Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejsme neplatiči daní, zlobí se Vietnamci a chtějí omluvu po Babišovi

Vietnamci neplatí daně, domnívá se ministr financí Andrej Babiš. Česko-vietnamská společnost po něm teď však kvůli tomu požaduje omluvu. Vietnamské podnikatele v Česku totiž urazily výroky, které ministr a šéf hnutí ANO pronesl při interpelacích, když obhajoval on-line sledování tržeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J52o56s65e77f 76K96o52ř25e90n93s27k19ý 5610432907191

To, že jde Babiš po daních je jediná správná cesta ke zlepšení situace. Většina předcházejících vlád tvrdila, že vše je v pořádku a zákonem ošetřeno. To, že se občas někoho dotkne není nic nového pod sluncem. Klausem opěvovaný Rašín se v dvacátých létech pustil do legionářů, když se jednalo o jejich zvýhodnění a sklidil obrovskou nenávist. Naházet Vietnamce do jednoho pytle je samozřejmé, ale  když vidím, jak v supermarketech vykupují  zboží v akci po košících, tak si říkám, že něco v pořádku není.[>-]

0/0
26.5.2015 10:38

A77l33f70r86e71d 56K67o25c71a59b 2126738604494

Měla by se ta koza Vitnamská podívat na včerejší záznam zpráv na Nově.Zátah Kobry a jen dva Vietnamci šedesát melounů na daních. Zdá se jí to málo?

0/0
26.5.2015 10:29

P45e19t89r 10K54a26d55e53ř10á65b37e18k 6957292177

Babiš stále hledá miliardy které slíbil;-D

+2/0
26.5.2015 8:50

J70o71s91e58f 96Š24e82m53e13l25í28k 7859771150307

Myslíte, že jsou srovnatelné výroky "Vietnamci jak známo neplatí daně" a "Babiš byl jak známo registrovaný agent STB"? Jenom abych v tom měl jasno.

+1/−1
26.5.2015 6:06

J39i37n52d40ř91i52c57h 21Z96u81k29l76í78n 2536405276550

Takže takto pracuje pohrobek STB?

+2/−2
26.5.2015 1:52

J11o87s63e63f 82Š66e89m77e52l59í92k 7849701720517

Zdá se, že konečně našel těch slibovaných 300 miliard na nevybraných daních.

Alelujá !

0/−1
26.5.2015 6:08

J38u80r79a58j 12S75e88m79a27n 3400107164489

Co k tomuto napsat. Tak začnu pěkně od začátku. V první řadě Vietnamci u nás zlikvidovali obuvnický a textilní průmysl. Jako první krácení je clo na vstupu do EU... Dětská zimní bunda v ceně po přepočtu za 9,50. Pár ponožek za 10 haléčů, letní triko za 3,4... boty od 0,50-9,. Kč za pár rozhodně nejsou cenami za které je schopen vyrobit jakýkoli výrobce včetně Číny. No,díky korupci v různých zemích EU se takové zboží dostává na trh zcela běžně. Později přešli i do elektrotechniky,kdy třeba žárovka do auta H7 je za 1,8kč,nebo diodové osvětlení od 1 do 15korun. Zde je tedy nemalá ztráta na cle a základním výpočtu DPH. To základní clo ale po zkušenostech z minula dnes musí platit hned a hotově,jinak by nezaplatily ani to. Pak jedem dále, nastupuje karuselový obchod, kdy zboží papírově putuje mnoha zeměmi EU,až se stane nedohledatelným. No,něco málo ale nakonec přece jen na daních zapaltí,ale jde tak o max 10% z veškerého zisku. K těmto podvodům používají vlstní evropské sítě,kde snad krom polska výhradně toto zboží ve velkém si přeprodávají sami mezi sebou. Pak je další součást řetězce a to virtuální firmy a bílí koně. No a ještě donedávna platilo,když někerému hrozilo trestní stáhání,tak odletěl zpět do své země a za pár měsíců se vrátil zpátky se zcela jinými platnými a legálními doklady. To ještě nebyla zavedena biometrika.Jejich pobyt legalizovali zkorumpovaní jedninci u cizinecké policie,výhodné prodejní plochy zase úředníci s bezednými kapsami. S postupem času se ale trh zasytil a zisky klesaly. A tak se vrhli do podnikání s výrobou cigaret,kde se jim podařilo do EU propašovat i celé výrobní linky a v posledních letech přešli na drogy. Jejich velká výhoda je,že jsou uzavřenou komunitou,která metzi sebe jen tak někoho nepustí a mají své zákony,ale i rozdělení funkcí.Nelegální zisky často posílají domů rodinám,ale i do Číny,kde s jejich pomocí vyrovnávají rozdíl mezi cenou skutečnou a deklarovanou. Často k tomu slouží western union,ale i osobní převozy letadlem. V p

