Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o miliardy: pojišťovny vytáhly na „nenasytné“ agenty

V otázce odměn za sjednávání životního pojištění existují dva nesmiřitelné tábory. Pojišťovny versus nezávislí prodejci pojištění. V nejbližších týdnech se ve Sněmovně strhne bitva o to, kdo má větší vliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D35a72v26i29d 89K56r53e79j73c65i 1950193452547

Mozna uz to tu bylo zmineno, necetl jsem vsech 191 prispevku, debaty se hlavne zameruji na pojistovny a zprostredkovatele, proc se nezameri na spotrebitele! At maji spotrebitele pravo vedet, kolik stoji uzavreni jejich smlouvy. Pote se sami rozhodnou, zda smlouvu uzavrou ci si vyberou jineho zprostredkovatelem nebo smlouvu neuzavrou vubec. Verim, ze pote by se trh zreguloval sam. Nechapu soucasnou situaci, kdy spotrebitel nevi kolik za zprostredkovani plati.

0/0
21.6.2015 16:43

J19i15ř93í 35Š13e16j84n47o19h60a 4192223694743

Dosud  jsem si myslel, že  provizi agentů určují pojišťovny.

Pokud  mají agenti nemravně vysoké provize, tak je to chyba  pojišťoven.

0/0
20.5.2015 19:50

J79a63n 30L75á83n75i98k 7261644361540

nějak tomu nerozumím, platím si pojištění abych měl mít krité riziko a když pojištění ukončím, tak přestanu mít krytí, za co bych měl proboha dostat peníze zpátky?

0/0
20.4.2015 23:37

T18o68m14á69š 86K62u55c59h65a54ř 3747271458531

Je to stejná cháska, jako šmejdi, co profávají hrnce za 50 000. :/

+2/0
20.4.2015 14:27

S27t93a87n62i64s19l76a85v 78S98r19b45a 4295354698554

nejdříve si pojišťovny zprostředkovatele samy vychovaly a nyní jsou mezi nimi antagonistické spory. to je stejné, jako když lůza (v pravém nikoli pejorativním smyslu) shodila feudalismus a pomohla tím nastolit kapitalismus, kterému ale teď nemůže přijít na jméno. No a proto se nyní objevují zárodky socialismu až komunismu, kde všechno bude řízeno centrálně.

0/0
20.4.2015 11:05

V92l50a67d80i94m46í80r 76L32o96u62l61a 2138297152451

Takže pojištiovny bojují proti dealerům. Pouze jsem nepochopil jednu věc: Bojují proto, že pojištěnci takto vznikají zbytečné náklady ( on to nakonec stejně zaplatí pojištěnec) nebo proto, že podle pojištoven dealeři z toho koláče ukousnou moc velký kus a na pojištovny zbyde méně?Jinými slovy, hájí zájem pojištěnce nebo zájem svůj?

+4/0
20.4.2015 8:02

R83o32m65a80n 20H62r98o26n76z31a 5896141606518

;-D Dobrá otázka. Správně je za b). ;-)

+2/0
20.4.2015 9:07

J20i60ř34í 59S64t57o80d22ů20l40k67a 3566256817

Jednoznačně bych zavedl přesné vyjádření kolik komu jde = Ve smlouvě uvést kolik dostávají agenti a kolik jde na samotné pojištění. 

Za vznik tohoto nesmyslu si můžou pojišťovny samy tak ať se s tím samy vypořádají, protože, kdyby zaměstnávaly normální lidi na zaměstnanecký poměr nemusely by čelit tomu, že s nimi někdo hraje stejnou špinavou hru jako samotné pojišťovny s pojištěnci.

+1/−1
19.4.2015 21:19

D58r93a72h60o96m68í87r 44B39o50k50r 2145726556768

Pokud se zavede to, že poradci budou muset zveřejňovat své provize, tak jednoznačně požaduji aby např. automechanik musel přesně vyčíslit cenu použitého materiálu a cenu za práci, pekař aby zveřejnil, jakou má marži na rohlíku, jakou má zelinář marži na jahodách atd. atd. Uvědomte si, jakou zhovadilost navrhujete. Existují jiná efektivní řešení problému provizí.

+3/0
20.4.2015 0:37

R26a79d62i42m 70P92o67l79á85š29e73k 9846673109329

On je totiž prodej pojištění šwarc systém. Prodejci jsou OSVČ, i když podle jiných zákonů než je živnostenský, ale jinak to je úplně totéž. Ovšem ve vztahu k pojišťovně, jejíž produky prodávají, to jsou defakto zaměstnanci. Klidně by mohli dělat úplně totéž jako standartní zaměstnanci pojišťovny. Akorát by pojišťovna musela plnit podmínky Zákoníku Práce, takže by ji to vyšlo podstatně dráž.

