Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Více uzavírek a práce i o víkendech. Ťok řeší, jak urychlit opravy D1

Ministr dopravy Dan Ťok vymýšlí způsoby, kterými by se dala urychlit rekonstrukce dálnice D1. Ta je už nyní ve dvouletém skluzu. Jedním z nápadů je zvýšení počtu uzavírek a zároveň zajištění co nejširších pruhů v místě oprav. Řešením je i práce sedm dní v týdnu. Podobnými nápady se zabývá i ŘSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72i28c49h69a48l 48M33e72č27i51a35r 1350890489375

Na obrázku pekne vidno, prečo to trvá tak dlho... proste sa tam maká až sa tvoria kolóny tatroviek...

0/0
20.3.2015 9:02

F31r14a54n71t27i54š42e39k 41V41e91s39e14l71ý 5652553790110

Tak v Reichu můžou makat na dálnici ve třísměnném provozu 24 odin denně a u nás se řeší, jestli se bude pracovat i o víkendu. Bagru je jedno, jestli jede 8 hodin denně nebo 24, jde jenom o osvětlení a lidi.

Není rok 1915, ale 2015. S dnešními reflektory můžou dělat v noci stejně jako ve dne. Pokud někde není elektrika, stačí cisterna a mobilní dieselgenerátor.

A co se týče lidí, tak na ÚP jich jsou údajně statisíce. Sice minimálně polovina z toho jsou ženy a lidé před důchodem, ale to je jedno, nemůžeme je přece diskriminovat kvůli věku nebo pohlaí. Přece pětapadesátiletá řidička vyklápěčky dnes není nic nad čím by se mělo zvedat obočí.:-)

+1/0
20.3.2015 8:52

V15l48a87d61i11m18í34r 10F86i95b18i21g70e45r 5774181831714

Tím že se to osází omezením a stejně tam bude makat 5 lidí na 10km úseku se nic neurychlí. Zrovna dnes bylo ve zprávách o nějaké uzavírce, které je zatím o 3 měsíce přetáhnutá a konec v nedohlednu.

0/0
19.3.2015 21:10

A64n43t11o65n40í87n 17K38a55t19z28e10r 8612953556340

No to je tak,že si neumějí naplánovat a hlavně připravit vše,co budou potřebovat.A to je největší bolest všech firem v našem státě.Pokud bude vše pohromadě,tak se vám bude dělat radosněji a lépe než čekat na každou věc i půl dne kterou potřebujete.!!

0/0
20.3.2015 8:05

V83l98a49d68i13m46í46r 27F66i45b31i30g69e55r 5604951861934

Zajímavé ovšem je že na železnici to funguje. Tam si zhotovitel vyjedná výluku a když přetáhne jsou vysoké sankce které musí uhradit, tak se termín dodržuje, že to nejde i u silnic atd. je divné.

0/0
20.3.2015 12:54

P89e45t10r 49K18o98v53á71ř 2619246819854

1) planovani je podminka efektivity - pokud neni tlak na efektivitu, neni potreba planovat. Jak pise p. Fibiger nade mnou, pokud za protahovani stavby neni citelna sankce, naopak, zadavatel bez reci zaplati veskere vicenaklady, proc chtit dokoncit praci vcas?

2) Z toho vyplyva, ze je to bolest vsech firem, se kterymi obchoduje stat.

0/0
20.3.2015 14:48

J43o22s65e46f 61Š78e68m24e67l27í95k 7839971930657

At nic nevymysli a zajede se podivat par kilaku za Rozvadov (smerem dal od CR).

+1/0
19.3.2015 18:27

A86n67t10o57n32í23n 67K15a19t33z44e89r 8492243406840

Jenže tam se pracuje i v noci a o víkendech,když to musí být.Jenže tady máme pořád socialistický přístup stavebních dělníků a hlavně jejich vedoucích.Až bude pan vedoucí zainteresován od kilometru,to bude jiný fofr,že soudruzi vedoucí!!!!!

0/0
20.3.2015 8:10

P32e44t79r 11K19o64v33á93ř 2819376729354

staci, aby dodavatel byl zadavatelem motivovan dodrzet termin. Jak si to pak dodavatel "osefuje", je jeho vec...

0/0
20.3.2015 14:49

H71u49b26e50r23t 42Ž66í13t60k66o 4599728753165

Aktuálně je u Jihlavy v délce cca. 10-kilometrů svedený provoz pouze do levého pruhu. Pravý a odstavný jsou uzavřené. Dnes se na celé délce nic nedělo, pouze u sjezdu na Jihlavu stála jedna dodávka a u ní stáli dva pracovníci.

Možná není třeba, aby se pracovalo i o víkendech. Stačilo by, aby se na uzavíraných úsecích vůbec pracovalo!!!

