Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EU v minulosti kárala Německo kvůli kontrolám bezpečnosti letectví

Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy. Napsal to list The Wall Street Journal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a24r74d91a 81B42r74a43b30e90n50e38c 1910734369896

"Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy."

no a Merkelová s tím začíná u silniční dopravy, nedovolí průjezd městem motorkám. ( Nebo z nich má až tak velký strach?)

0/0
17.4.2015 12:15

F30r42a14n53t31i27š54e62k 68L91o82s 2570193562456

Problém je v honbě leteckých společností za ziskem. Tam kde dříve byli tři nebo čtyři piloti, resp. jiná funkce v kabině (navigátor) tak tam jsou dnes jen dva, jeden odejde na WC a druhý, pokud mu rupne v hlavě, může udělat to co udělal ten pilot u GW. Navíc nápad zamykat dveře do pilotní kabiny je taky polovičatý, jo kdyby bylo v uzamčené oblasti i WC tak to je jiné, ale to by opět stálo peníze. To že tam má být stevardka je taky na nic, pokud není plně obeznámená s řízením a ovládáním všech systémů v kabině, pak nevím jak by se žena bránila vyšinutému muži, odhodlanému ke všemu. Takže letecké společnosti dlouho hrabaly zisk a holt teď jedna z nich bude platit. Jo a majitelům všech těch společností je nějakých 150 mrtvých někde u pr...le, hlavně že to sype prachy. Politici předvedli divadlo s návštěvou na místě tragédie a život, jejich funkce a peníze jedou dál ve veselém kolotoči

0/0
5.4.2015 14:59

M15i70r39o64s66l96a41v 76Z63i97k54m36u78n77d 7419523784803

Ale ty funkce jsou zbytečné, když to za ně udělá počítač ... K čemu je třeba navigátor, když se letová trasa nacpe do počítače a autopilot si to pak přelouská ... Na lokomotivě taky jezdil strojvedoucí a někde dva topiči, pak jen pomocník, dnes je tam sám ... Podobně v tramvaji, autobuse ... mimo řidiče i štiplístek, pak kontrolu dělal řidič a dneska jen tam, kde se nastupuje předními dveřmi ... v zahraničí jezdí i osobní vlaky jen se strojvedoucím ...

Když "rupne" v bedně strojvedoucímu, tak mu lze pouze omezeně zabránit v tom, aby se úmyslně nesrazil s protijedoucím vlakem ...

+2/0
5.4.2015 16:04

J66a90r18d66a 13B72r59a96b29e38n22e50c 1910854209436

no a výsledky vašeho uvažování Zikmund se již začínají projevovat. Sice majitelé ušetřili....

0/0
17.4.2015 12:18

R14a32d30i44m 70K33u33n10z 3365882333710

Co když rupne v bedně řidiči autobusu? Jednoho takového znám ve Venezuele, stal se z něho prezident.

0/0
5.4.2015 16:28

B28o82h90u59s39l77a37v 89H54a96v14r35á91n16e10k 6223477502

Článek je o něčem jiném. Podle úředníků EU státní kontrolní orgán pro bezpečnost civilního letectví má v Německu nedostatek pracovníků. To je otázka státního rozpočtu. To, že letecké společnosti šetří, je jiná věc. Stát by na kontrole letectví šetřit neměl. Kde na to ale má vzít, to už úředníci EU neřeknou.

0/−1
5.4.2015 17:42

M57i62r50o67s43l36a30v 57Z46i94k67m84u65n76d 7829363344113

Peníze nebudou problém, on tu kontrolu může dělat ten, kdo problematice rozumí, tj. nikoli čerstvý absolvent školy ... čili ten se vzděláním a praxí, nejlépe za kniplem s několika tisíci nalétaných hodin ... a pak musí mít oprávnění třeba zastavit provoz nebo okamžitě zakázat činnost tomu, u koho jsou shledány nedostatky ... To mnohdy tyhle instituce nemají ...

0/0
6.4.2015 17:39

K55r30y89š61t18o81f 53L59a35n25í18k 1779260325875

holt si musite ještě chvili počkat, nez tam nebude ani jeden pilot.

0/0
5.4.2015 20:29

B87o48h74u18s76l25a57v 33H19a29v90r93á85n21e48k 6583197792

„Úředníci EU poukázali na to, že německé orgány kontroly bezpečnosti leteckého provozu trpí chronickým nedostatkem pracovníků..."

Ani Německo nemá neomezené prostředky. Když se musí postarat o statisíce přivandrovalců, kteří nic neumějí, pak musí ušetřit jinde. Úředníci EU by měli držet tlamu. To by bylo řevu, kdyby Němci přestali přijímat a živit muslimskou svoloč.

+3/−1
5.4.2015 13:19

H74a20n91a 29G66a11l42l84e89t75t94i42o37v27á 8511614766878

To, co teď bude platit Lufthansa jako odškodné pozůstalým a soudům, to bude síla. Vina je jednoznačně na triku letecké společnosti! Řádné lékařské prohlídky by byly levnější .

+2/0
5.4.2015 14:06

M44i60c26h33a39l 72C65h52a87l90u59p73a 6238760589683

A co třeba ta nehoda v Rusku u Jaroslavle? Tam šlo o selhání lidí včetně tech z aerolinek, ale o nějakém odškodnění slyšet nebylo.

0/0
5.4.2015 14:15

H45a57n76a 94G28a18l17l44e39t66t56i24o86v62á 8751434596708

Tady slyšet budeme na to se spolehněte!

