Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EU v minulosti kárala Německo kvůli kontrolám bezpečnosti letectví

Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy. Napsal to list The Wall Street Journal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a82r24d77a 21B68r25a23b15e54n21e76c 1610934679726

"Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy."

no a Merkelová s tím začíná u silniční dopravy, nedovolí průjezd městem motorkám. ( Nebo z nich má až tak velký strach?)

0/0
17.4.2015 12:15

F68r40a16n49t69i92š47e22k 81L96o77s 2590803762446

Problém je v honbě leteckých společností za ziskem. Tam kde dříve byli tři nebo čtyři piloti, resp. jiná funkce v kabině (navigátor) tak tam jsou dnes jen dva, jeden odejde na WC a druhý, pokud mu rupne v hlavě, může udělat to co udělal ten pilot u GW. Navíc nápad zamykat dveře do pilotní kabiny je taky polovičatý, jo kdyby bylo v uzamčené oblasti i WC tak to je jiné, ale to by opět stálo peníze. To že tam má být stevardka je taky na nic, pokud není plně obeznámená s řízením a ovládáním všech systémů v kabině, pak nevím jak by se žena bránila vyšinutému muži, odhodlanému ke všemu. Takže letecké společnosti dlouho hrabaly zisk a holt teď jedna z nich bude platit. Jo a majitelům všech těch společností je nějakých 150 mrtvých někde u pr...le, hlavně že to sype prachy. Politici předvedli divadlo s návštěvou na místě tragédie a život, jejich funkce a peníze jedou dál ve veselém kolotoči

0/0
5.4.2015 14:59

M84i48r81o43s70l49a35v 59Z60i20k15m98u26n83d 7929393254183

Ale ty funkce jsou zbytečné, když to za ně udělá počítač ... K čemu je třeba navigátor, když se letová trasa nacpe do počítače a autopilot si to pak přelouská ... Na lokomotivě taky jezdil strojvedoucí a někde dva topiči, pak jen pomocník, dnes je tam sám ... Podobně v tramvaji, autobuse ... mimo řidiče i štiplístek, pak kontrolu dělal řidič a dneska jen tam, kde se nastupuje předními dveřmi ... v zahraničí jezdí i osobní vlaky jen se strojvedoucím ...

Když "rupne" v bedně strojvedoucímu, tak mu lze pouze omezeně zabránit v tom, aby se úmyslně nesrazil s protijedoucím vlakem ...

+2/0
5.4.2015 16:04

J81a12r48d16a 34B59r90a84b45e28n39e91c 1790374669726

no a výsledky vašeho uvažování Zikmund se již začínají projevovat. Sice majitelé ušetřili....

0/0
17.4.2015 12:18

R77a16d22i67m 17K21u57n34z 3175332853980

Co když rupne v bedně řidiči autobusu? Jednoho takového znám ve Venezuele, stal se z něho prezident.

0/0
5.4.2015 16:28

B18o96h73u25s74l20a74v 52H84a93v62r45á24n40e57k 6553317932

Článek je o něčem jiném. Podle úředníků EU státní kontrolní orgán pro bezpečnost civilního letectví má v Německu nedostatek pracovníků. To je otázka státního rozpočtu. To, že letecké společnosti šetří, je jiná věc. Stát by na kontrole letectví šetřit neměl. Kde na to ale má vzít, to už úředníci EU neřeknou.

0/−1
5.4.2015 17:42

M47i37r91o13s25l84a27v 66Z82i74k78m62u16n25d 7619263694693

Peníze nebudou problém, on tu kontrolu může dělat ten, kdo problematice rozumí, tj. nikoli čerstvý absolvent školy ... čili ten se vzděláním a praxí, nejlépe za kniplem s několika tisíci nalétaných hodin ... a pak musí mít oprávnění třeba zastavit provoz nebo okamžitě zakázat činnost tomu, u koho jsou shledány nedostatky ... To mnohdy tyhle instituce nemají ...

0/0
6.4.2015 17:39

K18r64y48š93t43o13f 36L62a75n64í22k 1849270205955

holt si musite ještě chvili počkat, nez tam nebude ani jeden pilot.

0/0
5.4.2015 20:29

B24o29h70u23s90l40a89v 49H95a57v67r36á32n76e92k 6753167742

„Úředníci EU poukázali na to, že německé orgány kontroly bezpečnosti leteckého provozu trpí chronickým nedostatkem pracovníků..."

Ani Německo nemá neomezené prostředky. Když se musí postarat o statisíce přivandrovalců, kteří nic neumějí, pak musí ušetřit jinde. Úředníci EU by měli držet tlamu. To by bylo řevu, kdyby Němci přestali přijímat a živit muslimskou svoloč.

+3/−1
5.4.2015 13:19

H18a60n87a 90G20a74l25l48e12t98t10i55o86v60á 8581904916348

To, co teď bude platit Lufthansa jako odškodné pozůstalým a soudům, to bude síla. Vina je jednoznačně na triku letecké společnosti! Řádné lékařské prohlídky by byly levnější .

+2/0
5.4.2015 14:06

M31i36c29h72a60l 96C22h71a66l19u60p56a 6118550619963

A co třeba ta nehoda v Rusku u Jaroslavle? Tam šlo o selhání lidí včetně tech z aerolinek, ale o nějakém odškodnění slyšet nebylo.

0/0
5.4.2015 14:15

H35a10n31a 97G80a67l24l89e83t13t88i47o65v74á 8111114496728

Tady slyšet budeme na to se spolehněte!

