Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italové se brání proti tendru na opravu D1. Nezaplatili však kauci

Italská společnost Serenissima Costruzioni podala ve středu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) námitky proti svému vyloučení z tendru na opravu dálnice D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou. Další tendr řešili Italové už i s antimonopolním úřadem. Ten ho ale pozastavil, protože firma nesložila kauci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12a88v64e45l 54Š56e48b98e64k 8714563882510

dobře si prohlédněte to  dopravní značení na fotu ..to jsem tam prosím tak krásně umístil já

0/0
28.4.2015 18:22
Foto

S16t57a40n80i80s39l40a17v 82T53e67s69a60ř 9837744252384

Héj, pocém, my chcém postavít tu dálnicí né, tak co bysme ještě měli platit kaucí, có? Pán sudca, to je diškriminácie, že nás vyřadíly z tento ... tendru. Cože? Kdy jsme poslali nabídku? V únoru. A kolikátýho? EE, ... v březnu. ;-D;-D;-D

0/0
3.4.2015 16:59
Foto

I41m52r74i17c43h 70S53u10c15h22a34r74s39k71ý 8576463555661

Italové v zimě tančí a v létě nepracují, tak kdy by chtěli u nás tu dálnici opravit. ;-D

0/0
2.4.2015 18:36

J74i61n90d34ř25i56c14h 41Š38k80o69p38e27k 4175561890635

na podzim a na jaře ;-D

0/0
2.4.2015 18:51

V22l28a96d15i52m28í55r 15F98i68b58i45g96e10r 5944971911504

Známe, když je nějaký problém a blíží se víkend nebo nějaký den volna tak to co by trvalo normálně 4-5 dní trvá 14:-)

0/0
3.4.2015 7:52

P98e81t37r 20P45e36t72r 7412360920572

Italové by dopadli jako Číňané v Polsku, přišli by skemrat o další peníze.

+2/−1
2.4.2015 18:27

V31l69a61d21i73m52í93r 37F20i68b61i31g75e78r 5594131461394

Kdyby je vybrali bylo to nefér vůči těm co doložili co bylo v zadání. Hlavně že nevyhrála Eurovia to by do 5 let bylo jak horská dráha. Jinak s Italskou firmou která byla nejlevnější máme v podniku zkušenosti. 2,5 roku po termínu jejich systém stále nefunguje jak má. Sice se to řeší ale je to k ničemu když to už 2 roky mělo fungovat.

+3/0
2.4.2015 17:54
Foto

I88m29r38i45c79h 45S53u37c48h85a70r22s93k95ý 8856533865941

Vzpomínáte na Pendolíno, k vůli nim se dokonce měnili i naše normy, dále Italské navádění a noční vidění do modernizovaných tanků T-72 bylo taky asi dva roky k ničemu.;-D

+3/0
2.4.2015 18:39

V15l51a68d89i35m45í70r 74F30i32b33i73g15e47r 5534131901234

Možná by kvůli tomu jak přestavěli dálnici taky změnili nějakou tu normu aby to sedělo;-)

0/0
3.4.2015 7:51

J22i76n41d22ř35i12c39h 10Š41k33o25p73e36k 4695371890235

Už vím, proč se hlásí tak málo zahraničních firem do našich tendrů. Důvodem je negramotnost - Francouzi v zakázce na Temelín nebyli schopni dočíst zadávací podmínky do konce, takže jaksi nabídka neodpovídala zadání, Italové se chtějí soudit, ale nastudovat jeden zákon obrovský problém   ;-D;-D

Ono je snad lepší, že tu cizí firmy ani nestaví. Když takto zvládají administrativu, tak jak asi vypadá skutečná práce ;-D;-D

+4/0
2.4.2015 17:07

R20a92d27e53k 18K22o55l71á48ř 7896942827791

Achjo.:-/:-/:-/ A je to tu tady znova.... chudáci Italové, ti vydřiduši místní. Takže znova .... Cena za kterou to Italové vyhráli je maximálně cena materiálu, který do toho stejně musí dát a z čeho budou platit další náklady s výstavbou spojené. A teď dál ... Za co budou platit místním subdodávkám, těm drobným dodavatelům, kteří většinu práce oddřou.  Možná Pizzou abnebo třeba úsměvem. 