0/0
5.4.2015 16:14

M69i73r29o58s86l61a56v 11Z57i53k93m39u12n80d 7649773574163

Včera prošel na prohlídce, v noci se mu manželka svěřila, že má jiného a bude rozvádět nebo mu to řekla jeho milá  ... dneska se rozhodl spáchat sebevraždu ...

K čemu byla včerejší úspěšná prohlídka ...

+2/0
5.4.2015 16:08

B14o10h91u25s52l18a87v 10H15a19v38r10á37n82e39k 6633167882

Článek je o tom, že podle úředníků EU má vinu i německý státní úřad pro kontrolu bezpečnosti leteckého provozu. Ten je financován ze státního rozpočtu, který nemá neomezené zdroje.

Mimochodem u nás je to Úřad pro civilní letectví, zřízen na základě zákona o civilním letectví č. 49/1997 Sb. O leteckém personálu pojednává část třetí (§18-§22). Úřad vede evidenci leteckého personálu. Posudek o zdravotní způsobilosti může vydat jen osoba p(r)ověřená Úřadem.

V Německu obdobný úřad podle kritiků z EU zjevně selhal. Nedostatečně letecké společnosti kontroloval.

+1/0
5.4.2015 18:04

J93a26n 98V89a43l71a16l58í89k 6446369540426

hlavně že mají prachy pro Ukrajinu;-D

+1/−2
5.4.2015 14:08

M32a83r28i37e 55O69h77l58í75d49a97l61o50v90á 1297530661562

netahejte do toho muslimy, prostě na dva pracovníky se státu odvádí 2x více peněz než za jednoho pracovníka, který maká za dva. Tohle se systémová chyba v celé EU

0/0
5.4.2015 14:27

B71l27a58n88k62a 88F14a20j58k53u45s59o97v65á 8775641949774

"Letoun Airbas" ??? 8-o.  To psal asi "novinář", dosazený narychlo z Agrofertu, který dosud vyplňoval jen tabulky o výnosech řepky olejky a jediný stroj, který zná, je kombajn. ;-D

+6/−1
5.4.2015 12:47

M52i63c12h18a45l 20C45h49a58l90u81p31a 6258390469773

Buď rád, že nenapsal Érbas.

+2/0
5.4.2015 12:51

R79a81d25i72m 94K64u47n50z 3595282143400

Poznal jsem Francouze, který byl tak hrdý že umí vyslovovat H, že říkal Herbus.

+1/0
5.4.2015 13:18

M88i10c94h71a36l 33C74h23a91l69u19p22a 6778270499543

Jenom jestli to nebyl Němec a nemyslel Herr Bus :-). U Francouze bych podle jejich pravidel výslovnosti čekal spíš "érbys", jestli to tak čtou doopravdy nevím.

0/0
5.4.2015 14:13

J28i76ř32í 30F30o60g87e97l 2810791146572

To, že pilot se léčí na palici a dokonce má neschopenku a zaměstnavatel o tom neví a doktor mu to neoznámí je tak totálně mimo.

+8/0
5.4.2015 12:41

I98r63e66n84a 91G40a19o 69L90o85j59k87á15s70k63o86v21á 1155604267476

...Váš lékař volá Vašemu zaměstnavateli, či mu píše e-mail, když dostanete neschopenku?

(nikde není řečeno, že měl neschopenku od "firemního" doktora, mohl to mít od specialisty)

0/0
6.4.2015 1:03

P97e94t41r 51M81i20c68h48a17l 2720534521702

Já hlavně nepochopím, jak člověk, který se léčil z psychického onemocnění, mohl dostat pilotní licenci. Byť se údajně vyléčil, tak lidský mozek není zlomená ruka.

+4/−1
5.4.2015 11:36

M65a92r16i51e 36O85h85l40í84d36a90l72o42v24á 1897330201702

Po každé tragédii si úředníci začnou honit trika a mýt ruce. Životy to nikomu nevrátí. Nikdo nemá věšteckou kouli, aby mohl předvídat co a za jaké situace přijde jindy. Neštěstí byly, jsou a budou, to nikdy žádný sebe-přísnější předpis nezmění, a tyto mediální tanečky úředníků kolem "rozlitého mléka" jsou nanejvýš trapné.

+13/−1
5.4.2015 10:54

M43a60r58t30i62n 56R58o45h30á79č 6629626696757

Jen blbec se nedokáže poučit z vlastních chyb.

+2/−1
5.4.2015 11:22

M68a92r78i90e 87O47h81l87í43d60a93l47o68v89á 1687680371372

To je pravda, ale stejně tak žádné sebelepší opatření předběžné opatrnosti ke snižování rizik neomezí počet svéprávných blbů na planetě a nedomyslí všechny faktory jejich chování. Vždy to bude mnohem více zasahovat do svobod a omezení těch normálních soudných lidí. Otázkou je, zda chceme být svobodní lidé s možnými riziky, které život jako takový přináší nebo ustrašené manipulované stádo, které obětuje převážnou část svých svobod pro lepší pocit pseudo-bezpečného života.

+3/−1
5.4.2015 11:48

Z32b87y41n53ě60k 30H84l33á39s75n85ý 3964347185749

Ten poslední chytrák co se poučil, nechal zarýglovat dveře do kokpitu. :-/

+1/0
5.4.2015 12:18

A76n62t56o24n65í49n 14K96a60t72z24e69r 8682193896540

Ano přesně tak se chová celá EU a hlavně ti típci v Bruselu,to je banda darmožroutů,která nemá obdoby v novodobých dějinách.!!

+4/0
5.4.2015 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.