0/0
20.4.2015 8:17
Foto

J41a69n 60V49l40a19d87y89k45a 2602118743314

V době a státě, kdy "finančního poradce" může dělat každý finanční negramot s maturitou a jen trochu tahem na branku (myslím tím obchodním talentem), nelze čekat, že je to dlouhodobě udržitelné....

Pojďme se bavit o tom, jak nastavit systém tak, aby finanční poradci nebyli jen obchoďáci vybraných pojišťoven, ale opravdu erudovaní lidé, kteří poradí. Jestli zrušit provize a zavést placení klientem?

+2/0
19.4.2015 19:55

M83i18c60h84a34l 45M93r59a14z23i53k 6877897244860

Otazka zda by to pomohlo. Musite take vzit v uvahu, ze jsme stat s prakticky financne negramotnym obyvatlestvem - lidmi, kteri si mysli, ze zadnou pomoc nepotrebuji, presto, ze nicemu nerozumi - to nahrava takovymto spinavcum. Ovsem jsou i na nasem trhu slusne firmy a slusni skutecni poradci.

0/0
19.4.2015 22:03

R40a33d82i29m 44Š17o19t80o52l33a 6242661388883

Rozlišujte prosím finanční makléř a pojišťovák. Pokud je pojišťovák výhradní obchodník pro jednu pojišťovnu, buduje si dlouhodobě klientský kmen a nedělá taková zvěrstva jako právě finanční makléři, o kterých právě článek je. Ti prodávají smlouvy stylem, kdy si na klienta vzpomenou právě po uplynutí stornodoby.

Jinak s Vámi souhlasím se zrušením platby odměny pojišťovnou a zavedením platby ze strany klienta, ale to tu ještě pár let nebude. Lidi totiž ještě nepochopili, že obchodník pracuje pro toho, kdo ho platí, tudíž pokud chci nezávislého poradce, musím si ho zaplatit já.

+2/0
20.4.2015 7:17

R26a80d68i27m 46P95o76l68á88š60e32k 9166713369559

Vidíte to hodně idealisticky.

Manažer třeba desetičlenného  prodejců pojištění, který je mimochodem řádný zaměstnanec pojišťovny, klidně ve svém týmu "protočí" během roku třeba i 50 lidí pracujích v režimu OSVČ.

Systém, kdy prodejci pojištění i jenom jedné pojišťovny mohou být ze zákona OSVČ , mu to umožňuje, protože v takovém režimu nemusí mít pojišťovna se střídáním prodejců žádné výdaje. Každé dva měsíce manažer nabere 5 - 10 nových lidí , protáhne je školením a nechá udělat u státu příslušné zkoušky. pak je pošle prodávat pojištění a jejich výsledky hodnotí v hodnotícím žebříčku týmu. Pokud se počtem uzavřených pojistných smluv pohybují ve spodní částu hodnotícího žebříčku, během 2 - 4 měsíců se s nimi rozloučí a ještě navíc potom pojišťovna může chtít zpátky náklady na školení a další výdaje, režim práce prodejců v OSVČ na rozdíl od práce v zaměstnaneckém poměru  toto umožňuje. Jejich místo v týmu zaberou nově nabraní zájemci.

To jako myslíte, že v takovém režimu si prodejci vytvářejí nějaký dlouhodobý pojistný kmen, o který se starají? Tak maximálně jeden z 10, ostatní jen koukají, kde od koho mohou urvat další smlouvu aby se v hodnotícím žebříčku udrželi co nejdéle.

+1/0
20.4.2015 8:32

J16a60n 50S94e10d58l22á76k 9812407236744

pokud je nadpis pravdivý tak nechápu co se do toho stát se*e ale pokud je lživý a stát jen reaguje na stížnosti podávané obyčejnými lidmi na pojišťovny a jejich agenty tak už to dokážu pochopit.

0/0
19.4.2015 19:11

P37e17t60r 19M78e65j69z87l42í84k 8698534281190

Hm. To by mě zajímalo, kdo tak vysoké provize (a tím drastické odčerpávání peněz klientů)  "zprostředkovatelům" nastavil. A proč:-/

0/0
19.4.2015 18:52

P71e44t32r 96V37l44c81e34k 5462715735707

Zlatá éra pojišťováckého byznysu je v oblasti životního pojištění za zenitem, dnes se už tolik nemnoží pobočky pojišťoven tak, jako třeba lékáren.....

