Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o miliardy: pojišťovny vytáhly na „nenasytné“ agenty

V otázce odměn za sjednávání životního pojištění existují dva nesmiřitelné tábory. Pojišťovny versus nezávislí prodejci pojištění. V nejbližších týdnech se ve Sněmovně strhne bitva o to, kdo má větší vliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D27a93v78i24d 86K91r83e19j79c83i 1430123712157

Mozna uz to tu bylo zmineno, necetl jsem vsech 191 prispevku, debaty se hlavne zameruji na pojistovny a zprostredkovatele, proc se nezameri na spotrebitele! At maji spotrebitele pravo vedet, kolik stoji uzavreni jejich smlouvy. Pote se sami rozhodnou, zda smlouvu uzavrou ci si vyberou jineho zprostredkovatelem nebo smlouvu neuzavrou vubec. Verim, ze pote by se trh zreguloval sam. Nechapu soucasnou situaci, kdy spotrebitel nevi kolik za zprostredkovani plati.

0/0
21.6.2015 16:43

J71i77ř91í 56Š75e27j62n89o93h18a 4452203764963

Dosud  jsem si myslel, že  provizi agentů určují pojišťovny.

Pokud  mají agenti nemravně vysoké provize, tak je to chyba  pojišťoven.

0/0
20.5.2015 19:50

J82a29n 44L31á39n68i92k 7231334721770

nějak tomu nerozumím, platím si pojištění abych měl mít krité riziko a když pojištění ukončím, tak přestanu mít krytí, za co bych měl proboha dostat peníze zpátky?

0/0
20.4.2015 23:37

T20o44m57á44š 13K21u25c92h32a40ř 3297691208301

Je to stejná cháska, jako šmejdi, co profávají hrnce za 50 000. :/

+2/0
20.4.2015 14:27

S53t72a19n58i68s47l89a18v 64S73r58b54a 4735194578814

nejdříve si pojišťovny zprostředkovatele samy vychovaly a nyní jsou mezi nimi antagonistické spory. to je stejné, jako když lůza (v pravém nikoli pejorativním smyslu) shodila feudalismus a pomohla tím nastolit kapitalismus, kterému ale teď nemůže přijít na jméno. No a proto se nyní objevují zárodky socialismu až komunismu, kde všechno bude řízeno centrálně.

0/0
20.4.2015 11:05

V98l10a80d21i28m81í59r 78L77o25u22l79a 2568367722971

Takže pojištiovny bojují proti dealerům. Pouze jsem nepochopil jednu věc: Bojují proto, že pojištěnci takto vznikají zbytečné náklady ( on to nakonec stejně zaplatí pojištěnec) nebo proto, že podle pojištoven dealeři z toho koláče ukousnou moc velký kus a na pojištovny zbyde méně?Jinými slovy, hájí zájem pojištěnce nebo zájem svůj?

+4/0
20.4.2015 8:02

R90o58m29a19n 34H75r42o63n22z45a 5856121696938

;-D Dobrá otázka. Správně je za b). ;-)

+2/0
20.4.2015 9:07

J62i43ř92í 32S58t17o51d37ů70l73k93a 3926466877

Jednoznačně bych zavedl přesné vyjádření kolik komu jde = Ve smlouvě uvést kolik dostávají agenti a kolik jde na samotné pojištění. 

Za vznik tohoto nesmyslu si můžou pojišťovny samy tak ať se s tím samy vypořádají, protože, kdyby zaměstnávaly normální lidi na zaměstnanecký poměr nemusely by čelit tomu, že s nimi někdo hraje stejnou špinavou hru jako samotné pojišťovny s pojištěnci.

+1/−1
19.4.2015 21:19

D89r63a44h66o82m98í34r 64B83o81k49r 2455866456358

Pokud se zavede to, že poradci budou muset zveřejňovat své provize, tak jednoznačně požaduji aby např. automechanik musel přesně vyčíslit cenu použitého materiálu a cenu za práci, pekař aby zveřejnil, jakou má marži na rohlíku, jakou má zelinář marži na jahodách atd. atd. Uvědomte si, jakou zhovadilost navrhujete. Existují jiná efektivní řešení problému provizí.

+3/0
20.4.2015 0:37

R25a22d64i25m 44P31o89l30á48š84e44k 9366263639359

On je totiž prodej pojištění šwarc systém. Prodejci jsou OSVČ, i když podle jiných zákonů než je živnostenský, ale jinak to je úplně totéž. Ovšem ve vztahu k pojišťovně, jejíž produky prodávají, to jsou defakto zaměstnanci. Klidně by mohli dělat úplně totéž jako standartní zaměstnanci pojišťovny. Akorát by pojišťovna musela plnit podmínky Zákoníku Práce, takže by ji to vyšlo podstatně dráž.

