Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italové se brání proti tendru na opravu D1. Nezaplatili však kauci

Italská společnost Serenissima Costruzioni podala ve středu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) námitky proti svému vyloučení z tendru na opravu dálnice D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou. Další tendr řešili Italové už i s antimonopolním úřadem. Ten ho ale pozastavil, protože firma nesložila kauci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86a36v54e81l 19Š83e33b28e38k 8454783192500

dobře si prohlédněte to  dopravní značení na fotu ..to jsem tam prosím tak krásně umístil já

0/0
28.4.2015 18:22
Foto

S13t20a49n33i94s66l68a62v 16T75e75s11a77ř 9577294252494

Héj, pocém, my chcém postavít tu dálnicí né, tak co bysme ještě měli platit kaucí, có? Pán sudca, to je diškriminácie, že nás vyřadíly z tento ... tendru. Cože? Kdy jsme poslali nabídku? V únoru. A kolikátýho? EE, ... v březnu. ;-D;-D;-D

0/0
3.4.2015 16:59
Foto

I65m27r35i88c24h 27S68u77c54h37a46r72s26k48ý 8536803555651

Italové v zimě tančí a v létě nepracují, tak kdy by chtěli u nás tu dálnici opravit. ;-D

0/0
2.4.2015 18:36

J10i79n14d28ř25i35c47h 85Š58k95o62p93e44k 4665101120555

na podzim a na jaře ;-D

0/0
2.4.2015 18:51

V63l91a80d35i64m22í85r 32F50i30b19i35g29e19r 5104961531104

Známe, když je nějaký problém a blíží se víkend nebo nějaký den volna tak to co by trvalo normálně 4-5 dní trvá 14:-)

0/0
3.4.2015 7:52

P98e24t27r 41P75e92t61r 7332340200532

Italové by dopadli jako Číňané v Polsku, přišli by skemrat o další peníze.

+2/−1
2.4.2015 18:27

V34l90a19d33i66m27í25r 43F79i77b38i83g18e89r 5154381851604

Kdyby je vybrali bylo to nefér vůči těm co doložili co bylo v zadání. Hlavně že nevyhrála Eurovia to by do 5 let bylo jak horská dráha. Jinak s Italskou firmou která byla nejlevnější máme v podniku zkušenosti. 2,5 roku po termínu jejich systém stále nefunguje jak má. Sice se to řeší ale je to k ničemu když to už 2 roky mělo fungovat.

+3/0
2.4.2015 17:54
Foto

I52m61r93i29c48h 68S36u61c11h67a55r24s20k87ý 8936233265621

Vzpomínáte na Pendolíno, k vůli nim se dokonce měnili i naše normy, dále Italské navádění a noční vidění do modernizovaných tanků T-72 bylo taky asi dva roky k ničemu.;-D

+3/0
2.4.2015 18:39

V91l19a85d39i31m67í68r 91F19i18b88i54g25e50r 5104391141714

Možná by kvůli tomu jak přestavěli dálnici taky změnili nějakou tu normu aby to sedělo;-)

0/0
3.4.2015 7:51

J84i97n39d17ř65i20c13h 15Š55k84o64p22e30k 4265791280975

Už vím, proč se hlásí tak málo zahraničních firem do našich tendrů. Důvodem je negramotnost - Francouzi v zakázce na Temelín nebyli schopni dočíst zadávací podmínky do konce, takže jaksi nabídka neodpovídala zadání, Italové se chtějí soudit, ale nastudovat jeden zákon obrovský problém   ;-D;-D

Ono je snad lepší, že tu cizí firmy ani nestaví. Když takto zvládají administrativu, tak jak asi vypadá skutečná práce ;-D;-D

+4/0
2.4.2015 17:07

R63a91d82e69k 84K21o59l24á20ř 7206112387501

Achjo.:-/:-/:-/ A je to tu tady znova.... chudáci Italové, ti vydřiduši místní. Takže znova .... Cena za kterou to Italové vyhráli je maximálně cena materiálu, který do toho stejně musí dát a z čeho budou platit další náklady s výstavbou spojené. A teď dál ... Za co budou platit místním subdodávkám, těm drobným dodavatelům, kteří většinu práce oddřou.  Možná Pizzou abnebo třeba úsměvem. 

