Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EU v minulosti kárala Německo kvůli kontrolám bezpečnosti letectví

Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy. Napsal to list The Wall Street Journal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a64r75d68a 25B22r84a74b83e23n97e48c 1520564419606

"Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy."

no a Merkelová s tím začíná u silniční dopravy, nedovolí průjezd městem motorkám. ( Nebo z nich má až tak velký strach?)

0/0
17.4.2015 12:15

F54r45a58n45t39i92š25e86k 76L90o79s 2420393322516

Problém je v honbě leteckých společností za ziskem. Tam kde dříve byli tři nebo čtyři piloti, resp. jiná funkce v kabině (navigátor) tak tam jsou dnes jen dva, jeden odejde na WC a druhý, pokud mu rupne v hlavě, může udělat to co udělal ten pilot u GW. Navíc nápad zamykat dveře do pilotní kabiny je taky polovičatý, jo kdyby bylo v uzamčené oblasti i WC tak to je jiné, ale to by opět stálo peníze. To že tam má být stevardka je taky na nic, pokud není plně obeznámená s řízením a ovládáním všech systémů v kabině, pak nevím jak by se žena bránila vyšinutému muži, odhodlanému ke všemu. Takže letecké společnosti dlouho hrabaly zisk a holt teď jedna z nich bude platit. Jo a majitelům všech těch společností je nějakých 150 mrtvých někde u pr...le, hlavně že to sype prachy. Politici předvedli divadlo s návštěvou na místě tragédie a život, jejich funkce a peníze jedou dál ve veselém kolotoči

0/0
5.4.2015 14:59

M74i26r97o34s11l59a72v 66Z24i61k86m86u13n18d 7409583384163

Ale ty funkce jsou zbytečné, když to za ně udělá počítač ... K čemu je třeba navigátor, když se letová trasa nacpe do počítače a autopilot si to pak přelouská ... Na lokomotivě taky jezdil strojvedoucí a někde dva topiči, pak jen pomocník, dnes je tam sám ... Podobně v tramvaji, autobuse ... mimo řidiče i štiplístek, pak kontrolu dělal řidič a dneska jen tam, kde se nastupuje předními dveřmi ... v zahraničí jezdí i osobní vlaky jen se strojvedoucím ...

Když "rupne" v bedně strojvedoucímu, tak mu lze pouze omezeně zabránit v tom, aby se úmyslně nesrazil s protijedoucím vlakem ...

+2/0
5.4.2015 16:04

J33a45r10d53a 28B27r32a85b28e68n87e16c 1320274159226

no a výsledky vašeho uvažování Zikmund se již začínají projevovat. Sice majitelé ušetřili....

0/0
17.4.2015 12:18

R34a88d85i22m 85K82u52n84z 3845772243400

Co když rupne v bedně řidiči autobusu? Jednoho takového znám ve Venezuele, stal se z něho prezident.

0/0
5.4.2015 16:28

B38o98h73u81s48l83a11v 25H27a38v26r54á15n83e37k 6863477542

Článek je o něčem jiném. Podle úředníků EU státní kontrolní orgán pro bezpečnost civilního letectví má v Německu nedostatek pracovníků. To je otázka státního rozpočtu. To, že letecké společnosti šetří, je jiná věc. Stát by na kontrole letectví šetřit neměl. Kde na to ale má vzít, to už úředníci EU neřeknou.

0/−1
5.4.2015 17:42

M72i80r64o85s12l28a33v 48Z30i20k58m26u10n43d 7419543704873

Peníze nebudou problém, on tu kontrolu může dělat ten, kdo problematice rozumí, tj. nikoli čerstvý absolvent školy ... čili ten se vzděláním a praxí, nejlépe za kniplem s několika tisíci nalétaných hodin ... a pak musí mít oprávnění třeba zastavit provoz nebo okamžitě zakázat činnost tomu, u koho jsou shledány nedostatky ... To mnohdy tyhle instituce nemají ...

0/0
6.4.2015 17:39

K40r88y42š49t77o30f 21L19a70n56í95k 1409770685575

holt si musite ještě chvili počkat, nez tam nebude ani jeden pilot.

0/0
5.4.2015 20:29

B97o39h68u67s56l44a87v 78H30a60v61r94á17n78e98k 6543717522

„Úředníci EU poukázali na to, že německé orgány kontroly bezpečnosti leteckého provozu trpí chronickým nedostatkem pracovníků..."

Ani Německo nemá neomezené prostředky. Když se musí postarat o statisíce přivandrovalců, kteří nic neumějí, pak musí ušetřit jinde. Úředníci EU by měli držet tlamu. To by bylo řevu, kdyby Němci přestali přijímat a živit muslimskou svoloč.

+3/−1
5.4.2015 13:19

H81a25n59a 24G83a48l24l17e80t16t24i76o72v24á 8281484416848

To, co teď bude platit Lufthansa jako odškodné pozůstalým a soudům, to bude síla. Vina je jednoznačně na triku letecké společnosti! Řádné lékařské prohlídky by byly levnější .

+2/0
5.4.2015 14:06

M42i24c11h30a83l 53C53h69a56l69u58p23a 6638760959853

A co třeba ta nehoda v Rusku u Jaroslavle? Tam šlo o selhání lidí včetně tech z aerolinek, ale o nějakém odškodnění slyšet nebylo.

0/0
5.4.2015 14:15

H15a25n74a 81G79a54l82l17e30t79t96i24o45v83á 8311914606608

Tady slyšet budeme na to se spolehněte!

