- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajimalo by mne, jake presne mel pan ministr Babis duvody k tomu, aby dost nevybiravym zpusobem poslal pred casem Korejce do haje. Tim totiz CSA podepsal ortel smrti a jeste zatnul do statniho dostslusnou sekeru. Firmy je velka skoda a penez danovych poplatniku taky.
PS: Ze by nekdo nevedel o te dohode, co uz byla pripravena? ;o)
PS2: Tahle otazka je podle mne dulezitejsi nez dohadovani se na tema, zda vic uskodil Tvrdik nebo jeho nasledovnici.
Díky bohu, že na prodej nejsou dráhy Jsou sice zadlužené, ale to je daň za modernizaci vozového parku a jinak se jim daří, počet cestujících roste..
Takže se rozkrádačka dalšího státního majetku opět vydařila. Gratulace.
Podobně se rozprivatizovávalo i OKD. Nepamatujete??
Aha, takže namísto konkurence dojde jen k posílení TS. Já myslím, že OK je již dávko K.O.
OK nerovná se CSA, to má i TVS.
Vedení ČSA chce něco prodávat? Já jsem si (asi naivně) myslel, že to patří České republice (takový rozkradený stát uprostřed Evropy)...
Jo, to je ta zeme, kde maji lide problem s chapanim psaneho textu...
Oni už mají jedinou šanci - zkusit koncept z minulosti ala Click4Sky. Zrušit všechno mimo letušek a hrát na cenu. Pak ty letadla třeba zase naplní. Ovšem blbý je, že ATR v takovým konceptu fungovat nemůže a to je teď nosná část flotily.
1. "Luftjarda" Tvrdík začal.
2. Manažeři po něm měli "volnou ruku", jelikož se všechno dalo svést na Tvrdíka.
Kdo je tam bez viny, ať hodí kamenem.
Nicméně výsledek je ten, že se ČR zařadila na leteckou periferii.
Co by s ní dělal? Jemu jde o zisk ... Z csa zisk ještě dlouho nepotece.
CSA je priklad doznivani superzlodejskych 90 let kdy se tunelovalo vsechno za bileho dne. Myslim ze Buresova era bude vice sofistikovana a krast se bude prostrednictvim na miru sitych zakonu