- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo. A když se furt nemůžou dohodnout, tak jim můžeme "mietnout" Luftjardu, ten ví jak na to.
Lufthansa chce, asi také jako ČSA, být aeroklub? Kluci ze "sjednocených kokpitů" by možná měli začít přemýšlet, zda nějaké důchody vůbec budou a nebrat si cestující za rukojmí.
jen tak dál a nebudou doslova žádné výhody pro zaměstnance. Nebe na ně.
Nic nedokáže finančně oslabit firmu jako stávky.
Mezmozkové mohou slavit.
O to větší zisky budou u americké Delty, AA, a dalších. Tam se odchází do důchodu v 66ti a minimální možný věk je myslím 57 let s patřičně nižším důchodem do konce života.Měnit by asi nechtěli zaměstnanci Lufthansy.
Konkurence v letectví je silná a každá aerolinka okamžitě vyplní mezery těch do odpadnou. Byznys jsou prachy. Aeroklub ČSA by mohl vyprávět. ČSA létalo kdysi po celém světě a i do exotických lokalit. Po orientaci na pouhé Rusko, nemůže už nic.
Zajimalo by me kolik tak bere management Lufthansy - za to, ze dokaze drzet takovy kolos, navzdory neustalym stavkam a mzdam zamestnancu na nekolikanasobne urovni oproti konkurenci, udrzet v chodu a zisku, by zaslouzili mzdy vskutku astronomicke...
A pak se odboráři diví, když je považují za škodnou. Mě přijde, že tam se spíše stávkuje než létá....Kdykoliv, kdo má alternativu k Lufthanse, letí s ním a ne s touto srandou, kde hrozí neustále, že budete trčet na zemi.
To se to stavkuje .. v odvetvich, ktere maji lidi za rukojmi .. doprava, doktori, energietika, ..... ale chapu, zcela urcite malokdo ma tak spatny duchodovy sytem, jako napriklad zminovani piloti v Nemecku