Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda Auto loni dokázala zvednout provozní zisk o více než polovinu

Loňský rok byl pro automobilku Škoda Auto nejlepším v historii. Podle výroční zprávy, kterou zveřejnil její mateřský koncern Volkswagen, se provozní zisk Škodovky zvýšil o více než polovinu, tržby rostly o 14 procent a prodalo se více než milion aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R11o13b20i54n 23P30e14t59r61á21k 6134871550951

Mám radost. Pořád je to firma, která zaměstnává stovky Čechů a dělá nám ve světě dobré jméno.

0/0
15.3.2015 8:26

L22u92k89a51s 63B55u30c64h88t77a 8669390234777

Bezva, hned se cítím líp.

0/0
12.3.2015 12:48

V70a19c82l64a12v 82W54a37n17d68e66r16e20r 8548156529322

To je myslim dobra zprava....vice práce a financi pro Cesko, vice penez pro Evropu, castecne vytlaceni konkurence z tohoto segmentu. Jen tak dal. R^

+1/−1
12.3.2015 12:28

P30e17t64r 96Z84a92s80k55o14č47i46l 2235422878829

Více práce pro Česko, ale více peněz pro Německo. Čechům už ve Škodovce nepatří ani šroubek.

+1/−2
12.3.2015 16:48

A16n36t88o52n37i48n 85N72e50m84e84c 8311840561456

Skoda plati nejvice dani v Cesku, 1 milion OSVC neplati temer zadnou dan.

Klaus Skodu prodat nechtel, chtel ceskou cestou nechat Skodu rozkrast jako

Kladno, Soudek v Plzni atd.

Tedy Skoda mohla byt bankrot a lide si mohli uzivat podporu od socialu, to jste chel rici ?

0/0
13.3.2015 10:36

J74i59ř46í 54E45r32b58e79n 1843254126187

Čechům patřila Škodovka jen v době 1945-91. A tehdejší "šroubky" rozhodně kvalitou neoplývaly, navíc z předválečných 5 řad osobních a 7 řad užitkových vozidel (včetně autobusů a trolejbusů) zbyla v Boleslavi jen výroba jednoho typu malinkého osobního auta, ostatní se buď převedlo jinam (trolejbusy do Plzně, autobusy a malé náklaďáky do Letňan, velké náklaďáky do Mnichova Hradiště) nebo prostě zrušilo bez náhrady. A i mezi válkami patřila Škodovka ne Čechům, ale francouzské zbrojovce. Nevím, jestli i tehdy existovali do vlastního hnízda kálející Čechoslováci...

0/0
13.3.2015 14:51

J96i44ř18í 24E74r79b82e10n 1833654616247

A dokud Škoda (přesněji řečeno AZNP) patřila Čechům, zrovna moc peněz nevydělávala a o každou investici (od karosárny po poslední vyvrtávačku) musela bojovat na třech úrovních KSČ i Národní fronty, Státní plánovací komisi, české i federální vládě, Ministerstvu stavebnictví, Ministerstvu všeobecného strojírenství a VHJ ČAZ ;-O

0/0
13.3.2015 15:01

D82a44v43i23d 22R98y71c94h97e68t71s85k76ý 9866511600560

R^ Poslední modely možná nejsou technologická špice (třeba ustoupení od víceprvkové nápravy k torzní u Oktávie), ale zase jsou notně vylepšené v praktické rovině a víceméně jim není co vytknout. Nehraje si to na závoďáky, prostě slušná auta za slušné peníze a na to lidi slyší..

+2/−3
12.3.2015 11:12

P55a14v37e35l 39Ř87a38p42e69k 7202506119565

Když vidím tu fotku, kde je jakási popelnice oblezlá fotografy, tak se musím smát. Cokoli, co má spalovací motor, patří do muzea vedle parního stroje. Tahle společnost je nemocná, pokud obdivuje naleštěný křáp, který ukrývá pořád to samé - hnusný smradlavý neefektivní spalovací motor, do kterého se rok co rok leje kýbl oleje. Je to důsledek absurdní státní podpory automobilismu. Z technického, koncepčního i vývojového hlediska je celý automobilismus ve slepé uličce. Stala se z něj Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Ten důraz na neustálou produkci aut je až mrazivě šokující. Uvědomme si, že mohutný nárůst automobilismu je důsledek ekonomického rozvoje, nikoli příčina! Takže dnes, kdy jde ekonomika do háje, si zběsilou produkcí nových popelnic, pro které už ani není místo, nijak nepolepšíme. Je to stejná pitomost jako vyjít v lednu v sandálech ven v očekávání, že tím přivolám léto.