+1/0
19.4.2015 17:52

D37r39a14h13o86m86í33r 30B48o61k37r 2515526496128

Celý ten "boj" pojišťoven, parlamentu a poradců by se naprosto jednoduše vyřešil při existenci registru pojistných smluv napříč pojišťovnami. Proti zneužití by musel být samozřejmě chráněn minimálně tak jako např. registry BRKI a NRKI a další. Ale jednoduchým dotazem by šlo zjistit, že např. klient zrušil smlouvu starou 2-3roky a nahradil ji jinou (a to by se mohlo i opakovat). Jednoduše by šlo zakročit proti poradci, který do toho klienta uvrtal. Jiným dotazem by se snadno zjistilo, že konkrétní poradce sjednává pojistky s nápadně vysokým pojistným bez rizikových připojištění a seká je ja Baťa cvičky. A další, a další věci by šly zjistit, kdyby se chtělo. A najednou by všichni ti zlatokopové v poradenské branži měli problém. A netrvalo by to dlouho a trh by se značně provětral. A nemusel by do toho zasahovat žádný parlament, složený ze samých neználků, kteří si myslí, že snědli Šalamounovo ho.no a tím pádem rozumí všemu, ví o všem a od všeho mají klíče.

0/0
19.4.2015 17:48

M48i23c31h89a96l 76M90r86a77z54i83k 6127777914120

Ale jak byste resil pripady kdy je zmena opravdu potreba? Co treba klient kteremu jiny poradce nastavil pojisteni uplne spatne (napriklad bez rizika) a vy mu to chcete upravit - to vas pak automaticky maji pokutovat, rptoze jim system ukaze, ze jste zrusil smlouvu predcasne? Navic je tu dalsi problem - zivotni pojisteni je na dlouho, ale co v zivote je na tak dlouho doopravdy? Jste svobodny, pak se ozenite, pak hypoteka, pak deti, pak skola deti, atd - pokazde mate uplne jine potreby a preference, jina rizika, jine vyse kryti atd. To mam mit jednu smouvu zivotka, co pokryje vse v kazde situaci? Sorry ale takova neexistuje - tedy zmenit ji je casto nutnost.

0/0
19.4.2015 19:07

L70u87c44i17e 38J39i82ř38í96k82o29v96á 4699203162793

Existuje, skládá se jako puzzle a její dílečky lze měnit, vyndávat , přidávat, takto funguje Flexi a Forte

0/0
19.4.2015 19:45

M53i87c42h43a21l 24M81r76a93z45i52k 6367577124830

OK tak pak jedna je, ale od koho? CS a CSOB - tem bych se nesveril, na to na ne mam moc spatne reference. Uvazuji jen o produktech firem, kerym verim a ty bohuzel zatim nenabizi takove produky, kere by bylo mozne skutecne vyuzivat cely zivot beze zmen...

0/0
19.4.2015 22:06

D54r38a45h89o49m16í44r 21B71o64k83r 2345176766798

Pokud se to dělá správně, tak neexistuje životní pojistka, se kterou se celý život nic nedělá. Právě naopak by se měla upravovat dle životní situace. A řada produktů je takto stavěna, takže rušení původních a nastavování nových smluv je v převážné většině případů naprosto zbytečné a je pouze zdrojem peněz tzv. "poradců".

0/0
20.4.2015 0:31

M30i75c70h73a39l 24M44r57a90z55i16k 6667237914860

Rozumim, presto jako klient jsem postupoval uplne jinak - zhodnotil jsem si, co mi ktera pojistovna nabizi (napriklad kdyz jsem se ozenil a vzal hypoteku) a zrusil pojistku a presel k jine pojistovne, kde byly lepsi podminky za mene penez. Je to podle me logicky krok, ktery nemuzeme pausalizovat jako vzdy v zajmu pojistovaka/poradce/maklere - casto jde o zajem klienta, proste chce lepsi sluzbu a jina pojistovna tu danou sluzbu ma, ostatni treba ne. Je prto nesmysl jakkoliv lidem branit menit tyto smlouvy (obbecne jakekoliv smlouvy). Vemte si napriklad, ze mate dnes jiz povinnost bank a mobilnich operatoru k prevodu klientu na jejich zadost - proc to nejde u pojisteni? Bylo by to logicke, takto kdyz chce pojisteny zmenu, tak musi holt zrusit starou smlouvu, jinak to nejde. To nemluvim o pripadu, kdy lide chteji zmenit pojistovnu pote, co ta jim nevyplati, na co maji narok - pokud se soudim s pojistovnou o odskodne, proc mam proboha dal vyuzivat jejich sluzeb? To se s nimi mam soudit pokazde?