Chápu že co čech, to zaručený odborník na výstavbu dálnic v Česku. Ale prosím trochu rozumu do toho všeho. Hrozí zde situace že co to Italové vyhrajou, tak po těch úsecích se nebude jezdit ani za pět let, neboť nebudou dostavěny a Italové budou v konkurzu. A ve filnále to stějně zaplatíme ještě jednou a všichni.!!!!

No a teď dávejte mínusy kritici.  

Jo a kecy o předraženosti našich dálnic si prosím nechte od cesty, už to tady bylo a bylo dokonce vyvráceno... i když kdo nechce chápat tak je mu to je stejně jedno ;-).

+7/0
2.4.2015 14:53

M52a35r88i64e 15V60e51r88n14e40r53o66v55a 9481747389

Aha, takže vy jste stejný odborník, jakých je na ŘDS spousta. A že máme nejdražší dálnice na světě na km, taky vlastně není pravda, že? Vy budete zřejmě ten lepič obálek...nebo spíš jejich otvírač.:-/

+4/−3
2.4.2015 15:00

R89a89d89e32k 67K39o53l92á21ř 7696862287151

Vážená paninko...:-/. Za prvé se v dané oblasi stvebníctví pohybuji. Za druhé nejsem lepič obálek ani jejich otvírač. Za třetí nejsem takový odborník jak vy si myslíte. Za čtvrté... to co jsem napsal tak to může při troše přemýšlení napdanout každého rozumného člověka. Stačí jen sledovat danou tématiku a udělat si svůj zdravý názor. 

Co se týká odborníků... no jen toto. V Čechách platí jedno přísloví... "trefená kachna se vždycky ozve".  ...... že by se už jedna ozvala ;-D;-D

Přesto si myslím, že snad tu jsme rozumní lidé takže bez urážek, i když anonimita je naprosto úžasná ;-) že.

+3/−3
2.4.2015 15:12

L37a69d59i78s65l29a58v 61K77v37a75s87n53i96č46k44a 1933567313685

Není podstatné jestli jsou nejdražší, nebo nejlevnější, ale jestli vůbec jsou a když, tak v jaké kvalitě. Podnikání formou charity je k ničemu.

+2/0
2.4.2015 15:37

J33i87n52d70ř83i57c40h 64Š12k46o10p32e81k 4385341740335

dálnice drahé máme, ale těžko Italové budou vozit balenou nebo beton z Itálie, takže budou muset odebírat od betonárek/obaloven, které vlastní místní firmy. A ty jim dají cenu, jakou budou chtít, bez ohledu na to, že za hranicema je levněji

+1/−1
2.4.2015 17:47

P18e93t69r 47B61a11s45l 5922851325

Dobrý den, pane Koláři! Víte, kdyby nešťastní státní zástupci nemuseli dnes a denně řešit "cinknuté" a jinak domluvené veřejné soutěže - uvěřil bych vám...tedy alespoň zčásti. Obávám se, že v současné ČR 2015 mohu jen konstatovat - léto 2013 - Pienza, Toskánsko. Ráno kolem osmé hodiny na jedinou průjezdnou silnici městem za provozu vyjíždí stroje a začínají ukusovat starý asfalt zhruba ve výši 25 cm. O deset hodin později jsou položeny obě strany vozovky /stále za provozu/, dodělává se značení  - 250 METRŮ SILNICE JE HOTOVO!! Mohl jsem posléze vytáhnout tágo a zahrát si kulečník, jak to bylo rovné! Jaro 2015 - Plzeň, ČR - 20.březen - na silnici od Plzně, Božkova směrem k dálničnímu přivaděči se objevuje stopka a stroj na odkryv asfaltu. Čeká nás výměna silničního svršku - V DÉLCE CCA 1250 METRŮ - TERMÍN DOKONČENÍ - ZA 4 MĚSÍCE!  Určitě je třeba dalšího komentáře?