0/0
5.4.2015 16:14

M12i55r77o94s88l30a81v 58Z28i24k91m50u12n74d 7549643614763

Včera prošel na prohlídce, v noci se mu manželka svěřila, že má jiného a bude rozvádět nebo mu to řekla jeho milá  ... dneska se rozhodl spáchat sebevraždu ...

K čemu byla včerejší úspěšná prohlídka ...

+2/0
5.4.2015 16:08

B33o77h43u46s33l40a35v 93H31a20v69r26á46n58e10k 6323597712

Článek je o tom, že podle úředníků EU má vinu i německý státní úřad pro kontrolu bezpečnosti leteckého provozu. Ten je financován ze státního rozpočtu, který nemá neomezené zdroje.

Mimochodem u nás je to Úřad pro civilní letectví, zřízen na základě zákona o civilním letectví č. 49/1997 Sb. O leteckém personálu pojednává část třetí (§18-§22). Úřad vede evidenci leteckého personálu. Posudek o zdravotní způsobilosti může vydat jen osoba p(r)ověřená Úřadem.

V Německu obdobný úřad podle kritiků z EU zjevně selhal. Nedostatečně letecké společnosti kontroloval.

+1/0
5.4.2015 18:04

J75a52n 51V13a82l87a26l21í25k 6396479360696

hlavně že mají prachy pro Ukrajinu;-D

+1/−2
5.4.2015 14:08

M42a95r66i64e 26O41h75l60í55d83a28l14o44v98á 1277900421782

netahejte do toho muslimy, prostě na dva pracovníky se státu odvádí 2x více peněz než za jednoho pracovníka, který maká za dva. Tohle se systémová chyba v celé EU

0/0
5.4.2015 14:27

B31l13a61n77k88a 16F66a27j17k85u13s65o61v34á 8535151109144

"Letoun Airbas" ??? 8-o.  To psal asi "novinář", dosazený narychlo z Agrofertu, který dosud vyplňoval jen tabulky o výnosech řepky olejky a jediný stroj, který zná, je kombajn. ;-D

+6/−1
5.4.2015 12:47

M81i49c76h74a52l 71C18h51a84l90u55p47a 6848930359843

Buď rád, že nenapsal Érbas.

+2/0
5.4.2015 12:51

R58a79d35i39m 48K56u40n38z 3205972303400

Poznal jsem Francouze, který byl tak hrdý že umí vyslovovat H, že říkal Herbus.

+1/0
5.4.2015 13:18

M23i13c40h26a77l 24C66h35a63l23u61p75a 6868430679803

Jenom jestli to nebyl Němec a nemyslel Herr Bus :-). U Francouze bych podle jejich pravidel výslovnosti čekal spíš "érbys", jestli to tak čtou doopravdy nevím.

0/0
5.4.2015 14:13

J33i80ř10í 54F84o36g94e14l 2570691746712

To, že pilot se léčí na palici a dokonce má neschopenku a zaměstnavatel o tom neví a doktor mu to neoznámí je tak totálně mimo.

+8/0
5.4.2015 12:41

I50r55e44n39a 67G76a34o 17L76o88j21k31á80s73k19o70v46á 1665584257756

...Váš lékař volá Vašemu zaměstnavateli, či mu píše e-mail, když dostanete neschopenku?

(nikde není řečeno, že měl neschopenku od "firemního" doktora, mohl to mít od specialisty)

0/0
6.4.2015 1:03

P39e82t35r 71M35i36c64h43a64l 2540364671312

Já hlavně nepochopím, jak člověk, který se léčil z psychického onemocnění, mohl dostat pilotní licenci. Byť se údajně vyléčil, tak lidský mozek není zlomená ruka.

+4/−1
5.4.2015 11:36

M95a94r45i36e 67O19h53l55í58d51a17l89o82v47á 1687460871812

Po každé tragédii si úředníci začnou honit trika a mýt ruce. Životy to nikomu nevrátí. Nikdo nemá věšteckou kouli, aby mohl předvídat co a za jaké situace přijde jindy. Neštěstí byly, jsou a budou, to nikdy žádný sebe-přísnější předpis nezmění, a tyto mediální tanečky úředníků kolem "rozlitého mléka" jsou nanejvýš trapné.

+13/−1
5.4.2015 10:54

M39a91r45t77i30n 17R73o34h22á78č 6809186666257

Jen blbec se nedokáže poučit z vlastních chyb.

+2/−1
5.4.2015 11:22

M36a44r46i50e 60O91h20l98í72d67a49l10o87v13á 1887470811132

To je pravda, ale stejně tak žádné sebelepší opatření předběžné opatrnosti ke snižování rizik neomezí počet svéprávných blbů na planetě a nedomyslí všechny faktory jejich chování. Vždy to bude mnohem více zasahovat do svobod a omezení těch normálních soudných lidí. Otázkou je, zda chceme být svobodní lidé s možnými riziky, které život jako takový přináší nebo ustrašené manipulované stádo, které obětuje převážnou část svých svobod pro lepší pocit pseudo-bezpečného života.

+3/−1
5.4.2015 11:48

Z72b18y57n46ě24k 31H69l33á56s86n11ý 3864407325179

Ten poslední chytrák co se poučil, nechal zarýglovat dveře do kokpitu. :-/

+1/0
5.4.2015 12:18

A69n49t31o54n57í46n 25K23a89t90z57e74r 8412683906310

Ano přesně tak se chová celá EU a hlavně ti típci v Bruselu,to je banda darmožroutů,která nemá obdoby v novodobých dějinách.!!

+4/0
5.4.2015 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.