Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Italové se brání proti tendru na opravu D1. Nezaplatili však kauci

Italská společnost Serenissima Costruzioni podala ve středu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) námitky proti svému vyloučení z tendru na opravu dálnice D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou. Další tendr řešili Italové už i s antimonopolním úřadem. Ten ho ale pozastavil, protože firma nesložila kauci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56a51v34e47l 89Š23e17b86e20k 8834553892360

dobře si prohlédněte to  dopravní značení na fotu ..to jsem tam prosím tak krásně umístil já

0/0
28.4.2015 18:22
Foto

S16t27a85n54i79s42l77a67v 65T23e65s88a67ř 9857804402404

Héj, pocém, my chcém postavít tu dálnicí né, tak co bysme ještě měli platit kaucí, có? Pán sudca, to je diškriminácie, že nás vyřadíly z tento ... tendru. Cože? Kdy jsme poslali nabídku? V únoru. A kolikátýho? EE, ... v březnu. ;-D;-D;-D

0/0
3.4.2015 16:59
Foto

I93m35r18i17c87h 60S47u84c35h94a35r25s58k10ý 8856923435131

Italové v zimě tančí a v létě nepracují, tak kdy by chtěli u nás tu dálnici opravit. ;-D

0/0
2.4.2015 18:36

J37i84n24d88ř95i35c61h 75Š19k56o79p34e98k 4515961510975

na podzim a na jaře ;-D

0/0
2.4.2015 18:51

V74l58a95d21i91m77í46r 91F81i40b81i39g28e39r 5724191851934

Známe, když je nějaký problém a blíží se víkend nebo nějaký den volna tak to co by trvalo normálně 4-5 dní trvá 14:-)

0/0
3.4.2015 7:52

P47e95t90r 96P32e91t97r 7632220320592

Italové by dopadli jako Číňané v Polsku, přišli by skemrat o další peníze.

+2/−1
2.4.2015 18:27

V85l78a45d33i10m44í94r 90F15i62b35i28g77e13r 5564251831364

Kdyby je vybrali bylo to nefér vůči těm co doložili co bylo v zadání. Hlavně že nevyhrála Eurovia to by do 5 let bylo jak horská dráha. Jinak s Italskou firmou která byla nejlevnější máme v podniku zkušenosti. 2,5 roku po termínu jejich systém stále nefunguje jak má. Sice se to řeší ale je to k ničemu když to už 2 roky mělo fungovat.

+3/0
2.4.2015 17:54
Foto

I25m96r93i79c21h 34S42u21c79h20a98r30s93k54ý 8536923275281

Vzpomínáte na Pendolíno, k vůli nim se dokonce měnili i naše normy, dále Italské navádění a noční vidění do modernizovaných tanků T-72 bylo taky asi dva roky k ničemu.;-D

+3/0
2.4.2015 18:39

V59l79a42d60i37m84í84r 59F52i15b85i43g96e73r 5304601641174

Možná by kvůli tomu jak přestavěli dálnici taky změnili nějakou tu normu aby to sedělo;-)

0/0
3.4.2015 7:51

J75i58n63d47ř39i30c32h 70Š57k92o82p25e28k 4565181120705

Už vím, proč se hlásí tak málo zahraničních firem do našich tendrů. Důvodem je negramotnost - Francouzi v zakázce na Temelín nebyli schopni dočíst zadávací podmínky do konce, takže jaksi nabídka neodpovídala zadání, Italové se chtějí soudit, ale nastudovat jeden zákon obrovský problém   ;-D;-D

Ono je snad lepší, že tu cizí firmy ani nestaví. Když takto zvládají administrativu, tak jak asi vypadá skutečná práce ;-D;-D

+4/0
2.4.2015 17:07

R89a19d96e47k 24K47o60l95á57ř 7356292677931

Achjo.:-/:-/:-/ A je to tu tady znova.... chudáci Italové, ti vydřiduši místní. Takže znova .... Cena za kterou to Italové vyhráli je maximálně cena materiálu, který do toho stejně musí dát a z čeho budou platit další náklady s výstavbou spojené. A teď dál ... Za co budou platit místním subdodávkám, těm drobným dodavatelům, kteří většinu práce oddřou.  Možná Pizzou abnebo třeba úsměvem. 