+2/−2
26.5.2015 1:01

J13i84n70d83ř47i49c42h 46Z86u73k37l48í88n 2756185856670

Ty  ceny, co uvádíte, jsou šílené. Je to fakt možné?

0/0
26.5.2015 1:54

J43i54ř32í 35H90o17r79á88k 6884734313386

Já zas znám případy, kdy přes Western Union přicházejí peníze do Česka. A na kecy o ceně skutečné a deklarované moc nevěřím. Holt Číňan nebo Vietnamec ve své domovské zemi pracuje za méně než u nás, přesně stejným způsobem jako se pracuje u nás levněji než hned vedle v Německu. A tak jako lidi (včetně Babiše) blbě kecají o neplacení daní Vietnamci a Číňany, tak Němci zas z toho samého podezírají Čechy. Tím spíše že vědí, že s výběrem daní je to u nás všelijaké a že se nikdo nehlásí k tomu, že to on sám zavinil svými "nachvilku zhasnutím".

+1/−1
26.5.2015 7:12

P61e87t92r 85K72n46ě52b53o53r81t 3841120

Tak oni se zlobí? Vždyť se můžou sbalit a jet odkud přišli...

+2/−8
25.5.2015 21:52

L66u90b41o47m21í24r 11V61r40t37a63l 6900307791691

Neblbněte, kde se pak budou prodávat drogy?

+1/−3
25.5.2015 22:20

J40i48ř57í 56H41o61r57á97k 6104154203366

To jste měl vypnutý mozek když jste to psal, pokud ho tedy někdy zapínáte. Právě Vietnamcům a jejich levné konkurenci vděčíme za to, že nám po roce 1990 nevyletěly ceny vzhůru! Žádnému Klausovi a jeho "reformě", ten zkazil co se dalo ...

+1/0
26.5.2015 7:14

J87i25n98d94ř95i11c77h 80Z18u31k77l32í97n 2426835276460

Jsou o dost pracovitější než my Češi a snad i Moravané. Slezany neznám, jsou zde ještě?

+2/−1
26.5.2015 1:55

D86a40n54a 44V81í60š33k73o22v54á 8626185431980

Žiji v pohraničí blízko Německa o Vietnamcích vím své,když je z Němec vykázali,usadili se hned za hranicí u nás a nikomu to celé roky nevadilo,proč asi..?Češi nechtějí platit daně,protože se rozkradou a nepoužijí se tam kde se použít mají a Vietnamci neplatí daně,protože je nic a nikdo nenutí a ty jejich večerky...co je to za večerku s otevírací dobou od 8hod.do 18hod. a vůbec nejhorší je,že ti obyčejní pěšáci jsou rádi,že tu vůbec mohou být a makaj jak divý.Před pár lety byl o tomto problému článek v MF a pod ten jsem se mohla podepsat,protože mám bohužel přímé zkušenosti a mám i poctivé přátele mezi Vietnamci,ale to nic nemění na tom,že pan Babiš má pravdu a když se omluvil,Tak by se měli omluvit všichni,ale jen těm poctivým a v podstatě vykořistovaným obyčejným Vitnamcům,kteří z toho co jim zůstane vyživují ještě své příbuzné doma a tady u nás dřou na své ŠÉFY a když né tak nebude ani to málo a domů...