0/0
20.4.2015 8:17
Foto

J72a45n 84V77l29a55d62y85k77a 2152208793934

V době a státě, kdy "finančního poradce" může dělat každý finanční negramot s maturitou a jen trochu tahem na branku (myslím tím obchodním talentem), nelze čekat, že je to dlouhodobě udržitelné....

Pojďme se bavit o tom, jak nastavit systém tak, aby finanční poradci nebyli jen obchoďáci vybraných pojišťoven, ale opravdu erudovaní lidé, kteří poradí. Jestli zrušit provize a zavést placení klientem?

+2/0
19.4.2015 19:55

M57i44c23h81a36l 25M15r58a59z71i55k 6677517784980

Otazka zda by to pomohlo. Musite take vzit v uvahu, ze jsme stat s prakticky financne negramotnym obyvatlestvem - lidmi, kteri si mysli, ze zadnou pomoc nepotrebuji, presto, ze nicemu nerozumi - to nahrava takovymto spinavcum. Ovsem jsou i na nasem trhu slusne firmy a slusni skutecni poradci.

0/0
19.4.2015 22:03

R39a65d45i97m 90Š47o96t70o26l41a 6812481478163

Rozlišujte prosím finanční makléř a pojišťovák. Pokud je pojišťovák výhradní obchodník pro jednu pojišťovnu, buduje si dlouhodobě klientský kmen a nedělá taková zvěrstva jako právě finanční makléři, o kterých právě článek je. Ti prodávají smlouvy stylem, kdy si na klienta vzpomenou právě po uplynutí stornodoby.

Jinak s Vámi souhlasím se zrušením platby odměny pojišťovnou a zavedením platby ze strany klienta, ale to tu ještě pár let nebude. Lidi totiž ještě nepochopili, že obchodník pracuje pro toho, kdo ho platí, tudíž pokud chci nezávislého poradce, musím si ho zaplatit já.

+2/0
20.4.2015 7:17

R54a44d49i73m 55P17o66l58á29š30e67k 9146633279779

Vidíte to hodně idealisticky.

Manažer třeba desetičlenného  prodejců pojištění, který je mimochodem řádný zaměstnanec pojišťovny, klidně ve svém týmu "protočí" během roku třeba i 50 lidí pracujích v režimu OSVČ.

Systém, kdy prodejci pojištění i jenom jedné pojišťovny mohou být ze zákona OSVČ , mu to umožňuje, protože v takovém režimu nemusí mít pojišťovna se střídáním prodejců žádné výdaje. Každé dva měsíce manažer nabere 5 - 10 nových lidí , protáhne je školením a nechá udělat u státu příslušné zkoušky. pak je pošle prodávat pojištění a jejich výsledky hodnotí v hodnotícím žebříčku týmu. Pokud se počtem uzavřených pojistných smluv pohybují ve spodní částu hodnotícího žebříčku, během 2 - 4 měsíců se s nimi rozloučí a ještě navíc potom pojišťovna může chtít zpátky náklady na školení a další výdaje, režim práce prodejců v OSVČ na rozdíl od práce v zaměstnaneckém poměru  toto umožňuje. Jejich místo v týmu zaberou nově nabraní zájemci.

To jako myslíte, že v takovém režimu si prodejci vytvářejí nějaký dlouhodobý pojistný kmen, o který se starají? Tak maximálně jeden z 10, ostatní jen koukají, kde od koho mohou urvat další smlouvu aby se v hodnotícím žebříčku udrželi co nejdéle.

+1/0
20.4.2015 8:32

J43a98n 29S26e96d50l78á23k 9712827326414

pokud je nadpis pravdivý tak nechápu co se do toho stát se*e ale pokud je lživý a stát jen reaguje na stížnosti podávané obyčejnými lidmi na pojišťovny a jejich agenty tak už to dokážu pochopit.

0/0
19.4.2015 19:11

P13e40t43r 88M19e60j23z19l96í10k 8598844301790

Hm. To by mě zajímalo, kdo tak vysoké provize (a tím drastické odčerpávání peněz klientů)  "zprostředkovatelům" nastavil. A proč:-/

0/0
19.4.2015 18:52

P18e96t40r 43V73l68c62e70k 5952245845967

Zlatá éra pojišťováckého byznysu je v oblasti životního pojištění za zenitem, dnes se už tolik nemnoží pobočky pojišťoven tak, jako třeba lékáren.....