+3/0
2.4.2015 15:37

P44e96t71r 52B46a97s74l 5432521225

P.S. V té Pienze se jednalo sobotu!

+1/0
2.4.2015 15:38

R28a23d62e82k 58K38o95l98á50ř 7226292887511

Nezpochybňuji nic co jste napsal, Naopak respektuji a z mých cet po Německých dálnicích a silnicích vím že to může fungovat jinak. S Itálií zkušenosti nemám. Jenže o tom čem vy píšete tak o tom to není. Vy jste viděl tu finálku, tu samotnou stavbu, která jistě mohle být špičková (veřtě že pokud by se to tu zaplatilo tak to plno firem umí taky), ale víte zaručeně jaké jednání a zakolik... tomu všemu předcházelo? No myslím si že nikoliv tak jako já.

My všichni jsme denodenně krmeni různými slátaninami z tisku, (až se rozumný člověk děsí co si zde v čechách novinář beztrestně dovolí a 99% obyvatelstva mu to žere) a bohužel se tomu dává i za pravdu. Takže prosím nekoukejme jednostranně, ale zjistěme si jak je to na obou stranách.

+1/0
2.4.2015 16:07

J74a56n 93K29r32k 1401117303352

ja v pohode zpochybnim co jste napsal :)

existuji nejake technologicke pauzy jejich nedodrzeni znamena vyrazne nizsi zivotnost. Takze aby behem 10 hodin komplet opravili a zprovoznili 250m dalnice je mimo.

Jine tema je, ze 4mesice to fakt byt nemusi,

+1/0
2.4.2015 16:16

P86e84t87r 28B14a70s65l 5792691195

...dálnici vskutku nikoliv - to byla normální ulice /silnice/ - dvouproudá vedoucí městem - viz můj příspěvek výše. 250 m dálnice za den by asi fakt nikdo nezvládl!:-)

0/0
2.4.2015 17:12

Š20t22e50f58a65n 72F48r21i88č25a 7132448573876

A o tom to je. Každý den práce navíc stojí další a další prachy. Přinejmenším na mzdách a pronájmu strojů a mechanizace.

0/0
3.4.2015 7:25

J13a52n 29V15a95l54o17u65c36h 6402947588220

No jo, když tady jsou smlouvy napsány tak, že firma zavře co zavřít beztrestně MŮŽE, ne jen to co skutečně MUSÍ vzhledem k probíhajícím pracem. A ještě si tam "prdne" ceduli se smajlíkem.

A třeba ve VŘ chybí srážky bodů, čím je délka realizace vzdálenější od technologického minima (nebo-li běžná praxe, že firma má na pěti stavbách po deseti lidech po deset týdnů, ne jednu stavbu s 50 lidmi za týdny dva). Ale zase chápu, že dlouhá objížďka či popojíždění v koloně = větší spotřeba = více peněz z daní za PHM (blijící smajlík).

0/0
3.4.2015 10:06

L58u35b88o39s 10K78u39b84i11c18e81k 4405165364

Asi jste  byli levnejsi a rychlejsi a za to se v CR tvrde plati;-D

+1/0
2.4.2015 14:11

M66a71r47i83e 41V68e22r17n26e57r24o42v78a 9251627389

Kdepak administrativní nedostatky. Podvod, špína a úplatky na naší straně, jen aby si někdo zase nahrabalRvRv. My si přece nemůžeme dovolit stavět levně dálnice. To je, oč tu běží. Chudáci Italové, co si o nás pomyslí ;-(

+2/−1
2.4.2015 13:21

J66a17n 47F58r80o87l46í73k 6586560785304

V obálce zase chyběly peníze. To je škandál od firmy ze země cosa nostry.;-D

0/−1
2.4.2015 14:32

M22i22l78a38n 81K69r80á93l 8713818501941

Přece na ŘSD nebudou dělat za nějakých 25tis. hrubého

0/−1
2.4.2015 14:42

J44i44ř91í 19N24o46v50á72k 3773629588116

Zapomněli si najmout nějakého poradce od Skansky.

0/−2
2.4.2015 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.