- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Privátní značka je způsob, jak zákazníkům ztížit porovnatelnost zboží a cen. Mountfield to tak dělá pořád. Jejich značka "Oleo-Mac" je synonymum pro šuntové nářadí, ale nikdo jiný to ani prodávat nemůže, ledaže by si to koupil od Mountfieldu. Na pár měsíců nasadí vysoké ceny a zbytek roku ty šunty prodává s "neuvěřitelnými slevami".
Tak už i slevomat se pokusil lidi oblbovat privátní značkou?
Když vidím jak fungují privátní značky v Lidlu a podobně, tak začínám mít pro slovo "exkluzivně" nový překlad: "Zboží které se dá koupit jenom u nás, protože jsme si to objednali od levného výrobce, ten to zabalil do obalu s naší "značkou", kterou pochopitelně nikdo jiný používat nemůže, a teď budem lidi oblbovat cizím slovem, stejně jsou ti lidi blbí a pletou si exkluzivní s luxusním".
Lidi už jsou dnes tak zblblý, že už nechtěj nic koupit bez slevy..takže je to jednoduchý cena se nadsadí a uvede jako původní..Pro ty kteří žijí ve světe kompjutrů neradi chodí po krámech nebo dělal do večera se muselo pŕijít s něčím jiným.. Hlavné jsou cílené na páry ,Málokdy se setkám s akci pro 4 osoby ,proto slevomaty nevyužívám
No me v prvni chvili kdyz sem si to znacku cetl naskocila v hlave teda uplne jina znacka nez ve skutecnosti je mam na mysli Marius Pedersen
A já si skoro začínám myslet, že to není podobnost čistě náhodná, ale poťouchlý vtípek markeťáka ze slevomatu. Prostě předražený čínský šunt na jedno použití a následný odvoz Pedersenem.
Slevomat je bublina, která brzy splaskne pro dobro prodejců i zákazníků.
Hezký PR. iDnes nám trochu zamlčuje, že jde nejspíš o reakci na odhalení Protivné blondýny: http://www.protivna-blondyna.cz/2015/03/prapodivna-taktika-slevomatu-nebo.html
Noname z Číny, asi přes Alibaba.com, který se obrandovali nějakou pseudo-luxusní značkou, kterou si vycucají z prstu a má navozovat asi něco jakože se jedná o luxusní skandinávský nábytek/design. Úplně košer obchodování.
a tak chvili to lidi zjevne zrali. Ja ale osobne uz slevove servery nevnimam, uz zapominam, ze existuji. uz jsem i zapomel, jak se jmenuje ten americky, ktery vsichni pred lety okopcili.
aby to pro lidi bylo zajimave, museli by videt, ze se to jinde prodava za trebas 10 tisic nabytek do pokoje a slevomat to ma za 5 tisic. Ale kdyz to ma jenom slevomat za 5 tisic, jak me to ma motivovat koupit, jakoze ve sleve, kdyz to za vyssi cenu nikdy nikde nebylo...
Oni ty slevy hlavně zboží nic moc. Pokud to zboží normálně prodávají stačí hodit do heureky nebo jakéhokoli prohlížeče a sežene se to za stejně nebo méně. Pár vyjímek je ale to je spíš vzácnost.
Ty matrace co prodávají jsou asi taky privátní ten kdo je má vyrábět je ve své běžné nabídce nemá.
Ono je jedno kde to berou. Vetsina vseho je dnes stejne z Ciny. Umeji vyrabet vsechno. Pro chudaky levne veci, pro bohate kvalitni luxus.
Kdyby dnes Cina rekla - uz vam nic nedodame, to by vsude vsichni pekne piskali kudlu, jen si to priznejme
Jo a nejvíc by pískala kudlu ta čína. Tady by se to po přechodném nedostatku rozběhlo, ale asie by si namlela hubu. Už aby to udělali...