Diskuze
Výhybky nebo pražce od jediné firmy. Ťok chce ukončit monopoly na dráze
Děkujeme za pochopení.
J71o40s98e48f 53P44o97ž65i67v24i17l
Jen dotázek ohledně výroby těch pražců....odkud přišel Ťok? Ze Skansky.
R87o25m88a20n 23J52e67s66c51h67k67e
Je cena jediné měřítko ? A co kvalita ? U nás také opravujeme vagóny po opravách.
Levná oprava nestojí za nic. Pak nás vedoucí kritizují za malý výkon. Levně neznamená kvalitně.
M36i14k58u93l63á67š 25L53é36v64y
Asi málokdo ví, že elektronická zařízení se musí podle platné legislativy řídit normami RoHS, tj že použité pájivé materiály musí být bezolovnaté, kvůli ekologii. Už se o tom ale nemluví, že spolehlivost zařízení je tím pádem řádově nižší (studené spoje). A právě proto se přiznaly výjimky pro použití pájivých materiálů průmyslu právě železnici, letectví a zdravotnictví. To právě kvůli menší MTBF (Mean Time Between Failures), zkrátka nižší bezporuchovosti.
Spotřební elektronika tím samozřejmě ostrouhala, může si trhnout. Ostatně, popravdě, kapitalizmus je založen na točení peněz, proto tento princip navíc zaobalen ekologií se mu moc hodí.
Holt, peníze jsou vždy až na prvním místě, jak nám otec současného režimu VK nezapomenul připomenout.
P50e76t11r 20P43r56o24c65h55á58z49k23a
Mluvit o zrušení monopolu je jedna věc, zajistit další dodavatele věc druhá. Dráha jako taková je dost specifický odběratel. Ne vše, co vyhovuje jinde lze použít na železnici. Je potřeba plnit spoustu požadavků, atestů a různých jiných kritérií než se daný výrobek schválí a může použít.Je celkem jedno, zda se jedná o pražce, výhybky či zabezpečovací techniku. Nevěřím moc tomu, že zahraniční dodavatelé budou mít zájem o tak malý trh jako je naše země a budou si zajišťovat atesty pro použitelnost svých výrobků u nás, ve spoustě detailů se navíc i hodně liší.Malý výrobci tady už vůbec nebudou schopni plnit náročné požadavky. Celé vyjádření pana ministra mi přijde hodně populistické a myšlenkově nedotažené. Jenže leckdy stačí jen něco plácnout,lid se uspokojí, ale karavana jde v klidu dál.
M49i35k33u62l94á48š 82L27é71v40y
Klasické, ODS-ácké tlachy. Holt to se výborně podniká pokud nepřipustíte konkurenci. ODS si toiž na tomto principu založila veškeré fungování kmotrů. Je mi z toho na zblití. Doufám jen, že s tímto postojem jste v menšině, jinak Bůh nás ochraňuj...
Není přece problém specifikovat technické požadavky a pak firmy samy uvidí zda se do toho mohou dát.
J44a14n 14H93u89r58k79a
kolikráte jse to za desítek let slyšeli...a ještě uslyšíme...musíme...zlevníme, zatrhneme,uspoříme...výsledek?...abychom zvedli ceny
J40a49n 24S86ů52r47a
Tak ona už podobná kvalita a spor na železnici je:
aktuálně probíhá oprava celého úseku, poté soud o to, kdo to zaplatí.
P48e87t98r 79N94o52v10o94t19n28y
Tak to už se brzo dočkáme na železnici kvality jako treba na D47.
J76a69n 19K91o19b42ě96r16s48k66ý
Skvělá příležitost se pobavit o informačních systémech v železnicních stanicích. Do každé zmodernizované stanice společností AŽD je automaticky dosazen informační systém INISS a tabule Elektročas. Přitom ty LCD tabule nejdou vůbec na slunci přečíst a bílé písmo na modrém pozadí je nic moc. Co se tohle instalovalo do Brna tak tabule nejsou vůbec k přečtení a hlášení takřka není slyšet. Dříve tam byl mužský hlas, který byl slyšet až na Petrově. Přitom konkurenční tabule (např.ELEN), které pracují na LED technologii jsou mnohem čitelnějsí a lepší. Takže by to chtělo si došlápnout na ADŽ, proč se taková (ne)kvalita musí dosazovat všude. Jinak ty tabule jsou i v Praze hl.n., tak se můžete "čitelností" pokochat sami.
P65e84t25r 18N35o35v96o87t84n74y
Se mi nestalo, že bych v Praze na hl. n. ještě něco nepřečetl.
J95a67n 86Š73p71e44c34i84á90n
Vysledkem bude, ze se bude tlacit na cenu a misto vyhybky z Prostejova tam bude vyhybka nejlevnejsi a bude se menit 3x casteji. A vysledkem bude plytvani a ohrozovani mnoha lidi na zivotech kvuli tlaceni na cenu!
J40a65n 87S78ů67r72a
Monopolní dodavatel s vyšší cenou není zárukou kvality.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!