+1/−10
12.3.2015 11:11

D61a19v96i32d 70R11y88c45h67e85t53s16k20ý 9386711310470

Už jste nasypal slepicám, pomazlil se s ovcí a nasypal slunečnicová semínka na oltář bohyně Gaya? Lidi nemají 10 aut a nekupují si je z nudy. Až budou baterie na ekonomicky použitelné úrovni (tj. asi 10x lepší než dnes) koupím si s radostí elektromobil.

+7/−1
12.3.2015 11:17

P86a37v32e52l 37Ř61a34p87e53k 7552146799515

Chcete mi říci, že stát nijak nepodporuje automobilismus a že počet automobilů odpovídá skutečným, tedy tržním potřebám a podmínkám? V tom případě mi vysvětlete, jak je možné, že když si koupím montovaný zahradní domek a postavím si ho před barák, tak dostanu ihned flastr. Ale když to samé udělám s automobilem, nebo s deseti automobily, je vše v pořádku, a když se nebude dostávat místa, tak stát dokonce pokryje asfaltem další část půdy.

0/−3
12.3.2015 11:40
Foto

I87v30a92n 50K17o62p88t53a 5267502701217

A cimze stat podporuje automobilismus? A za zahradní domek flastr nedostanete, nemá základy tedy není považován za stavbu. Pokud pod něj neudelate beton.

+2/0
12.3.2015 12:08

J87i27ř82í 28E29r58b65e21n 1323334226787

Protože za tím účelem platíte spotřební daně z motorových paliv, v případě podnikatelů i silniční daň? Popřípadě parkovné či poplatek za parkovací kartu?

Ano, je to parazitování na společnosti. Úplně stejně, jako kdybyste si svolal všechny příbuzné a celý den jste přecházeli po jednom přechodu na hlavní silnici, čímž byste zablokovali dopravu na kilometry daleko - ale nijak protizákonně...

0/0
13.3.2015 15:04

I14v33o 57H72l43a27v54ů83n64ě25k 1969320229698

To je zas blábol. Bez spotřební daně a DPH z paliv by se stát položil, motoristé dávají z každého tankování státu 60%, naopak to má pouze Babiš a jeho firma.

+2/0
12.3.2015 11:29

P31a19v42e92l 70Ř86a61p40e48k 7432506689345

Zajímavé. Vždycky jsem myslel, že vysoké zdanění a regulace je argumentem PROTI. Musím se smát, když vy z toho křečovitě děláte argument PRO, jen aby se ta vaše iluze automobilového blahobytu nerozplynula.

Prostředky, které stát vybere od řidičů, nejsou vyprodukovány automobilismem, ale pocházejí z jiných odvětví.

0/−3
12.3.2015 11:36

M95a48r68t28i64n 18K24a45r82á15s25e20k 9978943858558

Njede o to kde jsou vyprodukovany - jde o to ze stat podle vas dotuje automobilismus - jenze naopak si od motoristu nechava za cesty apod bohate zaplatit tzn to opravdu nedotuje.

To ze automobilismus je v zasade podpurne odvetvi je da se rict pravda, ale ono tech "zbytnych" odvetvi je dneska drtiva vetsina

+2/0
12.3.2015 11:53

P71e30t59r 16Z59a37s55k78o39č62i34l 2265732848249

Tak by si stát ty peníze vzal třeba na dani ze mzdy nebo vyšší dani z elektřiny nebo na milionu jinejch daní. Druh daně neospravedlňuje nesmylný smrdění a plýtvání ropou.

0/0
12.3.2015 16:52

I31v73o 92H57l45a95v96ů41n24ě96k 1339470149268

To je jak z Marxe, kdo nevykove pluh, tak si svoje peníze nezaslouží. Třeba kadeřnice nebo plavčík na koupališti (všem se omlouvám). Jenže podle této logiky je pak největším příživníkem stát.

0/0
12.3.2015 12:56

J81i71ř91í 74E83r76b22e89n 1623734686917

Motáte víc věcí dohromady.

Takže automobil bez spalovacího motoru není křáp? Souhlasím. Elektromobilitě i přes všechna současná technická omezení fandím.

Takže automobil bez spalovacího motoru nezabírá místo, neopotřebovává silnice a netvoří emise, byť zprostředkovaně? To teda nesouhlasím!

0/0
13.3.2015 14:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.