Chápu že co čech, to zaručený odborník na výstavbu dálnic v Česku. Ale prosím trochu rozumu do toho všeho. Hrozí zde situace že co to Italové vyhrajou, tak po těch úsecích se nebude jezdit ani za pět let, neboť nebudou dostavěny a Italové budou v konkurzu. A ve filnále to stějně zaplatíme ještě jednou a všichni.!!!!

No a teď dávejte mínusy kritici.  

Jo a kecy o předraženosti našich dálnic si prosím nechte od cesty, už to tady bylo a bylo dokonce vyvráceno... i když kdo nechce chápat tak je mu to je stejně jedno ;-).

+7/0
2.4.2015 14:53

M44a59r57i78e 71V66e62r51n14e82r95o89v55a 9641367819

Aha, takže vy jste stejný odborník, jakých je na ŘDS spousta. A že máme nejdražší dálnice na světě na km, taky vlastně není pravda, že? Vy budete zřejmě ten lepič obálek...nebo spíš jejich otvírač.:-/

+4/−3
2.4.2015 15:00

R57a91d60e80k 54K73o51l62á45ř 7846482657101

Vážená paninko...:-/. Za prvé se v dané oblasi stvebníctví pohybuji. Za druhé nejsem lepič obálek ani jejich otvírač. Za třetí nejsem takový odborník jak vy si myslíte. Za čtvrté... to co jsem napsal tak to může při troše přemýšlení napdanout každého rozumného člověka. Stačí jen sledovat danou tématiku a udělat si svůj zdravý názor. 

Co se týká odborníků... no jen toto. V Čechách platí jedno přísloví... "trefená kachna se vždycky ozve".  ...... že by se už jedna ozvala ;-D;-D

Přesto si myslím, že snad tu jsme rozumní lidé takže bez urážek, i když anonimita je naprosto úžasná ;-) že.

+3/−3
2.4.2015 15:12

L24a81d71i73s98l67a63v 57K34v21a57s53n91i28č52k43a 1943207633635

Není podstatné jestli jsou nejdražší, nebo nejlevnější, ale jestli vůbec jsou a když, tak v jaké kvalitě. Podnikání formou charity je k ničemu.

+2/0
2.4.2015 15:37

J16i12n69d91ř85i45c52h 98Š75k33o97p24e10k 4165281440405

dálnice drahé máme, ale těžko Italové budou vozit balenou nebo beton z Itálie, takže budou muset odebírat od betonárek/obaloven, které vlastní místní firmy. A ty jim dají cenu, jakou budou chtít, bez ohledu na to, že za hranicema je levněji

+1/−1
2.4.2015 17:47

P88e40t81r 64B17a57s33l 5962331305

Dobrý den, pane Koláři! Víte, kdyby nešťastní státní zástupci nemuseli dnes a denně řešit "cinknuté" a jinak domluvené veřejné soutěže - uvěřil bych vám...tedy alespoň zčásti. Obávám se, že v současné ČR 2015 mohu jen konstatovat - léto 2013 - Pienza, Toskánsko. Ráno kolem osmé hodiny na jedinou průjezdnou silnici městem za provozu vyjíždí stroje a začínají ukusovat starý asfalt zhruba ve výši 25 cm. O deset hodin později jsou položeny obě strany vozovky /stále za provozu/, dodělává se značení  - 250 METRŮ SILNICE JE HOTOVO!! Mohl jsem posléze vytáhnout tágo a zahrát si kulečník, jak to bylo rovné! Jaro 2015 - Plzeň, ČR - 20.březen - na silnici od Plzně, Božkova směrem k dálničnímu přivaděči se objevuje stopka a stroj na odkryv asfaltu. Čeká nás výměna silničního svršku - V DÉLCE CCA 1250 METRŮ - TERMÍN DOKONČENÍ - ZA 4 MĚSÍCE!  Určitě je třeba dalšího komentáře?