+2/0
19.3.2015 17:41

J55o23s26e87f 28P98a37l42a73t48a 1273922561325

Cože?? To se jako doteď stavělo jen po-pa přes den? 24/7 tam mají hákovat! Řidiči tam jezdí přece i o víkendu a v noci a platí za dálnici celý rok, nechápu..nebo spíš asi chápu a o to je to smutnější

+4/0
19.3.2015 17:22
Foto

S44t16á75ň94a 49K41o42m69o16r92o76u16s57o36v33á 3645843167349

Také se mi protočily panenky:-/

0/0
19.3.2015 20:31

J12o18h20a76n 92Z18i72n97g39e75l 2771325306841

To je totiž státní schizofrenie. Zákoník práce nařizuje noční a víkendový příplatky, ale stát je sám nechce platit.

+1/0
20.3.2015 6:47

J43a68n 54H89l63e32d44í73k 4849162338202

mág Ťok Vissarion Iljič dokáže donutit svých 12 dělníků a 896 inženýrů k rychlé práci

0/0
19.3.2015 16:34

J21i51ř10í 19B18r62u21t67o54v23s34k39ý 3816859769431

V pravém jedu,jen když mě předjíždí rychlejší auto;-)

+1/−2
19.3.2015 16:10

M13í93r38a 69K56r30a24t67o77c74h30v83í89l 8386329134524

pan ministr taky, takže nikdy.;-D

0/0
19.3.2015 16:26

Z81d96e31n96ě30k 66D24u21f61e40k 2294434258

Hlavně, přes všechny uzavírky a práce na silnici, aby se člověk dostal kam potřebuje a případné objížďky, aby byly vyznačeny pořádně. To by bylo moc fajn. A možná by se cedule "Probíhá technologická přestávka" mohla dávat na kratší dobu a třeba by jsme konečně mohli vidět, jak se na opravách na silnicích intenzivně pracuje a není staveniště jen parkovištěm stavební techniky, to by bylo pana mistře též fajn.

+4/0
19.3.2015 16:08

J17o77s54e10f 69L90a76n62z 8635891374428

Jaké špatné značení??? Včera jsem jel z Jihlavy a žlutý pruhy na asfaltu držej ještě od loňska ;-D . Teď bez legrace-myslím si to samé ,ještě bych dodal , že samozřejmě technolog.přestávky pro dodržení technologie být musí , ale co kdyby se vedení stavby zabývalo lepší koordinací prací ve smyslu: tuhne beton-dáme ceduli ,takže nebudem čumět jak tvrdne , ale v tom samém úseku se jistě dá dělat další práce....

+1/0
19.3.2015 16:42

L40a43d41i37s76l26a89v 30K85v10a88s55n45i82č36k23a 1573937893935

Vzpomeňme se, již Radim Jančura říkal, náš dopravní vůdce. Bez něho by žádný dopravní článek nebyl úplný. Jées se odstěhoval do ČTK, nebo je jenom nepřítomen ?

+1/0
19.3.2015 15:49

J33i62ř66í 52V38i88n67k41l35e89r 1281167930649

Tak Ťok by měl hlavně rychle vyřešit tu korupci ve Skansce

+1/0
19.3.2015 15:42

M89í33r82a 83K84r24a38t22o39c17h88v98í63l 8866639634144

na to je ministr krátký

;-D

0/0
19.3.2015 16:28

M68í98r42a 18K76r75a88t98o86c57h58v93í95l 8816819614804

Pan ministr by si měl půjčit malé auto, např VW Polo a jet v pravém jízdním pruhu z Prahy až do Brna rychlostí 120-130 km v hodině. Už by nic neřešil, protože by si vyklepal mozek z hlavy. Do levého pruhu nesmí, vykáže ho policie zpět do pravého.;-D

+2/−2
19.3.2015 15:25

R92a13d40i73m 19S75v64o20b33o59d63a 9383349806762

v pravem jizdnim pruhu 120-130 nepojedete protoze tam jedou kamion rychlosti 90km/h. ajak jste to myslel s tou policii a vykazanim do praveho pruhu? dekuji

+6/0
19.3.2015 15:32

M71í84r58a 17K60r56a22t56o93c84h96v65í79l 8286439354174

pokud to není 130, tak při devadesáti je to ještě horší. Jel jsem nedávno z Brna do prahy. Předemnou nic, za mnou nic ... a tak abych neposkakoval v pravém pruhum najel jsem si do levého, i když jsem nikoho nepředjížděl. Jel jsem 130 a ůpohoda, drncání mnohem menší. Přijel tmavěmodrý passat, světla , policajtská čepice a dlouhé kázání, proč nejedu v levém pruhu. Vyhroženo pokutou.....:-)

+1/0
19.3.2015 16:17

J46o82s92e59f 32Š40e59m33e77l96í53k 7269341690617

Mel jste jim nahlasit, ze po schodech se jezdit nesmi.

+3/0
19.3.2015 18:26

J76i80ř31í 20Z32i73k11a 2349806564469

V levém pruhu jste se přece vyhýbal závadě ve sjízdnosti komunikace, která byla (je) v pravém pruhu.

+1/0
19.3.2015 23:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.