Diskuze

Evropané jsou hladoví po autech. Prodalo se jich o 7,3 % více než loni

Prodej nových osobních automobilů v Evropské unii se v únoru podle údajů Evropského sdružení výrobců automobilů (ACEA) meziročně zvýšil o 7,3 procenta. Nově se tak registrovalo 924 440 aut. Stejným tempem jako celý trh rostly i prodeje mladoboleslavské Škody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Tak ať si je nacpou do bachorů a nesmrdí s nimi po světě!

1 0
možnosti
JC

J61a34n 73C73h15r43o11m23ý

17. 3. 2015 19:07

Problém je jinde. Přes den pracuji ve fabrice, která vyrábí díly na údajně ekologické elektromobily. Odpoledne si jdu k Baťovi koupit polobotky (jedny made in Bangladesh, druhé made in Tunesia), do samoobsluhy jablka (Tyrolsko), minerálku (Slovinsko) a lahev levnějšího vína (Chile). Druhý den ráno jedu na služební cestu do Bratislavy a na D1 jedu v podstatě jen v levém pruhu, v pravém jede každých 300m kamion. Na služební cestu jedu služebním automobilem proto, aby zahraniční vlastník z D nemusel ve dvou fabrikách (CZ, SK) zaměstnat 2 lidi. Nejsem žadný ekolog, ale růst automotive na základě vzrůstající nesmyslné dopravy je děs.

1 0
možnosti
PT

P24e97t37r 70T51o62p41k16a

17. 3. 2015 11:18

A kudy ven z tunelu?

0 0
možnosti
VW

jdete za svetlem, jen pozor, aby to nebyl projizdejici vlak.

1 0
možnosti

P71a32v23e32l 30Ř74a31p73e24k

17. 3. 2015 10:27

Není týdne, aby tu nebyl oslavný článek na prodeje automobilů. Má to snad být důvod k radosti? Ne, je to další v řadě ukázek degenerace této společnosti a ekonomického i morálního úpadku.

Co získám koupí "nového" automobilu? Akorát ten samý křáp, s ještě osekanějšími náklady.

Automobil se překládá jako "samohyb". Tento překlad je však zcela nesmyslný. Auto mě nikam samo neodveze, na rozdíl od jiných dopravních prostředků. Nemohu si sednout, a jen se dívat nebo třeba pracovat. Přestože jsem si sedl do "automobilu", musím se odvézt sám a převzít veškerou zodpovědnost.

Auto je možné zničit jen samotným nevhodným použitím ovládacích prvků, dokonce aniž bych se pohnul z místa. Auto většinou ani nijak neindikuje, zda po uvolnění pedálu pojede dopředu či dozadu. V 21. století naprosto nepochopitelné.

Maření pohybové energie v mechanických brzdách nebo regulace přenosu výkonu s použitím kluzné spojky je něco, nad čím dnes už zůstává rozum stát.

A tu největší lahůdku jsem si nechal na konec - principiálně zastaralý hnusný smradlavý špinavý těžký spalovací motor. Akceptoval bych snad i existenci parních lokomotiv, ale jak je možné, že stále masově produkujeme a považujeme za moderní tuhle zrůdnost, do které se rok co rok leje kýbl oleje, která se klepe, dělá kravál, hřeje, obtížně reguluje a vypouští plno sajrajtu?

Tento přehled, zákulisí "moderního automobilu", samozřejmě není úplný, ale stačí to pro ilustraci faktu, že celý automobilismus je zastaralé, koncepčně vadné, vývojově neperspektivní, socialismem a lobbisty udržované odvětví, naprosto nedůstojné doby. Automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Kdybych měl naši ekonomiku shrnout do jedné věty, řekl bych: "Lidé si kupují auta, aby měli čím dojíždět do továren na auta." Pak se divme, že dluhy rostou nebo že na šikovného řemeslníka se čeká přes rok.

Aut se nenajíme, v autech se nedá bydlet, auta nejsou investice. Auta jsou státem podporované kasičky na peníze, které odsávají prostředky z jiných odvětví.

4 3
možnosti

Jakou souvislost má Váš citový výlev s článkem o zvýšení prodejů automobilů v Evropě??? 8-o8-o8-o

0 0
možnosti