Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Průlom: slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků

Ačkoli je poslední dobou Radim Jančura se slovenskými politiky stále častěji ve při, stane se jeho RegioJet prvním soukromým dopravcem, kterému tamní ministerstvo dopravy proplatí náklady na pořízení dalších vlaků. Ty potřebuje k tomu, aby odolal návalu cestujících po zavedení jízdného zdarma pro studenty a důchodce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i78r66o62s32l28a63v 18Z50i17k34m65u95n58d 7379673684883

Nedochází k přeplnění vlaků proto, že místo třívozidlových souprav řady 643 tam začala jezdit dvouvozová vozidla řady 642 ???

Nedivil bych se, kdyby společnost  ZSSK začala požadovat taky dotaci na nákup nových vozidel ...

+3/0
17.3.2015 13:58

P17a42v42e48l 38J71á20n 85B67u38v32a78l74a 5227768612969

Prezamestnanosťou u ZSSK na trati BA-KM naprotitomu Radim Jančura ukázal jako sa má slúžiť cestujúcej verejnosti. Je dobře, že vlády štátu konečne pochopila, že jeden schopný podnikateľ donesie občanom viac než stovky neschopných županov a primátorov so sníženým IQ protežujúcim rodinskárske a súdružské vztahy.

Dúfam, že RegioJet vyhrá vlakovú súťaž aj na trasu rýchlikov BA - BB (Brezno...) [>-] Bolo by to vítanô  V a Horehronie s Tisoucom by prestali byť Čiernými dierami cigánov a zlodejov. ;-) Nie som rašišta, ale kofolu milujem v tekútom stave a VYCHLADENú!!! EU

+2/−5
17.3.2015 8:40
Foto

P57e81t58e65r 48J38a52b88l74o65n39o50v65s87k80y 1829146151331

Regiojet SK má už ale i veľa nespokojných cestujúcich!!Nedávno sa Jančurovi pokazila moderná lokomotíva vectron a jeho IC vlaky meškali okolo 240 minút,pretože nemal náhradnú lokomotívu.Včera v Bratislave vykoľajil IC vlak do Košíc a Regiojet SK ho odrieknul,aj keď to bol posledný denný vlak na sever a východ Slovenska.Cestujúcim síce vrátili peniaze ale čakať do polnoci na nočný rýchlik bez garancie na sedadlo je RvKeď nemá Jančura rezervnú lokomotívu ani vozne,tak je hneď obrovský problém.Štátny dopravca by takto cestujúcich nenechal uviaznutých na staniciach.

+8/−1
17.3.2015 9:02

M81i75r49o94s52l46a60v 35Z84i70k42m22u88n43d 7619783844203

No a ... a dopravce ZSSK má k dispozici vždycky náhradní soupravu ?

S náhradní soupravou se lze setkat více méně jen ve Švýcarsku, kde si drží v pohotovosti spoustu souprav, takže tam vlze strojvedoucí a jede ... i když se jedná o jiná vozidla - místo soupravy EC jede "panťák", ale jede ...

bez náhrady se odříkají vlaky i v Německu ... Podobně musel jiný český dopravce LEO EXPRESS zrušit vlaky, když došlo k rozbití čelního okna na stanovišti strojvedoucího a jinou soupravu nemá ....

+1/−1
18.3.2015 12:15

V32l68a13d88i59m62í15r 79F44i11b49i51g95e69r 5164531791314

No pokud je celorepubliková kalamita tak se spoje ruší, ale když klekne třeba EC u nás tak se prostě spoj nahradí. Sice jede se zpožděním ale neruší se. ČD mají nasmlouvané autobusové dopravce a nenechá cestující vystoupit a konec.

0/0
18.3.2015 13:33

R18a86d16e29k 87J13a67n28a42t53a 9505166144182

U trati BA-KM je třeba taky doplnit, že trať byla před nástupem Regiojetu rekonstruována (za státní peníze) a stát rovněž Regiojetu objednal (tj. zaplatil) více vlaků (tady kratší intervaly), než předtím objednával od ZSSK.

Takže nárůst počtu cestujících na trati je dán i těmito faktory.

+4/−1
17.3.2015 9:56
Foto

P94e72t80e46r 29J92a25b86l88o71n11o58v84s43k73y 1719156441631

P.Buvala,s tou kofolou som to nepochopil.Ale možno ani neviete,že kofolu vyrábajú v závode v Rajeckej Lesnej:-P

+2/0
17.3.2015 13:39

J39a70r96o13s13l80a10v 30D41e29r60m38í37š95e41k 9558338889691

R^[>-]

0/0
17.3.2015 0:44

V33í85t15ě30z96s43l27a38v 28B33o53c70h 6482165525746

Když si slovenská vláda vymýšlí pí---viny, tak ať si je taky zaplatí :-)

+2/−1
16.3.2015 20:31

M46i96r68o77s65l29a71v 83N66e38m42č72e61k 5525868506821

Fandím každému kto sa na vlastné riziko pustí do sporu s politikmi a tak my cestujúci budeme z toho zadarmo profitovať . Pretože slováci sú blbí a je im jedno koho volia ,tak sa nedivím , že každé vybočenie zo zvyklostí je spor ktorý mafii uberá z vrecka.

+4/0
16.3.2015 16:56

L45u21b76o34š 49U98l69r84i51c80h 5951860588224

Ty si čo Maďar, alebo blbí Slovák?

+1/−9
16.3.2015 17:18

J32a84r31o93s57l63a20v 14T13í23n30e63k 4684108540762

A co jste tím chtěl  říci?  Potřeboval jste si kopnout?

0/0
22.3.2015 22:54

R74a46d13e87k 12J93a75n49a95t97a 9975926234482

Opravdu lze označit za "průlom", že Ministerstvo udělá to, k čemu se zavázalo ve smlouvě, kterou uzavřelo?

To se na Slovensku normálně nedělá? :-)

+11/0
16.3.2015 16:22

D74u96š18a26n 19N87o39v58á38k 9851712414

Jó, "oběd zadarmo" nefunguje ani na Slovensku. Ale když ten Fico je tak sympatickej, jak jsem slyšel od jedné báby, které se ptali, proč ho volí :D

+5/0
16.3.2015 15:51

J68i39ř74í 16K59o83c69u19r38e18k 6815964595648

Slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků a tím dodrží smlouvu, tak jak byla uzavřena.

A v čem je teda ten průlom? Že tu smlouvu dodrží?

+23/0
16.3.2015 15:33

J27a89n 64K47r33i54e51g89l65e46r 4261177265256

Jancurovi fandim, jen at bojuje proti politikum na vsech frontach!

+15/−1
16.3.2015 15:28

J70o84s22e45f 20P66o39r62t48i41k 8257229474

Vám z vysoka ser. na politiky. Jde o peníze a ne o Vaše sny.

+3/−2
16.3.2015 16:45

P17e80t78r 57K60r78a30f54č51i53k 7244795406874

Vy jste někde z jeho příspěvku vyčetl, že dotyčný pan Kriegler píše snář? ))

0/−1
16.3.2015 17:39

J77a73n 38K88r52i66e54g47l52e95r 4451867915356

Moje sny nemaji s Jancurou vubec, ale vubec nic spolecneho...;-D

0/0
16.3.2015 22:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.