Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pojišťovna odstřihne některé své prodejce. Jsou rizikoví, tvrdí

Trojka na pojistném trhu chystá zátah na některé prodejce pojištění, kteří jsou podle ní příliš rizikoví. Od dubna si Allianz posvítí na tzv. broker pooly. Zatím to ale vypadá jen jako plácnutí do vody. O přitvrzení podmínek spolupráci se ve skupině dotčených zprostředkovatelů pojištění nic neví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o73m30á83š 33F62o65r65e96j27t 9203511565307

Allianz - chce li přitvrdit, měla by začít u sebe. Ve smlouvě o pp při předčasném ukončení je formulace, že klient může dostat svoje naspořené peníze až do 3 měsíců.

A bezpardonu tu lhůtu využívají + 2 měsíce výpovědní lhůtu. Takže čekat na vlastní peníze 5 měsíců- to můžete jen u lichvářů a darebáků. A IŽP je do nebe volající zlodějna a bouda na hlupáky s požehnáním ČNB.

0/0
16.3.2015 18:47

J46i36ř68í 78B19r25u92t71o57v41s46k26ý 3626379949371

Za každou změnu jsou odměnováni,proto opatrně se změnami!Po změně už je to produkt úplně s jinými parametry,samozřejmě v neprospěch klienta

0/0
14.3.2015 16:38

M90a94r62e49k 35N69o93v35á84k 6268709378710

broker pooly totiž nedělají prasárny a poradci v těchto společnostech dělají lidem úrazovky s nulovým spořením.naopak ještě v hodně firmách, kde jede MLM systém se dělá super spoření. nedávno jsem měl v ruce smlouvu od jedné nejmenované společnosti. a když jsem si spočítal podle výpisu kolik měl klient nakoupených jednotek. tak ho pojišťovna okradla cca o 100 000 Kč měl dostat 550 000  a dostal 450 000 Kč. kdo chce můžu poslat na ukázku jak vypadá spoření přes investiční životní program..

0/0
14.3.2015 16:21

P84e85t89r 70K41o20n87e83č57n56ý 2477720124525

Tipoval bych, že ta firma na odstřihnutí je Partners, Borovec a jeho banda. Těch poškozených klientů, těch zrušených životních pojistek, jenom proto, aby si ta smečka odborníků vydělala. Allianz podle mně už došla trpělivost, tak proto tyhle kroky. A odstřihne snad také ÖVB, to je něco podobného jako Partners. Ale všechno je to hlavně o lidech, o slušném obchodním zástupci. Atěch je v této branži hodně málo.

+1/0
14.3.2015 8:54

J82i56ř63í 83M56r50á13z 9548629202205

V branži se nepohybuji, jsem pouhý zákazník, ale ti Partners, aniž bych o nic cokoliv věděl, jsou mi podezřelí. Mám u nich životní pojištění a investiční produkty, a zejména s životkem neustále (několikrát ročně) otravují s nějakou změnou. Nemám čas si cokoliv zdlouhavě ověřovat, ale nemají mojí důvěru v to, že hájí moje zájmy, a to je u makléře dost smutné. I pro mě, protože je třeba jednou pošlu k šípku i v situaci, kdy bude změna opravdu v mém zájmu.

+3/0
14.3.2015 15:49

T13o83m98á73š 51F27o29r39e32j31t 9703511905777

životní pojištění je odvozeno od sousloví- živím pojišťovnu. O sprostředkovatelích se v takových a podobných produktech nehovoří. Ty živí právě časté změny produktů. Tak se jim pane nedivte a uzavírejte další a další produkty.... jak se říká-rada nad zlato a s poradcem až do hrobu

0/0
16.3.2015 18:55

R20u33d98o28l19f 76H58r63a38z83d47í10r68a 1245899983828

„V naší společnosti uznáváme pravidlo nulové tolerance vůči jakémukoliv neetickému jednání a pokud takové jednání odhalíme, okamžitě tuto situaci řešíme,“ informovala její mluvčí Ivana Buriánková.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/allianz-prestane-spolupracovat-s-nekterymi-broker-pooly-pmk-/ekonomika.aspx?c=A150313_131452_ekonomika_nio

Tak to je dobrý blábol. To jako je máme poplácat po zádech, že to řeší....aha.

