Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o miliardy: pojišťovny vytáhly na „nenasytné“ agenty

V otázce odměn za sjednávání životního pojištění existují dva nesmiřitelné tábory. Pojišťovny versus nezávislí prodejci pojištění. V nejbližších týdnech se ve Sněmovně strhne bitva o to, kdo má větší vliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D51a97v77i35d 76K12r94e94j13c48i 1410533682587

Mozna uz to tu bylo zmineno, necetl jsem vsech 191 prispevku, debaty se hlavne zameruji na pojistovny a zprostredkovatele, proc se nezameri na spotrebitele! At maji spotrebitele pravo vedet, kolik stoji uzavreni jejich smlouvy. Pote se sami rozhodnou, zda smlouvu uzavrou ci si vyberou jineho zprostredkovatelem nebo smlouvu neuzavrou vubec. Verim, ze pote by se trh zreguloval sam. Nechapu soucasnou situaci, kdy spotrebitel nevi kolik za zprostredkovani plati.

0/0
21.6.2015 16:43

J43i40ř47í 27Š53e54j77n63o10h74a 4872863724113

Dosud  jsem si myslel, že  provizi agentů určují pojišťovny.

Pokud  mají agenti nemravně vysoké provize, tak je to chyba  pojišťoven.

0/0
20.5.2015 19:50

J93a84n 72L55á25n84i54k 7151254521570

nějak tomu nerozumím, platím si pojištění abych měl mít krité riziko a když pojištění ukončím, tak přestanu mít krytí, za co bych měl proboha dostat peníze zpátky?

0/0
20.4.2015 23:37

T55o94m34á13š 72K86u17c34h73a95ř 3517831108581

Je to stejná cháska, jako šmejdi, co profávají hrnce za 50 000. :/

+2/0
20.4.2015 14:27

S46t13a97n52i98s70l75a36v 16S18r40b46a 4465684948124

nejdříve si pojišťovny zprostředkovatele samy vychovaly a nyní jsou mezi nimi antagonistické spory. to je stejné, jako když lůza (v pravém nikoli pejorativním smyslu) shodila feudalismus a pomohla tím nastolit kapitalismus, kterému ale teď nemůže přijít na jméno. No a proto se nyní objevují zárodky socialismu až komunismu, kde všechno bude řízeno centrálně.

0/0
20.4.2015 11:05

V28l55a92d21i37m11í30r 18L15o49u83l23a 2848937692201

Takže pojištiovny bojují proti dealerům. Pouze jsem nepochopil jednu věc: Bojují proto, že pojištěnci takto vznikají zbytečné náklady ( on to nakonec stejně zaplatí pojištěnec) nebo proto, že podle pojištoven dealeři z toho koláče ukousnou moc velký kus a na pojištovny zbyde méně?Jinými slovy, hájí zájem pojištěnce nebo zájem svůj?

+4/0
20.4.2015 8:02

R76o13m40a84n 95H67r21o53n14z56a 5336581756658

;-D Dobrá otázka. Správně je za b). ;-)

+2/0
20.4.2015 9:07

J78i76ř86í 36S37t56o80d80ů13l53k91a 3706506777

Jednoznačně bych zavedl přesné vyjádření kolik komu jde = Ve smlouvě uvést kolik dostávají agenti a kolik jde na samotné pojištění. 

Za vznik tohoto nesmyslu si můžou pojišťovny samy tak ať se s tím samy vypořádají, protože, kdyby zaměstnávaly normální lidi na zaměstnanecký poměr nemusely by čelit tomu, že s nimi někdo hraje stejnou špinavou hru jako samotné pojišťovny s pojištěnci.

+1/−1
19.4.2015 21:19

D62r70a86h32o93m54í52r 76B57o27k97r 2875696956528

Pokud se zavede to, že poradci budou muset zveřejňovat své provize, tak jednoznačně požaduji aby např. automechanik musel přesně vyčíslit cenu použitého materiálu a cenu za práci, pekař aby zveřejnil, jakou má marži na rohlíku, jakou má zelinář marži na jahodách atd. atd. Uvědomte si, jakou zhovadilost navrhujete. Existují jiná efektivní řešení problému provizí.

+3/0
20.4.2015 0:37

R26a57d25i61m 81P90o18l56á16š26e81k 9836483569599

On je totiž prodej pojištění šwarc systém. Prodejci jsou OSVČ, i když podle jiných zákonů než je živnostenský, ale jinak to je úplně totéž. Ovšem ve vztahu k pojišťovně, jejíž produky prodávají, to jsou defakto zaměstnanci. Klidně by mohli dělat úplně totéž jako standartní zaměstnanci pojišťovny. Akorát by pojišťovna musela plnit podmínky Zákoníku Práce, takže by ji to vyšlo podstatně dráž.

