Diskuze

Italové se brání proti tendru na opravu D1. Nezaplatili však kauci

Italská společnost Serenissima Costruzioni podala ve středu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) námitky proti svému vyloučení z tendru na opravu dálnice D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou. Další tendr řešili Italové už i s antimonopolním úřadem. Ten ho ale pozastavil, protože firma nesložila kauci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P90a41v37e95l 45Š59e77b10e37k

28. 4. 2015 18:22

dobře si prohlédněte to  dopravní značení na fotu ..to jsem tam prosím tak krásně umístil já

0 0
možnosti
Foto

Héj, pocém, my chcém postavít tu dálnicí né, tak co bysme ještě měli platit kaucí, có? Pán sudca, to je diškriminácie, že nás vyřadíly z tento ... tendru. Cože? Kdy jsme poslali nabídku? V únoru. A kolikátýho? EE, ... v březnu. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
IS

Italové v zimě tančí a v létě nepracují, tak kdy by chtěli u nás tu dálnici opravit. ;-D

0 0
možnosti
PP

P71e56t22r 38P54e64t73r

2. 4. 2015 18:27

Italové by dopadli jako Číňané v Polsku, přišli by skemrat o další peníze.

2 1
možnosti
VF

Kdyby je vybrali bylo to nefér vůči těm co doložili co bylo v zadání. Hlavně že nevyhrála Eurovia to by do 5 let bylo jak horská dráha. Jinak s Italskou firmou která byla nejlevnější máme v podniku zkušenosti. 2,5 roku po termínu jejich systém stále nefunguje jak má. Sice se to řeší ale je to k ničemu když to už 2 roky mělo fungovat.

3 0
možnosti
IS

Vzpomínáte na Pendolíno, k vůli nim se dokonce měnili i naše normy, dále Italské navádění a noční vidění do modernizovaných tanků T-72 bylo taky asi dva roky k ničemu.;-D

3 0
možnosti

Už vím, proč se hlásí tak málo zahraničních firem do našich tendrů. Důvodem je negramotnost - Francouzi v zakázce na Temelín nebyli schopni dočíst zadávací podmínky do konce, takže jaksi nabídka neodpovídala zadání, Italové se chtějí soudit, ale nastudovat jeden zákon obrovský problém   ;-D;-D

Ono je snad lepší, že tu cizí firmy ani nestaví. Když takto zvládají administrativu, tak jak asi vypadá skutečná práce ;-D;-D

4 0
možnosti
RK

Achjo.:-/:-/:-/ A je to tu tady znova.... chudáci Italové, ti vydřiduši místní. Takže znova .... Cena za kterou to Italové vyhráli je maximálně cena materiálu, který do toho stejně musí dát a z čeho budou platit další náklady s výstavbou spojené. A teď dál ... Za co budou platit místním subdodávkám, těm drobným dodavatelům, kteří většinu práce oddřou.  Možná Pizzou abnebo třeba úsměvem. 

Chápu že co čech, to zaručený odborník na výstavbu dálnic v Česku. Ale prosím trochu rozumu do toho všeho. Hrozí zde situace že co to Italové vyhrajou, tak po těch úsecích se nebude jezdit ani za pět let, neboť nebudou dostavěny a Italové budou v konkurzu. A ve filnále to stějně zaplatíme ještě jednou a všichni.!!!!

No a teď dávejte mínusy kritici.  

Jo a kecy o předraženosti našich dálnic si prosím nechte od cesty, už to tady bylo a bylo dokonce vyvráceno... i když kdo nechce chápat tak je mu to je stejně jedno ;-).

7 0
možnosti
MV

Aha, takže vy jste stejný odborník, jakých je na ŘDS spousta. A že máme nejdražší dálnice na světě na km, taky vlastně není pravda, že? Vy budete zřejmě ten lepič obálek...nebo spíš jejich otvírač.:-/

4 3
možnosti
LK

Asi jste  byli levnejsi a rychlejsi a za to se v CR tvrde plati;-D

1 0
možnosti
MV

Kdepak administrativní nedostatky. Podvod, špína a úplatky na naší straně, jen aby si někdo zase nahrabalRvRv. My si přece nemůžeme dovolit stavět levně dálnice. To je, oč tu běží. Chudáci Italové, co si o nás pomyslí ;-(

2 1
možnosti
JF

J52a28n 22F33r65o63l80í68k

2. 4. 2015 14:32

V obálce zase chyběly peníze. To je škandál od firmy ze země cosa nostry.;-D

0 1
možnosti