+1/0
19.4.2015 17:52

D67r91a81h60o27m42í51r 76B32o68k20r 2695546936668

Celý ten "boj" pojišťoven, parlamentu a poradců by se naprosto jednoduše vyřešil při existenci registru pojistných smluv napříč pojišťovnami. Proti zneužití by musel být samozřejmě chráněn minimálně tak jako např. registry BRKI a NRKI a další. Ale jednoduchým dotazem by šlo zjistit, že např. klient zrušil smlouvu starou 2-3roky a nahradil ji jinou (a to by se mohlo i opakovat). Jednoduše by šlo zakročit proti poradci, který do toho klienta uvrtal. Jiným dotazem by se snadno zjistilo, že konkrétní poradce sjednává pojistky s nápadně vysokým pojistným bez rizikových připojištění a seká je ja Baťa cvičky. A další, a další věci by šly zjistit, kdyby se chtělo. A najednou by všichni ti zlatokopové v poradenské branži měli problém. A netrvalo by to dlouho a trh by se značně provětral. A nemusel by do toho zasahovat žádný parlament, složený ze samých neználků, kteří si myslí, že snědli Šalamounovo ho.no a tím pádem rozumí všemu, ví o všem a od všeho mají klíče.

0/0
19.4.2015 17:48

M26i28c58h78a48l 17M10r19a44z49i12k 6307617444870

Ale jak byste resil pripady kdy je zmena opravdu potreba? Co treba klient kteremu jiny poradce nastavil pojisteni uplne spatne (napriklad bez rizika) a vy mu to chcete upravit - to vas pak automaticky maji pokutovat, rptoze jim system ukaze, ze jste zrusil smlouvu predcasne? Navic je tu dalsi problem - zivotni pojisteni je na dlouho, ale co v zivote je na tak dlouho doopravdy? Jste svobodny, pak se ozenite, pak hypoteka, pak deti, pak skola deti, atd - pokazde mate uplne jine potreby a preference, jina rizika, jine vyse kryti atd. To mam mit jednu smouvu zivotka, co pokryje vse v kazde situaci? Sorry ale takova neexistuje - tedy zmenit ji je casto nutnost.

0/0
19.4.2015 19:07

L54u45c30i26e 77J61i91ř63í57k81o61v60á 4699483512463

Existuje, skládá se jako puzzle a její dílečky lze měnit, vyndávat , přidávat, takto funguje Flexi a Forte

0/0
19.4.2015 19:45

M76i57c50h14a91l 57M17r84a86z32i52k 6797407654970

OK tak pak jedna je, ale od koho? CS a CSOB - tem bych se nesveril, na to na ne mam moc spatne reference. Uvazuji jen o produktech firem, kerym verim a ty bohuzel zatim nenabizi takove produky, kere by bylo mozne skutecne vyuzivat cely zivot beze zmen...

0/0
19.4.2015 22:06

D63r31a85h48o92m90í92r 11B12o68k45r 2955286776688

Pokud se to dělá správně, tak neexistuje životní pojistka, se kterou se celý život nic nedělá. Právě naopak by se měla upravovat dle životní situace. A řada produktů je takto stavěna, takže rušení původních a nastavování nových smluv je v převážné většině případů naprosto zbytečné a je pouze zdrojem peněz tzv. "poradců".

0/0
20.4.2015 0:31

M57i72c67h91a61l 25M68r85a79z69i58k 6967737974300

Rozumim, presto jako klient jsem postupoval uplne jinak - zhodnotil jsem si, co mi ktera pojistovna nabizi (napriklad kdyz jsem se ozenil a vzal hypoteku) a zrusil pojistku a presel k jine pojistovne, kde byly lepsi podminky za mene penez. Je to podle me logicky krok, ktery nemuzeme pausalizovat jako vzdy v zajmu pojistovaka/poradce/maklere - casto jde o zajem klienta, proste chce lepsi sluzbu a jina pojistovna tu danou sluzbu ma, ostatni treba ne. Je prto nesmysl jakkoliv lidem branit menit tyto smlouvy (obbecne jakekoliv smlouvy). Vemte si napriklad, ze mate dnes jiz povinnost bank a mobilnich operatoru k prevodu klientu na jejich zadost - proc to nejde u pojisteni? Bylo by to logicke, takto kdyz chce pojisteny zmenu, tak musi holt zrusit starou smlouvu, jinak to nejde. To nemluvim o pripadu, kdy lide chteji zmenit pojistovnu pote, co ta jim nevyplati, na co maji narok - pokud se soudim s pojistovnou o odskodne, proc mam proboha dal vyuzivat jejich sluzeb? To se s nimi mam soudit pokazde?