0/0
20.4.2015 8:17
Foto

J92a24n 29V82l63a77d69y86k88a 2432838323444

V době a státě, kdy "finančního poradce" může dělat každý finanční negramot s maturitou a jen trochu tahem na branku (myslím tím obchodním talentem), nelze čekat, že je to dlouhodobě udržitelné....

Pojďme se bavit o tom, jak nastavit systém tak, aby finanční poradci nebyli jen obchoďáci vybraných pojišťoven, ale opravdu erudovaní lidé, kteří poradí. Jestli zrušit provize a zavést placení klientem?

+2/0
19.4.2015 19:55

M58i79c38h81a92l 42M56r48a54z92i62k 6117887954240

Otazka zda by to pomohlo. Musite take vzit v uvahu, ze jsme stat s prakticky financne negramotnym obyvatlestvem - lidmi, kteri si mysli, ze zadnou pomoc nepotrebuji, presto, ze nicemu nerozumi - to nahrava takovymto spinavcum. Ovsem jsou i na nasem trhu slusne firmy a slusni skutecni poradci.

0/0
19.4.2015 22:03

R34a68d28i76m 20Š60o66t79o38l69a 6252681978923

Rozlišujte prosím finanční makléř a pojišťovák. Pokud je pojišťovák výhradní obchodník pro jednu pojišťovnu, buduje si dlouhodobě klientský kmen a nedělá taková zvěrstva jako právě finanční makléři, o kterých právě článek je. Ti prodávají smlouvy stylem, kdy si na klienta vzpomenou právě po uplynutí stornodoby.

Jinak s Vámi souhlasím se zrušením platby odměny pojišťovnou a zavedením platby ze strany klienta, ale to tu ještě pár let nebude. Lidi totiž ještě nepochopili, že obchodník pracuje pro toho, kdo ho platí, tudíž pokud chci nezávislého poradce, musím si ho zaplatit já.

+2/0
20.4.2015 7:17

R47a83d17i62m 16P59o40l64á75š52e19k 9576283109279

Vidíte to hodně idealisticky.

Manažer třeba desetičlenného  prodejců pojištění, který je mimochodem řádný zaměstnanec pojišťovny, klidně ve svém týmu "protočí" během roku třeba i 50 lidí pracujích v režimu OSVČ.

Systém, kdy prodejci pojištění i jenom jedné pojišťovny mohou být ze zákona OSVČ , mu to umožňuje, protože v takovém režimu nemusí mít pojišťovna se střídáním prodejců žádné výdaje. Každé dva měsíce manažer nabere 5 - 10 nových lidí , protáhne je školením a nechá udělat u státu příslušné zkoušky. pak je pošle prodávat pojištění a jejich výsledky hodnotí v hodnotícím žebříčku týmu. Pokud se počtem uzavřených pojistných smluv pohybují ve spodní částu hodnotícího žebříčku, během 2 - 4 měsíců se s nimi rozloučí a ještě navíc potom pojišťovna může chtít zpátky náklady na školení a další výdaje, režim práce prodejců v OSVČ na rozdíl od práce v zaměstnaneckém poměru  toto umožňuje. Jejich místo v týmu zaberou nově nabraní zájemci.

To jako myslíte, že v takovém režimu si prodejci vytvářejí nějaký dlouhodobý pojistný kmen, o který se starají? Tak maximálně jeden z 10, ostatní jen koukají, kde od koho mohou urvat další smlouvu aby se v hodnotícím žebříčku udrželi co nejdéle.

+1/0
20.4.2015 8:32

J76a91n 93S33e26d42l57á48k 9192337606554

pokud je nadpis pravdivý tak nechápu co se do toho stát se*e ale pokud je lživý a stát jen reaguje na stížnosti podávané obyčejnými lidmi na pojišťovny a jejich agenty tak už to dokážu pochopit.

0/0
19.4.2015 19:11

P52e70t25r 45M90e66j52z14l36í92k 8838194391700

Hm. To by mě zajímalo, kdo tak vysoké provize (a tím drastické odčerpávání peněz klientů)  "zprostředkovatelům" nastavil. A proč:-/

0/0
19.4.2015 18:52

P62e67t45r 54V83l24c69e79k 5502245505317

Zlatá éra pojišťováckého byznysu je v oblasti životního pojištění za zenitem, dnes se už tolik nemnoží pobočky pojišťoven tak, jako třeba lékáren.....

