Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Více uzavírek a práce i o víkendech. Ťok řeší, jak urychlit opravy D1

Ministr dopravy Dan Ťok vymýšlí způsoby, kterými by se dala urychlit rekonstrukce dálnice D1. Ta je už nyní ve dvouletém skluzu. Jedním z nápadů je zvýšení počtu uzavírek a zároveň zajištění co nejširších pruhů v místě oprav. Řešením je i práce sedm dní v týdnu. Podobnými nápady se zabývá i ŘSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i66c96h36a75l 12M47e73č82i30a76r 1870600499415

Na obrázku pekne vidno, prečo to trvá tak dlho... proste sa tam maká až sa tvoria kolóny tatroviek...

0/0
20.3.2015 9:02

F34r71a53n91t98i46š62e47k 33V83e83s55e97l35ý 5562723760440

Tak v Reichu můžou makat na dálnici ve třísměnném provozu 24 odin denně a u nás se řeší, jestli se bude pracovat i o víkendu. Bagru je jedno, jestli jede 8 hodin denně nebo 24, jde jenom o osvětlení a lidi.

Není rok 1915, ale 2015. S dnešními reflektory můžou dělat v noci stejně jako ve dne. Pokud někde není elektrika, stačí cisterna a mobilní dieselgenerátor.

A co se týče lidí, tak na ÚP jich jsou údajně statisíce. Sice minimálně polovina z toho jsou ženy a lidé před důchodem, ale to je jedno, nemůžeme je přece diskriminovat kvůli věku nebo pohlaí. Přece pětapadesátiletá řidička vyklápěčky dnes není nic nad čím by se mělo zvedat obočí.:-)

+1/0
20.3.2015 8:52

V62l44a19d65i51m13í32r 46F81i32b14i83g91e50r 5744281981854

Tím že se to osází omezením a stejně tam bude makat 5 lidí na 10km úseku se nic neurychlí. Zrovna dnes bylo ve zprávách o nějaké uzavírce, které je zatím o 3 měsíce přetáhnutá a konec v nedohlednu.

0/0
19.3.2015 21:10

A96n95t67o95n40í28n 72K51a91t56z49e48r 8352563986530

No to je tak,že si neumějí naplánovat a hlavně připravit vše,co budou potřebovat.A to je největší bolest všech firem v našem státě.Pokud bude vše pohromadě,tak se vám bude dělat radosněji a lépe než čekat na každou věc i půl dne kterou potřebujete.!!

0/0
20.3.2015 8:05

V96l14a32d68i29m50í68r 61F63i39b43i48g90e42r 5804791361694

Zajímavé ovšem je že na železnici to funguje. Tam si zhotovitel vyjedná výluku a když přetáhne jsou vysoké sankce které musí uhradit, tak se termín dodržuje, že to nejde i u silnic atd. je divné.

0/0
20.3.2015 12:54

P74e80t76r 65K14o89v91á98ř 2219756969424

1) planovani je podminka efektivity - pokud neni tlak na efektivitu, neni potreba planovat. Jak pise p. Fibiger nade mnou, pokud za protahovani stavby neni citelna sankce, naopak, zadavatel bez reci zaplati veskere vicenaklady, proc chtit dokoncit praci vcas?

2) Z toho vyplyva, ze je to bolest vsech firem, se kterymi obchoduje stat.

0/0
20.3.2015 14:48

J96o56s84e48f 52Š69e94m39e65l56í36k 7159421100847

At nic nevymysli a zajede se podivat par kilaku za Rozvadov (smerem dal od CR).

+1/0
19.3.2015 18:27

A33n60t58o75n68í22n 64K80a28t75z41e10r 8412753306380

Jenže tam se pracuje i v noci a o víkendech,když to musí být.Jenže tady máme pořád socialistický přístup stavebních dělníků a hlavně jejich vedoucích.Až bude pan vedoucí zainteresován od kilometru,to bude jiný fofr,že soudruzi vedoucí!!!!!

0/0
20.3.2015 8:10

P92e64t30r 42K85o63v51á88ř 2209846959134

staci, aby dodavatel byl zadavatelem motivovan dodrzet termin. Jak si to pak dodavatel "osefuje", je jeho vec...

0/0
20.3.2015 14:49

H28u54b71e33r14t 15Ž68í48t62k98o 4379308413745

Aktuálně je u Jihlavy v délce cca. 10-kilometrů svedený provoz pouze do levého pruhu. Pravý a odstavný jsou uzavřené. Dnes se na celé délce nic nedělo, pouze u sjezdu na Jihlavu stála jedna dodávka a u ní stáli dva pracovníci.

Možná není třeba, aby se pracovalo i o víkendech. Stačilo by, aby se na uzavíraných úsecích vůbec pracovalo!!!