+3/0
2.4.2015 15:37

P61e92t19r 53B66a94s31l 5152141285

P.S. V té Pienze se jednalo sobotu!

+1/0
2.4.2015 15:38

R17a67d96e96k 70K70o87l68á58ř 7766672297371

Nezpochybňuji nic co jste napsal, Naopak respektuji a z mých cet po Německých dálnicích a silnicích vím že to může fungovat jinak. S Itálií zkušenosti nemám. Jenže o tom čem vy píšete tak o tom to není. Vy jste viděl tu finálku, tu samotnou stavbu, která jistě mohle být špičková (veřtě že pokud by se to tu zaplatilo tak to plno firem umí taky), ale víte zaručeně jaké jednání a zakolik... tomu všemu předcházelo? No myslím si že nikoliv tak jako já.

My všichni jsme denodenně krmeni různými slátaninami z tisku, (až se rozumný člověk děsí co si zde v čechách novinář beztrestně dovolí a 99% obyvatelstva mu to žere) a bohužel se tomu dává i za pravdu. Takže prosím nekoukejme jednostranně, ale zjistěme si jak je to na obou stranách.

+1/0
2.4.2015 16:07

J43a87n 90K29r33k 1261717873372

ja v pohode zpochybnim co jste napsal :)

existuji nejake technologicke pauzy jejich nedodrzeni znamena vyrazne nizsi zivotnost. Takze aby behem 10 hodin komplet opravili a zprovoznili 250m dalnice je mimo.

Jine tema je, ze 4mesice to fakt byt nemusi,

+1/0
2.4.2015 16:16

P77e87t28r 12B51a13s45l 5312891625

...dálnici vskutku nikoliv - to byla normální ulice /silnice/ - dvouproudá vedoucí městem - viz můj příspěvek výše. 250 m dálnice za den by asi fakt nikdo nezvládl!:-)

0/0
2.4.2015 17:12

Š60t48e18f83a35n 63F56r48i60č36a 7352618413926

A o tom to je. Každý den práce navíc stojí další a další prachy. Přinejmenším na mzdách a pronájmu strojů a mechanizace.

0/0
3.4.2015 7:25

J43a41n 85V46a67l87o26u23c97h 6832507358190

No jo, když tady jsou smlouvy napsány tak, že firma zavře co zavřít beztrestně MŮŽE, ne jen to co skutečně MUSÍ vzhledem k probíhajícím pracem. A ještě si tam "prdne" ceduli se smajlíkem.

A třeba ve VŘ chybí srážky bodů, čím je délka realizace vzdálenější od technologického minima (nebo-li běžná praxe, že firma má na pěti stavbách po deseti lidech po deset týdnů, ne jednu stavbu s 50 lidmi za týdny dva). Ale zase chápu, že dlouhá objížďka či popojíždění v koloně = větší spotřeba = více peněz z daní za PHM (blijící smajlík).

0/0
3.4.2015 10:06

L43u92b10o50s 56K34u63b83i15c52e35k 4395805244

Asi jste  byli levnejsi a rychlejsi a za to se v CR tvrde plati;-D

+1/0
2.4.2015 14:11

M42a45r33i79e 38V37e91r75n89e71r52o86v58a 9761247799

Kdepak administrativní nedostatky. Podvod, špína a úplatky na naší straně, jen aby si někdo zase nahrabalRvRv. My si přece nemůžeme dovolit stavět levně dálnice. To je, oč tu běží. Chudáci Italové, co si o nás pomyslí ;-(

+2/−1
2.4.2015 13:21

J30a67n 22F64r71o97l34í26k 6916680405514

V obálce zase chyběly peníze. To je škandál od firmy ze země cosa nostry.;-D

0/−1
2.4.2015 14:32

M86i16l31a62n 61K44r90á82l 8273688181881

Přece na ŘSD nebudou dělat za nějakých 25tis. hrubého

0/−1
2.4.2015 14:42

J85i62ř63í 72N58o79v44á91k 3413289938586

Zapomněli si najmout nějakého poradce od Skansky.

0/−2
2.4.2015 14:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.