+3/0
13.3.2015 20:32

P42e17t24r 77B36á41č43a 8535116835615

A ta fotka s policejnim zadkem je tam proc? :-)

+3/0
13.3.2015 18:13

T90o48m98á57š 88D42v38o30ř72á31k 3408489673223

Asi že to je článek o h...ě.

+3/0
13.3.2015 18:15

P16e87t49r 51B98e19z62s73t66a42r67o52s76t51i 2199196293351

Pritom v poolech vetsinou pracuji poradci, kteri jiz maji neco za sebou a tudiz vetsi cast z nich dela praci mnohem kvalitneji nez v MLM. Celkove se snad schodneme na tom, ze trh s pojistenim je u nas prohnila zumpa a je s tim neco treba delat. Napriklad jsou dnes zakazane reklamy na tabakove vyrobky i kdyz ma stat z tabaku spotrebni dan, proto zde by to slo udelat stejne, zakazu reklamy na pojistne produkty a umoznim prodej pojisteni pouze zamestnancem dane pojistovny v kamenne pobocce, zadny prekupnik... Po tomto kroku by se prislo na to, jaky je skutecne o pojisteni zajem a zaroven by se odstanilo se systemu mnoho PPZ pijavic, kteri se tituluji financni poradce... 

Take jsem toho nazoru, ze za tim stoji Borkovec a jeho spolecnost, ktera nas voje** JINAK... Preci jen, kdyz se to zneprijemni dalsim, zbyde vice mista na trhu a preci jenom lehke holky, a vecirky neco stoji a je potreba oveckam nazorne ukazat, ze se utikat nema, ze ostatni jsou tak spatni, ze s nima ani nechteji spolupracovat... A pokud bude dostatek penez na akcicky, zbyde i dostatek penez na maskota firmy, kterym je bachyne Violka, ktera vas sice nevoje** JINAK, protoze JINAK je uplne zblbla a vytvari tyrkysove pohadky namiru....

+4/−2
13.3.2015 15:43

J43a51n 49Š59t56e15f65a24n 9221155461907

Za Borkovce bych Vám dal plus, za gramatiku minus. Takze zustanu neutralni.

+1/0
13.3.2015 16:36

M93a17r65e88k 93Š13n22o80b79r 9530235320354

Dovolím si oponovat. Jsem PPZ, OSVČ dělající pro malou makléřskou společnost (tedy žádný pool nebo MLM). Celkově to dělám 9 let, první dva roky v jedné z velkých pojišťoven jako zaměstnanec, pak jsem odhodlal jít na živnost.

Dovolím si Vám oponovat. Kolik lidí si myslíte, že sami od sebe přijdou do kamenných kanceláří sjednat třeba úrazové pojištění? Až na pár světlých výjimek nikdo. Lidi myslí leda tak na povinné ručení, ale při zmínce o úrazovém pojištění se téměř osypou. Lidi nemyslí na to, co by dělali, když by měli těžký úraz, když by delší dobu leželi v nemocnici a byli v pracovní neschopnosti. Nemyslí na to do doby, než se někomu z nich něco takového přihodí, ale pak už je na pojištění pozdě.

Ještě tak třeba pojištění domu či bytu, to ano, na to lidi slyší. Ale aby byli odpovědní vůči sobě a vůči rodině a zajistili se nějak proti výpadku příjmů způsobenému nemožností vykonávat svojí práci třeba z důvodu úrazu nebo nemoci atd., to ne. Jistě to stojí peníze a třeba se nemusí vůbec nic stát (naštěstí), ale tady je třeba si uvědomit, že se vždycky pojišťuje náhoda, tedy třeba 1000x si pojede člověk zalyžovat a bude to v pohodě, pojede po 1001. a stane se úraz.

