Diskuze

Češi kupují nejvíce terénních aut v historii. Čtyřkolky ale netáhnou

Jízdu ve větším autě s vyvýšeným výhledem si dopřává v Česku čím dál více lidí. Prodeje terénních aut zažívají v Česku v posledních měsících velký boom. Každé páté nové auto prodané u nás patří do kategorie terénních vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já přemýšlím, zda si mám koupit nějaké auto. Jsem na vesnici a potřebuji auto 1-2 týdně. Vlak mne jede každou hodinu. Na zastávku mám 5 minut. Koupil bych půl auta. Mám jedno staré 19 let. A jak se mnozí zmiňují problém je parkování. Některá SUV jsou velikostí normální ale některá jsou tanky BMW,AUDI, Mercedes. To je cena 1-2 mega. Z těch má radost pan Babiš, ti hodně přispějí na daních. Ze mne radost nemá. Akorát se mne zdají silnice lehce přecpané.

Mne se líbí YETI, je vysoké a široké. Bohužel pro mne moc drahé. Raději pomůžu dětem k bydlení.

1 0
možnosti

Teda ta diskuse je jak ten clanek. Samy odbornik na SUV, ale vetsina v nich ani nesedela. Kritika Dacia z principu, aniz by v ni jeli. Vsichni si mysli, ze SUV je zbytecne, ze moc jede a malo zrychluje, ale nikdy si ho nevyzkouseli. Trochu nechapu ty SUV 4x2. V USA jsme jezdily se zvysenym kombikem 4x4 a to bylo to nejlepsi s cim jsem jezdil. Jenze v Evrope se nic takoveho neprodava.

0 0
možnosti

tak většinu těch opravdových "Amerik", by tady zelení ekoteroristi nechali preventivně sešrotovat. ;-D

Nemá to motor ze sekačky,udušenej downsingem a ověšenej třema turbama aby se to vůbec rozjelo, nemá to filtr pevných částic a podobný nesmysly a má to spotřebu jako autobus.:-P

A má to silnej minimálně šestiválcovej čtyřlitr, to určitě žere děti a cyklisty...;-D

2 0
možnosti

Dost chaos v pojmech. SUV a terenni je rozdil. Mival jsem Mondeo a prijezd na chalupu byl vzdy velky adrenalin. A dost casto jsem nedojel. Pak mi Mondeo nabourali a tak jsem za 160tis koupil Sportage 4x4. Bal jsem se Korejcu a ojetiny. Ale po 3 letech bych se k Mondeu uz nevracel. Za ten vyhled, pruchodnost, vysoky posez a prakticnost to stoji. Vykon dvoulitru v dieselu plne staci. 160km/h neni problem, jelo by i vic. Spotreba je kolem 8mi litru, coz na vysoke auto 4x4 je odpovidajici. Urcite neman SUV jako kompenzaci, mam 190cm. Potrebuji pruchodnost mimo silnici kvuli jezdeni na horach po nezpevnene ceste a loukach. A Sportage je nnohem lepsi nez vypada.

0 0
možnosti

mam mondeo a uz bych si to taky nikdy nekoupil. se servisakem uz si tykame..

0 0
možnosti
Foto

Jak říkával jeden můj kolega...Terénní vozidlo umožňuje, aby se řidič dostal tam, kde se ostatní nedostanou....a o to hlouběji zapadnul.;-)

2 0
možnosti

Já doma můžu i mluvit,nakladak Volvo je prac,nástroj,ASX si léčím komplexy;-DR^

0 0
možnosti

Dobrý diskuze, to je skoro jak na mobilu když se píše o iPhonu ;-D

0 0
možnosti

Každé páté nové auto prodané u nás patří do kategorie terénních vozů.

no a kupují si je zemědělci díky  dotacím EU

1 0
možnosti

Nazývat SUV terénními auty je stejně tak daleko od pravdy jako nazývat škodu octavii sportovním vozem

1 0
možnosti

Češi se, chca nechca, přizp§sobují stavu silnic a i to je někdy málo.

5 0
možnosti
Foto

Nejlepší je terénní vozidlo Škoda 105.;-)

0 0
možnosti
Foto

dělal jsem s ním myslivost a díky motoru vzadu a náhonu tamtéž jsem ujel téměř všude. Když jsem se píchnul, vozil jsem v autě několik metrových prken. Se zvedákem stačily k vyproštění auta z bahna. Nadzvihnout, podložit, popojet a když to nestačilo, znovu.

2 0
možnosti