Chápu že co čech, to zaručený odborník na výstavbu dálnic v Česku. Ale prosím trochu rozumu do toho všeho. Hrozí zde situace že co to Italové vyhrajou, tak po těch úsecích se nebude jezdit ani za pět let, neboť nebudou dostavěny a Italové budou v konkurzu. A ve filnále to stějně zaplatíme ještě jednou a všichni.!!!!

No a teď dávejte mínusy kritici.  

Jo a kecy o předraženosti našich dálnic si prosím nechte od cesty, už to tady bylo a bylo dokonce vyvráceno... i když kdo nechce chápat tak je mu to je stejně jedno ;-).

+7/0
2.4.2015 14:53

M98a81r28i53e 40V61e91r75n51e37r65o20v70a 9441157919

Aha, takže vy jste stejný odborník, jakých je na ŘDS spousta. A že máme nejdražší dálnice na světě na km, taky vlastně není pravda, že? Vy budete zřejmě ten lepič obálek...nebo spíš jejich otvírač.:-/

+4/−3
2.4.2015 15:00

R42a20d63e22k 29K10o93l77á66ř 7506382517271

Vážená paninko...:-/. Za prvé se v dané oblasi stvebníctví pohybuji. Za druhé nejsem lepič obálek ani jejich otvírač. Za třetí nejsem takový odborník jak vy si myslíte. Za čtvrté... to co jsem napsal tak to může při troše přemýšlení napdanout každého rozumného člověka. Stačí jen sledovat danou tématiku a udělat si svůj zdravý názor. 

Co se týká odborníků... no jen toto. V Čechách platí jedno přísloví... "trefená kachna se vždycky ozve".  ...... že by se už jedna ozvala ;-D;-D

Přesto si myslím, že snad tu jsme rozumní lidé takže bez urážek, i když anonimita je naprosto úžasná ;-) že.

+3/−3
2.4.2015 15:12

L52a32d40i27s23l79a84v 22K43v92a85s61n56i98č31k82a 1483267793445

Není podstatné jestli jsou nejdražší, nebo nejlevnější, ale jestli vůbec jsou a když, tak v jaké kvalitě. Podnikání formou charity je k ničemu.

+2/0
2.4.2015 15:37

J18i35n70d93ř87i11c41h 40Š88k12o22p19e69k 4445331240855

dálnice drahé máme, ale těžko Italové budou vozit balenou nebo beton z Itálie, takže budou muset odebírat od betonárek/obaloven, které vlastní místní firmy. A ty jim dají cenu, jakou budou chtít, bez ohledu na to, že za hranicema je levněji

+1/−1
2.4.2015 17:47

P35e58t10r 21B15a79s63l 5632891465

Dobrý den, pane Koláři! Víte, kdyby nešťastní státní zástupci nemuseli dnes a denně řešit "cinknuté" a jinak domluvené veřejné soutěže - uvěřil bych vám...tedy alespoň zčásti. Obávám se, že v současné ČR 2015 mohu jen konstatovat - léto 2013 - Pienza, Toskánsko. Ráno kolem osmé hodiny na jedinou průjezdnou silnici městem za provozu vyjíždí stroje a začínají ukusovat starý asfalt zhruba ve výši 25 cm. O deset hodin později jsou položeny obě strany vozovky /stále za provozu/, dodělává se značení  - 250 METRŮ SILNICE JE HOTOVO!! Mohl jsem posléze vytáhnout tágo a zahrát si kulečník, jak to bylo rovné! Jaro 2015 - Plzeň, ČR - 20.březen - na silnici od Plzně, Božkova směrem k dálničnímu přivaděči se objevuje stopka a stroj na odkryv asfaltu. Čeká nás výměna silničního svršku - V DÉLCE CCA 1250 METRŮ - TERMÍN DOKONČENÍ - ZA 4 MĚSÍCE!  Určitě je třeba dalšího komentáře?

