Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stávka zastavila vlaky v Německu, omezila i provoz z Prahy do Berlína

Ke stávce na německé železnici se ve středu ve 2 hodiny ráno připojili i strojvůdci osobních vlaků. Železniční dopravce Deutsche Bahn odřekl na dálkových trasách dvě třetiny vlaků a stávka omezila i spojení Prahy s Berlínem. Vlaky na této trati končí jízdu v Drážďanech. Na provoz na českém území by protestní akce vliv mít neměla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z23d30e30n47ě50k 41J38o31n34á73š 9671779486790

Jsou to vyděrači, jejich požadavky jsou na německo nehorázné

0/0
22.4.2015 9:05

R55o39s24t23i14s86l54a19v 64S37i88k24s89t19a 4958239456701

Normální vyděrači. Bez ohledu na to, jestli je DB v zisku není není. DB je navíc firma, která se samozřejmě musí přizpůsobovat tomu, že její strojvůdci apod. jsou ceněnými profesemi a za almužnu u nich nepracují, platí jim určitě přiměřeně. A to je právě bod, kdy se to zvrtne do druhého extrému, tedy ne že zaměstnavatel vykořisťuje zaměstnance, ale zaměstnanci vykořisťují zaměstnavatele. A to ještě jeho vlastními prostředky. 

Normální by bylo, když nejsou spokojení, aby dali výpověď a šli pracovat jinam.

Nenormální je, když místo toho udělají stávku, která má za cíl blokovat majetek zaměstnavatele a poškodit jeho tržby.

A chtít zvýšit mzdy v situaci, když mu způsobí ztrátu 100mil.Euro denně a ještě tím odrazují lidi od cestování vlakem či hromadnou dopravou obecně, je naprostá nehoráznost.

+2/−4
22.4.2015 8:02

P59a33v83e38l 60M64a23t84o79u72š67e82k 5290877378394

Hlavně že v té věci máte jasno. Kdyby každý nespokojený zaměstnanec dával okamžitě výpověď a šel jinam, což je podle vás normální, tak by to asi nikde moc nefungovalo, protože by se zaměstnanci střídali pomalu ob den a nic by se neudělalo. Připouštím, že na řadě pracovišť by to nebyl žádný problém, ale zrovna u železnic asi ano. Pracovník železnic se nedá vyměnit jako prasklé sklíčko u hodinek, jeho kvalifikace se nedosáhne ze dne na den. Ale chápu, že lidem, kteří se živí reklamou nebo podobnými paskvily a chodí se do práce hlavně pobavit o včerejší párty, tedy těm "lepším", to asi nemá smysl vysvětlovat.

+3/0
22.4.2015 8:46

L93u32d21ě13k 35N74ě20m82e22c 5515241412254

Jestli jste si všimnul, tak zde jde o dlouhodobě nespokojené zaměstnance. Myslím, že by je rádi nahradili někteří naši strojvůdci. Ale chápu, že člověku, který se živí odborářskými rétorikami to asi nemá smysl vysvětlovat.

0/0
22.4.2015 11:30

M76i54r41o76s48l11a54v 70Z10i62k57m90u11n73d 7469963544683

Jenže to by ti naši strojvůdci museli složit zkoušku z jazyka německého a udělat komplet zkoušky podle německých pravidel ...  a pak by zjistili, to v tom Německu není tak ideální ...

0/0
22.4.2015 15:27

L35u61d78ě12k 89N33ě67m15e83c 5235111252184

Nikde to není ideální. Ale poslední dobou si prasátka zvykla stěžovat si i když mají plný koryta.

0/0
22.4.2015 15:29

J50i81ř69í 13K28o35c15u80r86e82k 6685924685628

A jak je podle Vás možné, že Toyota existuje, když tam nemají odbory?

0/0
22.4.2015 22:51

J22i33ř10í 73P84r66ů82š88a 7795452735639

No zrovna strojvedoucí u DB opravdu nemá nějaký extra plat. Kdyby nedělal množství přesčasových hodin tak bere méně než je průměrná mzda a přesčasy dělat musí,protože DB má strojvedoucích nedostatek.

+3/0
22.4.2015 12:26

M18i19r42o27s41l68a84v 54Z17i19k41m70u27n70d 7499873484783

Dají výpověď, bude jich míň, to znamená víc přesčasů ... co brání DB , aby jim na mzdě přilepšila a zkrátila pracovní dobu "o hodinu týdně", přesto budou pracovat déle než v Česku ... bude to stát DB víc než ztráta 100 milionů € denně ?

0/0
22.4.2015 15:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.