Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průlom: slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků

Ačkoli je poslední dobou Radim Jančura se slovenskými politiky stále častěji ve při, stane se jeho RegioJet prvním soukromým dopravcem, kterému tamní ministerstvo dopravy proplatí náklady na pořízení dalších vlaků. Ty potřebuje k tomu, aby odolal návalu cestujících po zavedení jízdného zdarma pro studenty a důchodce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i20r85o59s30l46a16v 51Z91i19k66m24u41n43d 7869583494113

Nedochází k přeplnění vlaků proto, že místo třívozidlových souprav řady 643 tam začala jezdit dvouvozová vozidla řady 642 ???

Nedivil bych se, kdyby společnost  ZSSK začala požadovat taky dotaci na nákup nových vozidel ...

+3/0
17.3.2015 13:58

P40a28v62e29l 33J67á59n 24B25u27v88a72l45a 5687958702379

Prezamestnanosťou u ZSSK na trati BA-KM naprotitomu Radim Jančura ukázal jako sa má slúžiť cestujúcej verejnosti. Je dobře, že vlády štátu konečne pochopila, že jeden schopný podnikateľ donesie občanom viac než stovky neschopných županov a primátorov so sníženým IQ protežujúcim rodinskárske a súdružské vztahy.

Dúfam, že RegioJet vyhrá vlakovú súťaž aj na trasu rýchlikov BA - BB (Brezno...) [>-] Bolo by to vítanô  V a Horehronie s Tisoucom by prestali byť Čiernými dierami cigánov a zlodejov. ;-) Nie som rašišta, ale kofolu milujem v tekútom stave a VYCHLADENú!!! EU

+2/−5
17.3.2015 8:40
Foto

P54e71t90e50r 69J90a19b20l66o31n76o98v79s60k41y 1749366651101

Regiojet SK má už ale i veľa nespokojných cestujúcich!!Nedávno sa Jančurovi pokazila moderná lokomotíva vectron a jeho IC vlaky meškali okolo 240 minút,pretože nemal náhradnú lokomotívu.Včera v Bratislave vykoľajil IC vlak do Košíc a Regiojet SK ho odrieknul,aj keď to bol posledný denný vlak na sever a východ Slovenska.Cestujúcim síce vrátili peniaze ale čakať do polnoci na nočný rýchlik bez garancie na sedadlo je RvKeď nemá Jančura rezervnú lokomotívu ani vozne,tak je hneď obrovský problém.Štátny dopravca by takto cestujúcich nenechal uviaznutých na staniciach.

+8/−1
17.3.2015 9:02

M36i17r85o28s98l15a31v 87Z62i28k73m96u27n70d 7159423864573

No a ... a dopravce ZSSK má k dispozici vždycky náhradní soupravu ?

S náhradní soupravou se lze setkat více méně jen ve Švýcarsku, kde si drží v pohotovosti spoustu souprav, takže tam vlze strojvedoucí a jede ... i když se jedná o jiná vozidla - místo soupravy EC jede "panťák", ale jede ...

bez náhrady se odříkají vlaky i v Německu ... Podobně musel jiný český dopravce LEO EXPRESS zrušit vlaky, když došlo k rozbití čelního okna na stanovišti strojvedoucího a jinou soupravu nemá ....

+1/−1
18.3.2015 12:15

V59l69a36d52i18m66í45r 82F24i44b66i57g97e18r 5134951431304

No pokud je celorepubliková kalamita tak se spoje ruší, ale když klekne třeba EC u nás tak se prostě spoj nahradí. Sice jede se zpožděním ale neruší se. ČD mají nasmlouvané autobusové dopravce a nenechá cestující vystoupit a konec.

0/0
18.3.2015 13:33

R67a53d90e45k 48J13a56n91a92t34a 9595386734282

U trati BA-KM je třeba taky doplnit, že trať byla před nástupem Regiojetu rekonstruována (za státní peníze) a stát rovněž Regiojetu objednal (tj. zaplatil) více vlaků (tady kratší intervaly), než předtím objednával od ZSSK.

Takže nárůst počtu cestujících na trati je dán i těmito faktory.

+4/−1
17.3.2015 9:56
Foto

P53e26t75e95r 72J82a97b28l81o26n89o85v31s14k29y 1649936311361

P.Buvala,s tou kofolou som to nepochopil.Ale možno ani neviete,že kofolu vyrábajú v závode v Rajeckej Lesnej:-P

+2/0
17.3.2015 13:39

J83a74r43o65s24l31a33v 94D26e73r21m32í85š70e47k 9148808419171

R^[>-]

0/0
17.3.2015 0:44

V32í59t32ě48z70s74l54a61v 81B52o71c37h 6392385115886

Když si slovenská vláda vymýšlí pí---viny, tak ať si je taky zaplatí :-)

+2/−1
16.3.2015 20:31

M52i20r60o61s74l49a86v 81N54e70m92č14e25k 5825108486331

Fandím každému kto sa na vlastné riziko pustí do sporu s politikmi a tak my cestujúci budeme z toho zadarmo profitovať . Pretože slováci sú blbí a je im jedno koho volia ,tak sa nedivím , že každé vybočenie zo zvyklostí je spor ktorý mafii uberá z vrecka.

+4/0
16.3.2015 16:56

L86u97b75o61š 35U71l90r68i68c50h 5521530468814

Ty si čo Maďar, alebo blbí Slovák?

+1/−9
16.3.2015 17:18

J93a84r80o94s92l30a79v 42T81í71n50e93k 4104808500462

A co jste tím chtěl  říci?  Potřeboval jste si kopnout?

0/0
22.3.2015 22:54

R98a51d33e14k 52J39a34n37a27t47a 9685916154982

Opravdu lze označit za "průlom", že Ministerstvo udělá to, k čemu se zavázalo ve smlouvě, kterou uzavřelo?

To se na Slovensku normálně nedělá? :-)

+11/0
16.3.2015 16:22

D44u37š18a87n 98N29o43v87á16k 9281522534

Jó, "oběd zadarmo" nefunguje ani na Slovensku. Ale když ten Fico je tak sympatickej, jak jsem slyšel od jedné báby, které se ptali, proč ho volí :D

+5/0
16.3.2015 15:51

J26i13ř21í 41K71o20c28u31r50e11k 6305424385638

Slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků a tím dodrží smlouvu, tak jak byla uzavřena.

A v čem je teda ten průlom? Že tu smlouvu dodrží?

+23/0
16.3.2015 15:33

J59a53n 76K54r61i86e36g82l37e22r 4841217805306

Jancurovi fandim, jen at bojuje proti politikum na vsech frontach!

+15/−1
16.3.2015 15:28

J13o21s44e14f 60P97o23r30t25i84k 8747579724

Vám z vysoka ser. na politiky. Jde o peníze a ne o Vaše sny.

+3/−2
16.3.2015 16:45

P83e57t42r 17K74r59a45f68č88i20k 7604665656274

Vy jste někde z jeho příspěvku vyčetl, že dotyčný pan Kriegler píše snář? ))

0/−1
16.3.2015 17:39

J42a75n 97K55r60i39e96g28l39e65r 4251817405496

Moje sny nemaji s Jancurou vubec, ale vubec nic spolecneho...;-D

0/0
16.3.2015 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.