+1/0
19.4.2015 17:52

D10r34a23h67o74m15í66r 49B17o14k29r 2105486416828

Celý ten "boj" pojišťoven, parlamentu a poradců by se naprosto jednoduše vyřešil při existenci registru pojistných smluv napříč pojišťovnami. Proti zneužití by musel být samozřejmě chráněn minimálně tak jako např. registry BRKI a NRKI a další. Ale jednoduchým dotazem by šlo zjistit, že např. klient zrušil smlouvu starou 2-3roky a nahradil ji jinou (a to by se mohlo i opakovat). Jednoduše by šlo zakročit proti poradci, který do toho klienta uvrtal. Jiným dotazem by se snadno zjistilo, že konkrétní poradce sjednává pojistky s nápadně vysokým pojistným bez rizikových připojištění a seká je ja Baťa cvičky. A další, a další věci by šly zjistit, kdyby se chtělo. A najednou by všichni ti zlatokopové v poradenské branži měli problém. A netrvalo by to dlouho a trh by se značně provětral. A nemusel by do toho zasahovat žádný parlament, složený ze samých neználků, kteří si myslí, že snědli Šalamounovo ho.no a tím pádem rozumí všemu, ví o všem a od všeho mají klíče.

0/0
19.4.2015 17:48

M19i60c34h87a67l 39M41r33a28z77i56k 6647247114670

Ale jak byste resil pripady kdy je zmena opravdu potreba? Co treba klient kteremu jiny poradce nastavil pojisteni uplne spatne (napriklad bez rizika) a vy mu to chcete upravit - to vas pak automaticky maji pokutovat, rptoze jim system ukaze, ze jste zrusil smlouvu predcasne? Navic je tu dalsi problem - zivotni pojisteni je na dlouho, ale co v zivote je na tak dlouho doopravdy? Jste svobodny, pak se ozenite, pak hypoteka, pak deti, pak skola deti, atd - pokazde mate uplne jine potreby a preference, jina rizika, jine vyse kryti atd. To mam mit jednu smouvu zivotka, co pokryje vse v kazde situaci? Sorry ale takova neexistuje - tedy zmenit ji je casto nutnost.

0/0
19.4.2015 19:07

L56u54c64i49e 52J11i82ř35í67k69o50v64á 4649953282383

Existuje, skládá se jako puzzle a její dílečky lze měnit, vyndávat , přidávat, takto funguje Flexi a Forte

0/0
19.4.2015 19:45

M50i64c23h31a48l 67M15r89a95z22i65k 6827367514860

OK tak pak jedna je, ale od koho? CS a CSOB - tem bych se nesveril, na to na ne mam moc spatne reference. Uvazuji jen o produktech firem, kerym verim a ty bohuzel zatim nenabizi takove produky, kere by bylo mozne skutecne vyuzivat cely zivot beze zmen...

0/0
19.4.2015 22:06

D88r92a52h88o27m41í90r 85B27o68k17r 2325156426708

Pokud se to dělá správně, tak neexistuje životní pojistka, se kterou se celý život nic nedělá. Právě naopak by se měla upravovat dle životní situace. A řada produktů je takto stavěna, takže rušení původních a nastavování nových smluv je v převážné většině případů naprosto zbytečné a je pouze zdrojem peněz tzv. "poradců".

0/0
20.4.2015 0:31

M70i81c63h22a60l 46M85r59a12z42i33k 6267817464210

Rozumim, presto jako klient jsem postupoval uplne jinak - zhodnotil jsem si, co mi ktera pojistovna nabizi (napriklad kdyz jsem se ozenil a vzal hypoteku) a zrusil pojistku a presel k jine pojistovne, kde byly lepsi podminky za mene penez. Je to podle me logicky krok, ktery nemuzeme pausalizovat jako vzdy v zajmu pojistovaka/poradce/maklere - casto jde o zajem klienta, proste chce lepsi sluzbu a jina pojistovna tu danou sluzbu ma, ostatni treba ne. Je prto nesmysl jakkoliv lidem branit menit tyto smlouvy (obbecne jakekoliv smlouvy). Vemte si napriklad, ze mate dnes jiz povinnost bank a mobilnich operatoru k prevodu klientu na jejich zadost - proc to nejde u pojisteni? Bylo by to logicke, takto kdyz chce pojisteny zmenu, tak musi holt zrusit starou smlouvu, jinak to nejde. To nemluvim o pripadu, kdy lide chteji zmenit pojistovnu pote, co ta jim nevyplati, na co maji narok - pokud se soudim s pojistovnou o odskodne, proc mam proboha dal vyuzivat jejich sluzeb? To se s nimi mam soudit pokazde?

