- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na obrázku pekne vidno, prečo to trvá tak dlho... proste sa tam maká až sa tvoria kolóny tatroviek...
Tak v Reichu můžou makat na dálnici ve třísměnném provozu 24 odin denně a u nás se řeší, jestli se bude pracovat i o víkendu. Bagru je jedno, jestli jede 8 hodin denně nebo 24, jde jenom o osvětlení a lidi.
Není rok 1915, ale 2015. S dnešními reflektory můžou dělat v noci stejně jako ve dne. Pokud někde není elektrika, stačí cisterna a mobilní dieselgenerátor.
A co se týče lidí, tak na ÚP jich jsou údajně statisíce. Sice minimálně polovina z toho jsou ženy a lidé před důchodem, ale to je jedno, nemůžeme je přece diskriminovat kvůli věku nebo pohlaí. Přece pětapadesátiletá řidička vyklápěčky dnes není nic nad čím by se mělo zvedat obočí.
Tím že se to osází omezením a stejně tam bude makat 5 lidí na 10km úseku se nic neurychlí. Zrovna dnes bylo ve zprávách o nějaké uzavírce, které je zatím o 3 měsíce přetáhnutá a konec v nedohlednu.
No to je tak,že si neumějí naplánovat a hlavně připravit vše,co budou potřebovat.A to je největší bolest všech firem v našem státě.Pokud bude vše pohromadě,tak se vám bude dělat radosněji a lépe než čekat na každou věc i půl dne kterou potřebujete.
At nic nevymysli a zajede se podivat par kilaku za Rozvadov (smerem dal od CR).
Jenže tam se pracuje i v noci a o víkendech,když to musí být.Jenže tady máme pořád socialistický přístup stavebních dělníků a hlavně jejich vedoucích.Až bude pan vedoucí zainteresován od kilometru,to bude jiný fofr,že soudruzi vedoucí!!!
Aktuálně je u Jihlavy v délce cca. 10-kilometrů svedený provoz pouze do levého pruhu. Pravý a odstavný jsou uzavřené. Dnes se na celé délce nic nedělo, pouze u sjezdu na Jihlavu stála jedna dodávka a u ní stáli dva pracovníci.
Možná není třeba, aby se pracovalo i o víkendech. Stačilo by, aby se na uzavíraných úsecích vůbec pracovalo!!!
Cože?? To se jako doteď stavělo jen po-pa přes den? 24/7 tam mají hákovat! Řidiči tam jezdí přece i o víkendu a v noci a platí za dálnici celý rok, nechápu..nebo spíš asi chápu a o to je to smutnější
Také se mi protočily panenky
mág Ťok Vissarion Iljič dokáže donutit svých 12 dělníků a 896 inženýrů k rychlé práci
V pravém jedu,jen když mě předjíždí rychlejší auto
pan ministr taky, takže nikdy.
Hlavně, přes všechny uzavírky a práce na silnici, aby se člověk dostal kam potřebuje a případné objížďky, aby byly vyznačeny pořádně. To by bylo moc fajn. A možná by se cedule "Probíhá technologická přestávka" mohla dávat na kratší dobu a třeba by jsme konečně mohli vidět, jak se na opravách na silnicích intenzivně pracuje a není staveniště jen parkovištěm stavební techniky, to by bylo pana mistře též fajn.
Jaké špatné značení??? Včera jsem jel z Jihlavy a žlutý pruhy na asfaltu držej ještě od loňska . Teď bez legrace-myslím si to samé ,ještě bych dodal , že samozřejmě technolog.přestávky pro dodržení technologie být musí , ale co kdyby se vedení stavby zabývalo lepší koordinací prací ve smyslu: tuhne beton-dáme ceduli ,takže nebudem čumět jak tvrdne , ale v tom samém úseku se jistě dá dělat další práce....
Vzpomeňme se, již Radim Jančura říkal, náš dopravní vůdce. Bez něho by žádný dopravní článek nebyl úplný. Jées se odstěhoval do ČTK, nebo je jenom nepřítomen ?