absolvovat celé to "martirium" znovu.;-D

6 0
možnosti
JU

J70a50n 84U83l20m

9. 3. 2015 6:57

6 tisíc měsíčně za ty nejmenší keply není nic moc :-/  Zajímavý by to bylo tak se splátkou do 4

2 0
možnosti
PK

;-DTaky si radši auto půjčuju. Od firmy.  A ani naftu nemusím kupovat za svý.

3 0
možnosti
PB

P21e47t19r 58B97á71č23a

8. 3. 2015 23:05

Delas jakobys byl jedinej na svete...

2 0
možnosti
PM

Takže Fabia za 300 tisíc, po 10 letech prodaná za 50, náklady 250 tisíc. Při OL zaplatí zákazník 720 tisíc. Opravdu si někdo myslí, že náklady na servis, pojištění etc. dosáhnou za 10 let částky 470 tisíc? To je 47 tisíc korun ročně.

4 1
možnosti
JK

Mozna by bylo dobre si uvedomit, ze OL neni pro zakazniky, kteri chteji mit jedno auto 10 let ;-)

10 0
možnosti