- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je super. Stát pladí Čekým drahám za něco a nikdo neví za co! A když se plátce daní zeptá za co byly tyto finance propláceny tak ho Hašek a spol pošlou k Neumětelům. Zákon, nezákon, my si budeme dělat co chcem.Jančura už dávno tvrdil, že Hašek měl být dávno za katrem a nejen on.A pak prý máme mít vyrovnaný rozpočet. Ano, hravě, ale to by museli být všichni ti šíbři za katrem. Dle NKÚ se jen na DPH rozkrade 100 miliard a Babiš má návrh schodku 70 miliard. Takže vyrovnaný rozpočet, při odstranění rozkrádání, úplná hračka.
nedám, nedám, nedám. Nikdo nesmí vidět, jak jsem neefektivní, to by ohrozilo i mojí židli!!!
Naše vláda by se měla zabývat tím jak účinně vést ČD. Měl by být vypracován konkrétní plán rozvoje a koncepce pro budoucnost. Předpokládá to ale mít v čele ČD a MD opravdu odborníky kteří pro tu firmu budou dýchat a udělají vše pro to, aby se z ČD stal top dopravce. Určitě by to předpokládalo úzkou spolupráci s vysokými školami, se zahraničními společnostmi které za sebou mají úspěchy a podobně a ne vymýšlení svých hokus pokusů. Celé tady to privatizování, nebo já nevím jak tomu říkat tomu pouštění LE a RJ na naše koleje je holý nesmysl. ČD denně vypraví skoro 8000 vlaků a k tomu potřebují cca 5000 vagonů a 1200 lokomotiv. Při ceně 150 000 000 za lokomotivu a 30 000 000 za vagon tu máme krásných 330mld korun které by musel někdo mít navíc aby mohl ČD nahradit. A to jsou jen vlaky a kde máme ostatní náklady. To Jančura ani nikdo jiný nejenže nikdy mít nebude ale ani mu to nikdo nepůjčí. Takže jediný kdo může opravdu něco s dopravou na železnici dělat je stát. Ale musí se k tomu úplně jinak postavit. Ve vedení ČD musí být lidé co tomu rozumí a ne trafikanti. Atd. A to samé pak platí pro SŽDC. Ty mi taky kolikrát připadají bez koncepce a že hlavní pro vedení je se nabalit. Dokud SŽDC nedají do pořádku tratě tak nás ani RJ a LE nespasí. Už vidím jak by jezdil RJ třeba Olomouc - Brno při současném stavu když po dálnici to dáte za polovinu času. Být trať po rekonstrukci a rychlík jet 40 minut tak do toho jde. Ale dokud to vlak jede 100 minut tak se tomu rád vyhne.
Proč Sůro v nadpisu lžeš? To tě doma maminka neučila, že lhát se nemá?
Musím se pana Sůry zastat. Titulky obvykle vymýšlí někdo jiný, než autor textu. A ten titulkář bývá občas asi dost nadraný
Stát za trvání konkurence na trati OVA - PHA vyplatil na kompenzacích v roce 2014 oproti rokům , kdy byl na této trati byl monopol ČD 11 (jedenáct) krát tolik.....(zdrojMFDnes)....tak opravdu nevím kdo je ta černá díra....nic se neušetřilo....
Neuznal náhodou teď nějaký soud, že zveřejnění těchto čísel je protiprávní?
Uznal, ale to byl jiný případ, týkalo se to totiž ministerské objednávky, ne krajské: http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/drahy-vyhraly-soud-o-vydani-dat-regiojetu-postup-ministerstva-byl-chybny-1167141
Při současné překombinované, nelogické a nekonzistetní legislativě se tomu ani nedivím.
p.Sůra napsal: Zneužitelné je to, že daňový poplatník neví, za co se platí.
Jelikož Jančura pobírá od státu poplatky za slevy pro studenty tak by měl také doložit a prokázat jaké má náklady a co se mu proplácí od daňových poplatníků.
kdo psal ten titulek? vyplývá z něj, že RJ musí ukázat čísla, byť dle 1. věty je to nelogické... // jen ať ČD ukážou účetnictví, je to samé mlžení a přesouvání řádků a sloupců, kam je potřeba...
Sůra ho psal. Aby nahnal prokliky. Co na tom, že je to pustá lež.
Už ses dal Sůro v titulcích i na lhaní jo? To už jsi klesnul hodně hluboko.
Všem těm chytrým co říkají jak veřejná doprava může fungovat bez dotací. Stáhněte si takovou skvělou dopravní hru Simutrans je zdarma. Zapněte hru, nastavte hustotu cestujících na rozumnou hodnotu a zkuste provozovat vlak nebo autobus z města A do města B. Budete v červených číslech a nepřežijete ani 3 měsíce.