0/0
20.4.2015 10:03

P36e65t93r 60V74o21p75i56č58k44a 2732882148172

Životní pojištění ve formě, jakou nabízí pojišťovny v ČR, může uzavřít jen naprostý finanční negramot.

Jedná se o naprosto nevýhodný produkt a podvod. Dokonce, ani když zemřete, tak se to díky různým lhůtám a smluvním trikům nevyplatí - nedostanete nic.

0/−4
19.4.2015 15:59

R73o78s48t36i24s63l60a27v 25C95a21h82a 8605371500292

Kdyz zemru, tak to opravdu uz od nikoho nic nedostanu.

+1/0
19.4.2015 17:31

P91e72t74r 45V73l83c31e16k 5112215985377

pane Vopičko, to, co nabízejí pojišťovny v ČR, to je diktováno ze zemí, které tak milujete a obdivujete....;-D

0/0
19.4.2015 17:36

J93a12r56o17s94l16a41v 42H43o42r22á80k 5143402546200

Pamatujte, je zakazano brat si cokoliv sebou do hrobu! :-))

+1/0
19.4.2015 17:36

D98r46a70h56o63m85í69r 37B24o29k85r 2665766376378

Něco o tom vím a tak si troufám říct, že přeháníte neno že dokonce šíříte poplašnou zprávu. Existují případy, kdy pojišťovna neplní, avšak to je výslovně napsáno v pojistných podmínkách a týká se to zejména např. kdy k úmrtí došlo při páchání trestné činnosti či pojištěný se zúčastnil nějaké válečné operace, při které zemřel (pro tento případ existuje naprosto jiné speciální pojištění nebo zajištění). Jinak v naprosté většině případů pojišťovna plní.

+3/0
19.4.2015 17:37

M85i69l57a69n 17K10l14o50u28č93e17k 3160215678437

To je kec, například teď tu byl případ člověka, který ožralý svojí blbostí na kolejích přišel o hnáty a dostal 50% částky, tedy 2 miliony.

+1/−1
19.4.2015 17:53

M90i62c84h83a44l 54M56r23a67z65i87k 6377317374390

Chyba urcite neni na strane poradcu (tedy ne vyhradne).

Faktem ale je, ze velka cast tzv. financnich poradcu jsou vlastne jen pojistovaci nebo uverari, nebo delaji penzijko... nejlepsi pro lidi je vybrat si financniho poradce z mensi firmy, cloveka, ktery se nezene pouze za ziskem (i takove firmy tu jsou) ale hlavne cloveka, ktery zmapuje vsechny potrby najednou - bydleni, rizika, sporeni, investice - a pomuze vse nastavit. Takove nastaveni je vetsinou dlouhodobe.

Ted ale mame dalsi dulezitou vec - zadny produkt neni navzdy, napriklad prave zivotni pojisteni by se melo menit v prubehu doby. Z logiky veci - je mi 20 sam, svobodny - udelam si pojisteni, jakmile se ozenim - me potreby se razantne zmeni, hypoteka - dalsi vleka zmena, deti - naprosto silena zmena potreb - pokazde potrebuji zivotni pojisteni nastavit na jine hodnoty - protoze kryji jina rizika a v jine vysi... tedy zde pokud se meni z potrebnych duvodu, tak je to naopak spravne, ne spatne.

Dulezite samo sebou je - zivotni pojisteni neni nikdy urceno ke sporeni nebo nedej boze k investicim - to je nejhorsi vymysl na svete - sporit se da 1000+1 lepsimi zpusoby, v pojisteni urcite ne - ale bohuzel toto ma velky objem lidi, kteri tak prichazeji pri zmene o radoby nasporene castky, protoze u vetsiny pojistek rpvni dva roky nepsorite nic, jen platite poplatky.

