- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou to vyděrači, jejich požadavky jsou na německo nehorázné
Normální vyděrači. Bez ohledu na to, jestli je DB v zisku není není. DB je navíc firma, která se samozřejmě musí přizpůsobovat tomu, že její strojvůdci apod. jsou ceněnými profesemi a za almužnu u nich nepracují, platí jim určitě přiměřeně. A to je právě bod, kdy se to zvrtne do druhého extrému, tedy ne že zaměstnavatel vykořisťuje zaměstnance, ale zaměstnanci vykořisťují zaměstnavatele. A to ještě jeho vlastními prostředky.
Normální by bylo, když nejsou spokojení, aby dali výpověď a šli pracovat jinam.
Nenormální je, když místo toho udělají stávku, která má za cíl blokovat majetek zaměstnavatele a poškodit jeho tržby.
A chtít zvýšit mzdy v situaci, když mu způsobí ztrátu 100mil.Euro denně a ještě tím odrazují lidi od cestování vlakem či hromadnou dopravou obecně, je naprostá nehoráznost.
Hlavně že v té věci máte jasno. Kdyby každý nespokojený zaměstnanec dával okamžitě výpověď a šel jinam, což je podle vás normální, tak by to asi nikde moc nefungovalo, protože by se zaměstnanci střídali pomalu ob den a nic by se neudělalo. Připouštím, že na řadě pracovišť by to nebyl žádný problém, ale zrovna u železnic asi ano. Pracovník železnic se nedá vyměnit jako prasklé sklíčko u hodinek, jeho kvalifikace se nedosáhne ze dne na den. Ale chápu, že lidem, kteří se živí reklamou nebo podobnými paskvily a chodí se do práce hlavně pobavit o včerejší párty, tedy těm "lepším", to asi nemá smysl vysvětlovat.