+5/0
20.3.2015 21:22

J84i63n25d11ř56i30c10h 75Z75u30k84l72í38n 2696755476200

Pracovní doba prodejen od 8 do 18? Zde v Praze od 7:30 do 21:30. Zvládnete to?

+4/0
26.5.2015 1:57

J83i35ř10í 67H31o92r89á11k 6834544593246

Jo. A přes hranice k nim chodí Němec pěšky, tam kde to má blízko, autem tam kde je to o něco dál, a v tichosti brble že dokud mu Vietnamec prodával hned pod okny bylo to lepší.

+1/0
26.5.2015 7:18
Foto

Z50d54e17n95k76a 25S23c63h42o97e62n31b85a83e34c43h16l84e12r 87K49r25u91z41o95v88a 6118372247439

Tak aspon neco delaji narozdil od jinych mensin

+5/−1
19.3.2015 21:27

J35a37n 20C73e90p75e35k 1574876240

Neznám ve svém okolí Vietnamskou večerku, kde by mi bez požádání vyjeli paragon. Dále je zajímavé, že z většiny odhalených pěstíren konopí, bylo 90% Vietnamských. Chtěl bych vidět, jak za všechny zaměstnance majitel odvádí daně, zdravotní a sociální a to nemluvím o tom, že v obchodech běžně prodávají i jejich nezletilé děti. Rozhodně by mě zajímala statistika, kolik na daních odvedou krámy Čechů a kolik krámy Vietnamců. :-) A to pomíjím hygienické normy, v některých večerkách se mi protáčejí oči.

+6/−3
18.3.2015 10:42

O68t50t42o 68N21o46v34a32k 8390678256109

Deti svym rodicum pomahat muzou, neberou totiz mzdu.

Obchod s drogami je monitorovan a nemate pravdu, police CR na to dava vzdy cisla. Mnohem vice s drogami obchoduji Cesi a opravdu nebezpecne gangy, ktere vrazdi lidi, provozuji obchody s bilim masem a tvrdymi drogami pochazeji z Ruska a Balkanu (velmi casto Kosovsti Albanci)

+1/−1
18.3.2015 14:52

J29o25s18e64f 52Z29a56h61á32l80k66a 4533969358166

Tak nevím, vietnamský obchodník v pidiobchůdku pod okny má standardní elektronickou kasu a čtečku čárového kódu. Z tiskárny mu vyjede účtenka stejně jako v supermarketu - a světe div se, na požádání zpoza pultu vyloví i čtečku platebních karet. Supermarketová je i otvíračka - od osmi do dvaceti.

Házet je do jednoho pytle asi nemá žádný význam

+10/0
17.3.2015 18:06

J51i58n95d33ř41i92c36h 61Z90u36k76l72í54n 2556425256770

R^

+2/0
26.5.2015 1:59

J18i12ř97í 51S58v90a55š19e48k 9334718483939

Vysvětlovat by měli ti, kdo ho zvolili. Oni za to nesou odpovědnost Rv

+3/−1
17.3.2015 17:29
Foto

A35n14h 61V72u 8509326919763

Tak nevím zda má cenu něco obhajovat či se jen pousmát nad některými komentáři. Babiš by se měl omluvit, protože jeho výrok není jen pouhou domněnkou či myšlenkou, ale má negativní vliv na Vietnamskou komunitu hlavně pro veřejnost, která není v obraze nebo už dřív měli předsudky proti nám. Kvůli jeho slovům vzniká přesvědčení, že Vietnamec = daňový neplatič/drogový dealer/pěstitelé marihuany, atd. (což není pravda). V každé zemi se najdou daňový neplatiči a v každém povolání jsou. Je jen otázkou jak to skrývají. Daňový únik velkých českých firem ve zprávách nikdy neupoutá tak jako daňový únik Vietnamce. To už zavání rasismem. Netvrdím, že všichni Vietnamci neplatí daně, ale to nemůžu ani tvrdit o Češích!