0/0
20.4.2015 10:03

P85e23t11r 86V24o22p77i17č34k84a 2602462818392

Životní pojištění ve formě, jakou nabízí pojišťovny v ČR, může uzavřít jen naprostý finanční negramot.

Jedná se o naprosto nevýhodný produkt a podvod. Dokonce, ani když zemřete, tak se to díky různým lhůtám a smluvním trikům nevyplatí - nedostanete nic.

0/−4
19.4.2015 15:59

R61o49s46t81i72s17l33a21v 64C68a33h75a 8425161130672

Kdyz zemru, tak to opravdu uz od nikoho nic nedostanu.

+1/0
19.4.2015 17:31

P38e58t62r 11V85l70c21e28k 5282695835677

pane Vopičko, to, co nabízejí pojišťovny v ČR, to je diktováno ze zemí, které tak milujete a obdivujete....;-D

0/0
19.4.2015 17:36

J50a43r53o21s10l97a65v 59H92o64r41á10k 5383222166770

Pamatujte, je zakazano brat si cokoliv sebou do hrobu! :-))

+1/0
19.4.2015 17:36

D74r58a53h54o40m91í78r 57B78o53k80r 2975486596218

Něco o tom vím a tak si troufám říct, že přeháníte neno že dokonce šíříte poplašnou zprávu. Existují případy, kdy pojišťovna neplní, avšak to je výslovně napsáno v pojistných podmínkách a týká se to zejména např. kdy k úmrtí došlo při páchání trestné činnosti či pojištěný se zúčastnil nějaké válečné operace, při které zemřel (pro tento případ existuje naprosto jiné speciální pojištění nebo zajištění). Jinak v naprosté většině případů pojišťovna plní.

+3/0
19.4.2015 17:37

M61i87l14a51n 80K10l82o42u88č93e13k 3680725978697

To je kec, například teď tu byl případ člověka, který ožralý svojí blbostí na kolejích přišel o hnáty a dostal 50% částky, tedy 2 miliony.

+1/−1
19.4.2015 17:53

M46i54c70h81a16l 22M90r18a19z95i88k 6227287304500

Chyba urcite neni na strane poradcu (tedy ne vyhradne).

Faktem ale je, ze velka cast tzv. financnich poradcu jsou vlastne jen pojistovaci nebo uverari, nebo delaji penzijko... nejlepsi pro lidi je vybrat si financniho poradce z mensi firmy, cloveka, ktery se nezene pouze za ziskem (i takove firmy tu jsou) ale hlavne cloveka, ktery zmapuje vsechny potrby najednou - bydleni, rizika, sporeni, investice - a pomuze vse nastavit. Takove nastaveni je vetsinou dlouhodobe.

Ted ale mame dalsi dulezitou vec - zadny produkt neni navzdy, napriklad prave zivotni pojisteni by se melo menit v prubehu doby. Z logiky veci - je mi 20 sam, svobodny - udelam si pojisteni, jakmile se ozenim - me potreby se razantne zmeni, hypoteka - dalsi vleka zmena, deti - naprosto silena zmena potreb - pokazde potrebuji zivotni pojisteni nastavit na jine hodnoty - protoze kryji jina rizika a v jine vysi... tedy zde pokud se meni z potrebnych duvodu, tak je to naopak spravne, ne spatne.

Dulezite samo sebou je - zivotni pojisteni neni nikdy urceno ke sporeni nebo nedej boze k investicim - to je nejhorsi vymysl na svete - sporit se da 1000+1 lepsimi zpusoby, v pojisteni urcite ne - ale bohuzel toto ma velky objem lidi, kteri tak prichazeji pri zmene o radoby nasporene castky, protoze u vetsiny pojistek rpvni dva roky nepsorite nic, jen platite poplatky.

