Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Více uzavírek a práce i o víkendech. Ťok řeší, jak urychlit opravy D1

Ministr dopravy Dan Ťok vymýšlí způsoby, kterými by se dala urychlit rekonstrukce dálnice D1. Ta je už nyní ve dvouletém skluzu. Jedním z nápadů je zvýšení počtu uzavírek a zároveň zajištění co nejširších pruhů v místě oprav. Řešením je i práce sedm dní v týdnu. Podobnými nápady se zabývá i ŘSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i22c76h95a90l 82M20e50č89i31a78r 1350680259325

Na obrázku pekne vidno, prečo to trvá tak dlho... proste sa tam maká až sa tvoria kolóny tatroviek...

0/0
20.3.2015 9:02

F42r86a95n63t23i91š75e56k 91V82e77s49e62l57ý 5972643810520

Tak v Reichu můžou makat na dálnici ve třísměnném provozu 24 odin denně a u nás se řeší, jestli se bude pracovat i o víkendu. Bagru je jedno, jestli jede 8 hodin denně nebo 24, jde jenom o osvětlení a lidi.

Není rok 1915, ale 2015. S dnešními reflektory můžou dělat v noci stejně jako ve dne. Pokud někde není elektrika, stačí cisterna a mobilní dieselgenerátor.

A co se týče lidí, tak na ÚP jich jsou údajně statisíce. Sice minimálně polovina z toho jsou ženy a lidé před důchodem, ale to je jedno, nemůžeme je přece diskriminovat kvůli věku nebo pohlaí. Přece pětapadesátiletá řidička vyklápěčky dnes není nic nad čím by se mělo zvedat obočí.:-)

+1/0
20.3.2015 8:52

V53l20a16d31i57m34í74r 29F40i59b96i81g52e93r 5434271251744

Tím že se to osází omezením a stejně tam bude makat 5 lidí na 10km úseku se nic neurychlí. Zrovna dnes bylo ve zprávách o nějaké uzavírce, které je zatím o 3 měsíce přetáhnutá a konec v nedohlednu.

0/0
19.3.2015 21:10

A32n65t34o76n31í45n 30K13a17t14z69e86r 8422333236520

No to je tak,že si neumějí naplánovat a hlavně připravit vše,co budou potřebovat.A to je největší bolest všech firem v našem státě.Pokud bude vše pohromadě,tak se vám bude dělat radosněji a lépe než čekat na každou věc i půl dne kterou potřebujete.!!

0/0
20.3.2015 8:05

V26l71a22d35i64m47í38r 48F72i45b95i94g11e35r 5554291391814

Zajímavé ovšem je že na železnici to funguje. Tam si zhotovitel vyjedná výluku a když přetáhne jsou vysoké sankce které musí uhradit, tak se termín dodržuje, že to nejde i u silnic atd. je divné.

0/0
20.3.2015 12:54

P89e59t86r 28K42o83v85á37ř 2309666249704

1) planovani je podminka efektivity - pokud neni tlak na efektivitu, neni potreba planovat. Jak pise p. Fibiger nade mnou, pokud za protahovani stavby neni citelna sankce, naopak, zadavatel bez reci zaplati veskere vicenaklady, proc chtit dokoncit praci vcas?

2) Z toho vyplyva, ze je to bolest vsech firem, se kterymi obchoduje stat.

0/0
20.3.2015 14:48

J71o64s58e38f 50Š27e54m13e48l66í27k 7949381580107

At nic nevymysli a zajede se podivat par kilaku za Rozvadov (smerem dal od CR).

+1/0
19.3.2015 18:27

A33n18t16o78n24í67n 12K50a32t92z39e52r 8792503786190

Jenže tam se pracuje i v noci a o víkendech,když to musí být.Jenže tady máme pořád socialistický přístup stavebních dělníků a hlavně jejich vedoucích.Až bude pan vedoucí zainteresován od kilometru,to bude jiný fofr,že soudruzi vedoucí!!!!!

0/0
20.3.2015 8:10

P18e80t58r 73K33o39v52á95ř 2149126849784

staci, aby dodavatel byl zadavatelem motivovan dodrzet termin. Jak si to pak dodavatel "osefuje", je jeho vec...

0/0
20.3.2015 14:49

H50u91b68e33r13t 35Ž84í14t21k60o 4449558133625

Aktuálně je u Jihlavy v délce cca. 10-kilometrů svedený provoz pouze do levého pruhu. Pravý a odstavný jsou uzavřené. Dnes se na celé délce nic nedělo, pouze u sjezdu na Jihlavu stála jedna dodávka a u ní stáli dva pracovníci.

Možná není třeba, aby se pracovalo i o víkendech. Stačilo by, aby se na uzavíraných úsecích vůbec pracovalo!!!