0/0
5.4.2015 16:14

M22i85r20o67s24l38a39v 40Z93i53k59m21u57n10d 7239943274413

Včera prošel na prohlídce, v noci se mu manželka svěřila, že má jiného a bude rozvádět nebo mu to řekla jeho milá  ... dneska se rozhodl spáchat sebevraždu ...

K čemu byla včerejší úspěšná prohlídka ...

+2/0
5.4.2015 16:08

B42o26h19u59s43l55a46v 75H33a73v72r42á33n73e91k 6703257452

Článek je o tom, že podle úředníků EU má vinu i německý státní úřad pro kontrolu bezpečnosti leteckého provozu. Ten je financován ze státního rozpočtu, který nemá neomezené zdroje.

Mimochodem u nás je to Úřad pro civilní letectví, zřízen na základě zákona o civilním letectví č. 49/1997 Sb. O leteckém personálu pojednává část třetí (§18-§22). Úřad vede evidenci leteckého personálu. Posudek o zdravotní způsobilosti může vydat jen osoba p(r)ověřená Úřadem.

V Německu obdobný úřad podle kritiků z EU zjevně selhal. Nedostatečně letecké společnosti kontroloval.

+1/0
5.4.2015 18:04
Foto

J73a29n 15V17a67l50a25l52í23k 6766309850666

hlavně že mají prachy pro Ukrajinu;-D

+1/−2
5.4.2015 14:08

M45a70r36i74e 29O28h95l75í59d34a67l91o63v17á 1307800261862

netahejte do toho muslimy, prostě na dva pracovníky se státu odvádí 2x více peněz než za jednoho pracovníka, který maká za dva. Tohle se systémová chyba v celé EU

0/0
5.4.2015 14:27

B82l18a51n79k81a 66F23a20j12k91u91s40o93v62á 8555521859754

"Letoun Airbas" ??? 8-o.  To psal asi "novinář", dosazený narychlo z Agrofertu, který dosud vyplňoval jen tabulky o výnosech řepky olejky a jediný stroj, který zná, je kombajn. ;-D

+6/−1
5.4.2015 12:47

M87i12c65h95a94l 27C76h52a55l82u98p58a 6608450919943

Buď rád, že nenapsal Érbas.

+2/0
5.4.2015 12:51

R13a97d82i37m 29K55u92n62z 3145842733660

Poznal jsem Francouze, který byl tak hrdý že umí vyslovovat H, že říkal Herbus.

+1/0
5.4.2015 13:18

M41i37c97h11a60l 76C93h49a98l79u52p55a 6838640899703

Jenom jestli to nebyl Němec a nemyslel Herr Bus :-). U Francouze bych podle jejich pravidel výslovnosti čekal spíš "érbys", jestli to tak čtou doopravdy nevím.

0/0
5.4.2015 14:13

J64i29ř91í 43F78o57g69e60l 2490861926592

To, že pilot se léčí na palici a dokonce má neschopenku a zaměstnavatel o tom neví a doktor mu to neoznámí je tak totálně mimo.

+8/0
5.4.2015 12:41

I82r19e12n42a 22G90a77o 87L51o71j60k59á84s25k11o62v98á 1135844727716

...Váš lékař volá Vašemu zaměstnavateli, či mu píše e-mail, když dostanete neschopenku?

(nikde není řečeno, že měl neschopenku od "firemního" doktora, mohl to mít od specialisty)

0/0
6.4.2015 1:03

P38e72t43r 30M54i74c96h57a49l 2410984371162

Já hlavně nepochopím, jak člověk, který se léčil z psychického onemocnění, mohl dostat pilotní licenci. Byť se údajně vyléčil, tak lidský mozek není zlomená ruka.

+4/−1
5.4.2015 11:36

M56a48r96i43e 52O50h51l97í91d76a77l30o82v29á 1727540581852

Po každé tragédii si úředníci začnou honit trika a mýt ruce. Životy to nikomu nevrátí. Nikdo nemá věšteckou kouli, aby mohl předvídat co a za jaké situace přijde jindy. Neštěstí byly, jsou a budou, to nikdy žádný sebe-přísnější předpis nezmění, a tyto mediální tanečky úředníků kolem "rozlitého mléka" jsou nanejvýš trapné.

+13/−1
5.4.2015 10:54

M87a89r74t19i46n 73R69o77h70á33č 6229536246217

Jen blbec se nedokáže poučit z vlastních chyb.

+2/−1
5.4.2015 11:22

M27a84r86i93e 16O59h16l50í30d31a85l73o51v52á 1767540241372

To je pravda, ale stejně tak žádné sebelepší opatření předběžné opatrnosti ke snižování rizik neomezí počet svéprávných blbů na planetě a nedomyslí všechny faktory jejich chování. Vždy to bude mnohem více zasahovat do svobod a omezení těch normálních soudných lidí. Otázkou je, zda chceme být svobodní lidé s možnými riziky, které život jako takový přináší nebo ustrašené manipulované stádo, které obětuje převážnou část svých svobod pro lepší pocit pseudo-bezpečného života.

+3/−1
5.4.2015 11:48

Z75b86y50n51ě28k 66H73l86á95s78n79ý 3724367675639

Ten poslední chytrák co se poučil, nechal zarýglovat dveře do kokpitu. :-/

+1/0
5.4.2015 12:18

A33n15t70o11n86í66n 64K78a37t83z33e88r 8252873946360

Ano přesně tak se chová celá EU a hlavně ti típci v Bruselu,to je banda darmožroutů,která nemá obdoby v novodobých dějinách.!!

+4/0
5.4.2015 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.