Jinak jsem zasadne proti tomu aby se toto resilo zakonem - vztah pojistovna x poradce (pojistovak) je ciste obchodni a je na nich jake si domuvi podminky - tedy stat toto nemusi regulovat, at se domluvi sami. Financni firmy, ktere chteji pracovat profesionalne a bez tlaku na protezovani konkretni pojistovny stejne maji nastavene provize stejne bez ohledu na pojistovnu pro poradce - tedy poradce si vydela stejne bez ohledu na pojistovnu, proto uavira to, co je lepsi pro klienta nikoliv pro sebe... Stat by mel regulovat spise lichvu nebankovnich (i bankovnich) pujcek a ne provize mezi dvema ciste soukromymi subjekty...

+2/0
19.4.2015 15:34

P85e16t22r 65V92o49p27i59č27k72a 2322772538702

Bláboly. Kapitálové (a to jsou všechny) životní pojištění není žádná potřeba, ale podvod - vysypat ty peníze do kanálu je výhodnější.

+2/0
19.4.2015 16:02

M97i13c84h54a20l 80M81r38a11z15i50k 6787817914590

Tak ja mam zivotninapriklad pouze jako urazove a rizikove, nikoliv kapitalove, penize si umim nasporit, s tim problem nemam, jak jsem jiz nekde psal - ato sporeni do pojisteni jsou naprosy nesmysl...

+1/0
19.4.2015 19:09

D71r89a85h52o75m74í81r 27B85o90k56r 2805616306648

Pro pana Mrazíka (pan Vopička je zcela mimo). Ve všech případech, které jmenujete, je možné sjednávat změny ve stávající smlouvě a zpravidla není potřeba tuto rušit a zakládat novou, jak tvrdí řada "poradců". Záleží pouze na tom, jak je nastavena ta první, zejména možnost rozšíření na více osob, popřípadě šíře podporovaných připojištění. Jednoduché smlouvy jdou zpravidla obtížně rozšiřovat resp. omezeně.

+1/0
19.4.2015 17:55

M55i94c28h84a41l 52M28r24a25z45i95k 6757357394360

Ano, ale i trh se meni a tak jako menite banku, menie i pojistovnu, nevim proc by pak za to mel byt kdokoliv plosne nejak trestan ci omezovan. Chapu ze se to zneuziva - ale to neni proste mozne pausalizovat a rict ze 100% techto zmen je podvod/pokus ziskat vice na provizich. Nekdy je tedy pro klienta vyhodnejsi starou smlouvu zrusit a uzavrit novou. Nekdy se vyplati pouze uprava te stare - to ovsem nevim jak to maji s provizemi - zda i pote dostanou provize, kdyz provedou jen upravy a tedy se klient jakoby prevede z jednoho pojistovaka pod druheho... ale to uz je pak zase na pojistovnach. Tak jako tak si nemyslim, ze by toto mel resit zakon, mely by si to resit pojistovny samy...

0/0
19.4.2015 19:12

M90a44r76e80k 45Š80n71o15b62r 9830555370194

Podle mého má věc i druhou stránku, o které se ale v článku nepíše. Neustálý tlak na produkci ze strany pojišťoven vůči svým interním obchodníkům i vůči makléřům. Pamatuji si z doby, kdy jsem byl zaměstnancem jedné z předních pojišťoven neustálé vyplňování plánů, neustálé porady. Kontroly, na kolik se daří (nebo většinou nedaří) plnit plán. A každotýdenní osobní pohovory většinou o tom, jak jsem vlastně úplně k ničemu, když se mi zrovna aktuálně nezadařilo. 

A plán byl nastaven nikoliv na celkové pojistné v úhrnu, ale na jednotlivé typy pojištění a největší důraz byl, světe div se, kladen na životní pojistky, protože i pro pojišťovny jde o zajímavý obchod. A splnění plánu? Žádná pochvala či povzbuzení, za to navýšení plánu a to leckdy dost podstatně.

Tím nepopírám obsah článku, ale jenom z vlastní zkušenosti

+5/−1
19.4.2015 15:09

M71a91r93e89k 81Š30n53o29b23r 9350955410854

pardon, doplním poslední větu, že jenom z vlastní zkušenosti komentuji to, že ani pojišťovny nejsou čistě bílé v prostředí všelijak prohnilých makléřů.

Mimo jiné, teď v menší makléřské společnosti pracuji a naštěstí máme rozumné majitele a vedoucí.

0/−1
19.4.2015 15:10

J58a43n 34N60o59v46á31k 6204654

Moje morálka mi říká, že buď je člověk svéprávný a pak nese za svůj podpis zodpovědnost, nebo nemá mít volební právo. 

... Vůbec tento můj postoj neovlivňuje to, že prodávám důchodcům hrnce a deky.