Abyste si nemyslel, mám otevřenou normální kancelář a pohybuji se i v terénu, tak to srovnání mám.

A nemyslete si, že veškeré zlo je jenom v makléřích. Kolikrát i pojišťovny se ke svým "interním" zaměstnancům/poradcům chovají jak ke kusu hadru. A kolikrát právě pojišťovny tlačí makléře do produkce, protože si samozřejmě každá pojišťovna objem produkce hlídá.

+3/−1
13.3.2015 22:21

J91i69ř48í 90M39r20á20z 9578729162105

To je od vás hezké, že to děláte zodpovědně a svědomitě. Opravdu, fandím vám. Ale co si jako zákazník mám myslet o tomhle článku, resp. o informaci, že z mého pojištění má provizi deset lidí, z toho devět budižkničemů? A pak (a to je pro mě ještě mnohem důležitější) z jiných článků o tom, jak se pojišťovny při plnění cukají a argumentují nějakou větičkou na osmé straně smlouvy?

Prostě situace je taková, že důvěra veřejnosti v pojišťovny je u nás naprosto tragická. A jakkoliv je spousta lidí jistě nezodpovědných, zástupy dalších po zkušenostech a informacích v médiích prostě na pojištění rezignují a raději riskují. Patřím mezi ně.

0/0
14.3.2015 15:45

I68v38a46n 40M41a79n82t28a31s 8279814200471

Tak jsem si tu vámi popisovanou situlaci vyzkoušel na sobě....vyřízení odpovědi na plnění pojišťovny Generalli trvá a trvá, tak si říkám, že vlastní odpovědnost- pojištění  k rodině je nakonec na ho.no, když pojišťovna i přes zaslaně podklady nereaguje... kdybych ty peníze spořil, za 6 let už bych tam měl přes 72 tisíc a nemusel se strachovat, že nezaplatím hypotéku a jídlo. Nemocenská je totiž dnes  jízdenka pod most....když nezaplatím pojištění, kamžitě píšou, když potřebují já plnění, dělají mrtvého brouka, haj..ové!!

0/0
15.3.2015 6:53

T20o36m96á14š 81F43o49r43e82j70t 9623121535437

Svojí pseudoodpovědností připomínáte " Tymura a jeho partu". A nebo přesněji řidiče gengu, který právě loupí a vy jen hlídáte venku. Jestliže odpovědně nabízíte produkty, které jsou konstrouvány tak, jak co nejvíc vytahat pěníze od klientů, tak jste sice odpovědný, ale hlavně spoluodpovědný za okrádání lidí.

0/0
16.3.2015 19:05

J42o61s33e67f 67K25u95b49e13š 7738118693318

Allianz, hmmm, zloděj křičí chyťte zloděje.

+3/−9
13.3.2015 15:38

J79a16n 32Š65t63e33f18a58n 9581365911357

Nějaký argument? ... Allianz mezi našimi slavnými pojišťovnami vyčnívá velmi výrazně jak kvalitou, tak klientským servisem. Takže zrovna do nich bych se moc nepouštěl. Jsou tady mnohonásobně horší instituce.

+11/−1
13.3.2015 16:35

J55a34k88u31b 27Š19a42f36a96n49d77a 7875437201571

No nevím. To, co mi v jiné pojišťovně řekli po telefonu mi v Allianz řekli až na pobočce. A ještě ne hned, 30 min sepisovali žádost posílanou na centrálu a odpověď mi pak přišla poštou.

+1/−5
13.3.2015 16:38

J44i66r91i 64J52o57n75á80š 2283869317591

i cenou

0/−1
13.3.2015 17:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.