Většina Vietnamců žijících v České republice má pouze dlouhodobý pobyt, tudíž po 2 letech musí znovu žádat o prodloužení pobytu (předkládá se příjem, předkládá bezdlužnost na pojištěních, atd.) Naopak musí mnohdy udělat vyšší DPH, aby prodloužení pobytu vůbec dostali.

Nový zákon o pokladnách nezruinuje Vietnamce (jak si mnozí rasisti přejí), ale znamená to zruinování malých živnostníků, kteří si přivydělávají, vyšší náklady obchodníků tudíž zdražování zboží. Chudší budou jen zákazníci, spotřebitelé.

+21/−3
17.3.2015 10:13

M70i25c66h64a34l 54P18a22v96l63á19t 9383433554979

Klid. Pan ministr je proste ukecany blbec. Takove jsme meli, mame a mit bohuzel budeme. A nejen ministry.

+8/−3
17.3.2015 14:08

O80t81t12o 79N52o51v13a15k 8340598746959

Ne vyssi DPH, ale musi prokazat vyssi zisk, nebot ma statem urcene minimalni prijem na kazdou vyzivovanou osobu, tedy i deti a manzelku.

V praxi pak takovy VN obchodnik plati vyssi dane, nez cesky. Zarazi me, ze to min. financi nevi, kdyz je to dano primo zakonem.

Co se dani tyce, tak optimalizuji vsichni, je to dano tim ze DPH je obycejna kradez za bileho dne a zdanuje se zde 3-4x. Misto toho, aby sikanoval drobne podnikatele, mel by zmenit zakon tak, aby velke firmy danily veskere mistni vydelky v CR a ne v danovych rajich.

Nektere staty to uz zavedli a na rozdil od reg. pokladen se to osvedcilo [>-][>-]

+4/0
18.3.2015 14:59

O84t97t38o 75N92o89v84a49k 8320268716619

Takova oprava, dane plati % stejne, ale zaplati na danich vice.

+2/0
18.3.2015 15:00

P55e80t39r 55F90i32a66l81a 9713936323393

´Tak nevím zda má cenu něco obhajovat či se jen pousmát nad Vaším komentářem.´:-)

Mnoho vietnamských obchodníků dlouhá léta daně platilo velmi špatně, to nemůžete popřít, to bylo známo vždy, dávno před Babišem. A samozřejmě se to týká i některých českých restaurací a obchodů.... jenže to Češi nepopírají.

Nevykládejte prosím o rasistech, to jsou především Vietnamců! Mnozí mladí Vietnamci mluvili v médiích o svých rodičích a prarodičích, jak bílou rasou opovrhují a hrozí se smíšených sňatků. Všichni se tváří, že na takový názor mají ti staří lidé právo, ale běda, kdyby něco podobného pronesl nějaký Čech. A přitom právě starší Češi jsou ti, kteří Vietnamce chválí, protože si váží lidí, kteří pracují a jsou to oni, kdo nejvíce nakupuje ve vietnamských obchodech.

Výrok o tom, že ´daňový únik velkých českých firem ve zprávách nikdy neupoutá tak jako daňový únik Vietnamce´ není jen ´domněnkou či myšlenkou´, ale nepodloženým tvrzením. Máte odposlech ve všech domácnostech, jak lidé reagují při zprávách v televizi a při čtení novin? Nebo se chcete vymlouvat na to, že Vaši lidé mohou obcházet zákony, protože to dělají i jiní, něco ve stylu, že v Americe zase bili černochy? Jak jste přišla na to, ´co si mnozí rasisté přejí´? Měla byste se omluvit, chcete-li to po jiných!

