Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Adidas chce přesunout část výroby z Číny zpět do Evropy

Adidas plánuje přesun výroby z Asie do Evropy. Tvrdí, že chce mít blíž k zákazníkům. Distribuce výrobků na starý kontinent totiž trvá šest týdnů. Německá firma v posledních letech ztrácela podíl na trhu na úkor rychle rostoucího většího amerického konkurenta Nike.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L68u71k96á27š 74K55m60e18n72t 5889327274300

Tak ony ty boty se třemi pruhy posledních 10-12 let stejně stojí pěkně za ho*no. Dokud se to šilo v Evropě, tak vydržely opravdu dost. Jakmile se to začalo šít mimo Evropu, tak cena zůstala stejná, ale kvalita se naprosto propadla. Adidasky koupený v roce 1996 vydržely 9 let a kdyby se neošoupala podrážka, tak držely v klidu dál. Cokoli této značky koupené po roce 2001 nevydrželo víc jak 1 rok. Z kvalitní sportovní obuvy se staly boty na jednu sezonu, co se rychle rozpadnou.

+2/0
11.4.2015 22:21

L33u61b50o73m68í34r 43K65a64m92e41n39s96k39ý 3160378913786

jo, lepší pracující robot v Evropě než něajký polootrok v Asii, tohle je správný směr

+1/0
27.3.2015 17:29

P22a42v59e42l 23H92o24u36s18k78a 3371515730948

Nepřesunou to k nám? Tady bude za chvíli nejlevnější pracovní síla na světě... :-P

+2/−2
27.3.2015 14:24

D11a29v24i52d 89H32y86š70p81l14e78r 2653863777265

Chápu, že do PR sdělení nemohou napsat, že "nás to v Číně už vyjde draho", ale "blíže k zákazníkovi" zní na druhou stranu jako urážka zákazníkovy inteligence.

+17/−1
27.3.2015 10:30

M54i80r79o19s20l84a69v 90T48i57š58e42r 4269639384232

V Číně už se to nešije nejméně 5 let.

+4/0
27.3.2015 10:35

M28a46r80t95i19n 90S83e12d56o35n70a 5777383440379

Cina uz je draha delsi dobu, vyrobci zamereni na cenu uz prenesli vyrobu davno jinam (primarne Vietnam, Malajsie, Kambodza, Banglades)

+1/0
27.3.2015 20:37
Foto

M58a90r34e55k 70S63o84f73r 9405380758949

Německá bota bude opět z Německa. Díky robotizaci výroby již není výhodou levná pracovní síla. Díky robotizaci je zbytečné povolit imigraci spoustě Muslimů. Stroj pracuje a nemodlí se.

+10/0
27.3.2015 10:16

M17a53r89t59i29n 16P81e16t62ř95í77k 4622849231911

Neřekl bych, že výrobu přesune do Německa, kde je drahá pracovní síla. Viděl bych to spíše tak na Polsko apod.

+7/0
27.3.2015 10:22

A62n13t30o31n82í34n 39S81v51o64b61o16d64a 3804243889702

Potřebujete vysoce kvalifikovanou pracovní sílu, servis strojů a robotů. Tomu vyhovuje Německo. Stroje jsou efektivní, když mají správnou péči, jinak jsou drahé na pozdější servis

+1/0
27.3.2015 10:38

M65i63c63h34a47l 84P18a30v76l83á70t 9593923114989

Na tohle Nemecko fakt nepotrebujete. Tim byste uplne hloupe ziskal vsechny nevyhody, ale vyhodu zadnou. Mozna zkuste pochopit, ze nejen v Polsku nebo u nas, ale ani v Rumunsku atd. nebude s tim servisem ani ten nejmensi problem.

+3/0
27.3.2015 10:47

A59n47t74o71n74í18n 16S45v77o70b48o93d67a 3984263359472

Nebude, ale bude tam létat často někdo z Německa a nebo Švýcarska. Dnes toho dělají dost dálkově, ale stejně Němce známe osobně. Nikdo to u nás neumí pořádně. Kawasaki muselo mít v ČR své lidi, aby udrželi v provozu roboty v TPCA atd

0/0
27.3.2015 10:56

M16a17r95t30i59n 67P25e28t22ř11í16k 4492679321571

To máte firmu od firmy... např. v době krize zavřel Continental (= tradiční německá firma) 2 své výrobní závody - jeden ve Francii, jeden v Německu!!!

A zatímco v Německu to vzali sportovně ("no co, byli jsme nejdražší, tak nás holt zavřeli"), ve Francii se pálili pneumatiky ve velkém a rebelovalo se...

A k tomu "nikdo to u nás neumí pořádně": je to otázka kvalifikované pracovní síly a strojů, na kterých se vyrábí. U nás je (myslím) kvalifikované síly dost, ale chybí jí německá výkonnost. A stroje... třeba do Barumu se vozí staré mašiny z Německa, které jsou momentálně "100 let za opicema", nejsou na ně pořádně k sehnání ND a mají časté prostoje... ale to není vina (ne)kvalifikované pracovní síly, alebrž je to chyba managementu, že tu ty staré plečky cpe...

+2/0
27.3.2015 11:03

J62i61ř55í 27E15r52b24e61n 1593274856627

Jo, my jsme si taky dovezli ze "Západu" od mateřské firmy stroje, které se pak dávaly do kupy klidně tři roky, než údržbáři, technologové, elektrikáři a programátoři odladili ty nejkřiklavější závady, v důsledku kterých docházelo k výrobě neshod a k odstávkám provozu.

Když se všechny vícenáklady (zmetkovitost, vícepráce aj.) sečetly, vyšlo to dráž než kdyby se pořídil úplně nový stroj se zárukou a servisem přímo od výrobce...

+1/0
28.3.2015 0:34

M97a89r49t30i59n 58P32e52t85ř14í78k 4102799591531

Rumunsko určitě ne. Naše "matka" = Continental tam rozšířil výrobu a co slýchám ohlasy, je to tam horší než v Indonésii (kde má Continental taky fabriku) ;-D

0/0
27.3.2015 10:59

A62n17t10o95n19í48n 90S41v15o52b98o29d94a 3914543469122

Z Rumunska některé firmy utekly, nebylo to výhodné. Levná pracovní síla lze levně dovézt do rozvinutější země

0/0
27.3.2015 11:29

M72a14r26e38k 71S79ý55k89o44r78a 9713580816546

Ta vysoce kvalifikovaná síla bude přímo v Polsku. Polský inženýr je levnější než německý a dokáže stejně.

+1/0
27.3.2015 14:22

A47n54t98o61n53í59n 31S75v24o17b58o43d77a 3604393379592

Polský inženýr je dávno ve světě, pokud něco umí. Oni nemají problém jít za prací

+1/0
27.3.2015 14:40

K40a66r76e37l 74Č43e24r89n37ý 6535153742681

Jde o řízení výroby podle zpracovaných postupů, základní servis, seřízení,  .... Na to zas super kvalifikované inženýry nepotřebují.

0/0
28.3.2015 17:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.