Diskuze

Do Prahy přilétne opět A380. Emirates oslaví pětileté výročí na Ruzyni

Letiště Václava Havla zažije po více než roce opět přistání největšího osobního dopravního letadla na světě. Prvního července ho na svoji linku mezi Prahou a Dubají mimořádně nasadí letecká společnost Emirates.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Tak kam vlastně přiletí ? Na Ruzyň nebo na Letiště V. Havla? Aby zbytečně neběhal z jednoho letiště na druhé, když se na to chci podívat.;-D;-D

2 6
možnosti
MM

lide i jen velmi malo inteligentni si pamatuji, ze Letiste Vaclava Havla se nachazi v Ruzyni, takze jak jmeno letiste tak jmeno jeho lokality je spravne.

:-P

5 0
možnosti
JT

J43a51n 61T71a89r37a81b12a

17. 4. 2015 21:35

Zdánlivě by vytíženost linky EK139/140 (patří mezi vůbec nejvytíženější linky EK celkově) mohla dávat důvod nasazovat A380 denně. Důvod proč to Emirates neudělají je ten, že kapacitní rozíl proti B777-300ER není v naplněné economy ale v Business a First. A tu klientela na trase DXB-PRG-DXB nevyužívá a plní se spíš upgradovanými pasažéry z přeplněné Economy, kde Emirates prodávají sedadla 2x a přebývající upgradují. A posílat A380 s 26 řadami business, za které dostanou, díky vysoké konkurenci Smartwings a FlyDubai, jen 8900Kč místo obvyklých 60tis. se jim nerentuje. Takže spíš lze očekávat ještě jeden let A330 nebo B777 než změnu na A380.

Business by naplnili, kdyby se vrátili k cenové politice business/first před aliancí a Qantasem. Že to není vyloučeno je současná "offer" na některé lety PRG-DXB-Asie za cenu business těsně nad 50 tis. Kč. Před třemi lety to zkusili u First a vytížení třídy značně stouplo. Pak ale přišla ta prokletá aliance s Qantas. Já jako FF EK na dálkových letech do Asie a Austrálie vnímám alianci velmi negativně. Od jejího vzniku šly ceny dramaticky nahoru a kvalita servisu mírně dolů.

3 0
možnosti
MM

ja jako FF EK a QF alianci Emirates a Qantasu naopak podporuji!!

0 0
možnosti
JK

A-380 dobrý, ale 747 mi přijde lepší.... 

Osobně jsem letěl v obou.

0 6
možnosti
JT

J26a90n 87T52a37r32a80b74a

17. 4. 2015 21:41

Záleží na konfiguraci. Srovnávat economy ani business A380 EK s oldtimery B747 KLM nebo BA nelze, to je nebe a dudy. Srovnávat B747-800 Lufthansy  jde, ale lepší není.

0 1
možnosti
AB

...na Ruzyni -  jak pěkně to zní.

10 4
možnosti

J94i95ř49í 74Š77v49a61g26r

17. 4. 2015 17:53

Koho to zajímá? :-/

4 5
možnosti
LC

L98u19k43a14s 44C66o36d81r

17. 4. 2015 16:42

Pokud by nekoho zajimalo, jak se v tomhle letadle lita na horni palube vpredu (kde je first class a koupelny se sprchama), tak tady je kratkej report a par fotek...

http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=6899&p=156721#p156721

3 1
možnosti
Foto

škoda,tak tuto třetí návětvu neuvidíme,jsme pryč..jinak to byl vždy nádherný zážitek

0 1
možnosti
JL

J11a47n 47L84a90k16o14m60ý

17. 4. 2015 15:46

Je pro A380 česko malý trh nebo jsou k naplnění A380 v Praze jen příliš velkě poplatky, které část trhu odvedou jinam

0 0
možnosti
RJ

V Praze nejsou velké poplatky. Odletové taxy na pax:

praha = 591

mnichov = 902

viden = 906

berlin txl = 773

berlin sxf = 746

0 0
možnosti
GK

Zitra me s A380 ceka cesta (LH 454) v 10:20 z FRA do SFO  a zpet. Nejvetsi rozdil u A380 je snad ten rozdil hluku oproti ostatnim. Pekne se v tom spi pres velkou louzi

3 1
možnosti
JK

J23a95n 13K82o66t58l35í32n

17. 4. 2015 15:09

? Asi jsem něco přeslechl, ale nemá od léta do Prahy pravidelně létat 380 od Korean? Jen reaguji na to, že "Nedá se totiž příliš čekat, že by někdo z dopravců začal takové letadlo do Prahy pravidelně provozovat, na to je místní trh příliš malý"

1 0
možnosti
JK

J96a30k40u65b 59K68o30r76e59c

17. 4. 2015 15:39

Mluvilo se o tom, a navic to měl byt taky důvod přestavby te stojanky na ruzyni.

2 0
možnosti