Diskuze

SŽDC nechala zbourat strážní domek. Zaplatila dvojnásobek ceny

V 37 miliardách, které se letos prostavějí na české železnici, jde o kapku v moři. Za 859 tisíc nechala Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zbourat strážní domek ve Střelné. Zakázka však ukazuje, jak se na železnici zachází s veřejnými prostředky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"navíc firma musela vyčerpat a zasypat žumpu a studnu"

Evidnetně  to nemohl dělta, kde-kdo ale jen specializovaná firma a  to se  promítne  do ceny ;-D

1 0
možnosti
Foto

Domek je to pekněj, za 500tis. by jej vzal kdokoliv (i za víc v dražbě) a ty kecy, že je v ochranném pásmu? Pak tedy nechápu drážní domky, které jsou prodány a žijí v nich hmed vedle kolejí lidé. Někde to jde, a tady to nejde? A co předražená zakázka? Tedy malá domů? Ano, to je opravdu kapka v moři ...

8 0
možnosti

Takovej peknej domecek.....

9 0
možnosti

A90l92a47n 92Ř37e22p75k26a

20. 3. 2015 16:25

Nevím jak uvnitř, ale zvenku ten domek vypadal zachovale a i když byl u trati, tak jako nízkonákladové bydlení by to bylo určitě dobré (darovat charitě, ta si to svépomocí opraví a SŽDC by nemusela platit ani korunu). ;-)

8 0
možnosti

podla článku sa nejednalo o objekt určený na bývanie, takže byť charitou tak ho nechcem ani zadarmo, pretože by ho bolo nutné prispôsobiť platným normám, čo by bolo drahé a náročné...

1 3
možnosti

P89e33t82r 46B87r42o78ž

20. 3. 2015 14:31

Naprosto typický příklad, jak státní podniky hospodaří. A Bureš, místo aby pochytal pár desítek státních úředníků, kteří takto rozkrádají, nebo nechávají rozkrádat miliardy, chce buzerovat každého majitele konzumu v Horní Dolní, aby mu elektronicky hlásil, když si babka koupí dva rohlíky, aby státu neutíkaly haléře... Fuj.

4 0
možnosti

A ještě věcí byznys bude likvidace tratí, které SŽDC nabídlo na prodej. Jestli se odkup nepodaří, tak tam proteče peněz.

0 0
možnosti
Foto

J44a83n 35V65a54l17a91l80í45k

20. 3. 2015 13:57

No jde také o to jestli i jiné firmy by nešly s cenou výš když to platí stát.

1 0
možnosti

R27a77d23i24m 84Š33o96l57c

20. 3. 2015 12:50

Tak možná by spíš investigativní novináře měla zajímat ta firma B.H.S. Bohemia, která asi šití nových mundůrů pro ČD nevyhraje.

http://ekonomika.idnes.cz/zakazka-ceskych-drah-na-stejnokroje-za-160-milionu-f65-/eko-doprava.aspx?c=A150121_141621_eko-doprava_fih

0 0
možnosti

J34a13n 59S68ů96r61a

20. 3. 2015 13:23

B .H.S. se do této soutěže hlásí?

0 0
možnosti

Já bych tu demolici udělal zdarma. Před lety jsem ve vsi na Vysočině dostal za odvoz něco podobného a dnes mám z poloviny materiálu krásnou dílnu a z trámů jsme si ještě pěkně zatopili. Druhou polovinu si nechal zedník s kterým jsme to bourali a který zajistil odvoz materiálu.

No a před dávnými lety jsem boural rekreační středisko, které si načerno na Šumavě postavily Vodní stavby Temelín a ochranáři nařídili odstranit. Tehdy jsem tedy koupil, ale velmi levně, chtěl jsem na bývalém smetišti, které jsem zrekultivoval, stavět firmu. Měl jsem pod hrozbou obrovské penalizace mít odstraněné cca za dva měsíce, a že tam bylo materiálu, což jsem se štěstím zvládl. Nějaký den po poslední fůře zapadalo sněhem a do jara byla tuhá zima.

Materiálu to bylo obrovské množství, Temelín měl ruce štědře otevřené. Když jsem ale chtěl na nyní mém rekultivovaném pozemku, dříve obecním smetišti znovu postavit, tak ČEZ nebo jak se tenkrát jmenovalo, chtěl abych zaplatil stavbu trafa cca 750k a ještě platil za každou instalovanou ampéru příkonu. A aby toho nebylo málo, Komerčka mi odmitla dát úvěr, tedy by dala, ale až po kolaudaci, což mi bylo platné jako mrtvému zimník, nechtěl jsem ani moc. Argument, že potřebuji postupně a mohou průběžně kontrolovat zda jsem prostavěl neuspěl. Tak jsem se na to vyprdl, vynadal jim a materiál prodal a ještě na něm slušně vydělal. Dnes tomu rozhodnutí žehnám, byl bych rukojmí vlastní kolbenky a staral se o obživu hejna ne-kreativních líných odborářů. 

Uvádím to jako důkaz, jaký je stát špatný hospodář a jací s prominutím idioti tomu velí.

Jako perličku uvádím, že tehdy na té Šumavě mi místní konšelé dávali důrazný pokyn, abych hlavně ponechal přívodní kabel, což mi tehdy bylo nesmírně líto, byl dlouhý a velmi tlustý, středisko asi žralo neskutečně proudu. Jsem si naprosto jist, že pozemek za nějakou dobu přestal být chráněný a dnes tam stojí nějaké lukrativní rekreační středisku.

3 0
možnosti

P57e69t16r 96H26r91a79b49á96k

20. 3. 2015 12:08

Ačkoliv jsou dráhy vybrakované a nic nového se za psoledních 30 let nepostavilo, tak si tam berou stotisícové platy, dělají zakázky za min. dvojnásobné ceny a navíc kvalita vlakové dorpavy je jak před dvaceti lety na západě od nás. Kšeftovat na drahách se mus myslím dost vyplatit a docela mě mrzí, že jsem do tohoto oboru nešel. Možná bych byl superboháč.

2 3
možnosti

Koho myslíte tím dráhy??  Dnes je třeba jasně rozlišovat. V širším pojetí si lze jako dráhy předstvait i Leoexpres nebo Regiojet :-)

1 0
možnosti