Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Auto loni dokázala zvednout provozní zisk o více než polovinu

Loňský rok byl pro automobilku Škoda Auto nejlepším v historii. Podle výroční zprávy, kterou zveřejnil její mateřský koncern Volkswagen, se provozní zisk Škodovky zvýšil o více než polovinu, tržby rostly o 14 procent a prodalo se více než milion aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R14o24b70i76n 31P38e10t14r82á93k 6544161620541

Mám radost. Pořád je to firma, která zaměstnává stovky Čechů a dělá nám ve světě dobré jméno.

0/0
15.3.2015 8:26

L94u17k17a20s 10B89u60c59h84t68a 8489890924657

Bezva, hned se cítím líp.

0/0
12.3.2015 12:48

V54a20c74l80a62v 94W92a33n74d69e40r27e28r 8608736339642

To je myslim dobra zprava....vice práce a financi pro Cesko, vice penez pro Evropu, castecne vytlaceni konkurence z tohoto segmentu. Jen tak dal. R^

+1/−1
12.3.2015 12:28

P34e35t79r 69Z51a69s31k11o41č25i50l 2695742688239

Více práce pro Česko, ale více peněz pro Německo. Čechům už ve Škodovce nepatří ani šroubek.

+1/−2
12.3.2015 16:48

A28n98t24o32n43i69n 47N24e64m12e51c 7628983351180

Skoda plati nejvice dani v Cesku, 1 milion OSVC neplati temer zadnou dan.

Klaus Skodu prodat nechtel, chtel ceskou cestou nechat Skodu rozkrast jako

Kladno, Soudek v Plzni atd.

Tedy Skoda mohla byt bankrot a lide si mohli uzivat podporu od socialu, to jste chel rici ?

0/0
13.3.2015 10:36

J96i64ř90í 45E73r29b62e47n 1353584106577

Čechům patřila Škodovka jen v době 1945-91. A tehdejší "šroubky" rozhodně kvalitou neoplývaly, navíc z předválečných 5 řad osobních a 7 řad užitkových vozidel (včetně autobusů a trolejbusů) zbyla v Boleslavi jen výroba jednoho typu malinkého osobního auta, ostatní se buď převedlo jinam (trolejbusy do Plzně, autobusy a malé náklaďáky do Letňan, velké náklaďáky do Mnichova Hradiště) nebo prostě zrušilo bez náhrady. A i mezi válkami patřila Škodovka ne Čechům, ale francouzské zbrojovce. Nevím, jestli i tehdy existovali do vlastního hnízda kálející Čechoslováci...

0/0
13.3.2015 14:51

J97i70ř67í 52E14r28b69e95n 1273294586817

A dokud Škoda (přesněji řečeno AZNP) patřila Čechům, zrovna moc peněz nevydělávala a o každou investici (od karosárny po poslední vyvrtávačku) musela bojovat na třech úrovních KSČ i Národní fronty, Státní plánovací komisi, české i federální vládě, Ministerstvu stavebnictví, Ministerstvu všeobecného strojírenství a VHJ ČAZ ;-O

0/0
13.3.2015 15:01

D94a58v65i65d 50R51y55c97h66e71t77s36k14ý 9726271600290

R^ Poslední modely možná nejsou technologická špice (třeba ustoupení od víceprvkové nápravy k torzní u Oktávie), ale zase jsou notně vylepšené v praktické rovině a víceméně jim není co vytknout. Nehraje si to na závoďáky, prostě slušná auta za slušné peníze a na to lidi slyší..

+2/−3
12.3.2015 11:12

P15a34v78e77l 11Ř49a44p49e14k 7372496349605

Když vidím tu fotku, kde je jakási popelnice oblezlá fotografy, tak se musím smát. Cokoli, co má spalovací motor, patří do muzea vedle parního stroje. Tahle společnost je nemocná, pokud obdivuje naleštěný křáp, který ukrývá pořád to samé - hnusný smradlavý neefektivní spalovací motor, do kterého se rok co rok leje kýbl oleje. Je to důsledek absurdní státní podpory automobilismu. Z technického, koncepčního i vývojového hlediska je celý automobilismus ve slepé uličce. Stala se z něj Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Ten důraz na neustálou produkci aut je až mrazivě šokující. Uvědomme si, že mohutný nárůst automobilismu je důsledek ekonomického rozvoje, nikoli příčina! Takže dnes, kdy jde ekonomika do háje, si zběsilou produkcí nových popelnic, pro které už ani není místo, nijak nepolepšíme. Je to stejná pitomost jako vyjít v lednu v sandálech ven v očekávání, že tím přivolám léto.

