Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průlom: slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků

Ačkoli je poslední dobou Radim Jančura se slovenskými politiky stále častěji ve při, stane se jeho RegioJet prvním soukromým dopravcem, kterému tamní ministerstvo dopravy proplatí náklady na pořízení dalších vlaků. Ty potřebuje k tomu, aby odolal návalu cestujících po zavedení jízdného zdarma pro studenty a důchodce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i48r47o44s94l94a48v 30Z18i86k49m31u35n46d 7449143144683

Nedochází k přeplnění vlaků proto, že místo třívozidlových souprav řady 643 tam začala jezdit dvouvozová vozidla řady 642 ???

Nedivil bych se, kdyby společnost  ZSSK začala požadovat taky dotaci na nákup nových vozidel ...

+3/0
17.3.2015 13:58

P67a82v94e98l 18J85á73n 90B40u64v33a70l60a 5667848662459

Prezamestnanosťou u ZSSK na trati BA-KM naprotitomu Radim Jančura ukázal jako sa má slúžiť cestujúcej verejnosti. Je dobře, že vlády štátu konečne pochopila, že jeden schopný podnikateľ donesie občanom viac než stovky neschopných županov a primátorov so sníženým IQ protežujúcim rodinskárske a súdružské vztahy.

Dúfam, že RegioJet vyhrá vlakovú súťaž aj na trasu rýchlikov BA - BB (Brezno...) [>-] Bolo by to vítanô  V a Horehronie s Tisoucom by prestali byť Čiernými dierami cigánov a zlodejov. ;-) Nie som rašišta, ale kofolu milujem v tekútom stave a VYCHLADENú!!! EU

+2/−5
17.3.2015 8:40
Foto

P86e25t37e95r 98J23a35b32l31o93n57o51v56s51k66y 1179426891441

Regiojet SK má už ale i veľa nespokojných cestujúcich!!Nedávno sa Jančurovi pokazila moderná lokomotíva vectron a jeho IC vlaky meškali okolo 240 minút,pretože nemal náhradnú lokomotívu.Včera v Bratislave vykoľajil IC vlak do Košíc a Regiojet SK ho odrieknul,aj keď to bol posledný denný vlak na sever a východ Slovenska.Cestujúcim síce vrátili peniaze ale čakať do polnoci na nočný rýchlik bez garancie na sedadlo je RvKeď nemá Jančura rezervnú lokomotívu ani vozne,tak je hneď obrovský problém.Štátny dopravca by takto cestujúcich nenechal uviaznutých na staniciach.

+8/−1
17.3.2015 9:02

M80i11r12o40s89l36a71v 62Z34i91k49m23u49n71d 7539723484443

No a ... a dopravce ZSSK má k dispozici vždycky náhradní soupravu ?

S náhradní soupravou se lze setkat více méně jen ve Švýcarsku, kde si drží v pohotovosti spoustu souprav, takže tam vlze strojvedoucí a jede ... i když se jedná o jiná vozidla - místo soupravy EC jede "panťák", ale jede ...

bez náhrady se odříkají vlaky i v Německu ... Podobně musel jiný český dopravce LEO EXPRESS zrušit vlaky, když došlo k rozbití čelního okna na stanovišti strojvedoucího a jinou soupravu nemá ....

+1/−1
18.3.2015 12:15

V14l16a26d19i42m71í98r 58F63i43b65i19g45e38r 5444891181934

No pokud je celorepubliková kalamita tak se spoje ruší, ale když klekne třeba EC u nás tak se prostě spoj nahradí. Sice jede se zpožděním ale neruší se. ČD mají nasmlouvané autobusové dopravce a nenechá cestující vystoupit a konec.

0/0
18.3.2015 13:33

R39a72d69e87k 66J32a90n50a30t90a 9275606304792

U trati BA-KM je třeba taky doplnit, že trať byla před nástupem Regiojetu rekonstruována (za státní peníze) a stát rovněž Regiojetu objednal (tj. zaplatil) více vlaků (tady kratší intervaly), než předtím objednával od ZSSK.

Takže nárůst počtu cestujících na trati je dán i těmito faktory.

+4/−1
17.3.2015 9:56
Foto

P14e82t49e49r 30J41a38b58l67o50n90o67v55s18k81y 1179506491231

P.Buvala,s tou kofolou som to nepochopil.Ale možno ani neviete,že kofolu vyrábajú v závode v Rajeckej Lesnej:-P

+2/0
17.3.2015 13:39

J89a38r82o34s68l77a80v 29D33e77r69m84í92š55e98k 9858548869241

R^[>-]

0/0
17.3.2015 0:44

V97í90t43ě18z92s65l15a26v 82B69o19c90h 6412595195386

Když si slovenská vláda vymýšlí pí---viny, tak ať si je taky zaplatí :-)

+2/−1
16.3.2015 20:31

M21i57r73o67s41l78a90v 25N68e38m67č65e97k 5775378616831

Fandím každému kto sa na vlastné riziko pustí do sporu s politikmi a tak my cestujúci budeme z toho zadarmo profitovať . Pretože slováci sú blbí a je im jedno koho volia ,tak sa nedivím , že každé vybočenie zo zvyklostí je spor ktorý mafii uberá z vrecka.

+4/0
16.3.2015 16:56

L72u79b37o95š 82U82l48r24i90c65h 5301410438604

Ty si čo Maďar, alebo blbí Slovák?

+1/−9
16.3.2015 17:18

J91a36r49o82s13l83a77v 33T65í41n34e79k 4804178410572

A co jste tím chtěl  říci?  Potřeboval jste si kopnout?

0/0
22.3.2015 22:54

R50a90d27e75k 72J30a50n71a23t79a 9465156574152

Opravdu lze označit za "průlom", že Ministerstvo udělá to, k čemu se zavázalo ve smlouvě, kterou uzavřelo?

To se na Slovensku normálně nedělá? :-)

+11/0
16.3.2015 16:22

D21u86š72a55n 84N27o83v85á70k 9411512384

Jó, "oběd zadarmo" nefunguje ani na Slovensku. Ale když ten Fico je tak sympatickej, jak jsem slyšel od jedné báby, které se ptali, proč ho volí :D

+5/0
16.3.2015 15:51

J28i45ř68í 43K10o44c39u23r42e63k 6105194805208

Slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků a tím dodrží smlouvu, tak jak byla uzavřena.

A v čem je teda ten průlom? Že tu smlouvu dodrží?

+23/0
16.3.2015 15:33

J29a18n 34K62r91i59e56g92l21e83r 4171677365936

Jancurovi fandim, jen at bojuje proti politikum na vsech frontach!

+15/−1
16.3.2015 15:28

J51o91s84e15f 88P98o73r64t53i38k 8927749734

Vám z vysoka ser. na politiky. Jde o peníze a ne o Vaše sny.

+3/−2
16.3.2015 16:45

P15e76t91r 50K13r22a84f82č53i72k 7384775516294

Vy jste někde z jeho příspěvku vyčetl, že dotyčný pan Kriegler píše snář? ))

0/−1
16.3.2015 17:39

J47a35n 49K34r74i80e47g62l84e69r 4881357725516

Moje sny nemaji s Jancurou vubec, ale vubec nic spolecneho...;-D

0/0
16.3.2015 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.