+3/0
2.4.2015 15:37

P60e76t97r 31B42a13s79l 5322631305

P.S. V té Pienze se jednalo sobotu!

+1/0
2.4.2015 15:38

R97a86d33e76k 71K13o73l58á62ř 7476702737721

Nezpochybňuji nic co jste napsal, Naopak respektuji a z mých cet po Německých dálnicích a silnicích vím že to může fungovat jinak. S Itálií zkušenosti nemám. Jenže o tom čem vy píšete tak o tom to není. Vy jste viděl tu finálku, tu samotnou stavbu, která jistě mohle být špičková (veřtě že pokud by se to tu zaplatilo tak to plno firem umí taky), ale víte zaručeně jaké jednání a zakolik... tomu všemu předcházelo? No myslím si že nikoliv tak jako já.

My všichni jsme denodenně krmeni různými slátaninami z tisku, (až se rozumný člověk děsí co si zde v čechách novinář beztrestně dovolí a 99% obyvatelstva mu to žere) a bohužel se tomu dává i za pravdu. Takže prosím nekoukejme jednostranně, ale zjistěme si jak je to na obou stranách.

+1/0
2.4.2015 16:07

J81a37n 21K10r80k 1541457343432

ja v pohode zpochybnim co jste napsal :)

existuji nejake technologicke pauzy jejich nedodrzeni znamena vyrazne nizsi zivotnost. Takze aby behem 10 hodin komplet opravili a zprovoznili 250m dalnice je mimo.

Jine tema je, ze 4mesice to fakt byt nemusi,

+1/0
2.4.2015 16:16

P20e13t19r 97B85a31s88l 5542481455

...dálnici vskutku nikoliv - to byla normální ulice /silnice/ - dvouproudá vedoucí městem - viz můj příspěvek výše. 250 m dálnice za den by asi fakt nikdo nezvládl!:-)

0/0
2.4.2015 17:12

Š46t89e18f62a55n 36F62r51i41č91a 7882268633336

A o tom to je. Každý den práce navíc stojí další a další prachy. Přinejmenším na mzdách a pronájmu strojů a mechanizace.

0/0
3.4.2015 7:25

J65a96n 50V87a66l55o88u52c26h 6882877478550

No jo, když tady jsou smlouvy napsány tak, že firma zavře co zavřít beztrestně MŮŽE, ne jen to co skutečně MUSÍ vzhledem k probíhajícím pracem. A ještě si tam "prdne" ceduli se smajlíkem.

A třeba ve VŘ chybí srážky bodů, čím je délka realizace vzdálenější od technologického minima (nebo-li běžná praxe, že firma má na pěti stavbách po deseti lidech po deset týdnů, ne jednu stavbu s 50 lidmi za týdny dva). Ale zase chápu, že dlouhá objížďka či popojíždění v koloně = větší spotřeba = více peněz z daní za PHM (blijící smajlík).

0/0
3.4.2015 10:06

L82u58b35o22s 26K56u62b21i27c55e74k 4685675874

Asi jste  byli levnejsi a rychlejsi a za to se v CR tvrde plati;-D

+1/0
2.4.2015 14:11

M64a28r69i19e 53V16e68r20n28e75r98o11v31a 9561577519

Kdepak administrativní nedostatky. Podvod, špína a úplatky na naší straně, jen aby si někdo zase nahrabalRvRv. My si přece nemůžeme dovolit stavět levně dálnice. To je, oč tu běží. Chudáci Italové, co si o nás pomyslí ;-(

+2/−1
2.4.2015 13:21

J62a78n 96F11r49o35l83í39k 6766980185584

V obálce zase chyběly peníze. To je škandál od firmy ze země cosa nostry.;-D

0/−1
2.4.2015 14:32

M96i39l61a32n 48K85r78á97l 8203298761291

Přece na ŘSD nebudou dělat za nějakých 25tis. hrubého

0/−1
2.4.2015 14:42

J78i82ř56í 13N65o67v15á98k 3413309538346

Zapomněli si najmout nějakého poradce od Skansky.

0/−2
2.4.2015 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.