Mám dojem, že celý Váš příspěvek byl kvůli tomu, že jste proti pokladnám, proto argumentujete otřepaným klišé, že ´chudší budou jen zákazníci, spotřebitelé.´ Spoléháte na to, že na zmínku o penězích lidé slyší.... a také se bojí nařknutí z rasismu. Ale zákony platí pro každého, celá vietnamská komunita se tomu musí přizpůsobit, tak jako všichni Češi, výkřiky o rasismu nepomohou.:-)

+1/−3
21.3.2015 16:32
Foto

A94n33h 21V93u 8689456249223

píšu to ve 2 hodiny ráno, tak nevím jestli to bude mít hlavu a patu ;)

1) Tak nejsem tak úplně proti i pro zavedení pokladen, ale tak i tak bude ten zákon jakožto bude i euro :)) To jste vyrozuměl z toho co jsem napsala, že vykřikuju o rasismu a to jako argumentuju proti pokladnám? Lidi nejsou hloupí, abych je "nalákala" na zmínku o penězích... většina si to spočítá totiž sama. Psala jsem jako reakce na některé "přející" komentáře.

2) Pokud čtete i další zpravodajské/bulvární/... stránky (viz. novinky .cz), tak pod články typu Vietnamec+pěstírna komentují daleko více lidí a články o Novákovi+pěstírna zabloudí málokdo. O komentářích nemluvě... oslovení tamani, čongové, šikmovočky, atd. už mě ani neudivují. Rasistické oslovení bude nejspíš od rasistů, co myslíte? I nám pracujícím Vietnamcům se tyto pěstírny nelíbí, kazí to jméno, protože z nás ostatních pěstitelé vnci dělají také "zločince" v očích Čechů a to platí i o nepplatičů daní.

+4/−1
22.3.2015 2:07
Foto

A31n49h 82V61u 8329666339403

3) Že Vietnamci jsou rasisti? T slyším od Vás a asi od max. 1-2 člověka. Myslím, že jako Vietnamka to budu vědět více než vy. Jsem Vietnamka mezi 1-2. generací tj nenarozená tady, ale vystudovaná převážně v ČR. S rasismem to nemá vůbec nic společného. Rodiče se spíše bojí o děti, protože jde o jinou kulturu. V manželství jak to bude fungovat kdy jeden dodržuje zvyky a ten druhý to vůbec nechápe nebo když jeden bude chtít jíst rýži moc často a ten druhý brambory ;-D. Pokud se děti v dospělosti rozhodnou pro partnera cizince (čecha, rusáka, slováka, róma...., atd.) je jejich rozhodnutí, rodiče jen řeknou proč se jim to moc nelíbí, z čeho mají strah. Je pak na mladých, jak se rozhodnou. Musí to aceptovat jako když si čech přivede češku, která je z rozvedené problematické rodiny třeba (příklad), rodiče se bojí co by se mohlo přihodit, ale je to na dítěti, jak se rozhodne. Mladí Vietnamci spíše víc poslouchají rodiče nebo se jich víc bojí. Holt každá kultura je jiná, ale rasismus tohle určitě není. I já stála před podobným rozhodnutím, po zvážení +a- jsem se rozhodla sama.

Komentář jsem psala hlavně jako reakce na článek o výroku Babiše. Je hodně Vietnamských firem (a firmy v níchž mají akciový podíl) platících daně poctivě a proto házet vše do jednoho pytle je nesmysl a urážkou.

+6/−1
22.3.2015 2:08

P14e79t15r 90F95i61a57l35a 9793506583523

Připomínáte mi jednu paní, která má také jiný metr na sebe a na ostatní, přímo říká, že u ní je to něco jiného.:-)

1) V Čechách je přísloví, že potrefená husa nejvíc kejhá. Neznáte-li to, na netu se dočtete význam. Daně musejí platit všichni, není žádnou zásluhou, že nyní již možná většina Vietnamců daně platí, je ostudou, že část stále daně šidí a že se to snažíte bagatelizovat a urážet plošně Čechy. 