Jinak jsem zasadne proti tomu aby se toto resilo zakonem - vztah pojistovna x poradce (pojistovak) je ciste obchodni a je na nich jake si domuvi podminky - tedy stat toto nemusi regulovat, at se domluvi sami. Financni firmy, ktere chteji pracovat profesionalne a bez tlaku na protezovani konkretni pojistovny stejne maji nastavene provize stejne bez ohledu na pojistovnu pro poradce - tedy poradce si vydela stejne bez ohledu na pojistovnu, proto uavira to, co je lepsi pro klienta nikoliv pro sebe... Stat by mel regulovat spise lichvu nebankovnich (i bankovnich) pujcek a ne provize mezi dvema ciste soukromymi subjekty...

+2/0
19.4.2015 15:34

P14e14t57r 72V64o20p96i39č49k69a 2802522638492

Bláboly. Kapitálové (a to jsou všechny) životní pojištění není žádná potřeba, ale podvod - vysypat ty peníze do kanálu je výhodnější.

+2/0
19.4.2015 16:02

M52i28c35h45a60l 44M11r31a32z80i24k 6277147684420

Tak ja mam zivotninapriklad pouze jako urazove a rizikove, nikoliv kapitalove, penize si umim nasporit, s tim problem nemam, jak jsem jiz nekde psal - ato sporeni do pojisteni jsou naprosy nesmysl...

+1/0
19.4.2015 19:09

D84r72a74h46o23m45í44r 51B11o69k14r 2515926136408

Pro pana Mrazíka (pan Vopička je zcela mimo). Ve všech případech, které jmenujete, je možné sjednávat změny ve stávající smlouvě a zpravidla není potřeba tuto rušit a zakládat novou, jak tvrdí řada "poradců". Záleží pouze na tom, jak je nastavena ta první, zejména možnost rozšíření na více osob, popřípadě šíře podporovaných připojištění. Jednoduché smlouvy jdou zpravidla obtížně rozšiřovat resp. omezeně.

+1/0
19.4.2015 17:55

M80i14c14h93a42l 30M37r91a29z15i16k 6337897404680

Ano, ale i trh se meni a tak jako menite banku, menie i pojistovnu, nevim proc by pak za to mel byt kdokoliv plosne nejak trestan ci omezovan. Chapu ze se to zneuziva - ale to neni proste mozne pausalizovat a rict ze 100% techto zmen je podvod/pokus ziskat vice na provizich. Nekdy je tedy pro klienta vyhodnejsi starou smlouvu zrusit a uzavrit novou. Nekdy se vyplati pouze uprava te stare - to ovsem nevim jak to maji s provizemi - zda i pote dostanou provize, kdyz provedou jen upravy a tedy se klient jakoby prevede z jednoho pojistovaka pod druheho... ale to uz je pak zase na pojistovnach. Tak jako tak si nemyslim, ze by toto mel resit zakon, mely by si to resit pojistovny samy...

0/0
19.4.2015 19:12

M94a76r21e66k 74Š32n67o17b28r 9970505570304

Podle mého má věc i druhou stránku, o které se ale v článku nepíše. Neustálý tlak na produkci ze strany pojišťoven vůči svým interním obchodníkům i vůči makléřům. Pamatuji si z doby, kdy jsem byl zaměstnancem jedné z předních pojišťoven neustálé vyplňování plánů, neustálé porady. Kontroly, na kolik se daří (nebo většinou nedaří) plnit plán. A každotýdenní osobní pohovory většinou o tom, jak jsem vlastně úplně k ničemu, když se mi zrovna aktuálně nezadařilo. 

A plán byl nastaven nikoliv na celkové pojistné v úhrnu, ale na jednotlivé typy pojištění a největší důraz byl, světe div se, kladen na životní pojistky, protože i pro pojišťovny jde o zajímavý obchod. A splnění plánu? Žádná pochvala či povzbuzení, za to navýšení plánu a to leckdy dost podstatně.

Tím nepopírám obsah článku, ale jenom z vlastní zkušenosti

+5/−1
19.4.2015 15:09

M93a66r41e69k 50Š27n76o29b84r 9830415500654

pardon, doplním poslední větu, že jenom z vlastní zkušenosti komentuji to, že ani pojišťovny nejsou čistě bílé v prostředí všelijak prohnilých makléřů.

Mimo jiné, teď v menší makléřské společnosti pracuji a naštěstí máme rozumné majitele a vedoucí.

0/−1
19.4.2015 15:10

J66a67n 23N32o15v75á56k 6334584

Moje morálka mi říká, že buď je člověk svéprávný a pak nese za svůj podpis zodpovědnost, nebo nemá mít volební právo. 

... Vůbec tento můj postoj neovlivňuje to, že prodávám důchodcům hrnce a deky.

