Diskuze

Do českého přístavu v Hamburku se vrátí lodě, proinvestují se miliony

Do českého přístavu v německém Hamburku by se ještě do konce letošního roku mohly vrátit nákladní lodě. Ministerstvo dopravy jej plánuje rekonstruovat, což si vyžádá investice za sto až 150 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Ta investice se nikdy nevrati.

0 0
možnosti
PN

1. Proč nevyužíváme přístav Hamburg jako daňový ráj. Podle Versailleské smlouvy mám nárok přes něj vozit zboží bez jakéhokolik cla a daní. Vždyť to může být skvělá konkurenční výhoda i v rámci EU.

2. Versailleská smlouva dala Československu DVA německé přístavy: Hamburg a Štětín (tehdy v německu). Jelikož jsme Štetín nikdy nedostali, je třeba žádat o prodoužení statusu Hamburgu o dalších 99 let jako kompenzaci.

Proč se zbavovat tak výhodných možnosti?

http://cepin.cz/cze/clanek.php?ID=859

2 0
možnosti
RK

Tak za prvé. Přístav ve Štětíně jsme měli do roku 1956. Vyměnili jsme ho s Poláky za obec v Krkonoších a v u Karviné. Takže jakou kompenzaci? Němci o Štětín přišli, tak těžko po nich můžeme něco vymáhat. A za další. Ta část přístavu v Hamburgu je úplně na prd.  Zaoceánské lodě se tam nedostanou, takže tam můžou kotvit nákladní čluny.

0 1
možnosti
VT

A že neinvestoval náš největší mořský vlk, velkoadmirál všech moří, Viktor Kožený.

2 0
možnosti
VV

25 let po vládách komunistů to je teda pokrok.... Víte že Československo disponovalo námořní plavbou a desítkou zaoceánských nákladních lodí plující všemi oceány a moři? Tedy nejen po Labi, Dunaji ale o Vánocích se na rádiu i TV vzpomínalo na československé námořníky plující někde daleko od rodné vlasti a svých rodin.

Lodi se prožraly, ČS plavba zrušila, a laciná lodní doprava se s bohorovným klidem opustila. Až v r. 2015 někdo dostal jakýmsi záhadným způsobem rozum. Nápad. Oni ti komunisti asi zas všecko špatně nedělali a rozkradli toho o tisíce procent méně než všechny vlády a ničemové po nich. Komunisti uměli prodat české sklo ve všech světadílech, a česká auta se prodávala i v Kanadě. Tedy, než se prodala česká Škodovka (Laurin a Klement) Němcům za bakšiš. Dnes jdou zisky do Německa a modernizovat starou Škodovku pomocí Němců nebo Frantíků by  musel někdo kdo má fištróna a takového Češi neměli a nemají. Prodali by i vlastní babičku kdyby z ní něco káplo.

7 5
možnosti
VV

a 150 milionů? Tak to je bakšiš. Ta investice je výhodná v každém směru.

1 0
možnosti
PS

To není dobrý nápad.

Správné pravicové řešení je pole prodat, grunt zadlužit a peníze prošustrovat.

12 6
možnosti
AK

Však se pravicově pokusili. Rozkradli co nebylo přibité.

10 4
možnosti
RJ

R57a21d31e10k 23J37a54h19n

20. 4. 2015 19:18

Stoletý nájem toho přístavu končí za 13 let. Pak ho vrátíme Němcům, i s těmi investicemi.

8 0
možnosti
TT

To asi ne. Spíš začneme platit pacht. Ovšem asi by nás vyrazili, kdybysme to tam nechali zchátrat.

1 0
možnosti
Foto

Vypadá to na další akci tuzemské betonové lobby. Nevím, jestli to má v dnešní době smysl.

Byl jsem tam před 30lety, to tam fungovala i jídelna..

4 0
možnosti
IS

Že bychom po 25 letech znovu začli budovat námořní plavbu, jo komunisti to byly hospodáři. R^

1 21
možnosti
JK

J69i30r52k97a 52K18o69c95h

20. 4. 2015 18:27

četl jsi článek ? přístav je určen pro říční lodě. v dnnšní době a  v podmínkáých, jak jsou splavné řeky - naprostý nesmysl

8 0
možnosti
OS

Vyplatí se to na těch zbývajících 13 let? Nebo se obnova týká jen toho přístavu, který ČR vlastní?

6 0
možnosti
JM

J96a30n 12M82u90c25h62a

20. 4. 2015 18:16

ten pronajem asi pujde prodlouzit

4 0
možnosti