0/0
20.4.2015 10:03

P56e79t93r 97V74o68p34i29č66k72a 2192752708782

Životní pojištění ve formě, jakou nabízí pojišťovny v ČR, může uzavřít jen naprostý finanční negramot.

Jedná se o naprosto nevýhodný produkt a podvod. Dokonce, ani když zemřete, tak se to díky různým lhůtám a smluvním trikům nevyplatí - nedostanete nic.

0/−4
19.4.2015 15:59

R36o89s73t10i23s25l75a64v 83C72a69h19a 8795541440422

Kdyz zemru, tak to opravdu uz od nikoho nic nedostanu.

+1/0
19.4.2015 17:31

P49e31t29r 84V18l14c39e18k 5122205955567

pane Vopičko, to, co nabízejí pojišťovny v ČR, to je diktováno ze zemí, které tak milujete a obdivujete....;-D

0/0
19.4.2015 17:36

J13a10r30o48s73l78a64v 65H41o66r98á75k 5203902956310

Pamatujte, je zakazano brat si cokoliv sebou do hrobu! :-))

+1/0
19.4.2015 17:36

D38r64a88h78o83m34í33r 86B56o84k69r 2315596656968

Něco o tom vím a tak si troufám říct, že přeháníte neno že dokonce šíříte poplašnou zprávu. Existují případy, kdy pojišťovna neplní, avšak to je výslovně napsáno v pojistných podmínkách a týká se to zejména např. kdy k úmrtí došlo při páchání trestné činnosti či pojištěný se zúčastnil nějaké válečné operace, při které zemřel (pro tento případ existuje naprosto jiné speciální pojištění nebo zajištění). Jinak v naprosté většině případů pojišťovna plní.

+3/0
19.4.2015 17:37

M13i29l29a61n 82K51l30o45u10č88e78k 3110815318527

To je kec, například teď tu byl případ člověka, který ožralý svojí blbostí na kolejích přišel o hnáty a dostal 50% částky, tedy 2 miliony.

+1/−1
19.4.2015 17:53

M74i26c18h18a79l 47M31r26a71z78i76k 6427917874190

Chyba urcite neni na strane poradcu (tedy ne vyhradne).

Faktem ale je, ze velka cast tzv. financnich poradcu jsou vlastne jen pojistovaci nebo uverari, nebo delaji penzijko... nejlepsi pro lidi je vybrat si financniho poradce z mensi firmy, cloveka, ktery se nezene pouze za ziskem (i takove firmy tu jsou) ale hlavne cloveka, ktery zmapuje vsechny potrby najednou - bydleni, rizika, sporeni, investice - a pomuze vse nastavit. Takove nastaveni je vetsinou dlouhodobe.

Ted ale mame dalsi dulezitou vec - zadny produkt neni navzdy, napriklad prave zivotni pojisteni by se melo menit v prubehu doby. Z logiky veci - je mi 20 sam, svobodny - udelam si pojisteni, jakmile se ozenim - me potreby se razantne zmeni, hypoteka - dalsi vleka zmena, deti - naprosto silena zmena potreb - pokazde potrebuji zivotni pojisteni nastavit na jine hodnoty - protoze kryji jina rizika a v jine vysi... tedy zde pokud se meni z potrebnych duvodu, tak je to naopak spravne, ne spatne.

Dulezite samo sebou je - zivotni pojisteni neni nikdy urceno ke sporeni nebo nedej boze k investicim - to je nejhorsi vymysl na svete - sporit se da 1000+1 lepsimi zpusoby, v pojisteni urcite ne - ale bohuzel toto ma velky objem lidi, kteri tak prichazeji pri zmene o radoby nasporene castky, protoze u vetsiny pojistek rpvni dva roky nepsorite nic, jen platite poplatky.

