- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen dotázek ohledně výroby těch pražců....odkud přišel Ťok? Ze Skansky.
Je cena jediné měřítko ? A co kvalita ? U nás také opravujeme vagóny po opravách.
Levná oprava nestojí za nic. Pak nás vedoucí kritizují za malý výkon. Levně neznamená kvalitně.
Asi málokdo ví, že elektronická zařízení se musí podle platné legislativy řídit normami RoHS, tj že použité pájivé materiály musí být bezolovnaté, kvůli ekologii. Už se o tom ale nemluví, že spolehlivost zařízení je tím pádem řádově nižší (studené spoje). A právě proto se přiznaly výjimky pro použití pájivých materiálů průmyslu právě železnici, letectví a zdravotnictví. To právě kvůli menší MTBF (Mean Time Between Failures), zkrátka nižší bezporuchovosti.
Spotřební elektronika tím samozřejmě ostrouhala, může si trhnout. Ostatně, popravdě, kapitalizmus je založen na točení peněz, proto tento princip navíc zaobalen ekologií se mu moc hodí.
Holt, peníze jsou vždy až na prvním místě, jak nám otec současného režimu VK nezapomenul připomenout.
Mluvit o zrušení monopolu je jedna věc, zajistit další dodavatele věc druhá. Dráha jako taková je dost specifický odběratel. Ne vše, co vyhovuje jinde lze použít na železnici. Je potřeba plnit spoustu požadavků, atestů a různých jiných kritérií než se daný výrobek schválí a může použít.Je celkem jedno, zda se jedná o pražce, výhybky či zabezpečovací techniku. Nevěřím moc tomu, že zahraniční dodavatelé budou mít zájem o tak malý trh jako je naše země a budou si zajišťovat atesty pro použitelnost svých výrobků u nás, ve spoustě detailů se navíc i hodně liší.Malý výrobci tady už vůbec nebudou schopni plnit náročné požadavky. Celé vyjádření pana ministra mi přijde hodně populistické a myšlenkově nedotažené. Jenže leckdy stačí jen něco plácnout,lid se uspokojí, ale karavana jde v klidu dál.
Klasické, ODS-ácké tlachy. Holt to se výborně podniká pokud nepřipustíte konkurenci. ODS si toiž na tomto principu založila veškeré fungování kmotrů. Je mi z toho na zblití. Doufám jen, že s tímto postojem jste v menšině, jinak Bůh nás ochraňuj...
Není přece problém specifikovat technické požadavky a pak firmy samy uvidí zda se do toho mohou dát.
kolikráte jse to za desítek let slyšeli...a ještě uslyšíme...musíme...zlevníme, zatrhneme,uspoříme...výsledek?...abychom zvedli ceny
Tak ona už podobná kvalita a spor na železnici je:
aktuálně probíhá oprava celého úseku, poté soud o to, kdo to zaplatí.
Tak to už se brzo dočkáme na železnici kvality jako treba na D47.
Skvělá příležitost se pobavit o informačních systémech v železnicních stanicích. Do každé zmodernizované stanice společností AŽD je automaticky dosazen informační systém INISS a tabule Elektročas. Přitom ty LCD tabule nejdou vůbec na slunci přečíst a bílé písmo na modrém pozadí je nic moc. Co se tohle instalovalo do Brna tak tabule nejsou vůbec k přečtení a hlášení takřka není slyšet. Dříve tam byl mužský hlas, který byl slyšet až na Petrově. Přitom konkurenční tabule (např.ELEN), které pracují na LED technologii jsou mnohem čitelnějsí a lepší. Takže by to chtělo si došlápnout na ADŽ, proč se taková (ne)kvalita musí dosazovat všude. Jinak ty tabule jsou i v Praze hl.n., tak se můžete "čitelností" pokochat sami.
Se mi nestalo, že bych v Praze na hl. n. ještě něco nepřečetl.
Vysledkem bude, ze se bude tlacit na cenu a misto vyhybky z Prostejova tam bude vyhybka nejlevnejsi a bude se menit 3x casteji. A vysledkem bude plytvani a ohrozovani mnoha lidi na zivotech kvuli tlaceni na cenu!
Monopolní dodavatel s vyšší cenou není zárukou kvality.