Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Auto loni dokázala zvednout provozní zisk o více než polovinu

Loňský rok byl pro automobilku Škoda Auto nejlepším v historii. Podle výroční zprávy, kterou zveřejnil její mateřský koncern Volkswagen, se provozní zisk Škodovky zvýšil o více než polovinu, tržby rostly o 14 procent a prodalo se více než milion aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R38o44b83i51n 72P13e69t98r65á63k 6514531870171

Mám radost. Pořád je to firma, která zaměstnává stovky Čechů a dělá nám ve světě dobré jméno.

0/0
15.3.2015 8:26

L52u80k91a60s 30B69u11c25h62t17a 8659590944717

Bezva, hned se cítím líp.

0/0
12.3.2015 12:48

V46a77c21l98a78v 75W81a34n44d80e42r69e93r 8638306499162

To je myslim dobra zprava....vice práce a financi pro Cesko, vice penez pro Evropu, castecne vytlaceni konkurence z tohoto segmentu. Jen tak dal. R^

+1/−1
12.3.2015 12:28

P50e83t53r 11Z12a63s83k63o31č81i74l 2365272908769

Více práce pro Česko, ale více peněz pro Německo. Čechům už ve Škodovce nepatří ani šroubek.

+1/−2
12.3.2015 16:48

A41n33t31o54n63i71n 77N15e82m18e10c 7598903361160

Skoda plati nejvice dani v Cesku, 1 milion OSVC neplati temer zadnou dan.

Klaus Skodu prodat nechtel, chtel ceskou cestou nechat Skodu rozkrast jako

Kladno, Soudek v Plzni atd.

Tedy Skoda mohla byt bankrot a lide si mohli uzivat podporu od socialu, to jste chel rici ?

0/0
13.3.2015 10:36

J80i75ř56í 66E80r15b92e68n 1813924566767

Čechům patřila Škodovka jen v době 1945-91. A tehdejší "šroubky" rozhodně kvalitou neoplývaly, navíc z předválečných 5 řad osobních a 7 řad užitkových vozidel (včetně autobusů a trolejbusů) zbyla v Boleslavi jen výroba jednoho typu malinkého osobního auta, ostatní se buď převedlo jinam (trolejbusy do Plzně, autobusy a malé náklaďáky do Letňan, velké náklaďáky do Mnichova Hradiště) nebo prostě zrušilo bez náhrady. A i mezi válkami patřila Škodovka ne Čechům, ale francouzské zbrojovce. Nevím, jestli i tehdy existovali do vlastního hnízda kálející Čechoslováci...

0/0
13.3.2015 14:51

J95i10ř54í 16E53r13b10e45n 1723184656767

A dokud Škoda (přesněji řečeno AZNP) patřila Čechům, zrovna moc peněz nevydělávala a o každou investici (od karosárny po poslední vyvrtávačku) musela bojovat na třech úrovních KSČ i Národní fronty, Státní plánovací komisi, české i federální vládě, Ministerstvu stavebnictví, Ministerstvu všeobecného strojírenství a VHJ ČAZ ;-O

0/0
13.3.2015 15:01

D37a44v11i45d 11R51y71c57h57e49t16s28k69ý 9466841820710

R^ Poslední modely možná nejsou technologická špice (třeba ustoupení od víceprvkové nápravy k torzní u Oktávie), ale zase jsou notně vylepšené v praktické rovině a víceméně jim není co vytknout. Nehraje si to na závoďáky, prostě slušná auta za slušné peníze a na to lidi slyší..

+2/−3
12.3.2015 11:12

P50a37v97e85l 75Ř76a60p75e63k 7952596549625

Když vidím tu fotku, kde je jakási popelnice oblezlá fotografy, tak se musím smát. Cokoli, co má spalovací motor, patří do muzea vedle parního stroje. Tahle společnost je nemocná, pokud obdivuje naleštěný křáp, který ukrývá pořád to samé - hnusný smradlavý neefektivní spalovací motor, do kterého se rok co rok leje kýbl oleje. Je to důsledek absurdní státní podpory automobilismu. Z technického, koncepčního i vývojového hlediska je celý automobilismus ve slepé uličce. Stala se z něj Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Ten důraz na neustálou produkci aut je až mrazivě šokující. Uvědomme si, že mohutný nárůst automobilismu je důsledek ekonomického rozvoje, nikoli příčina! Takže dnes, kdy jde ekonomika do háje, si zběsilou produkcí nových popelnic, pro které už ani není místo, nijak nepolepšíme. Je to stejná pitomost jako vyjít v lednu v sandálech ven v očekávání, že tím přivolám léto.

