- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
RENCAR je organizace na zrušení. Polop raději u někoho jiného. I v Mnichově by to vyšlo levněji. Mají euro, tak asi také proto.
119 neslouží jen letišti, ale pro Prahu 6 je hlavním spojením a OC Šestka a ve stanici k letišti také přestupní stanicí na nejkratší spojení na Zličín autobusem 100.
To se nevylučuje. Nicméně jede až na letiště.
300 tisíc na dva roky za wifi? To za sebou budou tahat kabel?
16 autobusů, v každém neomezené LTE za 900 korun... Umíš počítat?
Že si ti Pražáci vymyslí vždycky nějaké ty obštrukce, šméčka, tunely, kdejaké lumpárny či jiné brzdy realizace?
Tuhle to byly "nevhodné kabely", tady jsou to "polepy" - zkrátka Pražáci budou dělat všechno možné, jen aby něco nefungovalo... ... (a pokud možno dlouhodobě!)
A tak v Ostravě, v Českých Budějicích ... a kupodivu i v tom zprofanovaném Brně bude nakonec všechno fungovat DŘÍVE (a levněji), než v naší stověžaté matičce...
Jen to zatracené jízdné dosud bylo v Praze levnější než v Brně! - Ale možná, že časem se změní i tohle. Uvidíme!
Ja nevim kdo tady psal, proc zavadi do busu WIFI. Dotycnemu muzu rict, ze u nas v CESKYCH BUDEJOVICICH postupne zavadi WIFI do vsech vozu MHD. Proste se to bere jako zlepseni sluzeb MHD a ja to jen vitam... ;-)
To mne laka stoupnout si tam s ceduli "I will take you to the Airport" Ale proto, ze bych asi neco i vydelal bych dostal tak 2 roky. Vladnou nam idioti.
Dopravě na letiště by rozhodně přímé spojení na metro a do centra prospělo. Jízda stávající městskou linkou 119 je jak jizda v dobytčáku - autobus je po většinu dne dost přeplněný a v úseku za Šárkou staví kazdých cca 500 m a ještě si kus zajíždí - rozhodně to není plynulá přeprava. Linka AE není špatná, ale jezdí asi po 20 až 30 minutách, což je málo.. Kdyby skutečně místo 119 zavedli přímou a jasně označenou linku, tak by to cestování na letiště výrazně zlepšilo. Jistě, svým způsobem by provoz linky musel někdo zaplatit (bud město, nebo letiště), ale pokud by tu byla taková linka s intervaly do 10 min, tak to v Praze bohatě stačí, resp. to vyjde výrazně levněji, než tam táhnout nesmyslně metro, případně stavět rychlodrahu.
Tzv. "rychlodráha" (což není nic jiného, než rekonstrukce jedné příměstské trati, aby vypadala jako tratě, co vedou z Prahy do jiných směrů) má význam především kvůli Kladnu. Tj. má smysl, i kdyby žádné letiště po cestě neexistovalo.
Nemyslím si, že wi-fi je v tomto případě důležité. Těžko si dovedu představit turistu s bagáží, jak si v autobusu hledá ono ubytování. Naprostá většina z nich má ubytování rezervováno z klidu domova. Spíše za tím tuším nějakou malou domů.
Ty moc necestuješ že, je to vidět. V dnešní době, kdy se jezdí bez cestovky, je internet nutnost. Kdekoli v zahraničí hledám na mobilu nejlepší restauraci, atrakce, jízdní řády, mapy, všechno...
mafie zajisti pro JCDecaux monopol Ale samozrejme za to chce všimné!
co je na tom zvlastniho
takto zel ne jen ceska mesta, statni podniky... z asi velke casti funguji
toto
Inspirace pro celý svět: Zprivatizované město Sandy Springs v USA vzkvétá
s kvalitni konkurenci Mafie + Ksčssd... v ruznych stranach Nikdy, Nikdy nedopustí