+1/−10
12.3.2015 11:11

D97a92v33i92d 68R11y91c50h17e39t51s74k13ý 9216111850630

Už jste nasypal slepicám, pomazlil se s ovcí a nasypal slunečnicová semínka na oltář bohyně Gaya? Lidi nemají 10 aut a nekupují si je z nudy. Až budou baterie na ekonomicky použitelné úrovni (tj. asi 10x lepší než dnes) koupím si s radostí elektromobil.

+7/−1
12.3.2015 11:17

P75a23v96e59l 57Ř80a55p89e84k 7472156319775

Chcete mi říci, že stát nijak nepodporuje automobilismus a že počet automobilů odpovídá skutečným, tedy tržním potřebám a podmínkám? V tom případě mi vysvětlete, jak je možné, že když si koupím montovaný zahradní domek a postavím si ho před barák, tak dostanu ihned flastr. Ale když to samé udělám s automobilem, nebo s deseti automobily, je vše v pořádku, a když se nebude dostávat místa, tak stát dokonce pokryje asfaltem další část půdy.

0/−3
12.3.2015 11:40
Foto

I50v72a86n 93K75o85p69t33a 5237332781487

A cimze stat podporuje automobilismus? A za zahradní domek flastr nedostanete, nemá základy tedy není považován za stavbu. Pokud pod něj neudelate beton.

+2/0
12.3.2015 12:08

J53i36ř84í 53E18r80b42e56n 1623294206827

Protože za tím účelem platíte spotřební daně z motorových paliv, v případě podnikatelů i silniční daň? Popřípadě parkovné či poplatek za parkovací kartu?

Ano, je to parazitování na společnosti. Úplně stejně, jako kdybyste si svolal všechny příbuzné a celý den jste přecházeli po jednom přechodu na hlavní silnici, čímž byste zablokovali dopravu na kilometry daleko - ale nijak protizákonně...

0/0
13.3.2015 15:04

I84v94o 81H32l16a15v35ů78n52ě56k 1819690299238

To je zas blábol. Bez spotřební daně a DPH z paliv by se stát položil, motoristé dávají z každého tankování státu 60%, naopak to má pouze Babiš a jeho firma.

+2/0
12.3.2015 11:29

P36a63v80e41l 96Ř72a33p72e62k 7142686299615

Zajímavé. Vždycky jsem myslel, že vysoké zdanění a regulace je argumentem PROTI. Musím se smát, když vy z toho křečovitě děláte argument PRO, jen aby se ta vaše iluze automobilového blahobytu nerozplynula.

Prostředky, které stát vybere od řidičů, nejsou vyprodukovány automobilismem, ale pocházejí z jiných odvětví.

0/−3
12.3.2015 11:36

M34a80r52t39i95n 46K11a50r66á14s37e76k 9598133688658

Njede o to kde jsou vyprodukovany - jde o to ze stat podle vas dotuje automobilismus - jenze naopak si od motoristu nechava za cesty apod bohate zaplatit tzn to opravdu nedotuje.

To ze automobilismus je v zasade podpurne odvetvi je da se rict pravda, ale ono tech "zbytnych" odvetvi je dneska drtiva vetsina

+2/0
12.3.2015 11:53

P68e41t13r 31Z12a75s17k76o19č71i37l 2225652808549

Tak by si stát ty peníze vzal třeba na dani ze mzdy nebo vyšší dani z elektřiny nebo na milionu jinejch daní. Druh daně neospravedlňuje nesmylný smrdění a plýtvání ropou.

0/0
12.3.2015 16:52

I67v34o 72H37l16a28v83ů28n64ě59k 1939740399988

To je jak z Marxe, kdo nevykove pluh, tak si svoje peníze nezaslouží. Třeba kadeřnice nebo plavčík na koupališti (všem se omlouvám). Jenže podle této logiky je pak největším příživníkem stát.

0/0
12.3.2015 12:56

J88i67ř75í 86E70r22b46e64n 1903834736777

Motáte víc věcí dohromady.

Takže automobil bez spalovacího motoru není křáp? Souhlasím. Elektromobilitě i přes všechna současná technická omezení fandím.

Takže automobil bez spalovacího motoru nezabírá místo, neopotřebovává silnice a netvoří emise, byť zprostředkovaně? To teda nesouhlasím!

0/0
13.3.2015 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.