- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někdo má dostat přidáno a najednou je zde tolik závistivců, kterým to vadí
připomíná mi to v přírodě běžný parazitický vztah, kdy parazit tak dlouho nemá dost, dokud si sám hostitelský organismus nezahubí a ve finále chcípne jen o pár posledních soust později...
Otázkou je, kdo je tady tím parazitem.
Nátlak šílenej, jako v každy fabrice. ZA 26 t. cistyho pro radovou kancelařnici to ale stojí. V obchoďaku na sebe nechat řvat vedení a ještě zákazníky za 12 t. včetně víkendů a kde jsou odbory???:(
Automobilka Škoda Auto zaznamenala loni nejen rekordní výrobu aut, ale i nejlepší hospodářské výsledky ve své historii. Za celý rok vydělala 18,4 miliardy korun. I první dva měsíce letošního roku ukazují, že firma pokračuje v dalším růstu.
"Odborníci" na vše pravé víry zde prosazují co nejnižší mzdy a to nejen ve Škoda Auta. Ale nevysvětlí co ty nejnižší mzdy přinesou národní ekonomice.
No třeba to ve Škodě dopadne stejně jako níže psal pan Boukal - bude potřeba 4x méně zaměstnanců.
Dopadne to jako v Toyotě. Tam téměř 4x míň zaměstnanců vyrábí stejnou produkci jako evropští výrobci. A mají to bez keců a dohadování...
Ten růst by měl být minimálně 15% pro všechny zaměstnance Škodovky. Euro 10% pokles + 5% navíc za výsledky
Automatizace a robotizace je budoucnost i díky tomuto...
Člověk je nejslabší prvek samotné výroby... nestabilní, drahý a ... a má odbory
Roboty bude udržovat kdo?
A stále zaměstnanci brečí, že chtějí německé platy a odbory stále paštěkují, stejná nesmyslná písnička...
Nikdo nechce platy jak v Německu jen pár stokorun