Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pojišťovna odstřihne některé své prodejce. Jsou rizikoví, tvrdí

Trojka na pojistném trhu chystá zátah na některé prodejce pojištění, kteří jsou podle ní příliš rizikoví. Od dubna si Allianz posvítí na tzv. broker pooly. Zatím to ale vypadá jen jako plácnutí do vody. O přitvrzení podmínek spolupráci se ve skupině dotčených zprostředkovatelů pojištění nic neví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T47o33m53á79š 35F12o29r33e96j39t 9503381515337

Allianz - chce li přitvrdit, měla by začít u sebe. Ve smlouvě o pp při předčasném ukončení je formulace, že klient může dostat svoje naspořené peníze až do 3 měsíců.

A bezpardonu tu lhůtu využívají + 2 měsíce výpovědní lhůtu. Takže čekat na vlastní peníze 5 měsíců- to můžete jen u lichvářů a darebáků. A IŽP je do nebe volající zlodějna a bouda na hlupáky s požehnáním ČNB.

0/0
16.3.2015 18:47

J60i53ř10í 19B20r47u39t73o63v32s70k71ý 3126349289401

Za každou změnu jsou odměnováni,proto opatrně se změnami!Po změně už je to produkt úplně s jinými parametry,samozřejmě v neprospěch klienta

0/0
14.3.2015 16:38

M57a86r56e91k 24N84o63v72á66k 6708899168220

broker pooly totiž nedělají prasárny a poradci v těchto společnostech dělají lidem úrazovky s nulovým spořením.naopak ještě v hodně firmách, kde jede MLM systém se dělá super spoření. nedávno jsem měl v ruce smlouvu od jedné nejmenované společnosti. a když jsem si spočítal podle výpisu kolik měl klient nakoupených jednotek. tak ho pojišťovna okradla cca o 100 000 Kč měl dostat 550 000  a dostal 450 000 Kč. kdo chce můžu poslat na ukázku jak vypadá spoření přes investiční životní program..

0/0
14.3.2015 16:21

P38e67t95r 42K97o36n74e58č90n52ý 2577960184585

Tipoval bych, že ta firma na odstřihnutí je Partners, Borovec a jeho banda. Těch poškozených klientů, těch zrušených životních pojistek, jenom proto, aby si ta smečka odborníků vydělala. Allianz podle mně už došla trpělivost, tak proto tyhle kroky. A odstřihne snad také ÖVB, to je něco podobného jako Partners. Ale všechno je to hlavně o lidech, o slušném obchodním zástupci. Atěch je v této branži hodně málo.

+1/0
14.3.2015 8:54

J88i56ř63í 39M27r97á78z 9988919512935

V branži se nepohybuji, jsem pouhý zákazník, ale ti Partners, aniž bych o nic cokoliv věděl, jsou mi podezřelí. Mám u nich životní pojištění a investiční produkty, a zejména s životkem neustále (několikrát ročně) otravují s nějakou změnou. Nemám čas si cokoliv zdlouhavě ověřovat, ale nemají mojí důvěru v to, že hájí moje zájmy, a to je u makléře dost smutné. I pro mě, protože je třeba jednou pošlu k šípku i v situaci, kdy bude změna opravdu v mém zájmu.

+3/0
14.3.2015 15:49

T40o45m67á46š 46F52o76r48e67j50t 9923121755687

životní pojištění je odvozeno od sousloví- živím pojišťovnu. O sprostředkovatelích se v takových a podobných produktech nehovoří. Ty živí právě časté změny produktů. Tak se jim pane nedivte a uzavírejte další a další produkty.... jak se říká-rada nad zlato a s poradcem až do hrobu

0/0
16.3.2015 18:55

R36u90d64o98l94f 14H43r27a76z14d82í19r16a 1605879243588

„V naší společnosti uznáváme pravidlo nulové tolerance vůči jakémukoliv neetickému jednání a pokud takové jednání odhalíme, okamžitě tuto situaci řešíme,“ informovala její mluvčí Ivana Buriánková.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/allianz-prestane-spolupracovat-s-nekterymi-broker-pooly-pmk-/ekonomika.aspx?c=A150313_131452_ekonomika_nio

Tak to je dobrý blábol. To jako je máme poplácat po zádech, že to řeší....aha.

