- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ryba páchne od hlavy, tudíž, když řídící funkce ve firmách zastávají nekompetentní nýmandi nejlépe s koupeným pseudotitulem MBA zavádějící procesy odlidšťující pracovní podmínky současně s očesáváním mezd tak se není čemu divit.
Na slušnou mzdu technika není, i když kvůli tomu firma nemůže realizovat víc zakázek, ale členové představenstva, podnikový ekonom a právník jistě mají nejméně 3-4 násobek průměrného platu v ČR a automobil k osobnímu užívání.
dokud si lidi (majitelé firem) neuvědomí, které profese jsou klíčové pro fungování podniku, bude to tahkle špatný pořád
Svoji roli může taky hrát výsledek psychotestů, zdravotní způsobilost - na osobní auto vás pustí, ale jako řidič velmi pravděpodobně potřebujete prohlídku "na noční práci" ... do zahraničí je třeba umět alespoň německy, případně lámanou "školní angličtinu" ... a hlavně najetou praxi ve vnitrostátní dopravě ...
Problém vidím v lidech...nechtějí pracovat zadarmo
Proč by měli mít nějakou mzdu? Ať jsou rádi, že mají práci! (ironie, podložená zkušenostmi z jednání s některými manažery)
Milí dopravci nové řidiče si sami hezky sežeňte, vyškolte a nebo přeplaťte je to vaše věc, ale už konečně přestaňte nás daňové poplatníky otravovot vašimi problémami. Kdo má pořád poslouchat nářek neschopných dopravců co neumí ani zařídit nové lidi.
Teď jsi nám to nandal! Ty schopnej daňovej poplatníku
Jako o čem se tady bavíme? Tady snad nefunguje tržní hospodářství? Asi ty zaměstnance tolik nepotřebují, když je nejsou ochotni zaplatit...
Na dynamický kolektiv a práci v týmu.
Tomu nerozumím... 3x týdně se hlásí různí přepravci a nabízejí své služby...že by nabrali zakázky a pak by neměl kdo jezdit?
Další rozumbrada, co? Nastudujte si základní pojmy a rozdíl mezi slovy dopravce a přepravce! Pak nebudete za hlupáka.
Pro případ, že to sám nezvládnete, tak zjednodušeně řečeno - dopravce zboží veze, přepravce zboží vyrábí nebo požaduje jeho dopravu.
Příklad: Objednáte si v e-shopu knihu, vy jste zákazník, firma provozující e-shop je přepravce (zadává přepravu) a např. Česká pošta je dopravce.
Jednoduché, že? Přepravce tedy už z principu NENABÍRÁ služby, ale hledá dopravce pro své zboží!
Dokud se zaměstnavatelé nerozhodnou, že budou řidičům platit více, proplácet pokuty po tom, co jim nařídili překročit rychlost, popřípadě jim nebudou hradit profesáky, nikdy víc řidičů nezískají.
Na úřadu práce jsou fronty mladých lidí, kteří by jim za pětiletý či tříletý závazek s úhradou rekvalifikace na profesionálního řidiče utrhnuli ruce. Jenže to by nesměli dopravci najímat řidiče přes švarcsystém, aby je mohli kdykoli vyhodit, když potřebují.
Výmluvy typu, že je velká konkurence, v tomto případě neexistují - na trhu chybí 4500 řidičů, takže poptávka je. Znám dokonce osobně jednoho dopravce, který za pět let vydělal pomocí jednoho autobusu na čtyři nový. Takže to jde, když se nekupují mercedesy a nové vily.
Za stav, který je momentálně na trhu práce, si můžou dopravci sami. Tak ať platí.
Problém není jen v nabídce, ale i v tom, že za každou korunu, kterou chcete přidat svému zaměstnanci, musíte odvést ještě korunu další do státního rozpočtu. Máme tu velmi vysoké zdanění práce a to růstu mezd příliš nesvědčí.
nic nebrání dopravcům zdražit.
Přepravní kapacita chybí, tak konkurence nehrozí