0/−3
19.4.2015 14:45

R47o76m70a44n 33H62r16o62n46z21a 5356691596588

kdybys opravdu důchodcům prodával hrnce a deky, tak budeš zticha, chodit kanály a rád že si tě nikdo nevšímá ;-)

+3/0
19.4.2015 15:06

V64l88a56d69i54m84í62r 36Š55v98o16r19b44a 2119524515272

Tato problematika je relativně složitá, ale řešení může být jednoduché. Tedy pokud jde opravdu o spotřebitele a ne o zisk pojišťoven. Nejjednodušším řešením je zrušit vytváření finanční rezervy v pojistných smlouvách. Na to ovšem pojišťovny nikdy nepřistoupí. Průchozí řešení by mohlo být uzákonění ukazatele nákladovosti pojistné smlouvy, po vzoru Holandska. A nové smlouvy by nesměly mít vyšší nákladovost než je stanovena zákonem. (stejně jako je stanovena nákladovost u třetího pilíře) Pak to teprve bude mít reálný dopad na spotřebitele.  A ideálně by pak mělo následovat zrušení daňových úlev u životního pojištění.

+2/0
19.4.2015 14:03

J97a82k27u95b 96Ř46í87h20a 4235829722571

A neměl by tedy životní pojištění řešit jen stát v nějaké státní pojišťovně? Možná by to bylo ještě jednodušší...

0/−2
19.4.2015 14:11

R71o89m16a12n 78H66r62o59n90z92a 5966131486698

tak mnoho pojišťoven má již v portfiliu čisté rizikovky...

+3/0
19.4.2015 15:07

M60i98l31o19š 64N44e47r38a18d 4725628223767

Nevím proč se má tohle řešit zákonem. Když se mi nějaká služba nebo výrobek zdá drahá, prostě to nekoupím (pokud mě k tomu tento zlodějský  stát nenutí jako v případě povinného ručení) , tak ať pojišťovny makléřům vypovědí smlouvy a problém mají vyřešen. Stejné je to s občany. Za službu finančního poradce by nikdo z nich nezaplatil ani stovku, ale jakmile díky svému hloupému, hamižností motivovanému rozhodnutí přijde o peníze jako v případě mnoha kampeliček, už kvičí že chce po státu zaplatit vzniklou škodu. Všichni si prostě budou muset zvyknout na to, že za kvalitní služby se platí a za blbost a lakotu se platí desetinásobně.

+4/0
19.4.2015 13:19

M77i42r86o81s36l89a45v 49Z96i37k51m81u51n61d 7579303944433

Pojišťovny si sice konkurují, ale současně jsou členy Asociace představující "profesní sdružení".

Tak proč  se v rámci asociace nedohodnou na stejném principu provizí makléřům = provize se vyplácí pouze z platné pojistky a to v následujícím měsíci ...

To je nepochopitelné ...

+1/0
19.4.2015 13:43

R56o44s96t24i77s55l77a44v 44C49a98h37a 8925341100332

Neni to pak kartelova dohoda??

+1/−1
19.4.2015 13:45

J74a77n 63N12o60v63á50k 6414184

Je.

+1/0
19.4.2015 14:12

M26i79c56h16a24l 51M93r60a37z64i97k 6977327634520

To by byla kartelova dohoda - to je hned na pokutu od UOHS...

0/0
19.4.2015 15:36

P47e86t90r 18V55o71p36i27č16k72a 2972552698412

A co takhle etický kodex ochrany klienta, podle kterého by nákladovost nesměla přesáhnout určitou hranici?

0/0
19.4.2015 16:07

M91i25c35h80a43l 30M48r63a91z49i87k 6707717944350

Eticky kodex je v kazde firme (u nas velmi casto na zapade prakticky temer vsude) a v kazdem druhem spolku - vetsinou prvni co tam pisi je, ze je to doporuceni a nezavazna pravidla... proto to nemuzete pouzit jako zaklad pro pravni reseni, ovsem ake to nemusi nikdo dodrzovat,respektive nedodrzeni se nijak nepostihuje...

0/0
19.4.2015 19:14

R77o69s32t40i76s20l51a17v 78C14a90h19a 8175581600542

Kvalitni ano...

0/0
19.4.2015 13:44

J19a12n 45N11o83v63á77k 6824104

Taky by se mi lépe podnikalo, kdyby předemnou stát nebránil hlupáky. Takle jsem si tu svobodu nepředstavoval.

0/0
19.4.2015 14:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.