Diskuze

Zkreslování statistik pokračuje. Hyundai prodává vozy sám sobě

Společnost Hyundai Motor Czech se na tuzemském trhu chlubí nárůstem prodejů a tím, jak nezkresluje statistiky. Z velké části však za vyšším počtem registrací, a tedy i „vyššími prodeji“ stojí sami dealeři a importér této značky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to podle mě učebnicová ukázka špatné marketingové koncepce. Ještě před zhruba pěti lety měl Hyundai našlápnuto na dobré výsledky, ze kterých nyní ještě pořád žije. Jejich auta v té době designově připomínala BMW, v současnosti je hlavní design BMW již někde jinde a z Hyundaie se stávají takové zvláštní krabice. Ohledně marketingu je můj názor ten, že přijít do Čech a napadat zde tradiční značku, je jako přijet do Rakouska říct, že jim z Asie přivezli lepší Alpy. Nebo jako kdybych přišel do české hospody, kde se čepuje Plzeň a křičel bych tam, že Plzeňáci zrudnou závistí, až uvidí pravé korejské pivo. Samozřejmě, že mnozí i původně nerozhodnutí zákazníci, kteří by při nekonfrontačním chování to korejské pivo ochutnali, začnou na just pít do plzeňské. Hyundai mohl jedině koexistovat vedle Škody, ale napadáním na agresí vůči ní se psychologicky českému mozku musí zprotivit. Navíc agrese vůči někomu je v podstatě transformace vlastní slabosti a nejistoty. Za marketingovou koncepci, kterou Hyundai v praxi uplatňuje, bych od státnic z marketingu vyhodil i studenta bakalářského studia. Druhou věcí je problematický hlas v reklamách. Dotyčný hlas působí vlezle, nepůsobí vůbec mužně, čiší z něho lacinost a průměrnost. A lingvistická složka vyslovování názvu Hyundai? Proč? V jiných zemích to vyslovují normálně, proč je to v ČR Hyundéééé. Ono to nejde ani napsat.

7 2
možnosti
Foto

No tak s vámi bych, vážený pane, chtěl rozebírat marketingové prostředí a dělat analýzu trhu. Zcela jistě bych vám svěřil prostředky na hodnocení tržního prostředí a nechal si zpracovat taktiku a strategii značky. Myslím, že váš pohled je pouze učebnicový.. chudáci studenti..

0 1
možnosti

To zas Sura něco nepochopil.....lenost novinářů zjistit jak to je a proč to je je fakt směšná.Ale viděl bych to na IQ a nepochopení slova reexport.

0 0
možnosti
Foto

Korejci jsou fixlováním už profláknutý. Kámoš dělal pro Samsung, 3/4 peněz na marketing se ztratilo v kapsách manažerů "cestou z Koreje do Česka" a se zbývající čtvrtinou peněz přišel příkaz, že nebudou polepený 4 tramvaje, ale jenom jedna a ta se pak nafotí na 4 různejch místech v Praze, aby se zdokumentovaly 4 tramvaje. ;-D

Hyundai je ta samá tlupa vohejbačů. ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Nechci nikoho bránit, ale ať jsou síly srovnány: Škodovka část manažerů asi před 1-2 roky odstřihla den ze dne a následně propustila, protože docházelo k údajným machinacím s novými vozy, lze vygooglit.

Dle vašeho mínění jsou Češi ta samá tlupa ...;-)

1 1
možnosti

Pochvala soudruhum do Jungbunzlau, pekny clanek;-D

0 5
možnosti
Foto

Hlavně, že soused se zelných polí neustále machruje. Rv

2 0
možnosti

Já jsem  s jeho výrobky spokojen,užívám si už jeho druhé nové vozidlo! Je dobře,že je dnes  takový výběr,a každý si může pořídit vůz který se mu líbí a vyhovuje !R^;-)

1 2
možnosti

nebudou se jim v dole hromadit horníci?

2 0
možnosti

ale to snad je uz chronicky zname, ze na konci linky dokoncenych aut jdou primo do srotovny, a postupem se z nich zase stavaji nova auta, zamestnanost je naplnena, a Automat Svet tedy bezi dal, mocalem cernym, kolem bilych skal...

0 4
možnosti

Nevim nevim, ale jak moc muze byt prekvapive u clanku vydaneho v nedeli, ze zminena strana za cely vikend neodpovedela? ;-):-P

0 1
možnosti

J66a32n 61S79ů46r35a

30. 3. 2015 8:15

Dotaz byl poslán v neděli 22.3.

2 0
možnosti

Jundaj je ve vztahu k ceně předražené a vlastně nekvalitní vůz.

5 4
možnosti

Tady se ukazuje jaci jsou lidi idioti. Kupuji podle toho, jak to delaji ostatni. A manazeri Hyundai to dobre vedi. Delaji co muzou a ze to praskolo, to je jejich problem. Je mi to jedno ;-)

0 0
možnosti

Osobně jsem idiot z jiné kategorie - kupuju schválně to, co jiní nekupují, abych se odlišil. V daném případě Mazdu

2 1
možnosti