2) To není pravda, Češi jsou mnohem víc kritičtí k vlastnímu národu než k cizincům, i v této diskuzi jste dostala plno plusů a víc příspěvků bylo ve Váš prospěch.

Mnohokrát jsem četl v různých časopisech, jak se Vietnamci vyjadřují o Češích ironicky, že neumějí obchovat, že jsou příliš naivní, že nepoznají, který úsměv znamený výsměch ... a že české děti jsou proti jejich dětem hloupější. Češi na to nereagovali, být to obráceně, už by se křičelo o rasismu, nacionalismu a nadřazenosti.

3) V této civilizaci je zvykem, že se slovo rasismus používá především ve spojení s bílou indoevropskou rasou, a mnozí toho proti nám zneužívají, což jste názorně předvedla.

Je mi jedno, zda si Češi berou Vietnamky, jen jsem v souvislosti s Vašimi řečmi o rasismu poukázal na to, jak se vyjadřovaly vietnamské dívky v médiích. To, co děláte a říkáte Vy, označujete za jinou kulturu, kdyby se stejně vyjadřovali Češi, bude to pro Vás rasismus. Nadřazeně píšete, co jako Vietnamka musíte lépe vědět o Vietnamcích, ale mně nedáváte právo nic lépe vědět o Češích! Nikdo neházel všechny Vietnamce do jednoho pytle, tam házíte Vy všechny Čechy.

Váš tendenční text, že "nový zákon o pokladnách nezruinuje Vietnamce (jak si mnozí rasisti přejí), ale znamená to zruinování malých živnostníků", hovoří za vše, vychytralá kombinace - manipulativní řeči posílit ještě rasismem. Dejte se na politiku.

+1/−3
22.3.2015 23:08
Foto

A30n29h 15V62u 8409556149973

mám psát dál - nemám? Budu psát dál... budu za "husu". nebudu-li potvrdím vaše slova. Tak to bude můj poslední reakce v této diskuzi - vzdávám to ;-D Nevím kde jste přišel, že plošně urážím Čechy? Pokud máte z mých komentářích tento dojem (vy nebo někdo jiný), tak se omlouvám, nemám. Chtěla jsem říct, že Vietnamec či Čech je v neplacení stejně ... někdo platí někdo ne. toť vše(přímá reakce na Babišův výrok). Nevyhledávám plusy v diskuzích a nevím, jestli jsem je dostala z idůvodu sympatizace či z jiného vedlejšího důvodu. Je pravdou, že Češi jsou sebekritičtí a na nazvání viz nahoře jsou hákliví.

+5/−1
23.3.2015 9:51

P66e55t54r 97F15i76a92l20a 9663276333513

Nepochopila jste nic....

+1/−4
23.3.2015 9:55
Foto

A48n15h 59V14u 8709916349243

Naštěstí, že většina Čechů nejsou rasisti. Pokud by byli, tak myslím, že bychom tady nemohli žít. Mám víc českých přátel než vietnamských a jsem dokonce vděčná, že mě berou bez jakkýchkoliv odlišení od nich. Bohužel se tu nachází i skupina, která skutečně jsou rasisté (není moc vidět v této diskuzi) a proti těm jsem psala. Nevím jak vysvětlit ten "výsměch" o kterém píšete, snad jen, že jsme kultura, co se fůrt směje...když jsme šťastní, nervózní, stydliví, atd. a hlavně se hodně smějeme i sami sobě, schválně ze sebe děláme i legraci (jiná kultura...nevím jak to vysvětlit) . Děti nejsou hloupější...jsou nastejno...na školách premiantují české i vietnamské děti. Já znám hodně vnských dětí, co ukončili studium brzo a teď podnikají.Některým se daří, jiným ne.

