- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně lepší osobáky na trať Týniště - Náchod. Mohli by je použít i na spěšné vlaky Meziměstí/Hronov/Náchod - Choceň. Kdy začnou jezdit?
Sp do Chocně jezdí řada 854 + Bdtn, to mi přijde jako slušné a hlavně rychlé vozidlo. Ideální pro spěšné vlaky nestavící všude
V chudém Rumunsku si kupují nová DESIRA. U nás jezdí spousta starých souprav a jízdné není rozlišeno. jezdím v úseku Skalice nad Svitavou - Hradec Králové. Ráno jedu RaiJetem a večer v kožence. Za stejné peníze. Lidé jsou naštvaní, často zpoždění a nikdo nic nehlásí. ANI ČD ani SŽDC. Pak lidé raději sedí doma na zadku nebo jedou autem.
Myslím si, že na slušnou dopravu by měli mít i občané odlehlých obcí a krajů nárok .Nejenom PRAHA, BRNO, OSTRAVA a PARDUBICE.
"V chudém Rumunsku si kupují nová DESIRA"
V Rumunsku koupili Desir jen pár, už dávno, nasazují je na IC vlaky (na které se nehodí), a trpí tam nedostatečnou údržbou. U nás se kupuje nových vlaků mnohem více - CityElefanty, RegioSpidery, RegioSharky, RegioPantery (+ nyní rychlíková verze), railjety, pendolína, desítky vozů po kompletní modernizaci (Bbdgmee, Bfhpvee, Bdmpee, ...). A mimochodem Desira u nás jezdí taky. Děčin-Rumburk.
"Za stejné peníze"
Jednotný tarif bez ohledu na typ vlaku je i ve Švýcarsku nebo Rakousku. Značně ho to zjednodušuje, socialistické "rychlíkové příplatky" by byly krokem zpět.
Co zase řešíte, od VGB měly ČD v roce 2012/2013, resp. od 01.09.2012 pronajatá Desira (BR 642) jezdící z Děčína do Rumburka / Liberce ...
2025: prodali jsme Vám na dluh naše vlaky, armádní stroje, elektrárny atd... Líní Řekové už nám vše zaplatili, vydrancovali jsme je a teď jste na řadě vy Češi... Haloo světe vidíš? Češi jsou ve statistikách přeborníci v pivu, Světe čti, Češi jsou líní hospodští povaleči a dluží nám... Řekové své dluhy projedli a češi prochlastali.. Celý světe postav se za nás za němce znovu a ospravedlň drancování dalšího malého státu v Evropě vezmeme si co nám Češi se svým dluhem dluží! Řecko byla příprava na Česko... a pohádka o líných Řecích zapůsobí stejně jako pohádka o líných Češích
Tomu nevěřím , že je to tak drahé.....
Věř tomu Viktore, věř tomu! Oficiálně možná ne, ale Německem uplacení politici toto na dluh kupují. Němci uplácí české politiky, stejně jako upláceli řecké politiky, proto aby vytvořili Řecký dluh. Čeští uplacení politici budou za deset dvacet let spokojene dožívat z nakradených peněz v zahraničí a nám seberou i to málo co ''máme'' a budou si na nás ukazovat že jsme hospodští povaleči a argumenty že za to můžou naše vlády nebudou uznávány, protože jsme to přeci MY KDO SI VOLÍ SVÉ POLITIKY.... Je mi blivno z čechů, kteří stojí nyní na straně němců a tvrdí že řecký dluh je vina řeckých občanů... protože nás potká to samé co Řecko
Tak se konečně přejmenujte na DB. Soupravy z Německa, výběr trasy z evropského pohledu zastaralého rychlovlaku (pouze do 200 km/h) opět dle německého přání. Budoucí napojení na síť skutečných vlaků o vysoké rychlosti pouze přes Německo... Prakticky nulová "hra" se evropskou neněmeckou konkurencí...Jistě pouze a jedině odborná a politicky korektní jednání....
Tento príspevok nemá ani hlavu ani pätu, hlavne táto časť : "výběr trasy z evropského pohledu zastaralého rychlovlaku (pouze do 200 km/h) opět dle německého přání"
Cena za pronájem je 2000€ / den. Mimochodem hlášky z depa, kde mají čest s údržbou těchto vozidel jsou : ty vzduchové měchy nestačíme vyměňovat ....
Trať Liberec - Tanvald byla v takovém stavu, že to bylo spíš na tank, tam byla škoda i 810.
Jaky rozdil mezi nasi CD a italskyma draha... Jedni hospodari tak, ze muzou celkem kvalitni vozy pujcovat a dokonce i provozovat i v jinych statech, zatimco druzi spotrebovavaji vic, nez si muzou dovolit.
Tak chválit italské dráhy za to, že mají jednotky, pro které nemají užití, to je teda pecka. Taloši jsou rádi, že si ty vlaky někdo půjčil, jinak jen počítaly ztráty.
Ta by hlavně potřebovala rekonstrukci a elektrifikaci.