+3/0
13.3.2015 20:32

P68e13t90r 13B94á39č89a 8545166155295

A ta fotka s policejnim zadkem je tam proc? :-)

+3/0
13.3.2015 18:13

T69o90m48á63š 60D63v57o71ř87á43k 3928559893953

Asi že to je článek o h...ě.

+3/0
13.3.2015 18:15

P28e90t41r 62B42e70z86s78t36a43r43o71s77t32i 2949356193501

Pritom v poolech vetsinou pracuji poradci, kteri jiz maji neco za sebou a tudiz vetsi cast z nich dela praci mnohem kvalitneji nez v MLM. Celkove se snad schodneme na tom, ze trh s pojistenim je u nas prohnila zumpa a je s tim neco treba delat. Napriklad jsou dnes zakazane reklamy na tabakove vyrobky i kdyz ma stat z tabaku spotrebni dan, proto zde by to slo udelat stejne, zakazu reklamy na pojistne produkty a umoznim prodej pojisteni pouze zamestnancem dane pojistovny v kamenne pobocce, zadny prekupnik... Po tomto kroku by se prislo na to, jaky je skutecne o pojisteni zajem a zaroven by se odstanilo se systemu mnoho PPZ pijavic, kteri se tituluji financni poradce... 

Take jsem toho nazoru, ze za tim stoji Borkovec a jeho spolecnost, ktera nas voje** JINAK... Preci jen, kdyz se to zneprijemni dalsim, zbyde vice mista na trhu a preci jenom lehke holky, a vecirky neco stoji a je potreba oveckam nazorne ukazat, ze se utikat nema, ze ostatni jsou tak spatni, ze s nima ani nechteji spolupracovat... A pokud bude dostatek penez na akcicky, zbyde i dostatek penez na maskota firmy, kterym je bachyne Violka, ktera vas sice nevoje** JINAK, protoze JINAK je uplne zblbla a vytvari tyrkysove pohadky namiru....

+4/−2
13.3.2015 15:43

J96a38n 96Š16t22e44f55a55n 9951405521707

Za Borkovce bych Vám dal plus, za gramatiku minus. Takze zustanu neutralni.

+1/0
13.3.2015 16:36

M35a20r45e23k 97Š20n97o22b53r 9710585810214

Dovolím si oponovat. Jsem PPZ, OSVČ dělající pro malou makléřskou společnost (tedy žádný pool nebo MLM). Celkově to dělám 9 let, první dva roky v jedné z velkých pojišťoven jako zaměstnanec, pak jsem odhodlal jít na živnost.

Dovolím si Vám oponovat. Kolik lidí si myslíte, že sami od sebe přijdou do kamenných kanceláří sjednat třeba úrazové pojištění? Až na pár světlých výjimek nikdo. Lidi myslí leda tak na povinné ručení, ale při zmínce o úrazovém pojištění se téměř osypou. Lidi nemyslí na to, co by dělali, když by měli těžký úraz, když by delší dobu leželi v nemocnici a byli v pracovní neschopnosti. Nemyslí na to do doby, než se někomu z nich něco takového přihodí, ale pak už je na pojištění pozdě.

Ještě tak třeba pojištění domu či bytu, to ano, na to lidi slyší. Ale aby byli odpovědní vůči sobě a vůči rodině a zajistili se nějak proti výpadku příjmů způsobenému nemožností vykonávat svojí práci třeba z důvodu úrazu nebo nemoci atd., to ne. Jistě to stojí peníze a třeba se nemusí vůbec nic stát (naštěstí), ale tady je třeba si uvědomit, že se vždycky pojišťuje náhoda, tedy třeba 1000x si pojede člověk zalyžovat a bude to v pohodě, pojede po 1001. a stane se úraz.

