Diskuze

Na D1 kvůli uzavírkám ubyla auta, ukazují první oficiální čísla

Na modernizaci dálnice D1 v prvních letech vydělávají především České dráhy a Student Agency. Oběma dopravcům totiž kvůli dopravním omezením mezi Prahou a Brnem narostl počet cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

můj šéf využívá dopravu vrtulníkem:-/

0 0
možnosti
PR

kdo jede vlakem, kde se může projít, najíst a napít i piva, tak auta se vzdá i do budoucna.

0 0
možnosti
MK

Do doby nez si uvedomi ze mi pak cesta trva dvakrat tak dlouho.....

0 0
možnosti
PN

D1 ani kterákoliv jiná dálnice, silnice není problém. Problém jsou vždy pouze řidiči tady někteří. Po cca roce jsme jel Praha - Vary - Praha a magorů tam jezdí pořád stejně. přitom je to naprosto pohodová cesta jediné co vyčerpává jsou imbecilové kteří mají potřebu jet na 90 130 a více. Předjíždět na plné čáře před horizontem nebo křižovatkou, v křižovatce. 99% procent českých řidičů jezdí kolem komína a mají tendenci pořád někam spěchat, proč nechápu.:-/ Pak to vypadá tak jak to vypadá.

2 0
možnosti
MP

99% ceskych ridicu jezdi priserne? Tak aspon ze Vy jste vyborny a ohleduplny ridic! Nebo zeby..? ;o)

0 0
možnosti
Foto

J56a83n 65M18a68c81k

11. 3. 2015 9:17

Je fakt ze kdyz jedu z Nemecka na Moravu, radsi jedu pres Rakousko. To ze Cesi nejsou schopni dat do poradku tu nejdulezitejsi tepnu v republice je fakt na povazenou.

0 0
možnosti
MS

Tady jsou v průšvihu daleko důležitější věci, než je D1 a stejně se s tím nic nedělá.

0 0
možnosti
PN

No ja jsem se osobne presunul na D11 a silnici 35

2 0
možnosti
OU
TZ

Jenže 120 na tachu je cca 110 v reálu.. dle GPS je 140 na tacho 132 km/h.

Takže to, že ostatním přisuzujete 160, ještě nemusí být pravda..

0 0
možnosti
JJ

J86a74n 15J97o65r40d30a95n

11. 3. 2015 8:20

Vlakje nepatrne pomalejsi.....Myslite tech 5 minut?

0 0
možnosti
RJ

7 minut Praha-Brno, 13 minut Brno-Praha.

0 0
možnosti
ZD

Jasně, že ubyla jedou alternativní trasou. Když byla největší krize na D1 jel jsem na služební cestu přes Hradec do Ostravy a vozidel tam bylo mnohem víc. Národ jen našel alternativní trasy, které vedou na Moravu. A bohužel pro spoustu lidí není veřejná doprava absolutně žádným řešením.

1 0
možnosti

Jako proč? Odmyslím-li kamiony a dodávky a ponechám běžná osobní auta, v čem je zrovna mezi Prahou a Brnem lepší jet autem než veřejnou dopravou? Časově v podstatě na stejno (pokud nejste střelci, co porušují předpisy) a autobusy i vlaky jezdí tak často, že to nemůže být ani nevhodnou časovou polohou.

0 0
možnosti
PZ

Jezdivam spis na hradec a pak to dozenu po hradecke... bohuzel se tam obcas plete policie

0 0
možnosti
DD

V normálním státě by už byla dávno vybudována severní alternativa k D1.

Český bananistan R35 neřešil 23 let...

4 1
možnosti