+2/0
19.3.2015 17:41

J17o16s57e87f 11P32a97l86a17t86a 1563102351105

Cože?? To se jako doteď stavělo jen po-pa přes den? 24/7 tam mají hákovat! Řidiči tam jezdí přece i o víkendu a v noci a platí za dálnici celý rok, nechápu..nebo spíš asi chápu a o to je to smutnější

+4/0
19.3.2015 17:22
Foto

S77t63á81ň19a 65K26o70m80o10r69o29u75s25o93v15á 3955303237279

Také se mi protočily panenky:-/

0/0
19.3.2015 20:31

J29o76h44a89n 56Z23i82n55g52e14l 2611455566351

To je totiž státní schizofrenie. Zákoník práce nařizuje noční a víkendový příplatky, ale stát je sám nechce platit.

+1/0
20.3.2015 6:47

J58a13n 43H96l62e46d47í45k 4469342568272

mág Ťok Vissarion Iljič dokáže donutit svých 12 dělníků a 896 inženýrů k rychlé práci

0/0
19.3.2015 16:34

J56i81ř92í 11B89r36u85t18o79v10s28k90ý 3616519429241

V pravém jedu,jen když mě předjíždí rychlejší auto;-)

+1/−2
19.3.2015 16:10

M38í94r18a 82K28r88a44t11o62c33h59v80í81l 8416969654104

pan ministr taky, takže nikdy.;-D

0/0
19.3.2015 16:26

Z95d12e98n70ě21k 59D55u30f48e50k 2334424778

Hlavně, přes všechny uzavírky a práce na silnici, aby se člověk dostal kam potřebuje a případné objížďky, aby byly vyznačeny pořádně. To by bylo moc fajn. A možná by se cedule "Probíhá technologická přestávka" mohla dávat na kratší dobu a třeba by jsme konečně mohli vidět, jak se na opravách na silnicích intenzivně pracuje a není staveniště jen parkovištěm stavební techniky, to by bylo pana mistře též fajn.

+4/0
19.3.2015 16:08

J71o83s94e12f 31L95a60n19z 8965371914578

Jaké špatné značení??? Včera jsem jel z Jihlavy a žlutý pruhy na asfaltu držej ještě od loňska ;-D . Teď bez legrace-myslím si to samé ,ještě bych dodal , že samozřejmě technolog.přestávky pro dodržení technologie být musí , ale co kdyby se vedení stavby zabývalo lepší koordinací prací ve smyslu: tuhne beton-dáme ceduli ,takže nebudem čumět jak tvrdne , ale v tom samém úseku se jistě dá dělat další práce....

+1/0
19.3.2015 16:42

L98a37d12i36s36l97a67v 30K34v61a55s40n25i67č83k57a 1373977503935

Vzpomeňme se, již Radim Jančura říkal, náš dopravní vůdce. Bez něho by žádný dopravní článek nebyl úplný. Jées se odstěhoval do ČTK, nebo je jenom nepřítomen ?

+1/0
19.3.2015 15:49

J77i29ř54í 87V95i85n39k75l69e48r 1851147700779

Tak Ťok by měl hlavně rychle vyřešit tu korupci ve Skansce

+1/0
19.3.2015 15:42

M62í59r27a 27K22r23a35t73o56c46h32v49í70l 8166379754604

na to je ministr krátký

;-D

0/0
19.3.2015 16:28

M68í39r51a 63K31r17a57t47o40c21h38v54í63l 8226689364534

Pan ministr by si měl půjčit malé auto, např VW Polo a jet v pravém jízdním pruhu z Prahy až do Brna rychlostí 120-130 km v hodině. Už by nic neřešil, protože by si vyklepal mozek z hlavy. Do levého pruhu nesmí, vykáže ho policie zpět do pravého.;-D

+2/−2
19.3.2015 15:25

R88a30d97i19m 79S38v79o52b55o96d50a 9733469676682

v pravem jizdnim pruhu 120-130 nepojedete protoze tam jedou kamion rychlosti 90km/h. ajak jste to myslel s tou policii a vykazanim do praveho pruhu? dekuji

+6/0
19.3.2015 15:32

M41í71r35a 44K40r35a98t37o20c69h73v82í24l 8446129824194

pokud to není 130, tak při devadesáti je to ještě horší. Jel jsem nedávno z Brna do prahy. Předemnou nic, za mnou nic ... a tak abych neposkakoval v pravém pruhum najel jsem si do levého, i když jsem nikoho nepředjížděl. Jel jsem 130 a ůpohoda, drncání mnohem menší. Přijel tmavěmodrý passat, světla , policajtská čepice a dlouhé kázání, proč nejedu v levém pruhu. Vyhroženo pokutou.....:-)

+1/0
19.3.2015 16:17

J79o44s61e48f 55Š62e58m58e22l82í78k 7619591960657

Mel jste jim nahlasit, ze po schodech se jezdit nesmi.

+3/0
19.3.2015 18:26

J73i69ř85í 31Z50i43k90a 2239626314699

V levém pruhu jste se přece vyhýbal závadě ve sjízdnosti komunikace, která byla (je) v pravém pruhu.

+1/0
19.3.2015 23:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.