+2/0
19.3.2015 17:41

J66o72s21e69f 62P62a45l28a42t49a 1213662971685

Cože?? To se jako doteď stavělo jen po-pa přes den? 24/7 tam mají hákovat! Řidiči tam jezdí přece i o víkendu a v noci a platí za dálnici celý rok, nechápu..nebo spíš asi chápu a o to je to smutnější

+4/0
19.3.2015 17:22

S18t68á64ň83a 25K61o62m72o14r18o94u36s17o80v75á 3925363107119

Také se mi protočily panenky:-/

0/0
19.3.2015 20:31

J96o78h77a50n 32Z42i67n10g21e31l 2211465176981

To je totiž státní schizofrenie. Zákoník práce nařizuje noční a víkendový příplatky, ale stát je sám nechce platit.

+1/0
20.3.2015 6:47

J40a92n 44H53l14e79d22í92k 4679132738362

mág Ťok Vissarion Iljič dokáže donutit svých 12 dělníků a 896 inženýrů k rychlé práci

0/0
19.3.2015 16:34

J55i64ř51í 49B22r21u64t86o70v38s90k24ý 3616829939621

V pravém jedu,jen když mě předjíždí rychlejší auto;-)

+1/−2
19.3.2015 16:10

M61í81r95a 58K28r17a50t82o58c82h94v31í97l 8146219744764

pan ministr taky, takže nikdy.;-D

0/0
19.3.2015 16:26

Z94d86e12n57ě71k 18D10u81f29e38k 2114124298

Hlavně, přes všechny uzavírky a práce na silnici, aby se člověk dostal kam potřebuje a případné objížďky, aby byly vyznačeny pořádně. To by bylo moc fajn. A možná by se cedule "Probíhá technologická přestávka" mohla dávat na kratší dobu a třeba by jsme konečně mohli vidět, jak se na opravách na silnicích intenzivně pracuje a není staveniště jen parkovištěm stavební techniky, to by bylo pana mistře též fajn.

+4/0
19.3.2015 16:08

J90o31s85e59f 41L85a16n25z 8175471234688

Jaké špatné značení??? Včera jsem jel z Jihlavy a žlutý pruhy na asfaltu držej ještě od loňska ;-D . Teď bez legrace-myslím si to samé ,ještě bych dodal , že samozřejmě technolog.přestávky pro dodržení technologie být musí , ale co kdyby se vedení stavby zabývalo lepší koordinací prací ve smyslu: tuhne beton-dáme ceduli ,takže nebudem čumět jak tvrdne , ale v tom samém úseku se jistě dá dělat další práce....

+1/0
19.3.2015 16:42

L39a25d42i88s66l27a26v 46K65v95a90s14n88i72č94k75a 1973787483795

Vzpomeňme se, již Radim Jančura říkal, náš dopravní vůdce. Bez něho by žádný dopravní článek nebyl úplný. Jées se odstěhoval do ČTK, nebo je jenom nepřítomen ?

+1/0
19.3.2015 15:49

J38i90ř72í 45V48i72n35k67l61e87r 1481877880809

Tak Ťok by měl hlavně rychle vyřešit tu korupci ve Skansce

+1/0
19.3.2015 15:42

M78í83r48a 40K70r83a85t81o35c35h93v54í51l 8226219484184

na to je ministr krátký

;-D

0/0
19.3.2015 16:28

M68í73r87a 61K47r52a96t49o93c91h57v84í76l 8566129254184

Pan ministr by si měl půjčit malé auto, např VW Polo a jet v pravém jízdním pruhu z Prahy až do Brna rychlostí 120-130 km v hodině. Už by nic neřešil, protože by si vyklepal mozek z hlavy. Do levého pruhu nesmí, vykáže ho policie zpět do pravého.;-D

+2/−2
19.3.2015 15:25

R92a21d37i67m 17S64v93o55b65o47d51a 9933309226562

v pravem jizdnim pruhu 120-130 nepojedete protoze tam jedou kamion rychlosti 90km/h. ajak jste to myslel s tou policii a vykazanim do praveho pruhu? dekuji

+6/0
19.3.2015 15:32

M22í79r79a 23K10r29a41t41o50c89h76v90í37l 8966579774904

pokud to není 130, tak při devadesáti je to ještě horší. Jel jsem nedávno z Brna do prahy. Předemnou nic, za mnou nic ... a tak abych neposkakoval v pravém pruhum najel jsem si do levého, i když jsem nikoho nepředjížděl. Jel jsem 130 a ůpohoda, drncání mnohem menší. Přijel tmavěmodrý passat, světla , policajtská čepice a dlouhé kázání, proč nejedu v levém pruhu. Vyhroženo pokutou.....:-)

+1/0
19.3.2015 16:17

J38o43s28e10f 20Š50e60m19e92l15í81k 7159551550727

Mel jste jim nahlasit, ze po schodech se jezdit nesmi.

+3/0
19.3.2015 18:26

J78i11ř71í 96Z76i88k24a 2879616784859

V levém pruhu jste se přece vyhýbal závadě ve sjízdnosti komunikace, která byla (je) v pravém pruhu.

+1/0
19.3.2015 23:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.