- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavní město má zatím jen Česká republika, ne Česko.
Etihad regional je dobrá společnost, vloni na podzim jsem s ním párkrát letěla z Drážďan do Amsterdamu. SAAB má sedačky 1-2, luxusní kožený potah, příjemný personál. Jen se nenastupuje z ramena, ale vozí k letadlu autobusem, takže při špatném počasí se deštník hodí.
Vlakem každé dvě hodiny, cena cca 800,-. A časový rozdíl minimální. Tento spoj nebude určen pro cesty do Berlína, ale hlavně jako návoz k dalším letům.
Tak než cestovat na Ruzyň, pak odbavení, let vrtulákem s skončit na Tegelu, to raději vlak nebo auto.
Tak to určitě, ale je otázka, jaké budou ceny v případě delších letů. Předloni jsem letěl s Air Berlínem z Krakowa do Chicaga (přes Berlín) za 11500,- (v říjnu, letenku jsem kupoval někdy v dubnu). Taková cena nebyla k mání nikde jinde (Vídeň, Praha). Vtip byl v tom, že i z toho Berlína to bylo dražší. Pokud by z Prahy byl let do Chicaga (nebo jinam) za slušné peníze, tak bych to až tak nezatracoval.
Tato linka maj asi stejnou logiku jako Bratislava- Vídeň a pokud se konečně dočkáme napojeni na evropské rychlodráhy právě na Berlín, tak to můžou rovnou zabalit.
I kdyby naši politici nějakým zázrakem okamžitě zmoudřeli, tak VRT se nedočkáme dříve než za 5-10 let a Němci svůj úsek Drážďany-Berlín jen upravují na 200 km/h a ani to jim nejde moc rychle.
Jinak tato linka nemá smysl pro běžného čtenáře iDnes (ten pojede busem nebo vlakem), což je zjevné i z toho, jak malý stroj je na ní nasazován. Může mít ale smysl pro business (který si za ušetřené cca 2h rád připlatí), nebo jako feeder pro dálkové linky.
Toto spojení má nějaký význam pouze pro cestující , kteří z Berlína pokračují letadlem dále..jinak vůbec.
Berlin je poměrně velké město. Nejen počtem obyvatel ,ale i rozlohou. Pokud tam jako obchodník pojedu na jednání , dá se to zvládnout na otočku a autem si zajedu , kam potřebuji... Pokud bych měl vypadnout na letišti , může se mi stát , že třeba i také 1-2 hodiny se veřejnou dopravou budu dostávat na místo , kam se potřebuji dostat. Teď ještě 1-2 hodiny vyrazit z domu na letiště a veškeré výhody letecké dopravy jsou smazány..
Ano, má to význam pouze pokud v Berlíně přestupuji na další let.
a SA tam jede 5 hodin za 500,-
Praha-Miami, na podzim, 571 liber (nevím, proč to ukazuje zrovna v librách)
22litrů mi nepřijde nijak super cena, ale samozřejmě, že svou roli v tom hraje i kurz koruny
A bude možné si do letadla vzít repasovaný favorit? Bude se na palubě podávat Club Maté?
Favorita ne, jenom Esku skládačku...
Proč k článku o Air Berlin dávají foto letadla Ethiad airways?
taky jsem si říkal, asi proto, že Air Berlin používá taky červenou barvu