Abyste si nemyslel, mám otevřenou normální kancelář a pohybuji se i v terénu, tak to srovnání mám.

A nemyslete si, že veškeré zlo je jenom v makléřích. Kolikrát i pojišťovny se ke svým "interním" zaměstnancům/poradcům chovají jak ke kusu hadru. A kolikrát právě pojišťovny tlačí makléře do produkce, protože si samozřejmě každá pojišťovna objem produkce hlídá.

+3/−1
13.3.2015 22:21

J21i29ř27í 90M79r48á92z 9178829142915

To je od vás hezké, že to děláte zodpovědně a svědomitě. Opravdu, fandím vám. Ale co si jako zákazník mám myslet o tomhle článku, resp. o informaci, že z mého pojištění má provizi deset lidí, z toho devět budižkničemů? A pak (a to je pro mě ještě mnohem důležitější) z jiných článků o tom, jak se pojišťovny při plnění cukají a argumentují nějakou větičkou na osmé straně smlouvy?

Prostě situace je taková, že důvěra veřejnosti v pojišťovny je u nás naprosto tragická. A jakkoliv je spousta lidí jistě nezodpovědných, zástupy dalších po zkušenostech a informacích v médiích prostě na pojištění rezignují a raději riskují. Patřím mezi ně.

0/0
14.3.2015 15:45

I67v30a83n 28M27a85n24t90a48s 8839724170611

Tak jsem si tu vámi popisovanou situlaci vyzkoušel na sobě....vyřízení odpovědi na plnění pojišťovny Generalli trvá a trvá, tak si říkám, že vlastní odpovědnost- pojištění  k rodině je nakonec na ho.no, když pojišťovna i přes zaslaně podklady nereaguje... kdybych ty peníze spořil, za 6 let už bych tam měl přes 72 tisíc a nemusel se strachovat, že nezaplatím hypotéku a jídlo. Nemocenská je totiž dnes  jízdenka pod most....když nezaplatím pojištění, kamžitě píšou, když potřebují já plnění, dělají mrtvého brouka, haj..ové!!

0/0
15.3.2015 6:53

T41o18m95á24š 20F38o53r65e47j34t 9103331365387

Svojí pseudoodpovědností připomínáte " Tymura a jeho partu". A nebo přesněji řidiče gengu, který právě loupí a vy jen hlídáte venku. Jestliže odpovědně nabízíte produkty, které jsou konstrouvány tak, jak co nejvíc vytahat pěníze od klientů, tak jste sice odpovědný, ale hlavně spoluodpovědný za okrádání lidí.

0/0
16.3.2015 19:05

J15o59s13e77f 27K36u40b30e40š 7888238923358

Allianz, hmmm, zloděj křičí chyťte zloděje.

+3/−9
13.3.2015 15:38

J84a43n 90Š72t37e56f19a39n 9471395951917

Nějaký argument? ... Allianz mezi našimi slavnými pojišťovnami vyčnívá velmi výrazně jak kvalitou, tak klientským servisem. Takže zrovna do nich bych se moc nepouštěl. Jsou tady mnohonásobně horší instituce.

+11/−1
13.3.2015 16:35

J72a75k47u11b 82Š59a27f93a59n85d84a 7875807931881

No nevím. To, co mi v jiné pojišťovně řekli po telefonu mi v Allianz řekli až na pobočce. A ještě ne hned, 30 min sepisovali žádost posílanou na centrálu a odpověď mi pak přišla poštou.

+1/−5
13.3.2015 16:38

J34i11r87i 64J34o95n44á28š 2793149437371

i cenou

0/−1
13.3.2015 17:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.