Jinak jsem zasadne proti tomu aby se toto resilo zakonem - vztah pojistovna x poradce (pojistovak) je ciste obchodni a je na nich jake si domuvi podminky - tedy stat toto nemusi regulovat, at se domluvi sami. Financni firmy, ktere chteji pracovat profesionalne a bez tlaku na protezovani konkretni pojistovny stejne maji nastavene provize stejne bez ohledu na pojistovnu pro poradce - tedy poradce si vydela stejne bez ohledu na pojistovnu, proto uavira to, co je lepsi pro klienta nikoliv pro sebe... Stat by mel regulovat spise lichvu nebankovnich (i bankovnich) pujcek a ne provize mezi dvema ciste soukromymi subjekty...

+2/0
19.4.2015 15:34

P42e15t75r 68V95o56p89i39č23k78a 2172282878892

Bláboly. Kapitálové (a to jsou všechny) životní pojištění není žádná potřeba, ale podvod - vysypat ty peníze do kanálu je výhodnější.

+2/0
19.4.2015 16:02

M15i32c51h65a13l 20M52r23a51z85i59k 6807137564810

Tak ja mam zivotninapriklad pouze jako urazove a rizikove, nikoliv kapitalove, penize si umim nasporit, s tim problem nemam, jak jsem jiz nekde psal - ato sporeni do pojisteni jsou naprosy nesmysl...

+1/0
19.4.2015 19:09

D16r18a38h56o90m55í73r 34B23o35k95r 2835866936388

Pro pana Mrazíka (pan Vopička je zcela mimo). Ve všech případech, které jmenujete, je možné sjednávat změny ve stávající smlouvě a zpravidla není potřeba tuto rušit a zakládat novou, jak tvrdí řada "poradců". Záleží pouze na tom, jak je nastavena ta první, zejména možnost rozšíření na více osob, popřípadě šíře podporovaných připojištění. Jednoduché smlouvy jdou zpravidla obtížně rozšiřovat resp. omezeně.

+1/0
19.4.2015 17:55

M71i28c42h36a65l 55M34r76a87z77i65k 6297627894180

Ano, ale i trh se meni a tak jako menite banku, menie i pojistovnu, nevim proc by pak za to mel byt kdokoliv plosne nejak trestan ci omezovan. Chapu ze se to zneuziva - ale to neni proste mozne pausalizovat a rict ze 100% techto zmen je podvod/pokus ziskat vice na provizich. Nekdy je tedy pro klienta vyhodnejsi starou smlouvu zrusit a uzavrit novou. Nekdy se vyplati pouze uprava te stare - to ovsem nevim jak to maji s provizemi - zda i pote dostanou provize, kdyz provedou jen upravy a tedy se klient jakoby prevede z jednoho pojistovaka pod druheho... ale to uz je pak zase na pojistovnach. Tak jako tak si nemyslim, ze by toto mel resit zakon, mely by si to resit pojistovny samy...

0/0
19.4.2015 19:12

M25a53r43e56k 16Š69n77o71b96r 9430415970384

Podle mého má věc i druhou stránku, o které se ale v článku nepíše. Neustálý tlak na produkci ze strany pojišťoven vůči svým interním obchodníkům i vůči makléřům. Pamatuji si z doby, kdy jsem byl zaměstnancem jedné z předních pojišťoven neustálé vyplňování plánů, neustálé porady. Kontroly, na kolik se daří (nebo většinou nedaří) plnit plán. A každotýdenní osobní pohovory většinou o tom, jak jsem vlastně úplně k ničemu, když se mi zrovna aktuálně nezadařilo. 

A plán byl nastaven nikoliv na celkové pojistné v úhrnu, ale na jednotlivé typy pojištění a největší důraz byl, světe div se, kladen na životní pojistky, protože i pro pojišťovny jde o zajímavý obchod. A splnění plánu? Žádná pochvala či povzbuzení, za to navýšení plánu a to leckdy dost podstatně.

Tím nepopírám obsah článku, ale jenom z vlastní zkušenosti

+5/−1
19.4.2015 15:09

M40a17r36e65k 28Š22n23o41b47r 9750895350804

pardon, doplním poslední větu, že jenom z vlastní zkušenosti komentuji to, že ani pojišťovny nejsou čistě bílé v prostředí všelijak prohnilých makléřů.

Mimo jiné, teď v menší makléřské společnosti pracuji a naštěstí máme rozumné majitele a vedoucí.

0/−1
19.4.2015 15:10

J41a50n 78N34o36v20á44k 6144204

Moje morálka mi říká, že buď je člověk svéprávný a pak nese za svůj podpis zodpovědnost, nebo nemá mít volební právo. 

... Vůbec tento můj postoj neovlivňuje to, že prodávám důchodcům hrnce a deky.

