Diskuze

Sdílení aut v Česku získává na oblibě. Loni narostlo dvakrát

V Česku začalo přibývat aut, která mají výrazně více řidičů než běžná auta. A také lidí, kteří nepotřebují auto vlastnit, jen ho sdílet s jinými. Takzvaný carsharing žije v pěti městech, z roku na rok narostl dvojnásobným tempem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J33a75n 88U53l46m

23. 3. 2015 14:20

Jak to funguje jsem se ze článku nikde nedozvěděl...

1 0
možnosti
MP

Proboha, co je to tu zase za socialisticko-ekologistickou agitku? Zase si nejaky darebak chce mastit kapsu z nasich penez? Jdete s podporou takovych hovadin z verejnych prostredku konecne k sipku! :o(

2 0
možnosti
JK

Silnicni dan neni zase tak velka. Nektere vozy jsou i osvobozeny. A pokud se davaji pohone hmoty, servis apod. do nakladu, tak rozdil je cim dal vetsi.

0 0
možnosti
KD

K37a61r15e11l 86D72r33d32a

23. 3. 2015 6:25

Napadá mě, bratránek vozil 3 kolegy do fabriky. O benzín se dělili o řízení se dělili. Prostě ráno v 6 tam, odpoledne ve 4 zpět. Ideální příklad sdílení. Spolumajitelé musí jezdit stále spolu. ;-D

  Takže takový Středočech, co naloží ráno manželku a děti do školy, praktikuje roky sdílení bez velkých reklam a státní podpory. A Praha naopak usilovně vymýšlí, jak se takového otravy zbavit. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Lidi si to zkusej a až zjistěj, že je to jen jinak pojmenovaná dražší půjčovna, tak tenhle byznys upadne v zapomnění.

2 0
možnosti
JS

Nikde tam nevidím jaká je "agregace" majitelů na jedno auto. Podle toho co tvrdí ten "odborník na parkování" by to snad mohlo být 7-12 "spolumajitelů" na jedno auto. Pak hlavní problém vidím v tom, že například o pěkném víkendu má 6-11 spolumajitelů smůlu a nikam nepojedou ;-)

2 0
možnosti
KD

K23a10r69e57l 39D52r83d24a

23. 3. 2015 6:28

Funguje to na principu "platit a zapomenout". Obstrukce odrazují od užívání společného auta, až na ně jeden zapomene zcela. ;-D

1 0
možnosti
LN

L89a43d18a 33N53o30v49a41k

22. 3. 2015 22:47

jé todle už jsem dlouho nečetl.., kdo to platí...?;-D

0 1
možnosti
MH

Pokud člověk nebydlí přímo na MHD, a to ještě ve velkém městě, pak sdílení nic moc. Auto dává neskutečný pocit svobody, sice to stojí něco navíc, ale jedu kdy chci a kdy potřebuji.

3 0
možnosti
AS

No nevím, já prakticky auto nepotřebuju. Dojedu tramvají do práce za 10 minut. Na dovolenou raději jezdím  s cestovkou (která všechno zařídí za mně), 5 minut pěšky od bytu mám shopping park. Ale přesto jsem si pro radost ojetinu za 150 tisíc kupil. Když mně berou vrtochy, tak sednu s holkou za volant a někam jen tak jedeme na výlet nebo na návštěvu. Dalo by se to i vlakem, na nádraží to máme kousek. Ale vlastní auto je moc fajn. Za těch 15 tisíc ročně na náklady a 30 na bezín to stojíR^

1 1
možnosti