+5/0
23.3.2015 10:10

P28e29t96r 16Š87r87á42m79e89k 4404413128618

Máte pravdu. V každé větší skupině lidí se najdou i nějací špatní lidé. Někdy jsou dokonce víc vidět a slyšet než ti ostatní, kterých je mnohem víc a to je škoda. Tak si jimi nenechte otrávit náladu. A raději se dál usmívejte. :-)

+2/0
25.5.2015 23:37
Foto

A69n10h 58V75u 8169346509173

Nevěřte všemu, co čtete v novinách. Asi nutno zažít. O tom jak se vyjadřují češi... my to z části acceptujeme (pokud neříkají o celém národě). "vietnamci jsou menšího vzrůstu a jsou ošklivější" - bereme;-D. vietnamci neumějí jazyk a hodně z nich se tomu směje - bereme;-D i my si někdy schválně ještě víc komolíme jazyk a uděláme si ze sebe legraci a zasmějeme se sobě, jak to neumíme ;-D;-D (většina to ale opravdu neumí). Neberu to jako rasismus - tohle ne. Oslovení šikmooček, rákosníků, atd. mě však uráží. já, že umím psát vychytrale.... já po sobě ani nečtu (proto možná někdy je pochopeno jinak než chci já). Reakce na přející komentáře typu "konečně příjde řada na vnce nebo doufám, že se odstěhují odkud přišli, atd.) Asi jsem to měla napsat v článku o registračních pokladnách - moje chyba. Je to jen rozhořčená reakce na nějaké komentáře...nehledejte v tom žádnou vědu. Babiš se omluvil - vietnamský národ z části otěištěn, já spokojená...

+4/−2
23.3.2015 10:10

J58i29ř12í 57N48o85v12á94k 3633249348946

Překvapuje mně, že přes všechna "příkoří" tady zůstáváte a nejdete třeba do Německa. Rv

0/−5
11.5.2015 14:38
Foto

A37n73t30o39n78í85n 78B86r32z77o84b53o60h17a73t56ý 9525103919755

Vietnamci na rozdíl od jiných etnik u nás žijících mají dvě velké přednosti - jsou pracovití a mají velkou úctu ke vzdělání. To, že dělají, co dělají, je naše chyba, protože jim to dovolíme. V dobře fungujících státech také žijí vietnamnské menšiny a v drtivé většině platí daně, poněvadž musí a nepěstují trávu, poněvadž nesmí. Je to všechno jen o neschopnosti státu.

+14/−1
17.3.2015 9:08

J48a22r94o56s97l38a68v 39F32r51a53n38t17i97š55e74k 62B75r77ü59m29m76e78r 1431326703250

U nás také nesmí pěstovat trávu. Což je samozřejmě jen pitomost státu, že to zakazuje.

+2/0
17.3.2015 11:30

J17i27ř51í 12Š16e60j47n56o36h81a 4542903654893

Každopádně  by to byla  zajímavá statistika. Porovnat daňové výnosy, které produkuje  průměrný Vietnamký podniktael, průměrný Český poDnikatel a  průměrný Český zaměstnanec.

Pak bychom si mohli udělat obrázek, kdo se má omlouvat.

Myslím, že Babiš  by to nebyl :-)

+4/−3
16.3.2015 23:17

J32a87r92o19s54l30a18v 63F45r49a54n54t26i22š72e44k 45B36r30ü58m34m17e61r 1351456203650

Babiš, jako dojič dotací, kritizuje ty, kteří ty dotace (spolu)financují.

+7/0
17.3.2015 11:31

J94i48ř24í 24P28r51a76ž73á85k 9230522981812

Správně se Wintr měl vyjádřit: jen každý druhý Vietnamec pěstuje drogy  a každý druhý je prodává....;-D

+4/−1
16.3.2015 19:04

J31a97n 72Š30v92á52b 3256977128804

Mají daleko větší rádius než si kdokoli z diskutujících předtráví.