0/−3
19.4.2015 14:45

R52o49m40a87n 67H92r55o44n92z34a 5576951466808

kdybys opravdu důchodcům prodával hrnce a deky, tak budeš zticha, chodit kanály a rád že si tě nikdo nevšímá ;-)

+3/0
19.4.2015 15:06

V50l10a10d50i75m76í76r 76Š52v30o35r38b37a 2919724165312

Tato problematika je relativně složitá, ale řešení může být jednoduché. Tedy pokud jde opravdu o spotřebitele a ne o zisk pojišťoven. Nejjednodušším řešením je zrušit vytváření finanční rezervy v pojistných smlouvách. Na to ovšem pojišťovny nikdy nepřistoupí. Průchozí řešení by mohlo být uzákonění ukazatele nákladovosti pojistné smlouvy, po vzoru Holandska. A nové smlouvy by nesměly mít vyšší nákladovost než je stanovena zákonem. (stejně jako je stanovena nákladovost u třetího pilíře) Pak to teprve bude mít reálný dopad na spotřebitele.  A ideálně by pak mělo následovat zrušení daňových úlev u životního pojištění.

+2/0
19.4.2015 14:03

J62a33k29u63b 85Ř34í40h53a 4305849132821

A neměl by tedy životní pojištění řešit jen stát v nějaké státní pojišťovně? Možná by to bylo ještě jednodušší...

0/−2
19.4.2015 14:11

R65o77m83a93n 68H38r34o36n68z67a 5376421756968

tak mnoho pojišťoven má již v portfiliu čisté rizikovky...

+3/0
19.4.2015 15:07

M19i61l39o65š 62N71e85r13a94d 4715268263637

Nevím proč se má tohle řešit zákonem. Když se mi nějaká služba nebo výrobek zdá drahá, prostě to nekoupím (pokud mě k tomu tento zlodějský  stát nenutí jako v případě povinného ručení) , tak ať pojišťovny makléřům vypovědí smlouvy a problém mají vyřešen. Stejné je to s občany. Za službu finančního poradce by nikdo z nich nezaplatil ani stovku, ale jakmile díky svému hloupému, hamižností motivovanému rozhodnutí přijde o peníze jako v případě mnoha kampeliček, už kvičí že chce po státu zaplatit vzniklou škodu. Všichni si prostě budou muset zvyknout na to, že za kvalitní služby se platí a za blbost a lakotu se platí desetinásobně.

+4/0
19.4.2015 13:19

M74i68r95o55s90l73a92v 86Z52i51k44m67u63n47d 7799613934953

Pojišťovny si sice konkurují, ale současně jsou členy Asociace představující "profesní sdružení".

Tak proč  se v rámci asociace nedohodnou na stejném principu provizí makléřům = provize se vyplácí pouze z platné pojistky a to v následujícím měsíci ...

To je nepochopitelné ...

+1/0
19.4.2015 13:43

R86o87s87t25i78s24l63a31v 40C95a61h82a 8215761510732

Neni to pak kartelova dohoda??

+1/−1
19.4.2015 13:45

J59a66n 71N22o45v68á81k 6204664

Je.

+1/0
19.4.2015 14:12

M20i93c96h98a33l 16M51r10a75z39i38k 6757597894810

To by byla kartelova dohoda - to je hned na pokutu od UOHS...

0/0
19.4.2015 15:36

P90e68t42r 96V34o69p39i66č26k89a 2872232888812

A co takhle etický kodex ochrany klienta, podle kterého by nákladovost nesměla přesáhnout určitou hranici?

0/0
19.4.2015 16:07

M60i27c16h77a57l 67M30r66a32z16i89k 6207817454470

Eticky kodex je v kazde firme (u nas velmi casto na zapade prakticky temer vsude) a v kazdem druhem spolku - vetsinou prvni co tam pisi je, ze je to doporuceni a nezavazna pravidla... proto to nemuzete pouzit jako zaklad pro pravni reseni, ovsem ake to nemusi nikdo dodrzovat,respektive nedodrzeni se nijak nepostihuje...

0/0
19.4.2015 19:14

R23o97s98t75i89s30l76a35v 84C84a96h79a 8365801180452

Kvalitni ano...

0/0
19.4.2015 13:44

J92a61n 28N25o21v31á96k 6114324

Taky by se mi lépe podnikalo, kdyby předemnou stát nebránil hlupáky. Takle jsem si tu svobodu nepředstavoval.

0/0
19.4.2015 14:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.