Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stávka zastavila vlaky v Německu, omezila i provoz z Prahy do Berlína

Ke stávce na německé železnici se ve středu ve 2 hodiny ráno připojili i strojvůdci osobních vlaků. Železniční dopravce Deutsche Bahn odřekl na dálkových trasách dvě třetiny vlaků a stávka omezila i spojení Prahy s Berlínem. Vlaky na této trati končí jízdu v Drážďanech. Na provoz na českém území by protestní akce vliv mít neměla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z38d75e53n85ě50k 16J37o13n64á80š 9231759716430

Jsou to vyděrači, jejich požadavky jsou na německo nehorázné

0/0
22.4.2015 9:05

R95o67s16t66i86s27l36a15v 64S85i10k70s76t81a 4328369876161

Normální vyděrači. Bez ohledu na to, jestli je DB v zisku není není. DB je navíc firma, která se samozřejmě musí přizpůsobovat tomu, že její strojvůdci apod. jsou ceněnými profesemi a za almužnu u nich nepracují, platí jim určitě přiměřeně. A to je právě bod, kdy se to zvrtne do druhého extrému, tedy ne že zaměstnavatel vykořisťuje zaměstnance, ale zaměstnanci vykořisťují zaměstnavatele. A to ještě jeho vlastními prostředky. 

Normální by bylo, když nejsou spokojení, aby dali výpověď a šli pracovat jinam.

Nenormální je, když místo toho udělají stávku, která má za cíl blokovat majetek zaměstnavatele a poškodit jeho tržby.

A chtít zvýšit mzdy v situaci, když mu způsobí ztrátu 100mil.Euro denně a ještě tím odrazují lidi od cestování vlakem či hromadnou dopravou obecně, je naprostá nehoráznost.

+2/−4
22.4.2015 8:02

P68a43v60e26l 84M59a33t87o30u96š56e47k 5460337968334

Hlavně že v té věci máte jasno. Kdyby každý nespokojený zaměstnanec dával okamžitě výpověď a šel jinam, což je podle vás normální, tak by to asi nikde moc nefungovalo, protože by se zaměstnanci střídali pomalu ob den a nic by se neudělalo. Připouštím, že na řadě pracovišť by to nebyl žádný problém, ale zrovna u železnic asi ano. Pracovník železnic se nedá vyměnit jako prasklé sklíčko u hodinek, jeho kvalifikace se nedosáhne ze dne na den. Ale chápu, že lidem, kteří se živí reklamou nebo podobnými paskvily a chodí se do práce hlavně pobavit o včerejší párty, tedy těm "lepším", to asi nemá smysl vysvětlovat.

+3/0
22.4.2015 8:46

L68u78d83ě52k 61N70ě38m33e21c 5665851792384

Jestli jste si všimnul, tak zde jde o dlouhodobě nespokojené zaměstnance. Myslím, že by je rádi nahradili někteří naši strojvůdci. Ale chápu, že člověku, který se živí odborářskými rétorikami to asi nemá smysl vysvětlovat.

0/0
22.4.2015 11:30

M55i80r37o91s17l17a38v 82Z79i81k56m43u98n95d 7389573274493

Jenže to by ti naši strojvůdci museli složit zkoušku z jazyka německého a udělat komplet zkoušky podle německých pravidel ...  a pak by zjistili, to v tom Německu není tak ideální ...

0/0
22.4.2015 15:27

L76u72d52ě22k 52N52ě44m53e96c 5145371152284

Nikde to není ideální. Ale poslední dobou si prasátka zvykla stěžovat si i když mají plný koryta.

0/0
22.4.2015 15:29

J73i52ř58í 74K25o28c54u38r25e68k 6505884965378

A jak je podle Vás možné, že Toyota existuje, když tam nemají odbory?

0/0
22.4.2015 22:51

J19i62ř73í 98P74r93ů27š19a 7165842425379

No zrovna strojvedoucí u DB opravdu nemá nějaký extra plat. Kdyby nedělal množství přesčasových hodin tak bere méně než je průměrná mzda a přesčasy dělat musí,protože DB má strojvedoucích nedostatek.

+3/0
22.4.2015 12:26

M84i57r62o19s33l54a73v 63Z82i89k49m31u22n39d 7719203604143

Dají výpověď, bude jich míň, to znamená víc přesčasů ... co brání DB , aby jim na mzdě přilepšila a zkrátila pracovní dobu "o hodinu týdně", přesto budou pracovat déle než v Česku ... bude to stát DB víc než ztráta 100 milionů € denně ?

0/0
22.4.2015 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.