+1/−10
12.3.2015 11:11

D96a25v97i28d 32R78y69c91h26e20t45s97k37ý 9896811840690

Už jste nasypal slepicám, pomazlil se s ovcí a nasypal slunečnicová semínka na oltář bohyně Gaya? Lidi nemají 10 aut a nekupují si je z nudy. Až budou baterie na ekonomicky použitelné úrovni (tj. asi 10x lepší než dnes) koupím si s radostí elektromobil.

+7/−1
12.3.2015 11:17

P67a30v37e93l 45Ř19a78p11e60k 7832356809155

Chcete mi říci, že stát nijak nepodporuje automobilismus a že počet automobilů odpovídá skutečným, tedy tržním potřebám a podmínkám? V tom případě mi vysvětlete, jak je možné, že když si koupím montovaný zahradní domek a postavím si ho před barák, tak dostanu ihned flastr. Ale když to samé udělám s automobilem, nebo s deseti automobily, je vše v pořádku, a když se nebude dostávat místa, tak stát dokonce pokryje asfaltem další část půdy.

0/−3
12.3.2015 11:40
Foto

I91v27a93n 59K34o18p98t46a 5667252901547

A cimze stat podporuje automobilismus? A za zahradní domek flastr nedostanete, nemá základy tedy není považován za stavbu. Pokud pod něj neudelate beton.

+2/0
12.3.2015 12:08

J40i90ř98í 58E84r94b74e16n 1953754316607

Protože za tím účelem platíte spotřební daně z motorových paliv, v případě podnikatelů i silniční daň? Popřípadě parkovné či poplatek za parkovací kartu?

Ano, je to parazitování na společnosti. Úplně stejně, jako kdybyste si svolal všechny příbuzné a celý den jste přecházeli po jednom přechodu na hlavní silnici, čímž byste zablokovali dopravu na kilometry daleko - ale nijak protizákonně...

0/0
13.3.2015 15:04

I27v86o 45H95l67a48v53ů87n86ě34k 1919510489128

To je zas blábol. Bez spotřební daně a DPH z paliv by se stát položil, motoristé dávají z každého tankování státu 60%, naopak to má pouze Babiš a jeho firma.

+2/0
12.3.2015 11:29

P80a82v48e12l 51Ř38a82p62e53k 7202296259655

Zajímavé. Vždycky jsem myslel, že vysoké zdanění a regulace je argumentem PROTI. Musím se smát, když vy z toho křečovitě děláte argument PRO, jen aby se ta vaše iluze automobilového blahobytu nerozplynula.

Prostředky, které stát vybere od řidičů, nejsou vyprodukovány automobilismem, ale pocházejí z jiných odvětví.

0/−3
12.3.2015 11:36

M18a28r84t38i70n 65K75a72r88á21s41e97k 9238373148308

Njede o to kde jsou vyprodukovany - jde o to ze stat podle vas dotuje automobilismus - jenze naopak si od motoristu nechava za cesty apod bohate zaplatit tzn to opravdu nedotuje.

To ze automobilismus je v zasade podpurne odvetvi je da se rict pravda, ale ono tech "zbytnych" odvetvi je dneska drtiva vetsina

+2/0
12.3.2015 11:53

P47e48t60r 56Z13a21s35k14o53č46i48l 2965732768259

Tak by si stát ty peníze vzal třeba na dani ze mzdy nebo vyšší dani z elektřiny nebo na milionu jinejch daní. Druh daně neospravedlňuje nesmylný smrdění a plýtvání ropou.

0/0
12.3.2015 16:52

I79v12o 39H35l13a57v62ů35n75ě75k 1239690519508

To je jak z Marxe, kdo nevykove pluh, tak si svoje peníze nezaslouží. Třeba kadeřnice nebo plavčík na koupališti (všem se omlouvám). Jenže podle této logiky je pak největším příživníkem stát.

0/0
12.3.2015 12:56

J88i24ř34í 61E24r14b58e72n 1213534826247

Motáte víc věcí dohromady.

Takže automobil bez spalovacího motoru není křáp? Souhlasím. Elektromobilitě i přes všechna současná technická omezení fandím.

Takže automobil bez spalovacího motoru nezabírá místo, neopotřebovává silnice a netvoří emise, byť zprostředkovaně? To teda nesouhlasím!

0/0
13.3.2015 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.