0/−3
19.4.2015 14:45

R26o53m69a84n 87H73r59o47n23z35a 5886431686878

kdybys opravdu důchodcům prodával hrnce a deky, tak budeš zticha, chodit kanály a rád že si tě nikdo nevšímá ;-)

+3/0
19.4.2015 15:06

V35l33a82d41i49m54í70r 90Š56v66o19r83b40a 2289144505302

Tato problematika je relativně složitá, ale řešení může být jednoduché. Tedy pokud jde opravdu o spotřebitele a ne o zisk pojišťoven. Nejjednodušším řešením je zrušit vytváření finanční rezervy v pojistných smlouvách. Na to ovšem pojišťovny nikdy nepřistoupí. Průchozí řešení by mohlo být uzákonění ukazatele nákladovosti pojistné smlouvy, po vzoru Holandska. A nové smlouvy by nesměly mít vyšší nákladovost než je stanovena zákonem. (stejně jako je stanovena nákladovost u třetího pilíře) Pak to teprve bude mít reálný dopad na spotřebitele.  A ideálně by pak mělo následovat zrušení daňových úlev u životního pojištění.

+2/0
19.4.2015 14:03

J75a59k35u69b 82Ř34í64h75a 4825439352601

A neměl by tedy životní pojištění řešit jen stát v nějaké státní pojišťovně? Možná by to bylo ještě jednodušší...

0/−2
19.4.2015 14:11

R46o92m72a32n 54H89r90o70n20z97a 5376341766978

tak mnoho pojišťoven má již v portfiliu čisté rizikovky...

+3/0
19.4.2015 15:07

M93i40l17o49š 63N81e16r84a92d 4475218753977

Nevím proč se má tohle řešit zákonem. Když se mi nějaká služba nebo výrobek zdá drahá, prostě to nekoupím (pokud mě k tomu tento zlodějský  stát nenutí jako v případě povinného ručení) , tak ať pojišťovny makléřům vypovědí smlouvy a problém mají vyřešen. Stejné je to s občany. Za službu finančního poradce by nikdo z nich nezaplatil ani stovku, ale jakmile díky svému hloupému, hamižností motivovanému rozhodnutí přijde o peníze jako v případě mnoha kampeliček, už kvičí že chce po státu zaplatit vzniklou škodu. Všichni si prostě budou muset zvyknout na to, že za kvalitní služby se platí a za blbost a lakotu se platí desetinásobně.

+4/0
19.4.2015 13:19

M24i89r93o17s22l40a57v 46Z46i55k80m95u39n83d 7879243714553

Pojišťovny si sice konkurují, ale současně jsou členy Asociace představující "profesní sdružení".

Tak proč  se v rámci asociace nedohodnou na stejném principu provizí makléřům = provize se vyplácí pouze z platné pojistky a to v následujícím měsíci ...

To je nepochopitelné ...

+1/0
19.4.2015 13:43

R10o87s77t83i49s93l53a96v 39C90a25h68a 8965531590442

Neni to pak kartelova dohoda??

+1/−1
19.4.2015 13:45

J98a24n 75N61o18v14á85k 6274754

Je.

+1/0
19.4.2015 14:12

M90i26c44h60a14l 95M17r36a87z83i50k 6117247124260

To by byla kartelova dohoda - to je hned na pokutu od UOHS...

0/0
19.4.2015 15:36

P72e45t14r 49V16o64p64i36č42k40a 2372782718412

A co takhle etický kodex ochrany klienta, podle kterého by nákladovost nesměla přesáhnout určitou hranici?

0/0
19.4.2015 16:07

M33i35c68h79a62l 76M76r15a23z55i64k 6647117454330

Eticky kodex je v kazde firme (u nas velmi casto na zapade prakticky temer vsude) a v kazdem druhem spolku - vetsinou prvni co tam pisi je, ze je to doporuceni a nezavazna pravidla... proto to nemuzete pouzit jako zaklad pro pravni reseni, ovsem ake to nemusi nikdo dodrzovat,respektive nedodrzeni se nijak nepostihuje...

0/0
19.4.2015 19:14

R56o25s73t73i46s16l87a62v 53C39a86h75a 8375951480692

Kvalitni ano...

0/0
19.4.2015 13:44

J74a94n 59N14o77v69á90k 6754564

Taky by se mi lépe podnikalo, kdyby předemnou stát nebránil hlupáky. Takle jsem si tu svobodu nepředstavoval.

0/0
19.4.2015 14:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.