+3/0
16.3.2015 20:19
Foto

V31á54c94l66a44v 83S47o68b82o27t34a 2832584160122

Nevim, jestli Vietnamci v prumeru plati na danich vice, nebo mene nez Cesi. Existuji nicmene takove ctyri axiomy:

RvKdyby se platit dane vyplatilo (tzn. za sve penize byste neco opravdu dostavali), nebylo by to povinne.

RvKdyby to ci ono opatreni bylo opravdu dobre, nebylo by treba ho dotovat.

EUProblem statu neni v tom, ze by mel nedostatecne prijmy. Problem statu je v tom, ze ma prilis velke prijmy a jeste vetsi vydaje.

?Qui bono? (Komu zvysovani statnich prijmu prospeje)

Suma sumarum, vetsi danove prijmy znamenaji pouze vice represi a hlasitejsi chrochtani tech u koryt a jejch poskoku z nizsi ligy establishmentu. Bezny, nezavisly clovek prijde leda k uhone - vic mu seberou, vic ho budou "regulovat", kvotovat a genderove vyvazovat. Takze budme radi za "sedou ekonomiku", protoze ta jedina dokaze v eurosocialismu s lidskou tvari rust, aniz by k tomu musela likvidovat vsechno okolo...

+22/−3
16.3.2015 18:34

J96i53ř91í 68Š61e44j45n80o17h78a 4142473464453

Platit daně  se účetně  podnikateli nikdy nevyplatí už  principu, protože stát musí zcela  logicky  provádět transfery  směrem k slabším spoluobčanům a  na veřejné služby, které mají účetn ě pro podnikatele zdánlivě nulovou hodnotu.

 ŽE SE PO CESTĚ  NĚCO ZTRATÍ,  to na  principu nic  nemění.

A co ta vlaječka  EU ? To je  symbol nějaké svobody ? Snad ne daňové ;-D

+1/0
16.3.2015 23:24
Foto

V11á95c97l26a26v 69S20o41b67o90t97a 2142254860232

Ta vlajecka EU je v mem prispevku symbolem "prilis velkych prijmu a jeste vetsich vydaju".

Stat NEMUSI provadet transfery nikam. Stat provadi transfery tam, kam to vyhovuje vladnouci klice. V demokracii to byva smerem k presvedcitelnym volicum, v diktaturch zase smerem k loajalnim a tak ci onak mocnym osobam.

Nejde ve vysledku o to, zda se platit dane vyplati ucetne, ale zda je jejich vyse takova, ze jste tuto cast sve prace ochoten objetovat "pro dobro celku". Coz samozrejme vytvari predpoklad, ze musite mit pocit, ze to, co zaplatite poslouzi necemu "dobremu". Cimz se dostavame k verejnym sluzbam, kterych je cim dal vice a cim dal horsich. Coz je vlastne zase navrat k prvni vete...

+9/0
16.3.2015 23:51

J35a60k20u35b 89H24o52l74e63c 6446739384847

na jednu zdravotní kartičku, kterou si vjetnamky půjčovaly mezi sebou se odrodilo 27 porodů, výroba a distribuce drog, falzifikáty....bral bych je u huby jak to jen jde...Babiš rulezzz!

+5/−7
16.3.2015 18:22

R43o31m98a13n 40V89i77t78h87o48u56s 3195131806370

Šmarjá, to je zase blábol...

+6/−3
16.3.2015 23:37

J32a57r29o76s53l81a13v 63F26r33a21n83t90i70š18e12k 72B94r56ü96m92m61e23r 1701926873200

Víte, že je to nesmysl? A i kdyby náhodou nebyl, tak co jako?

+2/−1
17.3.2015 11:33

J93a70n 41P55a12ř74í94z64e60k 9636460167376

Takže těch 27 dětí má v rodném listě uvedenou stejnou matku?

+2/0
18.3.2015 8:29

P23e54t54r 30K37n35ě61b55o75r63t 3651480

Oni se zlobí? No tak ať se seberou a vypadnou! Třicetikorunáči holt budou nakupovat jinde.

+4/−9
16.3.2015 16:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.